TotalBike.rs prevara
#1
Postavljeno 13 July 2011 - 12:38 PM
moram da vam se požalim i da vas upozorim na način poslovanja firme pomenute u naslovu. Malo je duži tekst, ali ako planirate da kupujete preko njihovog sajta ipak pročitajte.
Već mesec dana i više se spremam polako za put na more biciklom. Sve je išlo nekim opuštenim tokom i mnoge stvari su odavno bile spremne kako ne bi žurio pred sam polazak.
U tom smislu sam pre dve-tri nedelje naručio dva paktregera i jedan brzinomer preko sajta totalbike.rs. Na sajtu piše da će ukoliko robe nemaju, kontaktirati naručioca da dogovore šta raditi u tom slučaju.
Nekoliko dana nakon narudžbine, meni stiže jedan paktreger... rekoh ok, nemaju na lageru, možda će me kontaktirati za ostalo.
Pošto sam bio u neverovatnoj gužvi tih dana, samo sam pogledao da li je to taj paktreger koji sam hteo i ostavio sam ga na stranu da ga montiram za vikend.
Dan kasnije mi stiže mail iz totalbike-a u kome pitaju da li sam naručio neke točkove, nisu ih imali, a sada ih imaju pa da mi pošalju!!! Brže bolje odgovorih da nisam i zamolio sam ih da ih ne šalju ni slučajno, a usput pitah za ostale delove koje sam naručio. Odgovora nije bilo!
Dođe vikend, krenem da montiram paktreger, kad odjednom, nešto ne valja, ne kontam šta da radim sa jednim delom, kako se montira.
Zagledam pažljivije i imam šta da vidim:
Šraf polomljen i deo ostao u rupi... ne može se izvući, vidi se i trag koji je ostavila šajbna.
Pogledam još malo pažljivije i vidim:
Mali tragovi na paktregeru od montiranja. Pogledavši po šrafovima, našao sam i taj polomljen šraf, vidi se na gornjoj slici.
Očigledno je bilo da je ovo neko već montirao i zeznuo stvar i sada pokušava da mi svesno podvali oštećenu robu.
Hajde da je bio samo šraf polomljen a rupa slobodna pa ne bi bio nikakav problem, šraf se nađe.
Ali šta da radim sa ovim delom koji je neupotrebljiv i zbog toga ne mogu da montiram paktreger!!??
Sad, znam ja da može da se slomljeni šraf buši tankom burgijom, ali tu imam čelični šraf i deo od aluminijuma i to sve sitno... rizično je, a i zašto bi ja to morao da radim kada sam naručio NOV paktreger?
Lepo ja napišem njima mail u kome izrazim svoje nezadovoljstvo, ali i spremnost da sačekam da se situacija ispravi. Tj. da mi zamene ovaj paktreger ili da mi vrate novac, a ja neću taj peh nikome pominjati, u suprotnom... pa evo šta u suprotnom... pišem ovde o tome, a pisaću i na drugim mestima!
Oni se jave u roku od pola sata i izvinjavaju se, kažu da će mi poslati dva paktregera o njihovom trošku za transport (to sam ja zahtevao), ali brzinomer nemaju koji želim. Nebitno, paktregeri su mi esencijalna potreba za putovanje a ne brzinomer, a to im i napomenem, kao i da mi je već jako hitno.
Čekam nedelju dana i nema pošiljke, nema nikoga da se javi... opet pošaljem mail i oni kao 'pa evo upravo smo pogledali i nemamo na lageru'... dakle, da nisam poslao taj novi mail, oni ne bi ni pogledali, divno!
Ja im predložim da pogledaju po maloprodajama i da mi iz njih pošalju. Ubrzo mi odgovaraju da su našli i da mi šalju dva paktregera, i da oni plaćaju poštarinu. Ja ih pitam kako da im vratim ovaj oštećeni paktreger, a oni kažu da im se ne isplati da plaćaju poštarinu i da će ga pisati kao rashod, a ja da ga zadržim za delove. Jako ljubazno od njih, i ja se iskreno zahvaljujem na tom gestu.
Za par dana stiže pošiljka, ja sam srećan, konačno ću spremiti bicikle, kad ono stiže samo jedan paktreger i naravno, ja plaćam poštarinu!?
Šta ću, uzmem ja to, platim, treba mi, već je frka sa vremenom, ali imam samo jedan ispravan paktreger, a platio sam dva. I odlučim da ostvarim svoju pretnju njima... da svim biciklistima ukažem na to kako oni tretiraju kupce, kao budale i glupe!
Pazite se kada naručujete sa TotalBike.rs drugovi, neozbiljna i nesigurna je to firma!!
P.S. @admin i moderatori
Nadam se da ovakav post nije u suprotnosti sa pravilima foruma, a verujem da je od koristi kako se ne bi još neko opekao kao ja. Ukoliko post nije po pravilima, ja ću ga izmeniti, samo mi recite šta to nije u redu.
#2
Postavljeno 13 July 2011 - 03:07 PM
#3
Postavljeno 13 July 2011 - 10:35 PM
Zato Total ćao.
Hvala Grujo na informacijama i glavu gore ;o)
2010:5050 km 2012:4003 km 2014:1671 km 2016:3492 km 2018:0896 km 2020:0000 km
2011:6755 km 2013:1851 km 2015:2294 km 2017:2110 km 2019:0495 km 2021:0000 km
#5
Postavljeno 13 July 2011 - 11:28 PM
Hvala Grujo na informacijama i glavu gore ;o)
Ma snašao sam se ja, nije da ne može da se namontira, imam jedan stari paktreger koji ima sličan sistem montaže, samo su dimenzije rupa i šrafova malo drugačije pa sam uspeo da iskombinujem delove i rešim problem... ali to ne menja činjenicu da su mi uvalili i da me tretiraju kao budalu, zato i pišem, da ne bi još nekome to isto uradili.
A ta akcija... upravo mi je to bilo smešno kada mi je stigao mail sa reklamom o toj akciji 'skarabuži mi bajs', idi beži, ni trotinet ne dam da mi budže!!
Pozdrav i hvala na podršci.
#7
Postavljeno 14 July 2011 - 05:07 AM
Znaci, Totalbike ne garantuje da cete stvarno dobiti bas ono sto ste porucili, niti garantuju da cete to uopste dobiti
Ne znam da li neko iz TotalBike shopa cita ovaj forum, ali za svaki slucaj da im skrenem paznju na termin "obmanjujuce poslovanje" iz Zakona o zastiti potrosaca, a njihov nacin prodaje tangira jos po koji clan navedenog zakona
#8
Postavljeno 14 July 2011 - 07:02 AM
ali to ne menja činjenicu da su mi uvalili i da me tretiraju kao budalu, zato i pišem, da ne bi još nekome to isto uradili.
Sto je najgore, cini mi se da to cak ni ne rade namerno.Nekako mi ostavljaju utisak firme kojoj bi i kornjaca ostavljena na cuvanje uspela da pobegne.
Bogme ja im ni ceger ne bih dao da budze, al opet nikad od nas dvoje nece biti pustolovio toj akciji 'skarabuži mi bajs', idi beži, ni trotinet ne dam da mi budže!!
#9
Postavljeno 14 July 2011 - 07:38 PM
Sledeću narudžbinu sam uzeo skidač lanca alat za žbice pedale, kočnice i zadnju osovinu za mtb da imam u rezervi naglasio sam im ono od prošlog puta da ne platim poštarinu i stvarno je nisam platio, ali sam to morao da pošaljem više puta da bi mi sa narudžbine skinuli poštarinu kažu oni meni imamo to mi interno ali ja sam insistirao da u porudžbini bude skinuta ta stavka za poštarinu i to je ispoštovano, e sad za zadnju osovinu na slici stoji kompletna sa konusima rastojnikom podloškama zaštitnicima od prašine kao i kontra maticama a ovu koju sam ja dobio imala je samo konuse i dve matice bez prašinara i odstojnika.
Mene čudi da kad obavim narudžbinu niko me ne kontaktira da potvrdi istu, kada sam naručivao druge stvari sa neta uvek su se prodavci javljali da potvrde narudžbinu, to je moja zamerka kao i to da malo ubrzaju proces pripreme i slanja pošiljke i ako mi je zadnji put stigla brzo pošiljka prvi put sam čekao 6-7 danaIzgleda da čovek mora da bude uporan i juri njih umesto oni kupca, pomalo ne profesionalno i naravno artikal sa slike mora biti isti kao omaj koji poručujete da biste znali i šta hoćete i šta će da stigne i tu jedan minus.
#10
Postavljeno 19 July 2011 - 06:51 AM
Propusti postoje i to priznajemo bez pogovora, ali smo svakako voljni da izađemo u susret i kad mi pogrešimo i kada kupac eventulano pogreši. Svakog dana unapređujemo sistem prodaje, komunikacije ali nekada ne možemo ni mi da promenimo način razmišljanja uvoznika ili dobavljača od koga najviše zavisimo. Mi smo sprega između vas i njih i posao nam je da balansiramo kako najbolje umemo.
Pre svega mislim na stanje lagera koje je uvek konfuzno (dobavljač) i zbog toga smo jednostavno morali napisati na sajtu da nema uvek svih artikala na stanju.
Mi bi smo najviše voleli da je sve što je na sajtu uvek dostupno ali to nije realnost u Srbiji još uvek.
Hvala svima na konkretnim komentarima i ukazivanjima na greške, verujete radimo, slušamo i ispravljamo.
#11
Postavljeno 02 March 2015 - 08:43 AM
#12
Postavljeno 02 March 2015 - 09:08 AM
Ja sam naručio nešto alata, jesenas. Paket stigne, nešto mi jeftino - nisam toliko izračunao. Nazovem, pre otvaranja, da pitam i oni kažu da nisu sve poslali, nemaju na stanju, ne znaju kad će imati. Kažu šta su sve poslali. Rekoh, u redu, ja ću sad taj paket podići i platiti poštarinu, ali trebalo je da me zovete pre slanja da potvrdite. Meni ne vredi ključ za konuse od 14mm ako nemam i onaj od 15mm za posao koji planiram. Ništa, rekoh, snaći ću se.
To što mi jesu poslali i što jeste stiglo je bilo OK. Po ceni koja je pisala na sajtu.
#13
Postavljeno 03 August 2015 - 01:35 AM
Pozdrav svima!
Izgleda da sam ja imao srece u poslu sa njima. Prvi put nije bilo nikakvih problema, stiglo odmah sledeci dan. Drugi put sam cekao fino, zato sto nisu imali paknove na stanju ali opet stiglo sve. Doduse prvi put kad sam narucivao mislim da su mi poslali pogresne rucice kormana, ali moguce I da je bila moja greska.
Da ne nadjoh ovu temu bio bih siguran da je moja greska, al sad ...
#14
Postavljeno 03 August 2015 - 10:46 AM
Pre dve godine sam jurio pinove za V-brake kočnice, tada su ih samo oni imali za prodaju i koštali su neku siću. Da ne bih naručivao samo to dodam u korpu adapter za pumpanje lopti... i dve vođice sajli ispod rama. U trenutku poručivanja sve je bilo dostupno na lageru (bar tako kaže sajt). Ne mogu da se setim za koliko dana je stigao paket, ali kada sam trebao da platim naplatili su mi manje. Otvorim paket kad fali ono najvažnije, pinovi za V-brake. Pogledam račun pinovi nisu uračunati. Pošaljem odmah mejl, kažu: Pinove nemaju na lageru i ne znaju kada će ih imati.
Sad jurim Sram ručice menjača (1:1) za 7/8 brzina. Vidim na sajtu X.3 triggere za 7 brzina i poručim. Stigne mi automatski mejl da mi je porudžbina prihvaćena (status: obrada) i bla bla.... Prođe nedelju dana ništa ne stiže, nazovem korisnički servis: Kažu nemaju ručice na lageru, pozvaće me do kraja dana da mi jave šta su uradili. Nema poziva. Sledećeg dama im pošaljem mejl sa problematikom, a usput da pitam za neke druge ručice. Stiže odgovor: Može, ove druge ručice bi trebalo da imamo na lageru, poslaćemo ih u što kraćem periodu. Najverovatnije ću da im otkažem sve.
Ako nešto naručujete pregledajte svaku radnju/sajt, pa tek za kraj ostavite Totalbike.
#15
Postavljeno 03 August 2015 - 11:55 AM
Većina stvari koje Total prodaje je iz Capriola, tako da prvo idite kod njih.
#16
Postavljeno 07 August 2015 - 08:38 AM
Sve je to do Capriola, tj to je faktički isto. Ja sam naručila nešto iz Totalbike pa nije stizalo 2 nedelje i otišla sam u Capriolo (na čijem sajtu je takođe pisalo da te artikle imaju na stanju) ali u radnji takođe nisu imali. Ispostavilo se međutim da poznajem prodavca pa mi je objasnio kako funkcionišu
Totalbike je njihov ovlašćeni online prodavac i koriste isti lager i isti magacin (dakle fizički, sve ide iz glavnog Caprilo magacina), Lager sajta Totalbike automatski prati Capriolo lager, tako da je sve što je "na stanju" u Capriolu, "na stanju" i na Totalbike-U ali da realno, oni sami ne održavaju lager kako treba i sa ih sa Totalbike-a svaki dan "smaraju" da budu ažurniji ili da su spakovali nešto oštećeno ali je to valjda već do višeg menadžmenta...
E sad za manjak komunikacije stvarno nema opravdanja, ili to što pošalju "umanjen" paket bez obaveštenja da nešto neće stići, to je baš
#17
Postavljeno 07 August 2015 - 09:38 AM
#18
Postavljeno 08 August 2015 - 11:12 PM
Ne znam zasto ali mi je totalbike oduvek bio malo odbojan... Sad definitivno ne zelim nista vezano za njih.
Žao mi je što postoje ovakvi postovi i nisu mi jasni poslodavci jer niko od nas neće propasti za nekoliko stotina dinara pa i par hiljada a zato dobijaju anti reklamu i učlanjenje na crnu listu.
Zato Total ćao.
Hvala Grujo na informacijama i glavu gore ;o)
Eeeee da si tako ostar i odlucan bio dok smo igrali ika, gde bi nam kraj bio
Veliki pozdrav!
#19
Postavljeno 18 August 2015 - 10:46 AM
mene samo nervira taj stav po kojem mi, eto, zaobilazimo prevarante i secikese a trebalo bi im nauditi, po svaku cenu, eto recimo porucis jednom mesecno po nesto a ne podignes pa onda ONI placaju troskove neuspele dostave, recimo, elegantan nacin da ih se nauci pameti, jer ako njima uskratis tu mogucnost, da ti bez bojazni salju kurirskim sluzbama, mogu samo da zatvore radnju !!!
glasam za to!
#20
Postavljeno 22 July 2016 - 07:34 PM
Da nebude bas da su toliko losi ovi sa totalbike-a. Ja sam izuzetno zadovoljan svojom prvom narudzbom preko njih. U cetvrtak ujutro sam potvrdio narudzbu od 10-ak artikala.. Mislim da je proslo manje od 5 minuta i pozvali su me telefonom da potvrde da sve imaju na stanju i da me pitaju kad mi odgovara da posalju. Jutros (24h kasnije) sve stiglo sto sam i narucio. Jos sam iskoristio kupon za 5% popusta i s obzirom da je kupovina bila u vrednosti vecoj od 15000 din nisam platio ni postarinu.
Od mene 5+
1 članova čita ovu temu
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika