Kao i kod automobila, češće strada zadnja guma. Prednjom preletiš preko eksera koji leži, on se podigne, okrene i ako se pogodi da u pravom trenutku naleti zadnja guma bude bingo
Jeste majku mu - sasvim moguće da je to bio scenario!
Posted 12 June 2011 - 10:00 PM
A raspodela tezina, koja je na biciklu veca pozadi, a u automobilu varira od opterecenosti gepeka i zadnje klupe?Kao i kod automobila, češće strada zadnja guma. Prednjom preletiš preko eksera koji leži, on se podigne, okrene i ako se pogodi da u pravom trenutku naleti zadnja guma bude bingo
Posted 13 June 2011 - 08:32 AM
Druga informacija se odnosila na delove zvanicnog uvoznika Shimana, tj. da postoje razlicite klase kvaliteta istog artikla npr. 105 zadnji menjac i sl. Sta mislite o ovome?
Mozda sam konfuzno napisao,nisam konkretno mislio na Shimano nego na robu iz radnji generalnog uvoznika Shimana .
Ovo je vec proverljivo, i od klase opreme koju kupis zavisi samo da li ces to uociti pre ili kasnije ...Druga informacija se odnosila na delove zvanicnog uvoznika Shimana, tj. da postoje razlicite klase kvaliteta istog artikla npr. 105 zadnji menjac i sl. Sta mislite o ovome?
Jeftinija roba npr nable klase hb fh rm 30 40 60 65 kupljene u srbiji vrlo brzo riknjavaju, dovoljno je i stotinjak km pa da odu bogu na istinu, razlog pretegnutost ... Iste te kupljene u hungariji rade kao san i posle 5000 ...
Slucaj 2 zadnji alivio kupljen u Srbiji ispusti dusu (uhvati povelik luft) nakon 7000km, kupljen u Svici i maltretiran u raznovvrsnijim uslovima posle ~15000km radi bez problema ...
Sa skupljom opremom je slicna prica ali su kilometraze vece u oba slucaja ...
Posted 13 June 2011 - 09:09 AM
Posted 13 June 2011 - 09:16 AM
Ne zelimo da komentarisemo na osnovu cega neko izvlaci svoje zakljucke, ali izjave tipa “u Srbiji su glave pretegnute, a u Madjarskoj nisu” su pomalo neozbiljne. Zar neko misli da Shimano za Srbiju ili neku drugu zemlju glave “pretegne”, a u druge zemlje ih normalno stegne? Vecinu operacija ionako rade roboti i masine. Poznavajuci tehnologiju porucivanja i isporuke robe, smatramo da cak i kada bi Shimano to zeleo, ne bi mogao da u odredjene zemlje salje nekakav drugaciji kvalitet.
A sto se tice glavcina iz serije RM (FHRM 30, 40, 60 i 65 …), nismo imali nijednu reklamaciju posle 100, 200 ili 300 kilometara, to je nezabelezeno, a prodali smo i ugradili mnoge u nase bicikle. Jedini problem koji se se ponekad javio je kvar na telu kasete, ali i to uglavnom zato sto neko kupi najjevtiniju kasetnu glavu i ocekuje da sa njom vozi off-road svakog dana, skace preko stepenica i slicno, ili cisti mlazom vode pod pritiskom koja odmah ispere svu mast za podmazivanje.
Jos jedno izvinjenje za off-topic, ipak je ovo prica o gumama.
Pozdrav,
Planet Bike Team
Posted 13 June 2011 - 10:12 AM
Posted 13 June 2011 - 06:41 PM
Dobro ste primetili to za “prosecnog kupca”, jer su ove glave upravo namenjene za manje zahtevne bicikliste. Shimano nije predvideo da se ove glave, niti bilo koje druge, otvaraju i podesavaju prilikom nultog servisa, zato ta operacija i ne stoji u uputstvu za upotrebu i montazu tih glavcina! Takodje, od korisnika ove glavcine, odnodno takvih bicikala (bar u razvijenim zemljama) se ne ocekuje da prelazi desetine hiljada kilometara, niti da ima naviku da ide kod servisera dva puta godisnje, te se ove glave prave da izdrze ocekivani vek i kilometrazu tog bicikla, skoro bez servisiranja. I tako i bude u velikoj vecini slucajeva.Reklamacije niste imali iz prostog razloga sto vam prosecan kupac bez problema vozi tocak sa rupicastim konusom a da to ne primeti, a serviseri vam to na tzv. 0tom servisu ni ne gledaju u sta sam se barem dva puta licno uverio
Posted 13 June 2011 - 07:38 PM
Posted 13 June 2011 - 11:08 PM
Posted 14 June 2011 - 06:26 PM
Posted 15 June 2011 - 09:49 PM
Posted 15 June 2011 - 10:49 PM
Posted 19 June 2011 - 06:59 PM
Posted 20 June 2011 - 07:25 AM
0 members, 0 guests, 0 anonymous users