Randonneurs Srbija - 400k brevet 7.Maj 2011.
#1
Postavljeno 25 April 2011 - 04:51 PM
Evo da zapocnemo temu predstojeceg breveta, tj 400k koji je na programu 7. Maja
Kao i do sada prvi prijavljeni je Spasa ostali jos nisu kliknuli na taster ali koliko sam saznao raspolozeni su da voze, pa zvanicne prijave treba ocekivati uskoro.
Trasa je malkice modifikovana pri kraju, i oslonila se na vec provereni pravac sa 300k,
sa malom izmenom na delu od OMV pumpe u Celijama do Stepojevca,
gde ide putem kroz Vreoce i Velike Crljene, lep noviji put prolazi pored termoelektrane i u Stepojevcu na onom usponu pri ulazu ukljucuje na svima nam omiljenu Ibarsku pa sve do skretanja za V.Mostanicu.
Kod Ostruznice cemo se ukljuciti na most i preci na drugu stranu Save i dalje voziti nasipom do NBG,
i dalje do samog cilja.
Sve u svemu nadogradnja na trasu 300-ke pa ce svima koji su vozili 300k vecina trase biti poznata.
Ruta je vec poslata na homologaciju, te naknadnih izmena u trasi nece biti.
Dakle konacna trasa ovde: http://www.mapmyride...s/view/32360554
Nazalost duzina opet prelazi kvotu za nekih 30km, nije se nikako moglo izbeci uz postojece mesto starta i cilja.
Visinaca racunam da ima bar 3500, gde veliko parce vuce uspon na Debelo Brdo sa svojih 800 metara visinske razlike u komadu na nekih 14km duzine.
Prosao sam bajkom u subotu deo od Mladenovca do Cacka, i sve je savrseno.
Posle Topole lep, ne previse strm uspon, pa spust u Kragujevac.
Sa druge strane malkice losiji put, ali bez rupa i sl. Posle Kragujevca uglavnom gladak ko staklo sa par kracih usponcica.
Pa se vidimo!
Pozdrav
~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://www.velomotion.weebly.com
http://www.randonneu...rbia.weebly.com
#2
Postavljeno 25 April 2011 - 05:41 PM
Kada se posle Topole popnete na Svetinju skoro sve do Kragujevca je nizbrdo, 20-tak km. Do Svetinje se iz Topole penje lagano tako da nije tesko jedino se zadnjih 400-500 m pojaca ali nista strasno.
Od Kragujevca prema Cacku je taj najduzi uspon od 1,5 km ali nije jak, to je brdo Vuckovica, posle je sve ravno, sem uspona ispred Knica, opet 400-500 m i par kracih do Mrcajevaca.
#3
Postavljeno 27 April 2011 - 07:44 PM
A ovo sa Novim Beogradom je priča za sebe, upoznaj Beograd da bi ga više voleo. Jedva sam i Adu pronašao, a ne bih ni startovao da me Boris nije nazvao i objasnio da sam 500m promašio startnu tačku. Treba doći dan dva ranije i raširiti šator, Gadafijevo iskustvo. I opet možeš da ne kreneš ako je start npr. iza druge zgrade. Kad ćemo jednom da krenemo sa neke livade da mi sa sela ne budemo više hendikepirani?
Treće, poneti šokere za odbranu. Kučići oko Vel. Moštanice nas baš ne vole i baš ih ima. Ja bih poželeo ful Ibarsku, pre nego te brze kučiće.
Pozz
#4
Postavljeno 27 April 2011 - 08:48 PM
Sto se mraka tice, da, ne moz' sve da se ima
Ako bi hteli da od Uzica do Valjeva vozimo po dnevnoj svetlosti, onda bi se start morao pomeriti za 6-9 sati unazad, ili unapred.
To bi osim radikalno poremecenog dnevnog ritma vecine nas, znacilo i voznju kroz dve noci umesto jedne.
Ajd pomeranje unapred jos i nekako, ali da li stvarno hoces da start bude u 3 ujutru ili u ponoc??
Redovan start u 8-9 ujutru znaci da moze da se odspava lepo i na start dodje odmoran,
i onda ceo dan prodje bez problema, i bar pola noci.
Kome zagusti, BD i dom idealno mesto da se dremne koji sat i oporavi, pa krene dalje.
Jedino sta bi se dalo uciniti sa tim spustom, ako je zaista toliko los, jeste da se start pomeri sat dva kasnije,
i racuna da se on vozi pri izlasku sunca.
Od vrha BD do cilja ima 130km, sto racunam da je u proseku 6 sati ukupno.
Sa BD racunam da je zgodno mesto za kracu dremku. Bese ima onaj pl.dom tamo ?
Verujem da je moguce dogovoriti kakvu nisku cenu za dremku.
Sto bi u toj kombinaciji moglo da znaci da se sa prvom svetloscu odande krene i stigne na cilj.
Al opet sadasnji start ide na ruku onima koji ne planiraju da staju, pa isti mogu da racunaju da taj deo ibarske prodju jos za mraka ili u cik zore, dok nema guzve.Mada koliko je uospte ima nedeljom rano ujutru ?
Pozzz
~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://www.velomotion.weebly.com
http://www.randonneu...rbia.weebly.com
#5
Postavljeno 27 April 2011 - 09:04 PM
Za kucice nije problem. Samo poneti parce slanine
Sto se mraka tice, da, ne moz' sve da se ima
Ako bi hteli da od Uzica do Valjeva vozimo po dnevnoj svetlosti, onda bi se start morao pomeriti za 6-9 sati unazad, ili unapred.
To bi osim radikalno poremecenog dnevnog ritma vecine nas, znacilo i voznju kroz dve noci umesto jedne.
Ajd pomeranje unapred jos i nekako, ali da li stvarno hoces da start bude u 3 ujutru ili u ponoc??
Redovan start u 8-9 ujutru znaci da moze da se odspava lepo i na start dodje odmoran,
i onda ceo dan prodje bez problema, i bar pola noci.
Kome zagusti, BD i dom idealno mesto da se dremne koji sat i oporavi, pa krene dalje.
Jedino sta bi se dalo uciniti sa tim spustom, ako je zaista toliko los, jeste da se start pomeri sat dva kasnije,
i racuna da se on vozi pri izlasku sunca.
Od vrha BD do cilja ima 130km, sto racunam da je u proseku 6 sati ukupno.
Sa BD racunam da je zgodno mesto za kracu dremku. Bese ima onaj pl.dom tamo ?
Verujem da je moguce dogovoriti kakvu nisku cenu za dremku.
Sto bi u toj kombinaciji moglo da znaci da se sa prvom svetloscu odande krene i stigne na cilj.
Al opet sadasnji start ide na ruku onima koji ne planiraju da staju, pa isti mogu da racunaju da taj deo ibarske prodju jos za mraka ili u cik zore, dok nema guzve.Mada koliko je uospte ima nedeljom rano ujutru ?
Pozzz
Nisam hteo da komplikujem, Igore, samo da upozorim na taj spust. To sam prošao. Čak je sve jedno da li je loš put ili mrak i loš put, kočnice svejedno proveriti i naštelovati. Ovo je više implikacija iskustava sa 300k.Najbolje, ne izdvajaj se. Ako se i izdvojiš pazi dvostruko. Na Ibarsku nemam primedbi, to je zezanje u vezi kučića. Čitaj pažljivije, posle mene Spasa riba jer misli da sam protiv Ibarske, a nikad nisam bio. Kad god se ide na jug, na neformalne vožnje ja naginjem ka Ibarskoj. To je u sklopu moje teorije o mojih 30cm pod nebeskom kapom gde odbijam da se bojim sa indignacijom.
Pozz
#6
Postavljeno 27 April 2011 - 09:31 PM
I posto mi niko nije mogo objasniti na 300 brevetu...zasto mora da se vozi taj pun krug 30km vise, zasto jednostavno kraj nije na ostruznici ,
#7
Postavljeno 27 April 2011 - 10:26 PM
Vise izgleda kao petljanje nego sto to zaista jeste. U realnosti je to ustvari Zorana Djindjica ulica,
samo se jos udje u jednu ulicicu/prolaz do trece zgrade od same ulice.
Lako se prilazi u dolasku (jedna ulica dalje od autoputa, blizu Arena, Hayat i tako dalje, ne moze se promasiti)
Biciklima se onda ide u Milentija Popovica pa na most, a u povratku isto tom ulicom,
samo prilaz sa druge strane.
Razlog za to je vrlo prakticne prirode. Da nasem kontroloru dobrovoljcu olaksamo posao,
jer on mora da cuci na cilju jos duzi period neko do sada, jer razlika u dolasku prvog i poslednjeg moze biti jako velika.
Stoga sam zamislio da start/cilj bude ispred njegove zgrade, pa kad neko dodje samo vikne i eto njega
Ako neko hoce celu noc i prepodne da cuci negde u Ostruznici na sred puta, neka samo izvoli, za cas cemo promeniti mesto starta
Inace start i cilj moraju da su na istom mestu, pa zbog toga ne moze da se startuje sa tacke A a da se zavrsi na tacki B, nego uvek to mora biti A.
Takva su pravila. Ni meni se ne svidjaju, ali sta da radim.
Kod konkretne trase jedina tacka gde se odlazna i povratna trasa mogu zgodno spojiti je Ada Ciganlija,
koja je neznatno bliza od sadasnjeg mesta cilja, te sam ocenio da je udobnost i pouzdanost,
kao i prakticnost cilje kontrole kako za kontrolora tako i za ucesnike vredna tih nekoliko kilometara ekstra.
Pozdrav
~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://www.velomotion.weebly.com
http://www.randonneu...rbia.weebly.com
#8
Postavljeno 07 May 2011 - 08:04 AM
2010: 3582.6 km 2011: 7022.0 km 2012: 6487.9 km 2013: 7271.3 km 2014: 6xxx km
http://zeljkov.wordpress.com
#10
Postavljeno 07 May 2011 - 04:26 PM
U stvari, prvi pokušaj lomljenja konkurencije je izgleda bio još na mostu: neko je poveo preko tramvajskog mosta i to kolovozom Meni je to npr. bio prvi put da tim mostom ne idem trotoarom i nije baš preporučljivo...
Javiću ako još nešto saznam.
#11
Postavljeno 07 May 2011 - 04:49 PM
#17
Postavljeno 08 May 2011 - 09:09 AM
#18
Postavljeno 08 May 2011 - 10:05 AM
Ko je preostali drugar? Šta bi sa Miletom i njegovom gumom? Svaka čast svima koji su uopšte krenuli na ovakvu vožnju... =D>Znamo da su dvojica odustala, tako da je ostao još jedan - držimo mu palčeve da stigne!
256km u 2011.
1592km u 2010.
1987km u 2009.
#19
Postavljeno 08 May 2011 - 10:05 AM
Evo u pola 11 su stigli Spasa, Jone i Pedja. I oni se zahvaljuju na piti
Znamo da su dvojica odustala, tako da je ostao još jedan - držimo mu palčeve da stigne!
Ako su stigli u pola 11, start bio prethodnog dana u 8, znaci da su upali u predvidjeno vreme za pola sata. =D>
#20
Postavljeno 08 May 2011 - 10:45 AM
Ko je preostali drugar? Šta bi sa Miletom i njegovom gumom? Svaka čast svima koji su uopšte krenuli na ovakvu vožnju... =D>
"Preostali" je bio bur. Kod Divaca je odustao i već je bio skoro kod kuće kad smo ga čuli.
A Mile je pomalo kasnio zbog gume tako da je sam krenuo uz Kadinjaču i tu negde se sreo s Borisom, pa su se zajedno okrenuli nazad u Užice da uhvate prevoz kući.
Tako da je to to: svi su živi i (uglavnom ) zdravi, a četvoro je i izvezlo celu trasu.
Skidam kacigu svima koji su vozili! Žao mi je što vreme nije bilo bolje, vetar, pa hladnoća i na kraju kišica su sigurno dosta mučili. Ja sam juče samo 100km prevezao i pomalo mi je preselo zbog vetra - mogu misliti kako je bilo njima...
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika