Ozbiljno razmisljanje o prelasku na tubeless
#21
Postavljeno 01 March 2011 - 02:21 PM
#25
Postavljeno 05 March 2011 - 02:57 PM
Sealant. Ja sam koristijo Slime
Izolir
Unutrasnja 20"
POcinjemo sa time sto felnu(moj slucaj Mavic 317) lepo zatvorite da ne bi vazduh isao napolje.
Posle toga da ne bi trosili celi izolir i da se ne mucite da lepite slobodno mozete da postavite bandaz-traku koja sluzi umesto izolir.
U medjuvremenu lepo bi bilo da spoljasna guma je oprana kako bi lepse dihtovala za unutrasnjom. Takodje unutrasnju secete celom duzinom kontra ventila. I malo po malo sa strane identicno secete sve dok ne dobijete sirinu gume koje zelite.
#26
Postavljeno 05 March 2011 - 03:01 PM
Verovatno im sezona pocinje krajem sezone
Capriolo bi trebalo da ove sezone ima i dobrih RUBENA guma
Jeap cuo sam to vec, i cuh da nece biti nesto skupe, al mene zanima zna li se kada ce to moci da se kupi, tj. kad im pocinje sezona ?
#27
Postavljeno 05 March 2011 - 03:08 PM
Napomena, unutrasnju gumu secite odprilike nesto sire nego sto vam je felna kako bi ona usla lepo u prosirenje felna ima sa unutrasnje strane. Kada to lepo odradite stavite unutrasnju gumu u felnu i lepo sredite da guma ne izlazi preko felne. Normalno ventil gume ne secete neg koristite kako ventil za pumpanje
Kada ovo uradite slobodno mozete da montirate gumu(u mom slucaju Maxxis Crossmark Wire 2.1). Pre toga sipate Sealant u gumu i napumpajte. Samo vodite racuna da to radite kompresorom zbog veceg pritiska i lakse napumpavanje gume. Onda dolazi 10-15min kratak period dok Sealant zatvori sve rupice i stegne. Zatim vam ostaje da lepo uzivate u vopznju
#28
Postavljeno 05 March 2011 - 03:11 PM
#29
Postavljeno 05 March 2011 - 03:13 PM
@Sveta Takodje ventil unutrasnje gume koristis za pumpanje
#33
Postavljeno 11 June 2011 - 12:04 PM
[attachment=4]DSC07804_resize.JPG[/attachment]
[attachment=3]DSC07808_resize.JPG[/attachment]
[attachment=2]DSC07810_resize.JPG[/attachment]
Napomena, unutrasnju gumu secite odprilike nesto sire nego sto vam je felna kako bi ona usla lepo u prosirenje felna ima sa unutrasnje strane. Kada to lepo odradite stavite unutrasnju gumu u felnu i lepo sredite da guma ne izlazi preko felne. Normalno ventil gume ne secete neg koristite kako ventil za pumpanje
[attachment=1]DSC07811_resize.JPG[/attachment]
[attachment=0]DSC07812_resize.JPG[/attachment]
Kada ovo uradite slobodno mozete da montirate gumu(u mom slucaju Maxxis Crossmark Wire 2.1). Pre toga sipate Sealant u gumu i napumpajte. Samo vodite racuna da to radite kompresorom zbog veceg pritiska i lakse napumpavanje gume. Onda dolazi 10-15min kratak period dok Sealant zatvori sve rupice i stegne. Zatim vam ostaje da lepo uzivate u vopznju
Koliko sipas Sealent-a u gumu, i koliko ti ta kolicina moze trajat?
#34
Postavljeno 24 May 2013 - 05:04 PM
#36
Postavljeno 25 May 2013 - 10:15 AM
[youtube_embed5][/youtube_embed5]
#37
Postavljeno 25 May 2013 - 06:34 PM
#38
Postavljeno 25 May 2013 - 09:11 PM
Zanimljivo , šteta što Bontrager točkovi nisu toliko rasprostranjeni. Ma i ja se držim standardnih unutrašnjih, ali mi je interesantna otpornost na bušenje kod tubeless guma i to što ne moraš da nosiš sa sobom unutrašnju.
[youtube_embed5][/youtube_embed5]
a sta ako iseces spoljasnju?
Ovako, dosad, sa unutrasnjom, stavis novu i neki "bajlag" od tetrapaka kraj puta i teras.
Kako se sad snalaze TLR TL vozaci?
#39
Postavljeno 25 May 2013 - 09:32 PM
#40
Postavljeno 25 May 2013 - 11:40 PM
Pa ako isečeš spoljašnju onda staviš "bajlag" i unutrašnju ... koju nisi poneo . Dobro seča guma je verovatno manje verovatna, više sam mislio na klasične prepreke kao granje, srča, pešaci... Šta kažu MTB drugari, izgleda da je kod njih tubeless zastupljeniji? Kod drumaša koliko vidim ima više tubeless točkova nego guma .
slazem se da je manja verovatnoca
ali je mi se cini da je drumska guma osetljivija na secu od MTB gume zbog dimenzija.
Na drumskoj ako imas rez od 10mm i kad vozis na standarnim pritisicma, znaci preko 5 bara
mnogo je vece ostecenje nego kad na mtb gumi imas 20mm rez jer vozis na oko 4 bara i siru gumu.
Mislim, guma se znatno vise deformise, a jos pored toga se drumski uglavnom jos koci rim-brake-om dok se kod vecine modernih mtba koci diskom pa nije problem spolja ojacati gumu izolirkom ili vezicama
1 članova čita ovu temu
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika