XTR M970 3x9 transformacija u 2x9 ? POMOC!!!
#127
Postavljeno 20 November 2010 - 08:52 PM
Pa u sustini nema razlike,ali ako uzme spoljnu moze da se desi da nije iste debljine pa da ima problema sa siftanjem,posto nece biti isti razmak izmedju sajbni,i onda ce morati da ili brusi ili podloske da stavlja.A ako uzme srednju onda je manja verovatnoca da ce morati da budzi.Vorda kaze:
Treba ti srednja i unutrasnja,znaci middle i iner.I middle ima zubice za penjanje lanca.i TO JE 100 POSTO TAKO POSTO MESTO VELIKE NECES KORISTITI.
mozel malo objasnjenje:
koja je razlika?
#128
Postavljeno 20 November 2010 - 09:50 PM
Pa u sustini nema razlike,ali ako uzme spoljnu moze da se desi da nije iste debljine pa da ima problema sa siftanjem,posto nece biti isti razmak izmedju sajbni,i onda ce morati da ili brusi ili podloske da stavlja.A ako uzme srednju onda je manja verovatnoca da ce morati da budzi.
Tvoj predhodni post je tvrdio 100% a sad si vec u vecim i manjim verovatnocama.
Zelim da ukazem da je narocito na XTR primetno
(mislim da odmah nakon 950 serije)
da sajb(n)e nisu simetricne u smislu
da se zubi lancanika ne nalaze u sredini (od gore gledajuci) lancanika
a i "lezista" vijaka koji spajaju lancanike jedan za drugi
ili za paoke (spider-e) su pomerena u odnosu na tu spomenutu sredinu.
Jendom recju, moderne sajbne su KRIVE!
Verovatnoca postoji da ce lancanici sa "simetricnom geometrijom"
odgovarati, ali ne bih se smeo zakleti da je ona 100%
Ovim "asimetricnim" trikom gospoda iz velikog S
pokusavaju da namentu samo svoje lancanika
kao jedini kompatibilan aftermarket proizvod koji
pruza otpimalne performanse.
Ali, najociglednija i, u smislu ovog teksta manje, znacajna
je i cinjenica da bi MIDDLE lancanici trebali da imaju upusteno leziste
glave vijka/matice sa leve strane, tj prema ramu, dok OUTERi
bi trebalo da imaju ovo upustenje sa desne strane tj prema pedali,
a sve u nameri da deo glave vijka / matice koji strci iznad povrsine
lancanika ima sto manje (negativnog) uticaja na proces saltanja.
U tom smislu se slazem sa tobom da je preporuka MIDDLE.
Da li uz matice za kuku zadnjeg menjaca, koje su krace
ili uz podloske dovoljne debljine (sajbne), ostaje da se vidi.
Ja sam licno stavljao delove starih alu sajbni koje sam mehanicki obradio
da se vizuleno lepo uklope, posto su tehnicki na mestu za koje su i predvidjene.
S gore navedenim u vezi su se pojavile i posebne MIDDLE sajbne sa "integralnom maticom"
u koju se direktno uvrće vijak za lancanike tako da matice i njene glave uopste i nema,
te nema ni dela koji nezgodno viri i smeta lancu da nalegne u potpunosti
na zube pa se te sajbne mogu (jako tesko i skupo) pronaci i sa manjim brojem
zuba od uobicajenih 32. Koliko tacno broj zavisi od konstrukcije paoka koji je drze.
Standardna sajbna sa manjim brojem zuba i dalje ima problem sto
lanac naseda na spomenute "glave" vijka tj, matice (kako se okrene)
#133
Postavljeno 23 November 2010 - 09:51 PM
Sumnjam da iko danas ima novca da priusti sebi XTR pogon, ja sam rekao sledeceg meseca sajbne, videcemo... ili ce na mesto ovog doci KCNC ili ce leci Specialites sajbne
I nije uzalud... ja sam odusevljan brojem postova na ovoj temi i veoma sam zahvalan trudu svakog pojedinacno... =D>
Veliko hvala... =D>
#134
Postavljeno 24 November 2010 - 09:08 AM
Nije stvar u tome da li neko ima novaca da priušti nego da li je odgovarajuća cena, pošto su originalne šajbne užas skupe.
#135
Postavljeno 24 November 2010 - 09:52 AM
A na pamet mi ne pada da dajem XTR kurble za manje pare... Tako da... ko voli, nek izvoli.
#136
Postavljeno 24 November 2010 - 04:47 PM
Pa pazi... ja sam oglasio, i napisao da je stanje dobro. Sto ne znaci da sajbgne nisu izguljene. Ja sam lepo naglasio, ako pogon ne ode do kraja sledeceg meseca, budzim dvofaz
A na pamet mi ne pada da dajem XTR kurble za manje pare... Tako da... ko voli, nek izvoli.
gamzzy kaze:
Nije stvar u tome da li neko ima novaca da priušti nego da li je odgovarajuća cena, pošto su originalne šajbne užas skupe.
To! "Bote, pa posto je NOV 970 pogon?
Ne znam za užasnije skup pogon sem onog "Aerozine" (kakoliveć)
koji po mom misljenje jedino po tezini moze da se meri
sa XT ali jos kad dodas ono R, onda je gotov!
Ne kazem da sajbne nisu podjednako srazmerno skupe, ali....
Ipak je to XTR! To ni napolju ne vozi svako.
A "dobro stanje" je 3ka! Moz i bolje ali moze i losije.
Doduse, za navedene novce imas NOV karbonski FSA u PlanetBike-u
(ne zamerite na marketingu, pomoc prijatelja)
al ako neko BAŠ hoce XTR on onda BAŠ mora i da plati:)
Kad je Beg bio cicija?
A sto se broja postova tice, ubo si temu!
Kamo srece da je vise ovakvih sa vrcavim idejama
mnogo zanimljivije nego ono SKUPO - NIJE SKUPO!
#137
Postavljeno 08 February 2011 - 02:13 PM
Naime... Pojavio se problem sa siftanjem... Unapred da vas upoznam sa kojom opremom imamo posla:
sifteri - XTR M970 rapidfire
http://cycle.shimano... ... ntain.html
srednji menjac - XTR M971
http://cycle.shimano... ... ntain.html
pogon - KCNC K-TYPE double
http://www.google.co... ... ,r:19,s:58
Problem: siftanje sa male sajbne na veliku, lanac se ne penje kako treba vec mrsi izmedju sajbni, da bi nabacio na veliku sifter mora da se dodatno gurne... Ne mogucnost odpustanja srednjeg menjaca zbog blizine kurble... Evo i slika kako to sve izgleda...
Sta raditi? Da li je problem u srednjem menjacu?
Da li bi problem bio resen u slucaju da se stavi drumski menjac sa uzim kavezom?
I da li postoji bilo koji durgi nacin da ovo funkcionise kako treba?
Pozdrav... unapred puno hvala!!!
#138
Postavljeno 08 February 2011 - 02:18 PM
#140
Postavljeno 08 February 2011 - 02:57 PM
nisi valjda namestao patronu kljestima (vide se neki sumnjivi tragovi) Greota
1 članova čita ovu temu
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika