Jump to content


Fotografije

Planet Bike - Hvala lepo nikad vise


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
124 odgovora na ovu temu

#61 bant013

bant013
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1168 posts

Postavljeno 24 June 2011 - 02:36 PM

Mozda je trebalo da neko odmah sedne u auto i skokne do Nisa po taj menjac?


U krajnjem slučaju DA!

Jer posle zbrke koja se desila vašom krivicom odgovor "PAR DANA" je najgori koji možete ponuditi, to može značiti na 1,2,5,15 dana dakle veoma ne određeno što lako može isprovocirati mušteriju.
  • 0
"I've had enough, I've seen enough, I've had it all, I'm giving up I won the race, I broke the cup, I drank it all, I spit it up" (R.E.M)

*KUPUJEM GIRVIN VECTOR ILI NOLEEN SUSPENZIJU

#62 zare

zare
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4286 posts

Postavljeno 24 June 2011 - 02:42 PM

Za dilere nemamo resenje, jer kada jednom kupe robu od nas, nemamo pravo niti mogucnost da kontrolisemo po kojim cenama prodaju robu.

Mozete i to ali se dilerima nece svidjati ;). Napravi se takav ugovor da svi dileri prodaju po istim cenama ali da dobijaju odredjeni rabat od Planeta. Jedino sto bi taj rabat bio dosta manji od njihovih zelenaskih marzi.


Inace robu cemo bilo kom kupcu poslati pouzecem, sve osim bicikla, zato sto bicikl mora da se podesi kod ovlascenog prodavca/servisera pre prve voznje. Samo se javite u kontakt sekciji sajta www.planetbike.rs i dogovoricemo se oko slanja robe.

To je vec dobra vest =D> . Ali prvi put cujemo za to. Do sada sam morao nekoga da cimam da prelazi pola Beograda da bi mi nesto kupio i poslao.
  • 0
.

#63 bant013

bant013
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1168 posts

Postavljeno 24 June 2011 - 02:52 PM


Za dilere nemamo resenje, jer kada jednom kupe robu od nas, nemamo pravo niti mogucnost da kontrolisemo po kojim cenama prodaju robu.

Mozete i to ali se dilerima nece svidjati ;). Napravi se takav ugovor da svi dileri prodaju po istim cenama ali da dobijaju odredjeni rabat od Planeta. Jedino sto bi taj rabat bio dosta manji od njihovih zelenaskih marzi.


Slažem se sa Zaretom, a ko od dilera koji kupuje kod vas po nabavnim cenama ne želi tako da posluje "HVALA I DOVIĐENJA" pa ako mu ne odgovara nek nabavi asortiman ako može drugačijim kanalom. Posle svega vama bi ostalo čisto ime i ne iskvareni renome što je još jedna osnova za uspešno poslovanje. Lako je samo nekome prodati da ne kažem "uvaliti" nešto pa posle "ko ga šiša" ja sam moju robu "zavalio" šta se posle dešava sa njom mene ne zanima. Vi niste trgovci na buvljoj pijaci već firma koja je uvoznik za taj asortiman robe...
  • 0
"I've had enough, I've seen enough, I've had it all, I'm giving up I won the race, I broke the cup, I drank it all, I spit it up" (R.E.M)

*KUPUJEM GIRVIN VECTOR ILI NOLEEN SUSPENZIJU

#64 micha81

micha81
  • Members
  • PipPipPip
  • 74 posts

Postavljeno 24 June 2011 - 03:16 PM

A sta da Vam kaze, nego "za par dana", mi nismo kurirska sluzba, vec zavisimo od nekih kurirskih sluzbi da prebace robu iz radnji. Da Vam je obecao neki fiksni dan, pa roba malo zakasnila, opet bi verovatno ispali najgori na svetu... Mozda je trebalo da neko odmah sedne u auto i skokne do Nisa po taj menjac?


Ljudi, jesam li ja rekao da ste kurirska sluzba?
A to sto zavisite od kurirskih sluzbi, koliko znam vecina ovde kurirskih sluzbi doprema nesto isti dan ako se posalje rano ujutro.
Ja nisam ocekivao odgovor "deo ce stici za sat i po iz Nisa", ocekivao sam da se deo odmah naruci, i da stigne sutradan, a ne za "par dana".

Pobogu, ja sam u Rusiju slao ugovore FedEx-om vise puta, dodje covek u Ponedeljak, pokupi posiljku i kaze mi u Cetvrtak pre podne to stize u Rusiju - U RUSIJU, i nikad nije kasnila!
A vi niste u stanju da organizujete da jedan deo iz Nisa stigne naredni dan iako sam pristao da doplatim za taj deo!

