Jump to content


Fotografije

Randonneurs Srbija - 200/300/400/600km maratoni kod nas


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
814 odgovora na ovu temu

#81 bur

bur
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 511 posts
  • LocationNovi Sad-Zrenjanin

Postavljeno 02 March 2011 - 07:54 AM

[quote name="Trajkociklista"]
lezeci za 58 sati.

Znaci specijalci krecu kasnije, pouka iz filma, kad? Gde ima informacija o rasporedu kontrolnih tacaka i vremenima njihovih, hajde dezurstava.
Molba, moze li za glupave to taksativno da se navede?
To mi treba zbog taktike.
Osnovno bici pravilo koje necete naci u knjigama.
TAKTIKA I DUSHA SU UPRAVNO SRAZMERNI
Da bude jasnije, sto vise duse u nosu to vise taktike za potreban rezultat.
Pozz
  • 0
. . . kašika drvena jedna. Jedna.

#82 Trajkociklista

Trajkociklista
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 480 posts
  • LocationDom mi je tamo gde mi je bi/tricikl :D

Postavljeno 02 March 2011 - 09:17 AM

Znaci specijalci krecu kasnije, pouka iz filma, kad?


Na PBP ? Krece se u zavisnosti od odabranog startnog vremena, koje jos i zavisi od izabranog vremenskog limita.
Specijalni bicikli, tj tricikli,tandemi,lezeci, velomobili, imaju svoj posebna zajednicnki start.
Ej bre, 5000 ljudi ! nije to Tour de France pa da ta sacica vozaca krene odjednom ;)

Gde ima informacija o rasporedu kontrolnih tacaka i vremenima njihovih, hajde dezurstava.
Molba, moze li za glupave to taksativno da se navede?
To mi treba zbog taktike.
Osnovno bici pravilo koje necete naci u knjigama.
TAKTIKA I DUSHA SU UPRAVNO SRAZMERNI
Da bude jasnije, sto vise duse u nosu to vise taktike za potreban rezultat.
Pozz



Za PBP ili za nas 200k ?


Pozzz
  • 0

#83 bur

bur
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 511 posts
  • LocationNovi Sad-Zrenjanin

Postavljeno 03 March 2011 - 07:50 PM



Znaci specijalci krecu kasnije, pouka iz filma, kad?

Za PBP ili za nas 200k ?

Za 200k, ali eno ga odgovora u medjuvremenu, hvala.
Pozz
  • 0
. . . kašika drvena jedna. Jedna.

#84 djs_cale

djs_cale
  • Members
  • PipPipPip
  • 132 posts

Postavljeno 04 March 2011 - 01:40 AM

ajd' i u ovoj temi da napisem nesto . prvopozdrav(veliki)za sve bici MARATONCE . Mi , zajecarci , dolazimo makar na skijama . sutra cemo potvrditi nakon naseg sastanka . jedino nas J... prevoz ali sta je - tu je . Daleko je indjija i nazad i onih 200-tinak tamo ! Jedino me nervira u svemu ovom sto 600-tka prolazi na 20-ak km od zajecara a ne ulazi u nas grad .TO POTHITNO DA SE PREPRAVI da se nebi svadjali . ako mozemo da ugostimo trku kroz srbiju vala mozemo i zasluzujemo tu malu korekciju tim pre sto cemo i grbinu da podmetnemo koliko se moze . cale .
  • -1

#85 Trajkociklista

Trajkociklista
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 480 posts
  • LocationDom mi je tamo gde mi je bi/tricikl :D

Postavljeno 04 March 2011 - 06:20 AM

Mi , zajecarci , dolazimo makar na skijama . Jedino me nervira u svemu ovom sto 600-tka prolazi na 20-ak km od zajecara a ne ulazi u nas grad .TO POTHITNO DA SE PREPRAVI da se nebi svadjali . ako mozemo da ugostimo trku kroz srbiju vala mozemo i zasluzujemo tu malu korekciju tim pre sto cemo i grbinu da podmetnemo koliko se moze . cale .



Veliki odpozdrav za Zajecarce ! :) Dobro nam dosli!

Prepravka 600k ima da bude, nema da se brinete 8)




Pozdrav!
  • 0

#86 Mile

Mile
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 423 posts

Postavljeno 10 March 2011 - 07:40 AM

Sta planirate da ponesete na ovu voznju?

Igor ima predlog da na sajtu napravimo stranicu sa savetima, pa ne bi bilo lose da rezimiramo sta bi bilo dobro imati sa sobom.

- Odeca

- Alat i rezervni delovi

- Prva pomoc

- Hrana i pice


Ne znam za druge, ali ja sa sobom uvek nosim jedan zavoj, gazu i hidrogen. To je neki najminimalniji komplet "prve pomoci" i mogu vam reci da sam potrosio bar 3-4 kompleta pomazuci biciklistima koji su padali i na koje sam nailazio vozeci.
  • 0
.

#87 Trajkociklista

Trajkociklista
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 480 posts
  • LocationDom mi je tamo gde mi je bi/tricikl :D

Postavljeno 10 March 2011 - 10:03 AM

Upravo to. Treba poneti sa sobom sve sto moze da zatreba. Naravno bez preterivanja ;)
Kako je zavrsiti brevet najvaznija stvar, treba to i "osigurati".

Dakle prvo i osnovno, bez cega se ne ide ni do prodavnice je komplet za krpljenje gume.
Na brevet poneti svez komplet, tj da ima dovoljno flekica i lepka ;) Kako ne bi u slucaju defekta trosili vreme na krpljenje gume pored puta, obicno se nosi ispravna rezervna unutrasnja, minimum jedna,
a nisu lose ni dve tri.Ako bas vama ne zatreba, mozda ce zatrebati nekom kolegi ? Uobicajena stvar je da se u takvim prilikama "razmenjuju" rezervne :) date ispravnu a dobijete busnu :D
Naravno uz to se podrazumeva pouzdana pumpa i alat za skidanje gume.
Ukoliko vozite tubulare, opet naravno rezerva, bar jedna.Nije lose ni u gume sipati tecnost za zaptivanje,koja automatski krpi manje rupe u unutrasnjoj. Sipati tu tecnost na putu je moguce, ali dosta komplikovano i dugotrajno, a i cime ce te isprati tu zelenu "krv" za ruku ? ;)
Naravno isto vazi i za korisnike klasicne unutrasnje gume. Pomenuo bih da ako neko misli da i takav sprej ili tecnost moze da mu pomogne pri krpljenju, moze, ali ne uvek.
Kao prvo zaptiva rupe do oko 2mm max, a drugo, veoma ju je tesko sipati u gumu ako imate presta ventil!
Da bi se sipalu u unutrasnju sa presta ventilom potebno je izvaditi jezgro ventila, sto kod standardnih unutrasnjih guma obicno nije moguce.
Kod autoventila se jezgro moze izvaditi, uz odgovarajuci alat naravno.

Pored unutrasnjih, nije lose ni imati jednu rezervnu spoljnu gumu. Pogotovo ako koristite tanane trkacke gume.
U odredjenim situacijama lako mogu da se ostete, a ako imate smotanu kevlarku spakovanu u prtljagu,
lako ce te je zameniti i nastaviti put bez komplikacija.

Alat. Univerzalini alatic za sve, i mozda jos poneki koji moze da zatreba.

Kljuc za zbice i par rezervnih. ne desava se cesto, ali nije lose da se ima ako se bas desi (zadremas u toku noci i overis rupcagu koju nisi primetio npr.)

Alat za rastavljanje lanca.Par linkova lanca i dve "power-link" spojnice. Ako vam se desi kakav problem sa lancem, te dve stvari vam mogu spasiti dan!

Kuka menjaca! Takodje znamo da to nije nesto sto se nosi na svaku voznju, ali znamo i koliko je ovaj deo ranjiv.
Jedan pad na desni bok i kuka moze da se iskrivi toliko da uleti u najmanji zubcaniih na kaseti (ja probao! :mrgreen: )
Mooze nekad i da se ispravi, ali obicno samo jednom, posle toga puca, a i ispravljanje obicno nije perfektno,
pa mozete imati problema sa menajnjem brzina.
A ovako sa spremnom kukum dva poteza kljucem i gotovo.

Po jedna rezervna sajla za menjac i kocnicu. Ko se brine o svom biciklu i redovno ga proverava ne bi trebalo da ima problema jer se "naceta" sajla primeti mnogo ranije nego sto pukne, ali kako su iste spakovane u malesni laki paketic, ipak nije lose imati za nedajboze ;)

"5 minute epoxy" moze u nekim trenucima da bude izuzetno zgodna stvar.
Uvaj epoksidni dvokomponentni lepak koji stvrdnajva za 5 minuta moze biti zgodan za sve i svasta,
pa cak u u slucaju naprsnutog rama bicikla! Pogotovo onih karbonskih ;)
Dva omanja sprica ne zauzimaju mnogo mesta, a mogu da spasu voznju onda kada ama bas nista od vaseg alata i pribora ne moze.

Zip-vezice. Vise komada raznih velicina. Uvek zgodne i univerzalne da privezu nesto.
Duct-tape - jaka lepljiva traka (ona sa tekstilnim ojacanjem, obicno srebrne boje) univerzalna koliko i zip-vezice,
od prve pomoci za ostecenu spoljnu gumu do krpljenja bisage,ranca,odece,
a svasta ce i privezati za ram, osposobiti puknut paktreger i sl.

I trenutno mi vise nista ne pada na pamet .. :)

Sto se odece tice, svakako primerena najavljenim vremenskim uslovima, i treba racunati i za nijansu hladnije uslove,
jer lakse cete se svuci ako bude vrucina, nego obuci to sto nemate ako bude hladno ;)
I svakom slucaju slojevita biciklisticka odeca za date uslove.
Ako ste nedavno kupili komad odece, treba izbegavati njegovo nosenje na brevetu ako ga niste u potpunosti istestirali.
Jedan sav na pogresnom mestu i tokom dugog breveta lako mozete imati problema sa iritacijom koze,
zuljanjem i sl, a da to na kracim distancama niste primetili.

Hrana i pice. Treba se ograniciti na nosenje samo neophodnog (npr energetska hrana i pice nedostupna u uspotnim prodavnicama)
a treba uvek imati rezervu hrane u slucaju da ogladnite, a hranu nemate gde u tom momentu da kupite (vazno za brevete koji se voze nocu)
Imajte u vidu da ce te trositi bar 200 kalorija na sat voznje, pa obratiti paznju na kolicinu unetih kalorija.
Obicno se bar polovina kalorija unosi sportskim picem u toku same voznje, svaki cas po gutljaj-dva,
kako bi organizam mogao da sve pretvori u energiju, uz minimalno opterecenje sistema za varenje (koji kod povecanjog varenja oduzima kiseonik koji ce mozda trebati vasim misicima u tom trenutku)
Piti mnogo tecnosti odjednom, a pogotovo ciste vode nema nikakav efekat, osim nadutog stomaka.
Dakle piti po malo ali konstantno, i kvalitetno (energija,minerali,soli, vitamini)
Treba imati u vidu da vam se od slatkog pica (kao i jela) moze "smuciti" posle dugog perioda konzumiranja istih.
Smuciti u smislu da ce vas organizam odbijati konzumaciju istog. Te ujedno treba unositi i uobicajenu cvrstu slanu hranu, a veoma je dobro imati i dve ili tri verzije pica, odnosno njegove arome.
Recimo poznata sportska izotonicna pica imaju svoje sladunjave vezrzije, ali i gorce sa ukusom limuna,grejpfruta i sl. Kada vam dojadi slatki ukus, zamenite tim gorkim i pice klizi bez problema.
Takodje energetski napici (guarana,red-bull) nisu losi, ali ne preterivati sa kolicinama.
Kofein je svakako koristan kod "endurance" aktivnosti, pa ako ne pijete kafu, ili vam ne prija u samoj voznji,
mozete je zameniti obicnom coca colom! koja jos pride i ima podosta karbo hidrata koji vam trebaju za energiju.
Takodje puno kofeina mozete naci u u zelenom ili crnom caju.Skuvate jednu flasu caja pre starta,
i pijuckate uz put. Ili ponesete vrecice caja sa sobom, pa u uspotnoj kafani zamolite za solju vrele vode.
Kod nas lokali obicno nemaju crni caj u ponudi, a i ako imaju onda neki los (standardna ponuda je beskorisna kamilica,nana,hibiskus :D )
Mada kamilica nije losa za zadnjicu, da umiri iritaciju koze :mrgreen:

Kad smo kod zadnjice, veoma je pozeljno "podmazivanje" kao preventiva iritaciji kako od sica tako i od samih gaca i uloska.
Dakle pavloviceva masta, baby puder, sta god .. izmedju nogu na na unutrasnjosti butina.

Korisne ne samo za zadnjicu, nego i za sve ostalo - vlazne maramice.
Par latex rukavica vam moze biti zgodan kad kreneta da popravljate bicikl, menjate gumu - ruke ce vam ostati ciste.
A da ne pominjem petlajnje sa masnim lancem i golim rukama ;)

Bicikl. Pre svega pouzdan, i udoban! Dzaba vam ako je to ljuta ultra lagana brza masina, ako na njoj ne mozete da izdrzite dugo,
pa kad vas sustignu bolovi samo ce te se patiti, pogotovo posle voznje.
Centimetar gore/dole/napred/nazad kod upravljaca moze puno da znaci.
Dakle budite upoznati sa svojim biciklom i upasujte ga tako da vam odgovara na duze staze.

Blatobrani. Ako je suvo nece vam trebati. Ako je mokro neki manji ce vas spasiti mokre zadnjice,
ali imajte u vidu da na brevetu obicno niste sami, pa ako vozite u gurpi onaj ko vozi iza vas
ce dobiti sve sa vaseg zadnjeg tocka - pravo u lice!
Dakle ako je mokro, i planirate voznju u gurpi, obavezno "full" blatobran.

Prtljag. Ranac - nekome prija,nekom ne. Koliko vidim obicno se izbegava pri ovakvim voznjama.
Klasika je pak treger na sticnu i na njemu torba "rack bag" tipa srednej velicine.
Takodje su zgodne i torbe okacene na upravljac - sve na dohvat ruke,mapa na preglednom mestu,
samo ne zaboravite na svetla! ako su montirana na upravlajc ovakva torba ih obicno zaklanja.
Trouglaste torbice za ram, torbice za ispod sedista - uvek zgodne, bar za alat i rezervne gume.
Nosaci za bidone, bar dva, ili jedan + drugo mesto za nosenje jos jednog, ili manje flase.

I jos svasta nesto .. razmislite o tome



pozz
  • 0

#88 branimir

branimir
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 192 posts

Postavljeno 10 March 2011 - 03:12 PM

pozdrav svim buducim ucesnicima breveta od su-organizatora ekoliskog ultra maratona u Pancevu. ideja je sjajna i lepo je videti nekog da se latio tako krupnog dogadjaja iz ne materijalne koristi :lol:
najvaznije za prvo okupljanje da se sto vise ljudi pojavi kako bi se cela stvar pokrenula i kako bi svaki sledeci bio sve masovniji.
'teo bi da se informisem samo da li ce u indjiji biti obezbedjen neki bezbedan parking za sva vozila koja bi tu provela dan, u blizini starta-cilja i da li su mediji obavesteni? "ce izadjemo na televizor" :D
iz panceva, sigurica dolaze nas dvojica ne pitamo za vreme, mozda uspemo da ubedimo jes nekog da podje. p.s. ako 'opravimo kombi, dolazimo njime, necemo da obecavamo, ali mogice da budu jos 2-3 slobodna mesta za breverce iz beograda pa ih mozemo pokupiti usput
vidimo se u indjiji
  • 0

#89 Trajkociklista

Trajkociklista
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 480 posts
  • LocationDom mi je tamo gde mi je bi/tricikl :D

Postavljeno 10 March 2011 - 03:25 PM

Zdravo Branimire!

Nadam se da ce popravka kombija biti uspesna i da stizete u subotu :)

Sto se pakinga tice bas ovih dana radim na tome. Postoje dve opcije, pa ce mo videti koja ce izaci na dobro ;)
Jedna je da u saradnji sa TQ City sredim parking u njihovom centru, podzemni zatvoreni,video nadzor.
Mada nije da bi neko dirao kola gde kod da se ostave, ali opet ;)
Problem je u tome sto centar radi samo do 21 (valjda) pa bi ostanak i do 23 zahtevao angazovanje dodatnog osoblja obezbedjenja koje ce da regulise ulazak i izlazak posle radnog vremena centra.
Manje luksuzna, ali jednostavnija varijanta je dvoriste mog prvog komsije :)
Dovoljno mesta za parking, zatvoreno od javnosti ..

Inace jedan od razloga sto sam originalno birao nedelju kao start je da se u nedeljom ne placa parking pa se moze parkirati gre god,
sto sa subotom nije slucaj, pa cu pojuriti kakvo resenje poput gore navedenih.
Oba nisu dalje od 200 metara od starta.


Pozdrav
  • 0

#90 branimir

branimir
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 192 posts

Postavljeno 10 March 2011 - 11:15 PM

"Inace jedan od razloga sto sam originalno birao nedelju kao start je da se u nedeljom ne placa parking pa se moze parkirati gre god"

cek cek jel se vozi u subotu ili u nedelju? ili ja nesto nisam dobro razumeo
i jos nesto; sad sam procitao da je u francuskoj zabranjena bilo kakva upotreba triatlon dodataka! a kod nas? :(
  • 0

#91 Trajkociklista

Trajkociklista
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 480 posts
  • LocationDom mi je tamo gde mi je bi/tricikl :D

Postavljeno 10 March 2011 - 11:46 PM

cek cek jel se vozi u subotu ili u nedelju? ili ja nesto nisam dobro razumeo
i jos nesto; sad sam procitao da je u francuskoj zabranjena bilo kakva upotreba triatlon dodataka! a kod nas? :(



U Subotu se vozi :)
Kada se pravio kalendar za ovu godinu prvobitno sam stavio za nedelju, ali kako je vecina ljudi preferirala subotu, kasnije sam promenio.
Dakle subota 19. Mart :)

Triatlon dodaci su zabranjeni na Paris-Brest-Paris, jasno pise u pravilima.
Nisam siguran za ostale Francuske breveta, niti za neke u drugim zemljama.
Posto se u pravilima nista slicno ne pominje, rekao bih da je to ili specificno za francusku (mozda neki zakon?) ili samo na PBP, mozda i iz bezbednosnih razloga, ko zna ..
Bilo kako bilo u pravilima zabrane istih nema, te su kod nas dozvoljeni triatlon nastavci, i slicno.
Kod dugih voznji takvi jako dobro dodju, da se osloni na laktove i olaksa rukama.
Na ultramaratonskim trkama ih skoro svi koriste, naravno u saradnji sa klasicnim drumaskim volanom, gde su dosta vislje postavljeni nego kod klasicne TT pozicije, koja nikako nije udobna na duze staze.

Pozdrav!
  • 0

#92 IONE

IONE
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 987 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 13 March 2011 - 11:30 AM

Ima li neki prevoz (kombi,freza,betmobil) za zanemocale,ne daj boze povredjene i pokvarene koji bi ih vrn'o do Indjije ?

P.S. Jerbo ako imade da prijavim jos ucesnika =D>
  • 0
<p>Biciklisticki Youtube Kanal Kopirajte link(copy/paste)
https://youtube.com/@ionebike

#93 Trajkociklista

Trajkociklista
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 480 posts
  • LocationDom mi je tamo gde mi je bi/tricikl :D

Postavljeno 13 March 2011 - 09:00 PM

Ima li neki prevoz (kombi,freza,betmobil) za zanemocale,ne daj boze povredjene i pokvarene koji bi ih vrn'o do Indjije ?

P.S. Jerbo ako imade da prijavim jos ucesnika =D>


Heh :) Zbog nastojanja da startninu smanjim na minimum, klasicno "spasilacko vozilo" nisam planirao.
Takodje ne posedujem takvo koje bi moglo primiti vise od jednog coveka i bicikla ;)
Te bi se angazovanje takvog moralo sa nekim ugovoriti, sto bi verujem prilicno kostalo.

Dakle za ne daj boze povredjene ce vozilo biti dostupno, ali kako je kapacitet vozila mali, nece biti u mogucnosti da "spasava" zanemocale ucesnike ;)

To je naravno sto se tice predostojeceg 200k.


Pozdrav
  • 0

#94 zare81

zare81
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 796 posts
  • LocationBeograd, Bežanijska kosa

Postavljeno 20 March 2011 - 11:06 AM

Predlog da početak sledećeg breveta (300 K) bude u 07:00 h (može i ranije), kako bi oni koji misle da ga završe imali vremena da se spuste sa Divčibara po danu.
Takođe, najavljena je kiša za vikend 9. aprila, pa ako može da se pomeri za sledeći, bilo bi sjajno.
Hvala i pozdrav!
  • 0

#95 Trajkociklista

Trajkociklista
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 480 posts
  • LocationDom mi je tamo gde mi je bi/tricikl :D

Postavljeno 20 March 2011 - 01:33 PM

Predlog da početak sledećeg breveta (300 K) bude u 07:00 h (može i ranije), kako bi oni koji misle da ga završe imali vremena da se spuste sa Divčibara po danu.
Takođe, najavljena je kiša za vikend 9. aprila, pa ako može da se pomeri za sledeći, bilo bi sjajno.
Hvala i pozdrav!



Predlog zaveden i oznacen kao konstruktivan ! :)
Neee, ne samo kisa opet !! #-o

Inace 300k je 16. Aprila !! Orginalni datum je bio 9. ali je kasnije promenjeno, moguce da tje je promakla vest o promeni.
Sta kazu vracevi za 16. i okolinu kakvo vreme ?

Zna li neko koliko traje i kad pocinje/zavrsava se obdanica za taj datum ?

Inace podsecam da su dobra svetla osnova rando voznje, te svako ko planira da se ovim zanima trebalo bi da investira u dobra svetla.
Najbolje resenje je dinama i najnovija LED svetla. B&M sa svojim modelima IXON (na baterije) i Lumotec IQ je jedan od najpopularnijih proizvodjaca, i najvise vidjenih na brevetima.
http://www.bumm.de/index-e.html
Kod nas ih zastupa Jankovic-Comp iz Ade (ponuda na stranici im je veoma mrsava, i zastarela), a moj drugar iz Slovenije takodje ih distribuira,
pa posto cu verovatno ici na lezeci skup u Udine 9og, mogu da se sa njim dogovorim da nabavi potrebnu kolicinu, pa da je donesem sa sobom, za one koji bi zeleli pazariti takvo svetlo.

Petrova ponuda je sledeca:

Ixon IQ - 80 eura.
Radi sa 4 Ni-MH AA akumulatora, a opcija su i sami akumulatori i punjac koji ih napuni za 4-5 sati(ne morjau se vaditi iz svetla)
40 lux-a max jacina (5 sati traje) i eco-mod sa 10 luxa i 20 sati.
Buduci da koristi obicne AA baterije lako ce te mu produziti potrebnu radnu autonomiju, cak i kupovanjem alkalnih baterija negde uz put.

Inace 10 luxa je svetlo koje daje prosecna helogena svetiljka na dinami, dakle propisani minimum,
i svakako je dovoljna kolicina svetla na dobrom putu i pri prosecnim brzniama.

Ixon IQ Seed 160 eura
Slican obicnom IQu samo jos jaci sa 50 luxa (10 sati) ili 10 luxa (50 sati)
tajna autonomije je odvojeni akumulator set i sa prilozenim punjacem se puni oko 6 sati.

Lumotec IQ Cyo T 85 eura
Napajan dinamom za "vecni "plamen" sa istom IQ tehnologijom kao i Ixon druzina.60 luxa!
Idealan spoj sa dinamom u nabli, ali i obicna spoljna (ali dobra, kao B&M Dymotec6) dinama radi bez problema. Parking svetlo (kondenzatori napajaju diodu nakon sto se zaustavite,npr na semaforu ili kraj puta)
Definitivno "zavrni i zaboravi" resenje.

Pozdrav
  • 0

#96 dachaa

dachaa
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 534 posts

Postavljeno 20 March 2011 - 09:21 PM

Pre svega, svaka čast svima koji su vozili prvi Brevet!!! Vreme je bilo užas ali opet i bolje u odnosu na danas.. =D> =D> =D> =D>

Ja nisam mogao da budem deo prvog Breveta, ali tu je drugi, treći itd...

Nego, nešto sam gledao sledeći Brevet, ovaj od 300km...i složio bi se s Žaretovim komentarom:

Predlog da početak sledećeg breveta (300 K) bude u 07:00 h (može i ranije), kako bi oni koji misle da ga završe imali vremena da se spuste sa Divčibara po danu.


Postoje li ikakve šanse da start bude ranije, kao što reče Žare 7:00, a i 6:00 ne bi bilo loše jer vožda po danu mnogo više znači nego mrak. Kad sam išao na more bajkom, bilo mi je mučno da krenem ujutru u 6:00 ali se uveče ispatilo. Kad nas mrak bude hvatao bićemo poprilično mrtvi umorni i samim tim dekoncentrisani. A osim toga tu su i naši putevi sa divljacima na 4 i više točkova, a treba uz to treba imati dobre reflekse za zaobilaženje rupa na putu. Eto zato bi valjalo ranije startovati...


Sumnjam da će organizator zbog mog komentara to pomeriti ali eto: Mora li u povratku preko Ibarske? Da je dan, nema problema. I sam često vozim tuda po danu. Međutim imao sam nekoliko puta tu nesreću da njom vozim i noću. To nije više vožnja "treba malo paziti", to već prelazi u onaj strah kad se bojiš da te neko ne napravi invalidom ili te ubije. Osim toga, to je subota noć, što znači da ima i pripitih budala. To su takvi likovi da ti ne vredi ni 10 svetlećih prsluka ni reflekor od 1000w na kormanu.

Ima još vremena do Breveta 300, zato se možda mogu napraviti male izmene. Bilo bi dobro da ljudi koji su vozili ovaj prvi Brevet daju možda još neki predlog. Naravno, barem ih uzeti u razmatranje iako se ne mogu svi primeniti.
  • 0
'Pain is temporary... quitting lasts forever'

#97 srdjoni

srdjoni
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2433 posts
  • LocationNovi Sad

Postavljeno 20 March 2011 - 10:10 PM

Ljudi, imajte u vidu da nisu svi iz Beograda i da treba od negde da doputuju. Ako treba da startuju u 5 ili 6 to znači da verovatno neće ni spavati. Mrak se, u slučaju 300 km, nikako ne može izbeći. A što se tiče Ibarske, zar nisu već razrađivane varijante da se ona izbegne?
  • 0
Homesick for a place you've never been...

#98 Trajkociklista

Trajkociklista
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 480 posts
  • LocationDom mi je tamo gde mi je bi/tricikl :D

Postavljeno 20 March 2011 - 10:55 PM

Sto se starta tice, kako rece Srdjan. 6 je rano pa sve da spavas na samom startu.
Vremenski limit je 20 sati, pa ti to dodje u 2 posle ponoci ako racunamo od 6 ujutru.
Posto je cilj u gradu, mislim da je daleko bolje da se na isti stize tokom noci, kada ima najmanje saobracaja,
makar to znacilo i da je vecina tog saobracaja pripita, mada verujem je takvih malo.
kretena opet ima kolko hoces, a to sto je kreten ne znaci da je pijan ;)
Voznja po mraku ne gine, a tri sata ni tamo ni vamo.Mislim da je daleko bitnije da svi na startu dodju odmorni i ispavani,
jer ako pocnes umoran tesko je boriti se ceo dan sa voznjom, a ako se umoris tokom voznje same,
uvece ces vec nekako to prebroditi.Po jutru se dan poznaje sto bi rekli ;)
Nekako sticem utisak da vecina ima averziju prema voznji po mraku.
Ja vecinu svojih voznji bar delimicno vozim po mraku, i nikad mi nista nije falilo niti je izgledalo da ce da mi fali, sa sve tim pijanim i ludim koji voze.
Cak sta vise osecam se sigurnije nocu, jer mislim da se lakse primeti svetlo, nego nesto tamo sto se mrda na horizontu, dal je biciklista il je kakav zbun ..
Sve sto vam za noc treba je da vidite kuda idete, a to zavrsava dobro svetlo.

Ibarska .. predloga ima, nesto brdovitijih,ili u stanju raspada, sto svakako ne olaksava vec umornom biciklisti da se dokopa cilja.
Za definitivnu odluku moracu da licno prodjem trasu pa onda da odlucim sta je bolja varijanta.
Mislim da ce mozda najbolje resenje biti Ibarskom do skretanja za Sremcicu, pa onda kroz Sremcicu i dalje kruznim putem do starog obrenovackog.
eventualno i prkeo mosta pa NBG nasipom do cilja (da se izbegne nocni zivot ade ciganlije u to doba)

Predpostavljam da ce predlozi ljudi koji su vozili 200k biti samo SREDI DA NE PADA KISA, a ako treba vozice mo i po kanjonu morace, samo da je suvo i toplo :D


pozzz
  • 0

#99 dachaa

dachaa
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 534 posts

Postavljeno 20 March 2011 - 11:08 PM

Igore, uglavnom si u pravu i objektivan, jedino što za spavanje moram dodati da se odmor za tu rutu ne može prikupiti noć pre već gotovo cele te sedmice. Ko odluči da se naspava u petak veče, onda će mu zbog blagog uzbuđenja pred vožnju trebati neki "stimulans" u obliku lekića koji imaju crveni trougao na kutijici :mrgreen:
  • 0
'Pain is temporary... quitting lasts forever'

#100 Trajkociklista

Trajkociklista
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 480 posts
  • LocationDom mi je tamo gde mi je bi/tricikl :D

Postavljeno 20 March 2011 - 11:47 PM

Ko odluči da se naspava u petak veče, onda će mu zbog blagog uzbuđenja pred vožnju trebati neki "stimulans" u obliku lekića koji imaju crveni trougao na kutijici :mrgreen:


a di to ima da se kupi bez recepta ? :D

Imas pravo. Vazni su i dani pre, mozda vise nego ta zadnja noc. Bar tako pisu ovi iskusniji,
da iako lose spavaju noc pred brevet, ako dva tri dana unazad imaju regularan san i odmorni su,
bude im mnogo lakse.

Pozz
  • 0




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika