Kako zameniti hidraulicno ulje vodom na Maguri HS33
Started By
bant013
, May 11 2011 12:06 PM
21 replies to this topic
#1
Posted 11 May 2011 - 12:06 PM
[youtube_embed5][/youtube_embed5]
"I've had enough, I've seen enough, I've had it all, I'm giving up I won the race, I broke the cup, I drank it all, I spit it up" (R.E.M)
*KUPUJEM GIRVIN VECTOR ILI NOLEEN SUSPENZIJU
*KUPUJEM GIRVIN VECTOR ILI NOLEEN SUSPENZIJU
#4
Posted 11 May 2011 - 05:50 PM
Glavni faktor je "boiling point" ili tacka kljucanja, voda kljuca na oko 100 stepeni, ulje na oko 230 (barem DOT 4, DOT 5.1 je na sintetickoj bazi ono na nesto malo vecoj temp oko 270)
Usled kocenja kocioni sistem se zagreva, ako ima vode u sistemu na samo 100 stepeni dobicete "fading"efekat ili propalu kocnicu + sto je ulje nestisljivo.
Usled kocenja kocioni sistem se zagreva, ako ima vode u sistemu na samo 100 stepeni dobicete "fading"efekat ili propalu kocnicu + sto je ulje nestisljivo.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
#10
Posted 12 May 2011 - 04:15 PM
Temperatura ključanja zavisi od pritiska, na višim pritiscima viša je temperatura ključanja. Otvoren sistem je uvek na ~1bar (atmosferski pritisak), a zatvoren može da bude na različitim pritisicma.I JOS JEDNO PITANJE,dali je tacka kljucanja ista u hirmeticki zatvorenim i otvorenim sistemima.
22km u 2012 Cilj: diploma Do kraja: diplomski...
256km u 2011.
1592km u 2010.
1987km u 2009.
256km u 2011.
1592km u 2010.
1987km u 2009.
#11
Posted 12 May 2011 - 04:24 PM
Teoretski voda može da radi u kočnicama bez problema. Jedini problemi su što može da se zaledi i što zbog nje može da korodira sve živo.
Svi vi koji hoćete da menjate ljude oko sebe uzmite gibanj od kamiona i tek kad budete naučili kako da ga ispravite pokušajte da ispravljate ljude
Neka moja piskaranja http://ja-pisem-posl...i.blogspot.com/
Neka moja piskaranja http://ja-pisem-posl...i.blogspot.com/
#16
Posted 12 May 2011 - 06:47 PM
+samopodmazivanjeE TAKO SAM I MISLIO,i dali je moguce da plocice mogu preko klipova da prenesu toliku temperaturu da dodje do kljucanja vode.Ja mislim da je korozija i smrzavanje ipak glavni faktor.
#17
Posted 12 May 2011 - 06:49 PM
Pritisak u vodi se povećava za jedan bar na svakih 10m dubine.
Svi vi koji hoćete da menjate ljude oko sebe uzmite gibanj od kamiona i tek kad budete naučili kako da ga ispravite pokušajte da ispravljate ljude
Neka moja piskaranja http://ja-pisem-posl...i.blogspot.com/
Neka moja piskaranja http://ja-pisem-posl...i.blogspot.com/
#20
Posted 12 May 2011 - 07:01 PM
Ne, jedan bar je na suvom, na 10m dubine dodaješ još jedan tako da je dole pritisak dva bara.tako da je na 10 m oko 1 bar
Svi vi koji hoćete da menjate ljude oko sebe uzmite gibanj od kamiona i tek kad budete naučili kako da ga ispravite pokušajte da ispravljate ljude
Neka moja piskaranja http://ja-pisem-posl...i.blogspot.com/
Neka moja piskaranja http://ja-pisem-posl...i.blogspot.com/
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users