Evo i dodatak, napravio sam i drzac za alat, najprostije moguce, isekao sam donji deo od belog balona za tecnost i uzeo komad flaha iskrivio ga u L i probusio 2 rupe na njemu za pricvrscavanje. Kad nisam imao nista drugo, i ovo je super. Nije ne znam ni ja za sta, nego za mene. Evo kako je to ispalo:
Sam svoj majstor
#226
Postavljeno 23 August 2015 - 09:06 PM
Dosadilo mi je da cetkicom glancam lanac, pa sam osmislio malu spravicu, ako je vec neko pravio i stavio ovde onda se izvinjavam.
Sve sto je potrebno je kutija od kreme, malo sundjera i ono cime cete odmastiti (razredjivac, nafta itd.).
Sa slika se sve vidi, ja 2x prodjem po 3-4 minuta i lanac se sija, prodjete jednom, onda okrenete sundjere i prodjete jos jednom, sve to traje 3-4 minuta, zatim isperete sundjere i ponovite postupak. Ne treba preterivati sa odmascivacem da lanac ne bi nosio previse i da se ne bi slivalo niz zupcanike.
#230
Postavljeno 24 August 2015 - 08:13 PM
#234
Postavljeno 08 September 2015 - 08:13 AM
Slika kocnice,sta znaci ovo L nulti polozaj i H,podesavanje tvrdoce i da li to preporucujete?
Drugo posto sam pocetnik,verovatno da,d li moj volan bez kracenja sajli i stavljanja novih duzoh moze na nizi polozaj da se prepakuje na touring volan osmicu?Hvala
#235
Postavljeno 08 September 2015 - 09:13 AM
Jedan polozaj je za (1) v-brake kocnice a drugi za (2) cantilever kocnice . Bolje je da ih postavis u polozaj koji je predvidjen za v-brake kocnice koji imas na biciklu ali mozes da ekperimentises ako ti odgovara.
Za volan ne znam, veci problem je ako moras da produzavas sajle.
#238
Postavljeno 08 September 2015 - 10:09 AM
Mislim da grešite.
H je za "High mechanical advantage". Jača poluga, uz manje povlačenja kabla. Važno za cantilever vrstu kočnica.
L je za "Low mechanical advantage (ili Long cable pull)", povlači više kabla, što je dobro za V-brake, tj. "linear pull brakes".
Jednostavno se može testirati - izmeri se koliko mm kabla povuče ručica kad se skroz pritisne - u jednom i u drugom položaju. Za V-brejk bi trebalo da je oko 30ak mm, dok je ca canti bolje oko 20 i kusur mm. Da bi se ovo merilo, kočnica mora biti otkačena, da ne utiče na rezultat merenja.
V-brejk kočnice će na H podešavanju raditi, ali će biti teže podesiti ih, moraju stajati skroz priljubljene uz obruč, da bi kad se kočnica stisne do kraja, one uhvatile kako treba.
Obrnuta kombinacija - cantilever kočnice sa V-brejk ručicama je opasnija - kočnice brzo uhvate, ali sila koju treba primeniti na ručicu da bi se bicikl zaustavio je ogromna, što se shvati tek pri prvom pokušaju jačeg kočenja - prekasno.
#239
Postavljeno 08 September 2015 - 10:19 AM
Hvala na obimnom objasnjenju,onda nek ostane ovako.Mislim da grešite.
H je za "High mechanical advantage". Jača poluga, uz manje povlačenja kabla. Važno za cantilever vrstu kočnica.
L je za "Low mechanical advantage (ili Long cable pull)", povlači više kabla, što je dobro za V-brake, tj. "linear pull brakes".
Jednostavno se može testirati - izmeri se koliko mm kabla povuče ručica kad se skroz pritisne - u jednom i u drugom položaju. Za V-brejk bi trebalo da je oko 30ak mm, dok je ca canti bolje oko 20 i kusur mm. Da bi se ovo merilo, kočnica mora biti otkačena, da ne utiče na rezultat merenja.
V-brejk kočnice će na H podešavanju raditi, ali će biti teže podesiti ih, moraju stajati skroz priljubljene uz obruč, da bi kad se kočnica stisne do kraja, one uhvatile kako treba.
Obrnuta kombinacija - cantilever kočnice sa V-brejk ručicama je opasnija - kočnice brzo uhvate, ali sila koju treba primeniti na ručicu da bi se bicikl zaustavio je ogromna, što se shvati tek pri prvom pokušaju jačeg kočenja - prekasno.
Direktno opet,moze li nesto manisati ako visak sajli stoji onako slobodno za osmicu?
1 članova čita ovu temu
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika