Hvala na odgovoru
Sto se tice Tonija, posle sinocnje i jutrosnje voznje ja mogu sad da kazem da je strucan, lepo je to napakovao.
Ja ovu temu nisam ni pokrenuo da dovodim u pitanje njegovu strucnost, niti da bi ga neko streljao, jednostavno sam izneo situaciju kakva jeste i njegov stav.
Ali ako kazete da covek ima 15 godina iskustva u poslu, i da je jedan od najboljih servisera ovde, sorry, ali to je onda morao da zna
Sto se tice njegove prepotentnosti i sigurnosti u sebe - to izvinite, al ne mogu da oprostim, ja nisam dosao ni sa nadrkanim stavom, ni sa izgledom nevine devojke, dosao sam sa spiskom i jasnom idejom sta sam hteo i raspolozen da potrosim pare, cak sam im pomogao da zapakuju drugu biciklu za slanje da bi Toni mogao da ode i da pronadje delove
Pokusao sam da mu napomenem da srednji pogon treba izbiti iz bicikle, ne bi li njemu olaksao posao, a njegov stav, blago receno - ma daj bre, ja sam majstor ne ti.
Ok, posteno, postujem, imas stav, mora da si dobar majstor, sa takvim utiskom sam i ostavio bajs tamo.
A ono sto je posle toga usledilo?
Prvi poziv - moramo da izbijemo srednji pogon - Pa ooooK, vec sam i rekao da je za djubre, al me ocigledno niko nije cuo tamo.
Drugi poziv - ne rade ti rucice menjaca - Kako ne rade radile su kad sam dovezao bajs u servis?
Treci poziv - Rucice su ok, ali menjac koji si kupio (uz uveravanje da ce raditi) sad najednom ne radi jer je 10 speed. Pa cim sam video ODMAH sam skrenuo paznju da je to 10 speed menjac.
Cetvrti poziv - Nema SLX 9 speed nigde kod nas u dilerskoj mrezi, mogu da ti ponutim samo Alvio.
Izvinite, al prvo, da sam hteo da idem koju klasu ispod Deore-a koji je bio do tad, ja bih odmah i uzeo jeftiniji menjac, nisam hteo.
Peti poziv - Ima samo jedan XT u Nisu, doplata za njega je 2 i nesto hiljade, ajde, pristanem i na to, uz odgovor na pitanje kad ce stici menjac i kad ce biti gotov bajs - Par dana!!!
A koliko je tacno par dana?
Tu mi je i pripala najveca muka i tu se i jesam najvise iznervirao i razljutio, koja to ozbiljna firma govori klijentu da ce nesto biti gotovo za "par dana".
Izvinite, ali za takve stvari stvarno nemam razumevanja, pa cak i pod izgovorom da ste u ovoj radnji poceli da radite pre "samo" dva meseca.
Poziv sutradan (posle posta ovde) - Sad ima SLX 9 speed menjac.
Sad vi meni recite, kakav zakljucak treba da izvucem iz ovakvog toka razgovora sa serviserom?
I sta treba da pomislim o vasoj firmi?
Mozda jesam ostar, al, po Tonijevim recima, ni on nije nista blazi prema svojim kolegama koji se ponasaju neprofesionalno, cak je kritikovao rad vasih prethodnih servisera koji su mi sredjivali kocnice.
Muka mi je vise da 80% majstora (nije bitna profesija) u Srbiji smatra da je iznad bilo koga ko mu dodje u servis, i da te tretira kao da blage veze nemas sta je ovo ili ono, i kako ce on sve da resi - samo se ti opusti...
Bottom line - Evo javno se izvinjavam Toniju sto su ga ovde nazvali drvosecom i buzdovanom, sto se mene tice, posle ovog pakovanja i servisa, on IMA SVAKO PRAVO da stane iza svojih reci da je dobar majstor, ja cu danas posle posla otici i licno coveku da se izvinem sto su ga tako nazivali, i kupicu mu Coca Colu