Što se tiče dinama, i ja sam čitao, ali u nekom starijem tekstu, da se stvara taj otpor koji može da "upije" oko 5% snage, ali valjda je sad to malo manje, ako je tehnologija u međuvremenu napredovala, a verovatno zavisi i od modela, tj. proizvođača, sigurno nisu svi isti po kvalitetu.
Mislim da je to dobra stvar za cikloputovanja, ali kako je ovo tema o brevetima, smatram da nema potrebe za dinamom za brevete do 600 km, jer je u pitanju samo jedna noć. Za 1000 i više, možda... Meni ni na 1000 ili 1200 ne trebaju, tj. bilo bi zgodno imati ih, ali to se jednom ugradi i ne može svaki čas da se skida i vraća. A ti ultra breveti su retki, tako da... preživi se nekako i bez dinama.
Što se tiče zadnjeg svetla, nakon što sam probao masu njih, na kraju sam našao jedno od 2,5€ i super je.
Koristi obične baterije AAA koje traju noćima i noćima... A našao sam to svetlo u prodavnici Jumbo, ko je išao u Gr, zna verovatno za nju.
Rekao sam sebi po završetku da više neću voziti ovoliko.. i sutradan kad su bolovi prestali promenio sam pesmu
To je klasika, tako sam i ja nakon prvog breveta...
A i prošle god. na PBP sam treće noći razmišljao u fazonu, kao "ok, eto probao sam, ali dovoljno je jednom, ne moram nekad ponovo". Da bih kasnije bio ljut na sebe kako sam se samo usudio da pomislim tako nešto, pošto jedva čekam sledeći PBP.
Za sada sam probao brevet 200 a sigurno cu jos i 300 i mozda 400. Za 600 nisam bas siguran...
Ako izvoziš 300 i 400, znaj da ti đavo neće dati mira i probaćeš sigurno i 600.
Sve u svemu.. uz 2 spavanja sat-dva 600K mogu da vozim bez problema u zadatom roku.
Ovo je bio test i proba, tj imao sam priliku da vidim gde grešim i šta treba da ispravim.
Ja sam 2 puta vozio 600 i nisam uopšte spavao. Prvi je bio strašno težak brevet i bio sam na granici odustajanja kada sam pokisao (verovao prognozama i krenuo neopremljen). Bilo je oko 7000 m uspona, završio sam sat i po pre limita. Start je bio u 03:30, tako da nije bilo spavanja 2 noći.
Drugi je bio mnogo lakši, start u 22:00, završio sam za 27:30, prvi od 55 učesnika (prethodni sam završio drugi, od samo 12 startera).
600 mi je možda i omiljeni brevet, nakon njega 400.