Vintage bikes and parts
#1
Postavljeno 30 January 2011 - 02:02 PM
#2
Postavljeno 30 January 2011 - 05:54 PM
Ljubiteljima bicikala na zapadu nije pretesko da dodju do kvalitetne masine, i tako godinama unazad.Isto tako godinama unazad biciklsticka industrija presipa is supljeg u prazno, otkriva toplu vodu i sl. Ljudima treba neka zanimacija, ako ni zasta drugo barem da imaju novu zanimaciju.Kako ni u toj zanimaciji nema prevlikog prostora za originalnost zasicenje je samo po sebi neminovnost, pa ce se iznaci vec nesto novo.Trenutni hir ili ozbiljniji trend?
#3
Postavljeno 30 January 2011 - 11:13 PM
Možda bi i u okviru ponude na berzi mogla da se uradi posebna rubrika za bajkove i delove ove vrste, mada smo prilično nedisciplinovani u razvstavanju predmeta po pripadajućim grupama.
#5
Postavljeno 31 January 2011 - 12:20 AM
#7
Postavljeno 31 January 2011 - 03:39 AM
- carbon
- titanium
- scandium
- aluminium
sa podkategorijom
- proslogodisnji model
- ovogodinji model
- starije od 2 godine
- prototip
i odabirom
- ispod 7kg.
- ispod 8kg.
- ispod 9kg.
- ispod 10kg.
- do 12kg
- preko 12kg
#8
Postavljeno 31 January 2011 - 08:32 AM
Nama treba *ovnjiva motka (a ne Vinitage bikes) i sledece kategorije:
@hari
pa vidi,
ne znam da li NAMA treba VRCO i motka
ali znam da MENI treba VRCO a za motku ce vec drugi da se izjasne.
Inace, mnogo mi je draza VRCO nego 95% nabrojanih kategorija
iako nemam nista protivu njih. Nek se deca sigraju!
Ne mogu da verujem da si zaboravio SIR?
I danas se prave lepe čeličane!
#10
Postavljeno 31 January 2011 - 10:54 AM
Ako su svi biciklisti po definiciji ludaci, zašto bi sad za nekog trebala gov... motka, a za drugog ne?
Na stranu što sam ovaj predlog dao iz čisto praktičnih razloga, jer sam siguran da je ovoga mnogo više kod nas, nego karbonaca od 7 kila. Vajdičica je iskoristiti nešto što je odavno otpisano.
A tek na stranu, što, još kao moderator, vršiš diverziju na Berzi, predlažući totalnu pretumbaciju. Šta li bi ti Mitrović uradio da si na Pinku?
#13
Postavljeno 31 January 2011 - 09:05 PM
@Ciklo
Mogli bi za početak da se iskopiraju u ovu kategoriju neki oglasi koji evidentno tu pripadaju, čisto da bi se videlo o čemu se radi.
ma jok bre, ko razume - shvatice!
A ko zlorabi - o*ma* ga prijavimo ciklo-u
pa mu obrise sve oglase u naredni* 2 meseca
E tako se to radi!
#14
Postavljeno 31 January 2011 - 11:22 PM
Potpuno se slazem da treba da bude i celicara, ali jednostavno bice totalno zapostavljeni, jer vreme ih je pregazilo. Sa druge strane celicari su svuda oko nas. Svaki servis zivi od njih i niskobuzdetnih bicikala, a da se oslone na "karbon" klijentelu odavno bi stavili kljuc u bravu.
#15
Postavljeno 01 February 2011 - 01:27 PM
Prvo, sve i da hoćeš, tablicu XTR ne možeš da izvadiš, to je Miša rezervisao, može da te pregazi nekim kamionom ako ga budeš zeznuo!
Drugo, ovaj predlog bi, kad bi se poštovao, uneo dosta reda u oglašavanje, nešto slično onome što si predložio, što svakako nije bilo bezveze, slično auto-berzama. Ako smo se već složili da su gvozdenjaci (a ne znači da samo gvozdenjaci spadaju u tu kategoriju) veoma zastupljeni, onda bi se njihovim izdvajanjem svakako uneo neki red u oglašavanje (koji, ruku na srce, može da nastupi tek kad oglašavačima ne bude dostupno da sami određuju gde će oglas postaviti). Takođe, ne znači da su ovi delovi i bajkovi sami po sebi džabalesku. Očuvani bajkovi i delovi poznatih firmi i te kako imaju vrednost. Na kraju krajeva, ako bi tako razmišljali, onda bi mogli i istoriju da ukinemo, muzeje zatvorimo, čim kupimo nešto novo -uništiti staro! Oni kolekcionari svakako imaju para da kupe ono najnovije i najmodernije, a oni se baš uhvatili za tu starudiju. A ako ćemo pošteno, čeličane su zaista najpodesnije za sve vrste prepravki i doterivanja, dostupno najširem broju korisnika.
Tako da mislim da ova kategorija zaslužuje i veći prostor, a ne samo kao podmeni.
#16
Postavljeno 01 February 2011 - 04:09 PM
Ja sam u sali napisao...Potpuno se slazem da treba da bude i celicara, ali jednostavno bice totalno zapostavljeni, jer vreme ih je pregazilo. Sa druge strane celicari su svuda oko nas. Svaki servis zivi od njih i niskobuzdetnih bicikala, a da se oslone na "karbon" klijentelu odavno bi stavili kljuc u bravu.
Ako je ONO bila sala (ja sam tako i shvatio)
onda je OVO ozbiljno (i to sam tako shvatio)
Onda i ja OZBILJNO moram da upitam
kako mislis da ih je vreme pregazilo?
Sa ovim "njih i niskobudzetnih" si se ipak izvukao!
Steel Is Real!
#17
Postavljeno 16 February 2011 - 02:00 AM
ortak i ja smo naisli na youtube na neke snimke sa onim fixie biciklama, kopajuci po netu naidjem na sajt http://www.retrobike.co.uk/forum/ i tu skapiram da se kao sto je rekao onaj momak na pocetku teme, oni tamo loze na restauraciju starih bajseva... meni se to ucini kao zanimljiva zajebancija za ubijanje slobodnog vremena ( nikad vise od kada sam diplomirao) i dodjem na ideju da nabavim nekog starijeg drumasa i da ga sredim onako meni za dusu ( fixed gear ili senglespeed ne znam kako se kaze na srpskom tacno)...glavni fazon je sto mi je ortak rekao da nema sanse da to uradim jer ce kao da me mrzi, a meni to zamirisalo na opkladu pa sam se zainatio
ono sto mene zanima je gde bih mogao da po Beogradu nadjem takve bicikle, posto mi fazon treba samo ram za pocetak jer mi se ovi po CB cesto cine skupim. neki buvljak, bubanj potok ili sta vec, pojma nemam gde se to prodaje...
vozim ovako nesto http://www.toma-vers... ... 4446_0.jpg pa sam za drumase totalni duduk, te se zbog toga izvinjavam na terminologiji.
hvala u napred
#18
Postavljeno 16 February 2011 - 06:45 AM
za kakavu vrstu "siglespeed prenosa" si se odlucio?
Imas FIX tj direktan prenos, po meni jedini PRAVI single speed
Ovo je kao na biciklima za pistu,
koliko okreces toliko i ides ali i koliko ides toliko i moras i da okreces!
Nema praznog hoda ili ti "frajlaufa"
(okretanja unazad uz ono klik-klik-klik).
Po meni "najtezi" u smislu tehnike vozaca
nisam probao do sada jer nisam imao m*da.
Za ovo ti treba odgovarajuce glava/nabla
koju nije bas lako naci. Video sam neke da
koriste DISC glavu samo umesto rotora
stave posebni ili adaptirani lancanik.
Po pravilu ne bi trebalo ali moze da ima "rucnu" kocnicu.
Ako nema...uh, postoje razne tehnike koje se koriste za kocenje! =D>
Mozes na "klasicnu" kasetnu glavu da stavis
samo jedan (ili vise ali jedan da koristis) lancanik.
To je tkzv "single speed" konverzija.
Ovo je mislim nabezbolniji nacin prelaska na
prvoopisani nacin jer vecinu delova vec imas
ili su lako dostupni iz izvora koje si naveo.
Naravno, obavezna "rucna" kocnica.
Skoro sam video da stavljaju i "torpedo" glave,
znaci glave sa "kontra" kocnicom gde kocis tako
sto pedale okrenes unazad. Mogu da imaju cak i rucnu kocnicu.
Ovaj poslednji mi je sad nekako i najprivlacniji
(i pored dodatne tezine koju sa sobom nosi)
jer ga je tehnicki najlakse savladiti pri kocenju
a nema dodatnih delova, rucica, sajli i buzira
i felne se mogu "custom"izirati u odgovarajuci dizajn!
Za nabavku u BG ne bih mogao puno da ti pomognem
ali predlazem ti da "pustis buvu" medju ortacima.
Na taj nacin lakse mozes da "ovog" ortaka izazoves na opkladu
i dignes ulog, jer sto vise ljudi zna manja je
verovatnoca da ce dazvoli sebi da se izblamira
a najverovatnije neko ima nesto u podrumu,
na tavanu ili u supi, otvoris ovde novu temu
bacis fotku i nakon nesto vremena...
pokupis opkladu
Mislim 15eur za EddyMerckx ram sa vilom...
(bio oglas na ciklo-nesto, iz Sid-a)
ne znam, meni to nije mnogo
samo treba reagovati na vreme
nekako mi se cini da je ova tema
bila vise usmerena na reaturaciju
u originalnom smislu
nega na satro-retro-single-speed-konverzije
tako da predlazem da se otvori nova tema
single speed / fixie
koja bi ovo dalje razvijala
a ova bi tema ostala fokusirana na "starce"
#19
Postavljeno 16 February 2011 - 09:54 AM
Kao prvo, da ti se zahvalim na ono "momak sa početa teme", pošto će "momak" uskoro da napuni 48 godinica (jaoj. što brzo prođe...).
Drago mi je što ova priča polako dolazi ljudima do mozga. Nisam ni očekivao da odjednom privuče široke mase, pogotovo što sam imao oko sebe priliku da čujem sa kakvim se prezirom većina ljudi odnosi prema ovoj temi. A o postavljanju oglasa na ovoj berzi, tek ne bih diskutovao, jer se većina ovih delova stavlja u sve druge rubrike, čak i u "odeća, obuća..." nego u posebno otvorenu rubriku. Mada, sa stanovišta trgovine, možda je i bolje (u stvari, svakako je bolje) kupovati od nekog ko i ne zna šta prodaje, nego onog koji poznaje neke realne tržišne vrednosti.
@Igore
jeste tema vintage prevashodno namenjena obnovi starijih bicikala, ali nije na odmet da se i druge srodne teme tu priključe, dok se stvar ne pokrene. Jer, stvarno nema smisla da se u onu kategoriju "vintage, retro, klasik..." još ne stavi ni jedan oglas, što samo govori koliki smo poznavaoci ove materije.
#20
Postavljeno 16 February 2011 - 11:41 AM
@Igore
jeste tema vintage prevashodno namenjena obnovi starijih bicikala, ali nije na odmet da se i druge srodne teme tu priključe, dok se stvar ne pokrene. Jer, stvarno nema smisla da se u onu kategoriju "vintage, retro, klasik..." još ne stavi ni jedan oglas, što samo govori koliki smo poznavaoci ove materije.
Ondak, jedva cekam da se tema toliko zatrpa
ali pametnim stvarima
a ne glupostima kao sto je ovaj moj komentar
da moramo da je razdelimo na nekolike parcad!
Nema oglasa jer smo svi veliki zaljubljenici
i niko nista od svog blaga nece da proda!
Pa evo koliko juce je covak dao oglas za
campy record titanium 9speed zadnji menjac.
http://cikloberza.co...ow.php?id=32215
To bi valjda trebalo da bidne VRC?
Nisam ni gledio kako ga je sortirao
Sad kad sam procitao koliko godina "momak" uskoro puni
shvatio sam zasto si sebe pronasao u VRC
3 članova čita ovu temu
0 članova, 3 gosta, 0 anonimnih korisnika