Jump to content


Fotografije

Randonneurs Srbija - 200/300/400/600km maratoni kod nas


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
814 odgovora na ovu temu

#21 Trajkociklista

Trajkociklista
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 480 posts
  • LocationDom mi je tamo gde mi je bi/tricikl :D

Postavljeno 10 February 2011 - 09:11 AM

Sigurno dolazim na Brevet 200 a evo i raspored beovoza
Ukoliko se voz ne pojavi onda sam ispalio organizatore.


Pojavljuju se, pojavljuju, cak i krecu tacno na vreme !! :shock: od kad idu samo do N.Beograda.

Brevet 300
Greškica pri kucanju a mi znamo da je Gornji Milanovac.


:oops:

I ono što me najviše plaši je povratak Lazarevac-Beograd (magistrala smrti) pa zato predlažem da se izmeni dok je vrema na Valjevo-Ub-Obrenovac.


Jeste, predvideo sam od Lazarevca magistralu .. na 400 sam prebacio na preko Uba.
Tu se takodje pitam da li je to najbolje resenje.
Znamo svi da je to najprometniji put u tom delu, ali znamo i da je taj preko Uba u neverovatno losem stanju,
pogotovo je veoma zahtevan nocu, posto rupa ipa kolko volis, a linija ni od korova.
Odnosno bar je tako bilo negde prosle godine kada sam poslenji put prosao tuda autom,
nocu po kisi, i rekao sebi nikad vise!
Verovatn je zbog toga i manje prometan ;)
Zbog toga mi se ucinilo da je mozda Ibarska manje zla opcija, jer bar je glatka ko staklo,
obelezena, i sirina je dovoljna da se u jednoj traci auto pretice bicikl sasvimbezbedno.
Zbog kolicine vozila nikako nije tiho i prijatno iskustvo, ali isao sam par puta i nije mi bilo tako strasno kako to svi opisuju.

Ali eto, pitanje je otvoreno pa bih zeleo da cujem komentare i predloge na tu temu.
Ako su ljudi ipak radiji da idu preko Uba, nema problema, neka i te rupe budu deo izazova ;)
Naravno pre samog breveta cu obici trasu, i videti kakvo je konkretno stanje u to doba godine,
nadam se da ce putari do tada vec obici i taj put pa zakrpiti posledice zimskih carolija.

Pokusavao sam da trasu negde drugde provucem, cak i da se opet vraca Mladenovackim putem preko Avale,
ali nesto nikako nisam mogao da uklopim kilometrazu, a i najkrace preko ibarske je opet preko 25km viska, sto je jelte bar sat vremena dodatnih u proseku.
Ajde opet cu se poigrati mapom, pa probati da preprecim negde ranije, a da to nije preko neke sumadijske cuke poljskim putem ;)

Ne znam kako se uklapaju termini ali isto predlog za Randonneurs Srbija 2012 je da počne od aprila.


Dobro zapazanje. Daleko je komfornije ako serija pocinje bar jedno mesec dana kasnije.
Medjutim za PBP godinu, kao sto je ova 2011 svuda pocinju ranije,i raspored je stisnutiji iz razloga da se serija mora kompletirati do kraja Juna, kako bi se mogli prijaviti za PBP do kraja Jula (ili tako nekako)

Raspored sam kombinovao tako da u slucaju nekog kome je bas stalo da se kvalifikuje za PBP,
u slucaju da ima neuspeh na jednom brevetu kod nas, ima sansu da isti zavrsi u Sloveniji,Hrvatskoj ili Bugarskoj.
U slucaju 400k u Bugarskoj ima 10 i 24 Maja, a 600k 4 i 25 Juna.
U Hrvatskoj 400k 7. Maja a 600k 4. Juna.
U Sloveniji 400k 30.Aprila a 600k 28. Maja
Madjarska stoji u kalendaru, ali svi termini prazni ? (mozda ce biti dodati naknadno)


Pozdrav!
  • 0

#22 Trajkociklista

Trajkociklista
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 480 posts
  • LocationDom mi je tamo gde mi je bi/tricikl :D

Postavljeno 10 February 2011 - 09:25 AM

Da, ista prica i od Smedereva. Mozda ne tako strasna kao Ibarska, ali opet.
E sad, kada su obe deonice u pitanju, u mnogome zavisi U KOJE DOBA se tamo krece,
te ako to ispada u po noci, rekao bih da tada nema nigde zive duse ;) Bar nije bilo kada sam u po noci tim trasama isao autom,pogotovo na Smederevcu.
Inace iako se breveti obicno planiraju tako da idu sporednim putevima, ipak negde ne gine kretanje kakvim prometnim, ili goz vec grad,
pa je onda i to deo izazova, i planiranja same voznje, da se kroz ta mesta prolazi u neko gluvo doba kada nema guzve.
Onda neko negde duze odspava, ili zasedne u kafanici na pecenju, pa dodje na taj deo kad je guzva ;)

U slucaju Smedereva nisam hteo da se opet vracamo preko Avale, a opet ne i ravnom banatskom stranom, zbog potrebnog visinskog profila.
A i bojim se da neko ne zaspi i zavrsi u kanalu izmedju Kovina i Panceva! :mrgreen:

Uglavnom vremena za menjanje jos uvek ima, pogotovo za 400 i 600, pa cu se pozabaviti mapama u skorije vreme.
Taman su i poboljsali softver na MapMyRide.com pa dosta bolje klizi nego ranije, gde je kod svakog vracanja u nazad preracunavao i po 15ak minuta! i onda totalno izgubio profil visina, i nije hteo da 400 i 600 da ga prikaze kada sam snimio trasu, al evo vidim u novoj verziji pokazuje bez problema,
iako tada nije hteo

Pozzz.
  • 0

#23 vladetaub

vladetaub
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 467 posts
  • LocationUb

Postavljeno 10 February 2011 - 01:19 PM

Pošto je bar jedna ruta planirana preko Uba napisaću nekoliko informacija o stanju puta Ub-Obrenovac jer na njemu ima problematičnih deonica.
Kao prvo potpisan je Ugovor da se u ovoj godini taj put potpuno rekonstruiše ali to ne verujem da će na samu turu imati pozitivnog značaja,možda i odmogne, ako počnu značajniji radovi.
Kao drugo,gledano iz pravca Uba loš put počinje u selu Crvena Jabuka,tačno od mosta na Tamnavi (Ćemanova ćuprija) pa do nadvožnjaka u Stublinama,odnosno raskrsnice za Grabovac.To je ukupno oko 15-ak km. I put nije sve vreme loš već su deonice kroz selo Piroman i selo Stubline pa i iza Stublina dobre.Po mojoj proceni lošijeg puta ima ukupno oko 7-8km i od toga je 5-6km deonica C.Jabuka-Piroman.
Što se osvetljenja tiče gde je put lošiji uglavnom nema ni osvetljenja duž puta.
  • 0

#24 Trajkociklista

Trajkociklista
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 480 posts
  • LocationDom mi je tamo gde mi je bi/tricikl :D

Postavljeno 10 February 2011 - 01:23 PM

Ooook, evo pokusao sam Ibarsku izbegnem od Lazarevca, pa sam uz pomoc satelitske mape (valjda) ubo neke asfaltne putice i ulicice koje iz Lazarevca idu paralelno sa Ibarskom,
pa posle skrecu na saveroistok i prudruzuju se putu 107 (kosmaj-barajevo)
pa onda preko Barajeva i Sremcice do starog obrenovackog.
Duze je 10km i ima 100 visinskih metara vise od ocije direktno ibarskom, sto i nije tako lose,
jedino sto su usponi malo ostriji dok su na ibarskoj veoma blagi.
Samo je pitanje dal je to sve stvarno asfalt, i u kakvom stanju, sto treba proveriti na licu mesta.
Ako ne ond ani do Stepojevca ne bi bio problem Ibarskom, a onda skretanje na taj put.
Bitno je izbeci onaj deo Ibarske kroz Lipovacku sumu i onaj sa tri trake posle toga.

Evo link:

http://www.mapmyride... ... e=1#climbs

Ako je neko prosao tuda molim za komentar (i sto se dela kroz Sremcicu tice)
Jelena to je odprilike to sto si pomenula preko Barajeva ? Da li si sila tuda pa znas na mapi da pogodis koji je tu tacno put tu posle Lazarevca ?


Pozzz
  • 0

#25 Trajkociklista

Trajkociklista
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 480 posts
  • LocationDom mi je tamo gde mi je bi/tricikl :D

Postavljeno 10 February 2011 - 01:25 PM

Pošto je bar jedna ruta planirana preko Uba napisaću nekoliko informacija o stanju puta Ub-Obrenovac jer na njemu ima problematičnih deonica.


Vladeta puno hvala za informacije iz prve ruke od coveka sa terena ! :)


Što se osvetljenja tiče gde je put lošiji uglavnom nema ni osvetljenja duž puta.


Pa da, to ti je ona logika daj opravite put tamo gde se vidi, a gde je mrak ne mora, nece niko videti :D:D


Pozzdrav
  • 0

#26 zeggerr

zeggerr
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 486 posts

Postavljeno 10 February 2011 - 03:33 PM

Kroz Sremicu, ako se ide glavnom dzadom, put je sasvim ok. Ima ponegde krpacina, ali nista nije tragicno. Poslednje 2 godine sam tuda vozio kuda god se moglo proci, i ne bih imao neke posebne zamerke.
Da, potpuno si u pravu za neke deonice i gust ili NEgust saobracaj u zavisnosti od doba dana..... sta cu, mozak mi stao sa razvojem u drugom razredu osnovne pa me malo hebe logicno razmisljanje :roll:
  • 0
vredniji je gram iskustva od tone teorije....

#27 srdjoni

srdjoni
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2433 posts
  • LocationNovi Sad

Postavljeno 10 February 2011 - 06:34 PM

Ali eto, pitanje je otvoreno pa bih zeleo da cujem komentare i predloge na tu temu.

Apsolutno mislim da je ok da se Ibarska izbegne, jer je prometna i opasna i danju i noću. Što se tiče Novog Sada, malo će biti teško iskontrolisati ulazak u grad, pravljenje kruga i povratak preko istog mosta (samo jednim kontrolnim punktom), jer tu ima dosta prečica. Možda da se izlazak iz grada ipak prebaci na Most slobode, a da se od mosta do mosta ide kejom (na kome bi taj punkt i bio).
  • 0
Homesick for a place you've never been...

#28 LepaHelena

LepaHelena
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 282 posts

Postavljeno 10 February 2011 - 06:39 PM

Jelena to je odprilike to sto si pomenula preko Barajeva ?

Da, to je taj put. Kao što vidiš, pošto ga ima na mapama, to nije "šumadijska čuka poljskim putem". Sasvim solidan put po kojim mogu da voze i drumaši i drugi bi(tri)cikli. U Lazarevcu izaberete put koji vodi kroz sledeća mesta - Šopić, Vreoci i Veliki Crljeni. Posle V. Crljena uključujete se na magistralu u Stepojevcu. Međutim, posle termoelektrane u V.Crljenima postoji taj alternativni pravac koji se nalazi sa desne strane i asfaltiran je, i on ide uporedo sa prugom. Taj put vodi u selo Arnajevo koje se nalazi pored Setpojevca. Iz Arnajeva stižete u Barajevo, a dalje, valjda, znate kako do Beograda. Ako ne znate, pokazaće vam Popeđa, samo ga treba stići. :D
Inače, u pravu je zegger što kaže da tih 20ak km magistralom neće biti problem jer od Stepojevca do Lipovičke šume su sama naseljena mesta pa, po nekom pravilu, vozači obazrivije voze. Čak je osnovna škola u Stepojevcu tik uz magistralu. :!: Možete i preko Velike Moštanice.
A što se tiče dolaska u Lazarevac iz Valjeva, opet jedan deo ćete ići magistralom. Posle Lajkovca dolazite u selo Ćelije i tu se uključijete na magistralu. Vozite par stotinak metara i naići ćete na tablu sa natpisom za selo Petka kroz koje možete doći u Lazarevac nemagistralnim putem.
Ako treba još nešto, tu sam da pripomognem, ako mogu.
  • 0
"Život je komedija za one koji misle, a tragedija za one koji osećaju." H. Volpol

#29 Trajkociklista

Trajkociklista
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 480 posts
  • LocationDom mi je tamo gde mi je bi/tricikl :D

Postavljeno 10 February 2011 - 08:02 PM

Što se tiče Novog Sada, malo će biti teško iskontrolisati ulazak u grad, pravljenje kruga i povratak preko istog mosta (samo jednim kontrolnim punktom), jer tu ima dosta prečica. Možda da se izlazak iz grada ipak prebaci na Most slobode, a da se od mosta do mosta ide kejom (na kome bi taj punkt i bio).


A ja sam racunao da ce svi biti posteni ;) pa ce slediti rutu. Kao sto rekosmo nije to trka ;)
Kroz NS je trasa pomalo i turisticka :D a najatraktivniji je upravo taj deo u povratku sa mosta desno i ispod tvrdjave.
A i kao sto svaki Novosadjan-biciklista zna - Most Slobode je rezervisan za vozila na motorni pogon ;) Nije da se strogo postuje , i kontrolise, ali opet.Setimo se onog pravila o postovanju saobracajnih propisa ;)
Takodje mi je i zafalilo taman toliko kilometara do 200, da taj krug ktoz NS spasava stvar ;)

Sto se kontrole tice mislim da je jedna sasvim dovoljna, bas na mostu(ili prilazu)
tako da pokriva i dolazak i povratak(najbolje dva coveka), a kao dokaz obilazenja oko SPENS-a mozemo usloviti svracanje u neki od ducana hrane, fiskalni isecak iz Caribica za parce pizze, ili nesto iz trafike malo nize :)
Biti u NSu a ne probati vrucu Caribic pizzu je kao da u NSu i niste bili ;)

Sto se Ibarske tice, mislim da smo resili roblem, samo da ja proverim na terenu kako to izgleda, i tacno ucrtam trasu u mapu, dakle sledice izmena u vec predstavljenoj mapi trase 300k.
Ako se ispostavi da je trasa dobra, onda mozda i za 400k promenim tako da se ide tuda, a ne preko Uba i Obrenovca.Nije ni taj deo od Obrenovca do izlaska na stari obrenovacki ni malo naivan sto se saobracaja tice.


pozzz
  • 0

#30 srdjoni

srdjoni
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2433 posts
  • LocationNovi Sad

Postavljeno 10 February 2011 - 08:27 PM


A i kao sto svaki Novosadjan-biciklista zna - Most Slobode je rezervisan za vozila na motorni pogon ;) Nije da se strogo postuje , i kontrolise, ali opet.Setimo se onog pravila o postovanju saobracajnih propisa ;)
Takodje mi je i zafalilo taman toliko kilometara do 200, da taj krug ktoz NS spasava stvar ;)

Slažem se da se ovde ipak ne radi o trci, verovatno si u pravu za procenjeno poštenje dragih kolega. Policijski čip je u meni proradio :D (mada se ne bavim istim) . Što se tiče Mosta slobode, ja ne znam da je iko ikada tu bio zaustavljen, ne prave nam probleme, a većina ljudi samo pređe most i spusti se u Kamenički park i odatle dalje, na Frušku, ili uz Dunav...
  • 0
Homesick for a place you've never been...

#31 Boycie

Boycie
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 404 posts
  • LocationZnači Zemun

Postavljeno 10 February 2011 - 11:40 PM

Da, potpuno si u pravu za neke deonice i gust ili NEgust saobracaj u zavisnosti od doba dana..... sta cu, mozak mi stao sa razvojem u drugom razredu osnovne pa me malo hebe logicno razmisljanje :roll:

300k
Sad i meni pade na pamet :idea: da je nabitniji start tj vreme polaska.
Recimo ako je polazak u 10h subota 9.4.(u petak ljudi rade i dati priliku da iz drugih gradova pristignu do navedenog vremena) krajnji rok je 6h u nedelju 10.4. što će reći da je Ibarska pusta a dobar asvalt,poneko svetlo pored puta i poneka pumpa za osveženje.Takovsku deonicu preći dok se vidi da ne bude u novinama kako su biciklisti zadnji put viđeni kod G.Milanovca ili kad svane da naletite na tablu Dobrodošli u Republiku Srpsku :mrgreen: .Sam uspon na Divčibare i put da Bg može i po mraku jer je intezitet saobraćaja zanemarljiv.
Jedina manu u ovom planu je završetak maratona u ranim jutarnjim časovima i na verujem da bi neka TV ekipa došla a i pitanje koga to zanima što bi rakao Velja Ilić.

200k
Meni je ok da se malo prođe kroz neki grad pogotovo NS gde ima mnogo bajkera a na mapi trase možete uvećati i otštampati samo NS radi lakšeg orjentinga.

E sad malo vi :D
  • 0

2010:5050 km 2012:4003 km 2014:1671 km 2016:3492 km 2018:0896 km 2020:0000 km  
2011:6755 km 2013:1851 km 2015:2294 km 2017:2110 km 2019:0495 km 2021:0000 km


#32 Boycie

Boycie
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 404 posts
  • LocationZnači Zemun

Postavljeno 11 February 2011 - 07:52 AM

200k
@Igor
Raspored beovoza je tragikomičan i ne mogu sa njim da se snađem.Evo linka železnice.
http://212.62.59.16/...naslovnasrb.htm
U principu ima gomila vozova u oba smera.
  • 0

2010:5050 km 2012:4003 km 2014:1671 km 2016:3492 km 2018:0896 km 2020:0000 km  
2011:6755 km 2013:1851 km 2015:2294 km 2017:2110 km 2019:0495 km 2021:0000 km


#33 Trajkociklista

Trajkociklista
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 480 posts
  • LocationDom mi je tamo gde mi je bi/tricikl :D

Postavljeno 11 February 2011 - 12:10 PM

200k
Raspored beovoza je tragikomičan i ne mogu sa njim da se snađem.Evo linka železnice.



Da, vozova ima dovoljno. Nego prica se(pricalo se i da od nove godine, pa puj pike ne vazi) da od 1. Marta gradska zeleznica, ili ti BG:Voz treba da ide do Batajnice,
pa je moguce da ce trenutni red vonje pretrpeti kakve izmene.

U svakom slucaju kad se vreme za 200k priblizi, bice otvorena posebna tema koja se konkretno toga dotice,
kao i aktuelnih opcija za odlazak/dolazak.

Pozzz
  • 0

#34 Primarijus

Primarijus
  • Members
  • PipPipPip
  • 152 posts
  • LocationBaranda

Postavljeno 12 February 2011 - 03:05 PM

Ovo mi se svidja, mada nisam procitao sve postove.

Sto se tice stampanja (ako nije reseno) predlazem GAMA STUDIO na pocetku Ustanicke. Mislim da bi nam ucinili, radio sam im video nadzor i alarm....znam ljude iz vrha, sredili bi to.


Inace, pade mi na pamet, da skupimo pare i organizujemo auto koji bi nas pratio, nosio stvari, rezervne delove.....itd. ?


... re=related
  • 0

#35 Trajkociklista

Trajkociklista
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 480 posts
  • LocationDom mi je tamo gde mi je bi/tricikl :D

Postavljeno 13 February 2011 - 05:01 PM

Inace, pade mi na pamet, da skupimo pare i organizujemo auto koji bi nas pratio, nosio stvari, rezervne delove.....itd. ?


Organizacija bi obicno trebalo da obezbedi zvanicna vozila za pomoc/spasavanje u slucaju izuzetnog kvara koji ne moze da se otkloni na licu mesta.
Medjutim ako hocemo da cena startnine bude sto niza, onda koriscenje tog vozila treba svesti na minimalni minimum.
Po pravilima klasicno "pratece" vozilo koje ide odmah iza grupe NIJE dozvoljeno,
kao ni bilo kakva pomoc od istog, kao i od trecih lica ili vozila.Pomoc je moguca SAMO od zvanicnih vozila organizatora.
Ali, ucesnik/ucesnici mogu organizovati svoje sopstveno vozilo za potrebe snabdevanja, nosenja rezernih delova/odece/klope, kao i dremke u samim vozilima, ALI je kontakt sa njima dozvoljen SAMO na kontrolnim tackama.
Isto vozilo se takodje mora prijaviti organizatoru, i nije mu dozvoljeno da se krece trasom kojom se krecu i ucesnici, da se ne bi postavljalo pitanje da li je vozilo negde uzput pomoglo ucesniku kad niko nije gledao, ili je sve proteklo po pravilima.

Iz pravila mi je nije potpuno jesno kakvu tacno pomoc zvanicno vozilo moze da udeli, pa cu morati da proverim to sa francuzima, da ne bude zabune.

U medjuvremenu evo malo video dozivljaja sa proslog PBP ;)
... B5847EAAC7

Pozzz
  • 0

#36 Primarijus

Primarijus
  • Members
  • PipPipPip
  • 152 posts
  • LocationBaranda

Postavljeno 13 February 2011 - 10:55 PM

Torba na ledja i napred. :)


Ja sam nesto malo cackao pa vi pogledajte. Bilo je na brzinu pa nisam bas obracao paznju na detalje.

http://brevetsrbija.weebly.com/

Primam sve primedbe [email protected] ili Skype: dj_primarijus
  • 0

#37 Trajkociklista

Trajkociklista
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 480 posts
  • LocationDom mi je tamo gde mi je bi/tricikl :D

Postavljeno 14 February 2011 - 07:03 AM

Ja sam nesto malo cackao pa vi pogledajte. Bilo je na brzinu pa nisam bas obracao paznju na detalje.

http://brevetsrbija.weebly.com/



Pa nije ti lose to cackanje na brzinu ispalo ;)

Vec je dogovoreno sa mozgom operacije (Ciklo) da se objavi clanak ovde na Cikloberzi,
samo da ja u toku nedelje ugrabim malo vremena i sredim taj tekst, dodam fotkice i sl.
a bice i blog, oma tu na ciklo, ili na nekim vec poznatim mestima za blogovanje,
gde ce se malo detaljnije pisati o detaljima tipa kako se pripremiti, saveti oko bicikla, opreme i sl.
Cim to sredim clanak ce biti prosledjen i drugim stranicama koje se bave biciklizmom kod nas,
pa aka im se cela stvar cini simpaticna mogu i na svojim prostorima da je promovisu :)

Pozdrav!
  • 0

#38 Mile

Mile
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 423 posts

Postavljeno 17 February 2011 - 04:31 PM

Lepa tema. Moze da se super primeni za sajt.
  • 0
.

#39 jelchica

jelchica
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1030 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 17 February 2011 - 09:10 PM

Ima par nas sa jezičarskog fakulteta ako ustreba da pregledamo/popeglamo tekst da bidne 100% po JUS-u. ;)
  • 0
Today is always here.
Tomorrow, never.

#40 pri3rak

pri3rak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3504 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 17 February 2011 - 11:26 PM

Nemo ljutis bracu iz ISS-a :D http://www.iss.rs/
  • 0
Postavljena slika




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika