Kako zameniti hidraulicno ulje vodom na Maguri HS33
#1
Postavljeno 11 May 2011 - 12:06 PM
*KUPUJEM GIRVIN VECTOR ILI NOLEEN SUSPENZIJU
#4
Postavljeno 11 May 2011 - 05:50 PM
Usled kocenja kocioni sistem se zagreva, ako ima vode u sistemu na samo 100 stepeni dobicete "fading"efekat ili propalu kocnicu + sto je ulje nestisljivo.
#6
Postavljeno 11 May 2011 - 06:47 PM
Ni voda ne može da se stisne.+ sto je ulje nestisljivo.
#10
Postavljeno 12 May 2011 - 04:15 PM
Temperatura ključanja zavisi od pritiska, na višim pritiscima viša je temperatura ključanja. Otvoren sistem je uvek na ~1bar (atmosferski pritisak), a zatvoren može da bude na različitim pritisicma.I JOS JEDNO PITANJE,dali je tacka kljucanja ista u hirmeticki zatvorenim i otvorenim sistemima.
256km u 2011.
1592km u 2010.
1987km u 2009.
#11
Postavljeno 12 May 2011 - 04:24 PM
Neka moja piskaranja http://ja-pisem-posl...i.blogspot.com/
#12
Postavljeno 12 May 2011 - 06:15 PM
Otvoren sistem je uvek na ~1bar (atmosferski pritisak), a zatvoren može da bude na različitim pritisicma.
Samo treba napumpati nekako taj pritisak vode... osim ako se to ne radi na desetak metara dubine gde je pritisak 3 bara ili dublje za vece pritiske.
#16
Postavljeno 12 May 2011 - 06:47 PM
+samopodmazivanjeE TAKO SAM I MISLIO,i dali je moguce da plocice mogu preko klipova da prenesu toliku temperaturu da dodje do kljucanja vode.Ja mislim da je korozija i smrzavanje ipak glavni faktor.
#17
Postavljeno 12 May 2011 - 06:49 PM
Neka moja piskaranja http://ja-pisem-posl...i.blogspot.com/
#20
Postavljeno 12 May 2011 - 07:01 PM
Ne, jedan bar je na suvom, na 10m dubine dodaješ još jedan tako da je dole pritisak dva bara.tako da je na 10 m oko 1 bar
Neka moja piskaranja http://ja-pisem-posl...i.blogspot.com/
1 članova čita ovu temu
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika