Schwalbe Vrh ili prevara?
#142
Posted 15 September 2012 - 12:02 PM
@ Zare
zar nije takl tu da smanji trenje? Kolko ja znam svrha pudera je da poboljša tj, olakša trenje???
#144
Posted 15 September 2012 - 06:20 PM
Prvi par sam morao da vratim i zamenim za ove koje sad posedujem. Očigledan problem sa prvim parom je bio što su bile stare i prosto ispucale od tog stajanja.
Trebalo bi da se može vizuelnu videti da li je guma ispucala već pri kupovini- ako je guma ispucala to bi se trebalo videti kad se presavije na pola. Ili tražiti od prodavca gumu koja ne stoji dugo u magacinu (pod uslovom da je i prodavc pošten )
https://picasaweb.go...208760685671353
#147
Posted 15 September 2012 - 11:22 PM
1,5 je meni bilo skroz ok. Dovoljno su siroke da ne moras da strepis od svake rupe ili ivicnjaka, a opet dovoljno tanke da se oseti primetno povecanje brzine. Gume su bile neke Kenda, ne secam se tacno.Čekajući neku akciju na crc-u ili kod jankovića ja još uvek razmišljam da li da uzmem švabe marathon plus u varijanti 1,75 ili možda 1,5 !!! Plašim se da ove druge ne budu preuske, ipak sam sad na 2,1...
#149
Posted 16 September 2012 - 05:52 PM
Devedesetih godina sam dobio prve savete u vezi servisiranja biciklova.Lik koji je radio u Svabiji mi je rekao da se talk dodatno stavlja samo da bi se unutrasnja guma prilikom pumpanja bolje rasporedila i ni zbog cega drudog.
Zbog toga a i zbog trenja/zagrevanja (temperatura je čudo)
https://picasaweb.go...208760685671353
#150
Posted 16 September 2012 - 06:09 PM
Devedesetih godina sam dobio prve savete u vezi servisiranja biciklova.Lik koji je radio u Svabiji mi je rekao da se talk dodatno stavlja samo da bi se unutrasnja guma prilikom pumpanja bolje rasporedila i ni zbog cega drudog.
Zbog toga a i zbog trenja/zagrevanja (temperatura je čudo)
Ma da, palim gume na poniki, asfalt prljam!
#152
Posted 16 September 2012 - 06:34 PM
Neznam koliko trenja uopste ima unutra.Dali se nekom okrenula spoljna guma.Meni se ne pomeri ni delic milimetra za celu sezonu.Kad bi taj talk smanjivao trenje sponja guma bi se OKRETALA OKO UNUTRASNJE.
Možda kod uvijanja gume pri dodiru sa tlom (ulegne se malo) ima malo šetanja i trenja. Nisam nikad o tome razmišljao, niti mi se desilo da guma pukne od pregrevanja. Al' možda ima nekog smisla, ne znam.
#154
Posted 18 September 2012 - 04:31 PM
Neznam koliko trenja uopste ima unutra.Dali se nekom okrenula spoljna guma.Meni se ne pomeri ni delic milimetra za celu sezonu.Kad bi taj talk smanjivao trenje sponja guma bi se OKRETALA OKO UNUTRASNJE.
Ako je malo mekša,postoji neko malo trenje izmedju spoljne i unutrašnje koje se na +40 i kusur pretvori u finu toplotu. Talk ne škodi-a kad ne škodi,znači da koristi
Bem li ga,meni tako reče jedan matori-verovatno ima neke logike u talku.
Spoljna se ne može okrenuti ni u kom slučaju.
https://picasaweb.go...208760685671353
#155
Posted 18 September 2012 - 05:35 PM
#156
Posted 30 July 2013 - 04:50 PM
#157
Posted 13 December 2013 - 08:17 PM
Kupio sam ih polovne jer su mi trebale malo sire gume od prethodnih.Planirao sam da pecam ove godine i provodim dosta vremena van asvalta.Po kupovini sam procitao neke vase komentare i bio razocaran ali....
Meni se guma 2013 nije izbusila ni jedan jedini put,nijedared.Necete da verujete gde sam sve vozio,gurao,nosio i vuko bajs.Kroz kakvo grmlje i po kakvom putu blizu Juzne Morave.
Mozda sam imao srece , ne znam.
Sve u svemu ja sam zadovoljan i imam lepo misljenje o ovim gumama pogotovu zato sto sam platio 500 din par malo vozenih.
#158
Posted 16 December 2013 - 06:07 PM
Pre 2-3 godine smo kupili drugar i ja par novih Schwalbe Silento(deklaracija-Jankovic). Obojici su gume ispucale posle mesec-dva voznje, iskljucivo po asfaltu. Verovatno su gume bile bajate ili ko zna gde skladistene.
Mozda se sada situacija popravila, ali od tada nisam smeo da kupim Schwalbe gume od nasih dobavljaca.
Kada je rec o jeftinijm semi-slick gumama, moja topla preporuka su Kenda Kross Plus i Kenda Krisp. Ne kostaju puno, odlicno se kotrljaju, dosta su otporne na busenje i izdrze bez problema 2-3 godine dok ne pocnu da pucaju(uglavnom po obodu).
Probao sam i Rubena Trilobit, koje su katastrofalno tanke i mekane(4 defekta za 2-3 nedelje, voznja po asfaltu). Inace se odlicno kotrljaju.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users