Gume, sirine, kramponi ...
#23
Postavljeno 26 October 2008 - 09:06 PM
"The bicycle has a soul. If you succeed to love it, it will give you emotions that you will never forget."
Polar matrix - 14400km; Gary Fisher - 28983km; Wilier - ...in progress...
#24
Postavljeno 26 October 2008 - 09:32 PM
MTB do groba a i posle...
#25
Postavljeno 27 October 2008 - 01:38 AM
Mislim da sam ovde na forumu procito da je neko imo problema sa tom tecnoscu za tubeless. Posto je to neka vrsta lepka, valjda taj lik kad je vozio pukla mu je i sva tecnost iscurela po tocku i napravilo se dva puta vece sranje.
Licno, bar iz prica i dogadjaja koje sam slusao od ljudi koji koriste tubeless, nikad to ne bi stavljao. Svalbe guma neki lik kaze stavio je sve po propisu , na odredjen pritisak sve kako treba i kad je presao preko nekog kamenja kaze guma samo spala. Malo se pomerila i ispustila.
Gume su poredjane od najslabije do najkvalitetnije. Znaci Rubena,Michelin, Kenda, Maxxis
Verujem da si zurio pa si zaboravio, ali ja ne vidim da si pomenuo Hutchinson. Koristio sam Michelin pre, ali uzas. H je keva, sto bi rekli. Napred i nazad imam 2.10. Modele Buldog i Spider. Ova prva je za sve terene, ova druga je za off road. Super su. Sa tom zadnjom, posto sam je odma stavio i kad sam bajs uzeo preso sam 6500 km i krampona jos ima, nije se cepala, i dan danas se ponasa na mokrom, off-u i krivini kako i treba. Mislim dosta ljudi je subjektivno po pitanju guma, po sistemu - sta imam, najbolje je. Pozzz
"The bicycle has a soul. If you succeed to love it, it will give you emotions that you will never forget."
Polar matrix - 14400km; Gary Fisher - 28983km; Wilier - ...in progress...
#26
Postavljeno 27 October 2008 - 06:17 AM
#27
Postavljeno 27 October 2008 - 12:08 PM
#28
Postavljeno 27 October 2008 - 08:29 PM
#29
Postavljeno 27 October 2008 - 10:53 PM
#30
Postavljeno 28 October 2008 - 11:28 AM
Ovo se sipa u unutrašnju gumu, napumpa i tera dalje.
http://www.rema-tipt... ... 116336.rtt
takođe, samo u tip-top verziji. Tip-top ima Capriolo i u 27 marta prodavnica koja ih zastupa, dok je weldtite držao Planetbike.
Lično, imam weldtite, ali nisam upotrebio do sada ni jedan put, na trkama mi nisu pucale gume
a kada vozim van tih dešavanja, nije mi baš tolika frka sa vremenom da ne mogu da stanem i zamenim ili zalepim gumu.
MTB do groba a i posle...
#31
Postavljeno 29 October 2008 - 11:52 AM
"The bicycle has a soul. If you succeed to love it, it will give you emotions that you will never forget."
Polar matrix - 14400km; Gary Fisher - 28983km; Wilier - ...in progress...
#32
Postavljeno 29 October 2008 - 05:54 PM
ja koristim Joe's No Flats, i verovatno moze da se sipa u unutrasnju ali samo u onu gde imas ventil na odvrtanje...je l' koristi neko ona seal pakovanja, tj. lepkove koji se sipaji u tubeless. Moze li se to izvesti, ali sipati u obicnu unutrasnju? Imam takvu akciju na umu. I sta od toga za u tocak, kupiti. Dajte malo opise, instrukcije, itd...
Krampon je krampon... ali zavisi kako vozis bajk, ako imas nameru da se takmicis, onda ti ne preporucujem nista sto ima slik u imenuAko neko ima isksutva sa semi slick gumom MIchelin koja je kao neka trkacka verzija gume za MTB. Znaci po sredini slick, na krajevima kramponi ali je valjda zbog tezine ili sl. ,kao recimo kod Hutch. Air light tehnologija, napravljena za trku. Pa posto ja ocu od sledece godine da odma nabacim semi slick, sta preporucujete ? Meni se ova guma svidela jako. Sad jos jedan detalj, ne znam da li je to standard ili je ova samo bila takva, ali je cela guma zelene boje.
#34
Postavljeno 30 October 2008 - 06:37 AM
Sa druge strane kada pogledas to je 150g po gumi na "vec tesku spoljnu" ALI imas onaj neki osecaj sigurnosti ja pumpu ne nosim sa sobom od juna meseca...
#35
Postavljeno 30 October 2008 - 11:37 AM
posto vozis tubeless, koje bi bile prednosti u odnostu na default gume? nemam iskustva sa istim pa jedino vidim mane ,ako probusis tubeless na voznji mos da se slikas (ili da sipas magicnu tecnost, al opet moze da se probusi), zeznuto zalepiti gumu, skupe pretpostavljam... ?
#36
Postavljeno 30 October 2008 - 12:20 PM
Naravno, ako nemaš tubeless felne - imaš 2 varijante - da kupiš set koji obične felne pretvara u tubeless što je i najekonomičniji prelaz, ili da kupiš tubeless varijantu točkova.
MTB do groba a i posle...
#37
Postavljeno 30 October 2008 - 10:08 PM
@MisaXTR - Probao sam Tip-Top...Sipao kroz auto ventil (naravno, skinuo prvo iglicu) 125 ml, grubo, prodrmao, izokretao tocak, sve sto treba. E, sad, aj kao da probam, izbusim gumu namerno i nista, ona ispusta. Cekaaam... okreci, tresi gumu, ona i dalje ispusta. Posle meni padne napamet, da je mozda greska sto nije bio veliki pritisak u gumi, jer kuci nemam kompresor. Mislim da ona centrifugalna sila nije bila jaka, da povuce tu smesu, da zacepi gumu. Ili je nesto drugo u pitanju, recite mi, ne znam, samo nagadjam gde je greska.
Inace, taj Tip-Top je mesavina nekog gela, vlakana i sitnih parcica gume. U Capriolu kosta oko 870 din, kod uvoznika u 27. marta je oko 500 kinti!
I sto rece neke, oseti se tezina u tockovima, ali to je cena koju placas ako ne zelis a brines o busenju gume.
- Drugo, kad smo kod cene, da nadovezem - U Capriolu je Michelin C4 360 din, a u u Tigrovim prodavnicama 260 din!!
P.S. Ovo sam namerno stavio podebljano, da ljudi koji planiraju pazariti ove stvari, ne sipaju firmama u dzep veci profit od ocekivanog.
#38
Postavljeno 31 October 2008 - 12:46 AM
Sada koristim Schwalbe Marathon Plus spoljnu i nisam je busio 3 godine ili oko 30000km. Rezervnu vise ne nosim sa sobom izuzev na dugacke ture, ali tad vozim specijalku.
#39
Postavljeno 31 October 2008 - 06:37 AM
@stolegrom
Videcu da li covek jos ima toga pa cu ti napisati PM
@Hari
Naravski, kada se guma pokida, to je kraj.
Tubeless felne nemaju rupica niti bilo cega gde vazduh moze izaci, tako da se ne desava sto i Hariju... Takodje treba imati i ventil za tu felnu. Takodje, moze da se felna konvertuje za tubeless =D>
#40
Postavljeno 01 November 2008 - 05:29 PM
1 članova čita ovu temu
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika