CRAZY BOB je BMX guma.
Schwalbe Vrh ili prevara?
#262
Posted 07 August 2015 - 09:22 PM
Kupio sam kod Janković comp rs Schwalbe Durano 622x23 HS399 (II.2013.) po ceni od 26e komad (protiv vrednost u dinarima ).
Do današnjeg dana sam sa njima prešao 12000 km , težina mi varira između 65-70 kg. Normalno, pošto je drumaš u pitanju, vozim isključivo asfalt.
Po kupovini sam koristio i nove Continental unutrašnje gume kupljene u Planet bajku, nisam bio nešto zadovoljan sa njima iz razloga što su prilično slabo držale pritisak. Zamenio sam ih sa Cst koje sam imao od ranije i na njima sam verovatno iz razloga starosti imao dva puštanja vazduha na samom korenu ventila. Kupljene nove Cst pre dve nedelje i one su na bajsu...solidno drže pritisak vazduha.
Znači za tri sezone, jedno bušenje na putu i jedanput sam „sam“ slučajno probušio prednju gumu na kaktus koji je na mojoj terasi (sređivao sam bajs).
Na prvih predjenih 6000 km sam ukrstio spoljašnje gume, kao i sada na drugih 6000 km, nadam se da ću ih voziti do proleća te ponovo kupiti iste. Čekam da se pojavi sloj za bušenje koji je plave boje pa da kupim nove.
#265
Posted 08 August 2015 - 11:07 AM
Reklamirao prednju Road Cruiser. Bila ispucala posle 3 meseca. Pre nekih mesec ipo-dva zamenio. Opet ispucala. Treba opet da im šaljem gumu na reklamaciju.
Baš zabavna ova kupovina preko Jankovića Inače, kako ih reklamiraš? Imaš neki račun ili samo onako? Ja uz moje nisam dobio račun kad ih je kurir doneo.
#266
Posted 08 August 2015 - 01:50 PM
Vratim u radnju gde sam kupio i oni se igraju s kuririma. Ako poručiš poštom od Jankovića, možda sa računom (koji mora da pošalje s robom kad šalje kurirom) da se ode do radnje koja prodaje Schwalbe (Vektor to radi) pa da oni pošalju na reklamaciju. Proveriću.
#267
Posted 27 August 2015 - 07:52 PM
Ja kao zaljubljenik u schwalbe danas sam se razocarao. Kupio 2 nove unutrasnje SV14 extra light da zamenim nove SV13 posto sam ostao bez rezervnih a ove su malo lakse a i bile su bas one kada sam kupio bike. Izmontiram obe i ponesem da ih naduvam kod vulkanizera jer spoljne bez zice bolje nalegnu nego od rucne pumpe. Naduvam prednju na 3 bara, stavim sa strane uzmem zadnji tocak i BUM! Prednja unutrasnja pukla, na 3 bara!? Duvam zadnju pazljivo na 3 bara ali nikako da izbije spoljnu kako treba, igra tocak, duvam dalje skoro na 4 bara ali baca guma jednostavno ne lezi na felnu. Izduvam, duvam i tako 10 puta i nista. Odem kuci vratim stare SV13 koje sam stavio pre mesec dana, vratim se kod vulkanizera i sve ok. SV14 extra light sam platio 860din komad. Prednja pukla po duzini 10cm kao da je ziletom neko isekao. Nema mogucnosti da bilo kako reklamiram ali mi nije jasno sta se desava sa ovom drugom?
#268
Posted 27 August 2015 - 09:38 PM
Skoro sam gledao neku ekipu koja radi review-ove bicikala od xc do fr i dh modela itd. Ono, nije plaćenički i neko folirantsko forsiranje nekog modela.
Možda i nisu "neki", ali sam zapamtio da lik kaže, schwalbe ni u snu, najgore gume koje postoje. E sad, šta mu je bio razlog za takvu izjavu....
#269
Posted 28 August 2015 - 04:45 AM
Extra light unutrašnje su tanje i slabije.
Standardne unutrašnje Švalbe su i dalje odlične, čak i kod nas kupljene. Tri unutrašnje kupiš i miran si 20 godina. Rezervna jedna, dve na bajsu. Kad se neka probuši, rezervnu montiraš, a staru zakrpiš i nosiš kao rezervnu. Tako u nedogled.
#271
Posted 28 August 2015 - 06:42 AM
Ma razumem ja da sam kupio gumu na pijaci ispod cene i da je pukla na 5-6 bara ali ovo je... Sve vise imam utisak da kupovinom skupe i brendirane stvari dobijamo sve vece s....!
Sve se slažem. Samo kažem da su standardne (ne exta light) Schwalbe unutrašnje najbolja kupovina. Dobra guma, uvek se flekica dobro zalepi kad se krpe, dobro drže pritisak, ventil ima navoj za maticu pa ne upadne u felnu kad se guma ispusti.
Ta eksplozija gume mi zvuči kao da je loše nalegla spoljna, ili se unutrašnja negde uštinula. Malo talka po površini unutrašnje i malo glass cleanera na felnu sa unutrašnje strane pre duvanja, da spoljna lakše klizne na felnu kako treba. Trebalo bi da reši problem.
#272
Posted 31 August 2015 - 10:16 AM
Kupio sam kod Janković comp rs Schwalbe Durano 622x23 HS399 (II.2013.) po ceni od 26e komad (protiv vrednost u dinarima ).
Do današnjeg dana sam sa njima prešao 12000 km , težina mi varira između 65-70 kg. Normalno, pošto je drumaš u pitanju, vozim isključivo asfalt.
Po kupovini sam koristio i nove Continental unutrašnje gume kupljene u Planet bajku, nisam bio nešto zadovoljan sa njima iz razloga što su prilično slabo držale pritisak. Zamenio sam ih sa Cst koje sam imao od ranije i na njima sam verovatno iz razloga starosti imao dva puštanja vazduha na samom korenu ventila. Kupljene nove Cst pre dve nedelje i one su na bajsu...solidno drže pritisak vazduha.
Znači za tri sezone, jedno bušenje na putu i jedanput sam „sam“ slučajno probušio prednju gumu na kaktus koji je na mojoj terasi (sređivao sam bajs).
Na prvih predjenih 6000 km sam ukrstio spoljašnje gume, kao i sada na drugih 6000 km, nadam se da ću ih voziti do proleća te ponovo kupiti iste. Čekam da se pojavi sloj za bušenje koji je plave boje pa da kupim nove.
Wow! 12000 km sa gumama za bicikl. Po meni je ovo i više nego impresivno, buduću da si kupio gume koje ipak nisu toliko skupe. I više nego dobar pokazatelj da konkretno model Durano vredi svake plaćene pare.
Moje iskustvo sa Schwalbe gumama je šarenoliko. Na city biciklu sam stavio Schwalbe Road Cruiser koje pružaju solidne performanse i veoma su udobne u vožnji, ali čim sam pročitao post od Fallout Boy-a da pucaju sa strane, otišao sam da proverim i ispostavilo se da je čovek u pravu. Dakle, jasno se vide sitne linijice sa strane koje označavaju da guma lagano puca... I moje su stare 3 meseca, a prešle su stvarno smešno malo kilometara.
Na drugom drumskom bajsu imam Schwalbe Lugano, i to samo zadnju koju sam kupio igrom slučaja jer je bila na dobrom popustu. Sa njom sam prešao oko 1000 km, možda malo manje, i dalje izgleda kao nova. Koliko će izdržati pojma nemam, ali sam siguran da kad se pojede, sledeći izbor mora da padne na Durano!
Što neko drugi reče, i sa gumama je kao i sa svim drugim stvarima u životu, Koliko para - toliko muzike.
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
#274
Posted 01 September 2015 - 01:04 PM
Wow! 12000 km sa gumama za bicikl. Po meni je ovo i više nego impresivno, buduću da si kupio gume koje ipak nisu toliko skupe. I više nego dobar pokazatelj da konkretno model Durano vredi svake plaćene pare.
Moje iskustvo sa Schwalbe gumama je šarenoliko. Na city biciklu sam stavio Schwalbe Road Cruiser koje pružaju solidne performanse i veoma su udobne u vožnji, ali čim sam pročitao post od Fallout Boy-a da pucaju sa strane, otišao sam da proverim i ispostavilo se da je čovek u pravu. Dakle, jasno se vide sitne linijice sa strane koje označavaju da guma lagano puca... I moje su stare 3 meseca, a prešle su stvarno smešno malo kilometara.
Na drugom drumskom bajsu imam Schwalbe Lugano, i to samo zadnju koju sam kupio igrom slučaja jer je bila na dobrom popustu. Sa njom sam prešao oko 1000 km, možda malo manje, i dalje izgleda kao nova. Koliko će izdržati pojma nemam, ali sam siguran da kad se pojede, sledeći izbor mora da padne na Durano!
Što neko drugi reče, i sa gumama je kao i sa svim drugim stvarima u životu, Koliko para - toliko muzike.
#275
Posted 01 September 2015 - 01:43 PM
Wow! 12000 km sa gumama za bicikl. Po meni je ovo i više nego impresivno, buduću da si kupio gume koje ipak nisu toliko skupe. I više nego dobar pokazatelj da konkretno model Durano vredi svake plaćene pare.
Moje iskustvo sa Schwalbe gumama je šarenoliko. Na city biciklu sam stavio Schwalbe Road Cruiser koje pružaju solidne performanse i veoma su udobne u vožnji, ali čim sam pročitao post od Fallout Boy-a da pucaju sa strane, otišao sam da proverim i ispostavilo se da je čovek u pravu. Dakle, jasno se vide sitne linijice sa strane koje označavaju da guma lagano puca... I moje su stare 3 meseca, a prešle su stvarno smešno malo kilometara.
Na drugom drumskom bajsu imam Schwalbe Lugano, i to samo zadnju koju sam kupio igrom slučaja jer je bila na dobrom popustu. Sa njom sam prešao oko 1000 km, možda malo manje, i dalje izgleda kao nova. Koliko će izdržati pojma nemam, ali sam siguran da kad se pojede, sledeći izbor mora da padne na Durano!
Što neko drugi reče, i sa gumama je kao i sa svim drugim stvarima u životu, Koliko para - toliko muzike.
Napravih gresku kod prethodnog posta.
Da.....
Durano sada koštaju 3890 dinara.
Propisani pritisak u gumi je najvažnija stvar pošto je kod njih održavanje „on condition“.
#276
Posted 29 December 2015 - 10:59 PM
Ovako izgledaju Schwalbe Durano HS 399 23-622 posle 13100 km.
Prednja i zadnja guma imaju (sva sreća) svega po jednu rasekotinu i verovatno će im to smanjiti ukupan gazni učinak, ali ću ih terati do kraja, kupiću nove i jednu ću nositi u rezervi za svaki slučaj.
#278
Posted 21 January 2016 - 05:09 PM
Evo da se i ja upisem u listu strelaca.
Uzeo danas 2 unutrasnje S. gume, montiram jednu, naduvam je na 5 bara, montiram tocak i posle minut - BUM! Rascvetala se kao ruza.
Moje iskustvo sa Schwalbe unutrašnjim gumama, kupljenim kod nas, je pozitivno. Nikad nikakvih problema. Nema boljih unutrašnjih od Schwalbe. Sama guma, ventil, izrada.
Kad unutrašnja guma eksplodira, BUM, onda spoljna guma nije dobro legla - to je do majstora, ne do gume.
Obično posle eksplozije spoljna legne nazad na mesto kako treba i onda ljudi greškom krive "lošu unutrašnju gumu". Dok god je guma unutar spoljašnje, eksplozija ne može da se desi, jer eksplozija zahteva naglu promenu pritiska i brzo oslobađanje vazduha - što je nemoguće unutar spoljne gume i felne sa druge strane. Dakle, ako je bio baš "BUM", to je do majstora, ne do gume (više puta se sam uverio - posebno ako umoran & u žurbi pakujem gumu, desi se).
#279
Posted 21 January 2016 - 06:04 PM
Ne krivim losu gumu nego sam mislio da sam je prepumpao. Moguce da sam lose montirao ali sam pazio i proveravao. Druge gume, isto Schwalbe, 26, auto ventil pumpam na 5 bara pa sam i ovu, racunam ista guma samo razlicit ventil.
Ne vidim na samoj gumi specifikacije a na netu ne mogu da ih nadjem (40/62-559). Mozda je guma deklarisana za 4bara max?
Ljudi lete na mesec,na sta bi licilo da mi ne znamo srediti kocnicu od neke ponike
#280
Posted 21 January 2016 - 06:07 PM
I da je deklarisana na 4 bara, ako je guma u ispravnom stanju (spoljna) i ako je legla dobro na felnu, ne bi smela eksplodirati.
Pisao sam uputstvo kolegi za montiranje gume:
http://www.2bike.rs/...-i-felne/page-3
(post #52)
Nikad ne možeš biti previše pažljiv pri duvanju. Proveriti kako je legla pre pumpanja na željeni pritisak. Više puta.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users