A posle svih tih poziva, mogli ste mozda i da pomislite da je nekome u tom Planet Bike-u zaista stalo da Vam resi problem, bez obzira sto je malo prepotentan, ne zna bas sve tehnicke detalje i vise slusa svoje iskustvo nego prijateljske savete musterije.


Ne nisam pomislio, jer upravo taj inicijalni "malo prepotentni" stav Tonija pri prvom susretu, i cak prvi utisak da sam ostavio bajs kod dobrog majstora je pao u vodu posle serije tih poziva gde sam samo mogao da skontam da covek pojma nema sta radi!

Ok, posle prve voznje, uvideo sam da je covek vrhunski odradio posao, i u prethodnom postu sam vec rekao da cu se coveku licno izviniti, to cu i uraditi.

Sto se tice Planet Bike-a kao firme - pa posle svakog vaseg odgovora ovde, sve mi se vise cini da je Tonijeva sramota sto se uopste zaposlio kod vas!
  • 0

#65 brko83

brko83
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2939 posts
  • LocationKV !!!

Postavljeno 24 June 2011 - 03:18 PM

Hvala lepo na odgovoru!!!

Znaci moguce je poruciti deo pouzecem preko vaseg sajta,to je dobra vest jer cu radije platiti razliku kurirskoj sluzbi nego raznim derikozama koji umeju da kazu pa ako ti je skupo idi u bg pa kupi.

Ovo da spremate online prodavnicu je jos bolja vest nadam se skoroj realizaciji vaseg projekta za dobro svih nas kojima nisu dostupne vase prodavnice!
  • 0
Kupujem avid arch rival jednu ili obe celjusti!

Kupujem jedan xtr paralelogram u ocuvanom stanju(bez lufta)!

#66 pri3rak

pri3rak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3504 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 24 June 2011 - 03:36 PM

Prosecnu simpanzu mozes da obucis za par meseci da servisira bickle...


Hmmm... diskutabilno. :?
Da je stvarno tako onda bi i u najgoroj zabiti imao dobar servis, a sa tom konstatacijom ne mogu u potpunosti da se složim jer izvan eventualno Bg-a, NS-a i drugih većih centara ne možeš naći profesionalan servis. [-X

U takvim mestima ni mnogo elementarije stvari ne mozes da nadjes :) Bicikl je veoma jednostavna masina, i ne vredi je mistifikovati i busati se necim sto je samo po sebi upish zivi od "komplikacije" ...
  • 0
Postavljena slika

#67 bant013

bant013
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1168 posts

Postavljeno 24 June 2011 - 03:45 PM

Prosecnu simpanzu mozes da obucis za par meseci da servisira bickle...


Hmmm... diskutabilno. :?
Da je stvarno tako onda bi i u najgoroj zabiti imao dobar servis, a sa tom konstatacijom ne mogu u potpunosti da se složim jer izvan eventualno Bg-a, NS-a i drugih većih centara ne možeš naći profesionalan servis. [-X

U takvim mestima ni mnogo elementarije stvari ne mozes da nadjes :) Bicikl je veoma jednostavna masina, i ne vredi je mistifikovati i busati se necim sto je samo po sebi upish zivi od "komplikacije" ...


Apsolutno se slažem, izmedju ostalog zato sam i rešio da sam servisiram svoje bajkove...
Ali bar u početku dok nisam imao svoj alat(za patronu,kasetu,radapciger itd...) zavisio sam od "majstora" i njihovih procena kada mogu da mi "odrade" posao, to je ono za "par" 5,6,15...mesec dana!
Takođe je problem sa lagerima u tim takozvanim prodavnicama-servisima koji se nalaze izvan većih gradova jer u 90% nemaju baš taj deo ili sl. na stanju(čitaj imaju na lageru dve gume i jedan 7-faz lanac)...
  • 0
"I've had enough, I've seen enough, I've had it all, I'm giving up I won the race, I broke the cup, I drank it all, I spit it up" (R.E.M)

*KUPUJEM GIRVIN VECTOR ILI NOLEEN SUSPENZIJU

#68 gaja

gaja
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 905 posts

Postavljeno 24 June 2011 - 06:05 PM

Bicikl jeste u suštini jednostavan mehanizam - ali sam proces servisiranja zahteva manuelnu veštinu tj. da neko prosto ima ruke za taj posao. Džabe teoretsko znanje - kod majstorisanja je praksa alfa i omega. Ipak, moram par zamerki da uputim - jasno je da Srbija nije veliko tržište i sreća je da neko uopšte zastupa Shimano i Scott, ali zaista mislim da nije ok - bar kad je nabavka delova u pitanju čekati po nekoliko meseci. Recimo - zimus mi se desilo da mi je pukla kuka menjača na Scottovom ramu i bila je stvar lutrije - jedna kuka se zatekla u radnji na Dorćolu pa sam praktično bicikl osposobio sledećeg dana. Ko god da je naručivao nešto s CRC-a ili preko bilo kog drugog dielar u Velikoj Britaniji - ili bilo gde na zapadu - zna da u prodavnicu ne mora ni da udje da bi kupio deo. Jednostavno - izaberete preko sajta šta hoćete, date broj kreditne kartice i kad poručite deo običnom poštom stiže za 3-5 radnih dana. Svestan sam da živimo u Srbiji i da je to kod nas teško izvodljivo, ali mislim da bi većini kud i kamo bilo lakše, posebno onima koji ne žive u Beogradu da mogu ovako da poručuju robu.
  • 0

#69 misaxtr

misaxtr
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3059 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 24 June 2011 - 06:46 PM

Online prodavnice su posebna priča i ne treba ih nikako porediti sa klasičnim prodavnicama bici opreme.
Sećam se kada sam u Minhenu jurio XTR 970 seriju...samo na JEDNOM mestu sam uspeo da kupim zadnji, prednji menjač i šiftere...na svim ostalim lokacijama je bilo - nema problema, naručićemo, dobićete za 7 - 15 dana u zavisnosti od radnje...a kada sam ih pitao šta imaju od XTR serije - odgovor je bio pločice za klješta, sajle, paknove, jedni su ČAK imali i bužire :wink:
Nije ni zapad idealan, jednostavno - velika većina radnji ne želi da drži zarobljena velika sredstva u ultra skupim delovima i delićima...a naravno, nije nikakav problem da nabave sve što treba po narudžbini. Izuzetak su recimo ovi "fanatici" http://r2-bike.com/Home koji imaju i karbonske bidone od 227 eur =D> =D> :mrgreen:
  • 0
Postavljena slika


MTB do groba a i posle...

#70 IgorN

IgorN
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5498 posts

Postavljeno 24 June 2011 - 07:31 PM


A sta da Vam kaze, nego "za par dana", mi nismo kurirska sluzba...Mozda je trebalo da neko odmah sedne u auto i skokne do Nisa po taj menjac?


Ljudi, jesam li ja rekao da ste kurirska sluzba?...

A posle svih tih poziva, mogli ste mozda i da pomislite da je nekome u tom Planet Bike-u zaista stalo da Vam resi problem, bez obzira sto je malo prepotentan, ne zna bas sve tehnicke detalje i vise slusa svoje iskustvo nego prijateljske savete musterije.


Ne nisam pomislio, jer upravo taj inicijalni "malo prepotentni" stav Tonija pri prvom susretu, i cak prvi utisak da sam ostavio bajs kod dobrog majstora je pao u vodu posle serije tih poziva gde sam samo mogao da skontam da covek pojma nema sta radi!

Ok, posle prve voznje, uvideo sam da je covek vrhunski odradio posao, i u prethodnom postu sam vec rekao da cu se coveku licno izviniti, to cu i uraditi.

Sto se tice Planet Bike-a kao firme - pa posle svakog vaseg odgovora ovde, sve mi se vise cini da je Tonijeva sramota sto se uopste zaposlio kod vas!


...a Ilija ce da ti oprosti sto te je tukao!

@micha81
Iz ovog pisanija meni se nekako sve vise cini da bi uskoro ti
mogao da se izvinis se "PlanetBikeTeamu" sto si nezadovoljan!
Ili mozda zato sto si to javno izrekao!
  • 0

#71 -mp-

-mp-
  • Members
  • PipPipPip
  • 76 posts

Postavljeno 24 June 2011 - 07:50 PM

Taj isti Toni vam je ispravio kuku zadnjeg menjaca na biciklu, potrudio se i pokusao da skine Vas pogon bez unistavanja istog, te pozvao 10-ak nasih dilera i pronasao menjac za Vas jer ga mi trenutno nemamo na stanju. Za takve i slicne stvari ga verovatno niko i nikad na ovom sajtu nece pohvaliti, ali to je valjda tako svuda, pamti se negativno iskustvo, a ono pozitivno se podrazumeva.


Evo ja ću da ga pohvalim :) Više puta me je kontaktirao i čak bio i previše ljubazan, a nimalo nadobudan :) I, naravno, našao je deo koji je trebao.
Al' džaba to - dosta je jedan da zabrlja pa da pokvari ceo utisak... a još kad ni sami ne znate koliko vas to tu ima = recept za komplikacije i nesporazum :( Pa još nedeljama nikako da raspakujete najbazičnije stvari...
Jasno mi je da je to zbog selidbe i novih ljudi, i da će biti bolje... ali jbg ja sam već otišao u drugi servis i sad neću njih da ispaljujem. Mada, ko što sam i rekao: ništa strašno mi se nije desilo kod vas, pa ću ponovo doći kad mi bude odgovaralo.
A do tada svakako ne mogu mnogo da biram gde ću kupovati delove i opremu :)
  • 0

#72 IgorN

IgorN
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5498 posts

Postavljeno 24 June 2011 - 07:50 PM

A sta da Vam kaze, nego "za par dana", mi nismo kurirska sluzba, vec zavisimo od nekih kurirskih sluzbi da prebace robu iz radnji. Da Vam je obecao neki fiksni dan, pa roba malo zakasnila, opet bi verovatno ispali najgori na svetu... Mozda je trebalo da neko odmah sedne u auto i skokne do Nisa po taj menjac?...
pozdrav, Planet Bike


Pazi sad ovo! Ideja nije losa. Cudi me da nedostaje drskosti pa da predlozite "na bicikl"!
A sta, za takvu firmu kao ste je Vasa to bi bio...sta? Veeeelik trosak!
A ovako ste, kao firma, ustedeli? Naravno, ako ne racunate izgubljenog kupca
(pa i nije neki kupac, ima spisak, zna sta hoce, soli pamet majstoru! Kome trebaju takvi?),
vreme utroseno na ovu elektronsku kontrolu stete (koju sigurno vodi neko sa
vecim platnim razredom od kurira ili majstora) i...cini mi se da sam nesto zaboravio...
...ah, da! Blamaza!
  • 0

#73 micha81

micha81
  • Members
  • PipPipPip
  • 74 posts

Postavljeno 24 June 2011 - 07:54 PM

...a Ilija ce da ti oprosti sto te je tukao!

@micha81
Iz ovog pisanija meni se nekako sve vise cini da bi uskoro ti
mogao da se izvinis se "PlanetBikeTeamu" sto si nezadovoljan!
Ili mozda zato sto si to javno izrekao!


Ja sam kod Tonija otisao, i coveku se najiskrenije izvinio za sve nazive kojim je ovde prozvan.
Servis koji je uradio na bajsu govori o njemu, pedantno uradjen sa svakim srafom na svom mestu, svaka sajla je dotegnuta onoliko koliko treba, kao sto sam i rekao u vise navrata ovde, a ponovicu jos jednom i to boldovano, servis i montaza su odradjeni VRHUNSKI :)

Posle krace price sa njim i postova poslatih ovde od strane Planeta, mogu samo da zakljucim da je on covek preveliki za tako "malu" firmu kao sto je Planet Bike.

Jos jenom javno izvinjenje i jedno veliko hvala Toniju na razumevanju, ne Planetu [-X , vec Toniju =D>
  • 0

#74 Vorda

Vorda
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4577 posts
  • LocationZrenjanin

Postavljeno 24 June 2011 - 08:01 PM

Lako je vama da se ljutite na PB,sta da kazu ljudi koji zive u provinciji i stvarno imaju mesare za majstore.A sto se tice PB nemam komentar.Pozovem radnju da pitam za neku vilu XCM V3 i kazu imaju 3700 ODPRILIKE.Pitam jel moye da se ostavi ,kazu moze.Drug sedne u bus za BG,kad tamo cena vise nije ta nego skoro 6000,i sve to u roku od 20 sati,mislimmm.
  • 0
puno znoja,malo krvi

#75 IgorN

IgorN
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5498 posts

Postavljeno 24 June 2011 - 08:13 PM


...a Ilija ce da ti oprosti sto te je tukao!

@micha81
Iz ovog pisanija meni se nekako sve vise cini da bi uskoro ti
mogao da se izvinis se "PlanetBikeTeamu" sto si nezadovoljan!
Ili mozda zato sto si to javno izrekao!


Ja sam kod Tonija otisao, i coveku se najiskrenije izvinio za sve nazive kojim je ovde prozvan.
Servis koji je uradio na bajsu govori o njemu, pedantno uradjen sa svakim srafom na svom mestu, svaka sajla je dotegnuta onoliko koliko treba, kao sto sam i rekao u vise navrata ovde, a ponovicu jos jednom i to boldovano, servis i montaza su odradjeni VRHUNSKI :)

Posle krace price sa njim i postova poslatih ovde od strane Planeta, mogu samo da zakljucim da je on covek preveliki za tako "malu" firmu kao sto je Planet Bike.

Jos jenom javno izvinjenje i jedno veliko hvala Toniju na razumevanju, ne Planetu [-X , vec Toniju =D>


Svaka ti cast na ovome. Ljucki.

Inace, moj pozdrav Toniju, jer za svoja iskustva sa njim imam samo reci hvale.

A PlanetuBike-u najiskrenije zelim da sa Tonijem i drugim kvalitetnim radnicima
postignu da ih na ovom i drugim forumima hvale, iako sami kazu da se pamti
"negativno iskustvo, a ono pozitivno se podrazumeva." Ovo ce nadam se zapamtiti.
  • 0

#76 Grux

Grux
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 344 posts
  • LocationLeskovac + DST

Postavljeno 24 June 2011 - 09:38 PM

Vezano za cenu robe kod Planetovih dilera, ja imam samo pozitivna iskustva u Leskovcu.
U dva servisa/prodavnice su mi uvek rekli: "koju cenu vidiš na sajtu, toliko te košta ili možda i manje."
I tako je uvek i bilo. Čak se jednom desilo da je krovni držač za bicikl na sajtu bio jeftiniji nego što je bio u velikoprodaji (zapravo neažuriran sajt) pa su mi ljudi naplatili onoliko koliko je pisalo na sajtu.
Dakle, sve zavisi od samih dilera.
  • 0

#77 Buda

Buda
  • Members
  • PipPip
  • 34 posts

Postavljeno 24 June 2011 - 09:49 PM


...a Ilija ce da ti oprosti sto te je tukao!

@micha81
Iz ovog pisanija meni se nekako sve vise cini da bi uskoro ti
mogao da se izvinis se "PlanetBikeTeamu" sto si nezadovoljan!
Ili mozda zato sto si to javno izrekao!


Ja sam kod Tonija otisao, i coveku se najiskrenije izvinio za sve nazive kojim je ovde prozvan.
Servis koji je uradio na bajsu govori o njemu, pedantno uradjen sa svakim srafom na svom mestu, svaka sajla je dotegnuta onoliko koliko treba, kao sto sam i rekao u vise navrata ovde, a ponovicu jos jednom i to boldovano, servis i montaza su odradjeni VRHUNSKI :)

Posle krace price sa njim i postova poslatih ovde od strane Planeta, mogu samo da zakljucim da je on covek preveliki za tako "malu" firmu kao sto je Planet Bike.

Jos jenom javno izvinjenje i jedno veliko hvala Toniju na razumevanju, ne Planetu [-X , vec Toniju =D>


Svaka ti cast na ovome. Ljucki.

Inace, moj pozdrav Toniju, jer za svoja iskustva sa njim imam samo reci hvale.

A PlanetuBike-u najiskrenije zelim da sa Tonijem i drugim kvalitetnim radnicima
postignu da ih na ovom i drugim forumima hvale, iako sami kazu da se pamti
"negativno iskustvo, a ono pozitivno se podrazumeva." Ovo ce nadam se zapamtiti.


Malo kome ovde na forumu je Toni servisirao bicikl i zna kakav je, i ovo prepucavanje nije zaslužio.
Razumem da je ovde više frustiranost Planet bike-o, nego samim Tonijem, jer je Planet bike mnogo dobio angažovanjem Tonija i to odgovorno tvrdim.

Da nije njega mi koji vozimo Cannondale bili bismo ugrožena vrsta koja ko zna gde bi servisirala svoje mezimce (verovatno u Hrvatskoj ili Mađarskoj). Meni lično nikad nije bio problem da upakujem bicikl i da odem u Požarevac jer sem vrhunskog servisa dobio bih i prave informacije u vezi specifičnih delova Cannondale i njihove nabavke, i garanciju za sve što je rađeno. Malo ko zna da je često obilazio nas, njegove korisnike u Beogradu, i na licu mesta servisirao ili podešavao bicikle, a ne znam koji serviser to još radio.

Ja lično sam bio izuzetno iznerviran kada sam ranije tražio od Planet bike-a informacije o servisiranju Cannondale-a, koji je inače i kupljen kod njih, i dobijao informacije da će se raspitati, da ih pozovem za par dana itd. I kad sam ih kasnije zvao dobijao sam iste odgovore.

Svaka čast forumašima koji imaju prvo vremena a onda i znanja da sami servisiraju svoj bicikl, ali ja sam zastupnik ideje da bolje da odvozaš bicikl kod dobrog servisera, koji ima sve potrebne alate, i da ti sredi bicikl ( ranije sam i sam popravljao ali na žalost nemam vremena). Ja lično poslednjih deset godina od kada vozim kvalitetnije bicikle sveo sam broj na 3-4 servisera (uglavnom preko preporuka od ljudi koji su imaju više iskustva od mene).
Jedan od njih je i Toni.

Malo bih se dotakao i po pitanju on-line prodavnica. Na on-line prodavnicama moraš da znaš tačno šta hoćeš da kupiš ili ćeš kupiti ono što ti ne treba. Dodatna objašnjenja su prilično štura i mora se kopati po specifikaciji proizvođača. Na primer kod http://r2-bike.com/Home koje je misaxtr pomenuo u delu za točkova za 2011.godinu piše da točkovi sa notubes Crest i Alpine felnama trpe težinu 100 kg što nije tačno. U specifikaciji proizvođača limit je 80-85 kg.
  • 0

#78 stolegrom

stolegrom
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4578 posts

Postavljeno 24 June 2011 - 10:12 PM

Da se manemo posla poput web shopa. Bolje da cekamo jos nego da napravite cirkus u stilu totalbike.rs, koji je krajnje neozbiljan, kao i ekipa koja stoji iza njega.

Za pocetak, jel mozete da sinronizujete lager robe - sajt. Tipa, dodjem i kupim zadnji XT menjac. Ako ih je pre kupovine na stanju bilo 3 kom, da se promeni brojka na 2 u narednih 24h.
Kao sto su drugi rekli, dosta toga se moze videti na sajtu, a zapravo nema u radnjama.
Mislim da je to cinjenica koja svima nama ide na nerve.

Poz!
  • 0

#79 zuba88

zuba88
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 893 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 25 June 2011 - 08:02 AM

[/quote]
Malo bih se dotakao i po pitanju on-line prodavnica. Na on-line prodavnicama moraš da znaš tačno šta hoćeš da kupiš ili ćeš kupiti ono što ti ne treba. Dodatna objašnjenja su prilično štura i mora se kopati po specifikaciji proizvođača. Na primer kod http://r2-bike.com/Home koje je misaxtr pomenuo u delu za točkova za 2011.godinu piše da točkovi sa notubes Crest i Alpine felnama trpe težinu 100 kg što nije tačno. U specifikaciji proizvođača limit je 80-85 kg.[/quote]
budo zanima me odakle tebi podatak da su ove felne limitirane na 80-85gk, kada na zvanicnom sajtu proizvodjaca to ne postoji, jedine ztr felne koje imaju tkao nizak weight limit su Podium MMX i njihov limit je na 75kg s razlogom jer je felna 285g. dok su alpine/crest felne teske 330/350g
  • 0
........

#80 Buda

Buda
  • Members
  • PipPip
  • 34 posts

Postavljeno 25 June 2011 - 08:25 AM

budo zanima me odakle tebi podatak da su ove felne limitirane na 80-85gk, kada na zvanicnom sajtu proizvodjaca to ne postoji, jedine ztr felne koje imaju tkao nizak weight limit su Podium MMX i njihov limit je na 75kg s razlogom jer je felna 285g. dok su alpine/crest felne teske 330/350g


Izvinjavam se, nisam bio precizan. Pogledaj malo na forumu Notubes-a ili na njihovoj ponudi točkova. Preporučena težina bicikliste sa opremom za točkova sa Alpine ili Crest felnama je 190 lbs (~86 kg). To možeš da vidiš i na drugim on-line prodavnicama (da ne nabrajam).
Uglavnom proizvođači felni ne daju limite po pitanju težine bicikliste sa opremom tamo gde je glavni opis proizvoda na sajtu (npr. DT Swiss to daje u katalogu), ali ako im pošalješ mail sa tim pitanjem, pošalju ti odgovor.
Ali mislim da ovo može biti neka druga tema (mislim da čak i postoji tema na cikloberzi) da ne širimo postojeću.
  • 0




3 članova čita ovu temu

0 članova, 3 gosta, 0 anonimnih korisnika