Jump to content


Fotografije

XTR M970 3x9 transformacija u 2x9 ? POMOC!!!


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
142 odgovora na ovu temu

#81 stolegrom

stolegrom
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4578 posts

Postavljeno 07 November 2010 - 11:11 PM

Bas vala. n2:listen
  • 0

#82 stolegrom

stolegrom
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4578 posts

Postavljeno 07 November 2010 - 11:11 PM

Bas vala. n2:listen
  • 0

#83 Vorda

Vorda
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4577 posts
  • LocationZrenjanin

Postavljeno 07 November 2010 - 11:14 PM

ili ako zelis preteranu egzotiku ovo je prava stvar http://www.gravityki...c?productId=238

Attached Thumbnails

  • index.jpg

  • 0
puno znoja,malo krvi

#84 zuba88

zuba88
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 893 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 07 November 2010 - 11:15 PM

ovaj fsa tezi od trofaza
  • 0
........

#85 Vorda

Vorda
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4577 posts
  • LocationZrenjanin

Postavljeno 07 November 2010 - 11:17 PM

ovaj fsa tezi od trofaza

ali verujem i da je jaci :wink:
  • 0
puno znoja,malo krvi

#86 zuba88

zuba88
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 893 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 07 November 2010 - 11:18 PM

pa decko vozi xc ne am
  • 0
........

#87 Vorda

Vorda
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4577 posts
  • LocationZrenjanin

Postavljeno 07 November 2010 - 11:20 PM

pa ok,ali mislim da je i cena pristojna za tu tezinu i kvalitet.A ako mu tih 100 grama odluci trku onda je stvarno spreman za WCS
  • 0
puno znoja,malo krvi

#88 zuba88

zuba88
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 893 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 07 November 2010 - 11:22 PM

za malo vise para ja sam kupio kcnc pogon tezine 660-670g, imam 89kg i sve radi bez problema
  • 0
........

#89 Vorda

Vorda
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4577 posts
  • LocationZrenjanin

Postavljeno 07 November 2010 - 11:24 PM

za malo vise para ja sam kupio kcnc pogon tezine 660-670g, imam 89kg i sve radi bez problema

Pa eto o tome i pricam,moze svoj da proda i kupi fabricki sa tim novcem koji je planirao da da na sajbne.
  • 0
puno znoja,malo krvi

#90 zuba88

zuba88
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 893 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 07 November 2010 - 11:26 PM

moze naravno, ali decko je umislio da napravi od xtr i vidis da ne mozes da ga odvratis od toga
  • 0
........

#91 Vorda

Vorda
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4577 posts
  • LocationZrenjanin

Postavljeno 07 November 2010 - 11:32 PM

Ma ok ja podrzavam svojerucne radove,ali opet hoce egzotiku da stavi na standard.Lepse stavis komplet egzotiku.Kod pogona za xc su sajbne i patrona ono sto cini dobar pogon....ma ok necu da se mesam i pametujem...
  • 0
puno znoja,malo krvi

#92 prodzo

prodzo
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 240 posts
  • LocationCacak

Postavljeno 08 November 2010 - 08:47 AM

Moze mali update o tom KCNC pogonu sa dve sajbne... :) koja cena i koji broj zuba je dostupan na sajbnama?
  • 0
NEVER GIVE UP....

#93 Vorda

Vorda
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4577 posts
  • LocationZrenjanin

Postavljeno 08 November 2010 - 08:53 AM

KCNC K-Type XC1 Double Crankset

KCNC's K-Type crankset / bottom bracket combo features a 3-piece design with an oversize scandium spindle and outboard bearings. This design is not only lightweight, but strong and stiff as well. Now available in a double, 2x9 system.

*

Scandium BB Spindle, 8T splines, Width 133mm.
*

Stainless Steel bearings for extra durability.
*

42/29T, 7075 AL spider BCD 5 arm 94mm.
*

KCNC 7075AL chainrings bolts(PATENT).
*

Option of BB Shell Width 68/73mm compatible.
*

Dual holes hollow crankarm design.
*

175mm

Weight (including bottom bracket): 675g

* Manufactured by: KCNC

$365
  • 0
puno znoja,malo krvi

#94 gamzzy

gamzzy
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3667 posts
  • LocationNovi Sad

Postavljeno 08 November 2010 - 10:47 AM

A sto ne prodas tvoj XTR pogon i ne dodas kinte i uzmes XX pogon za Q-faktorom od 166. To ti je najlepsa varijanta. Ili mozda uzmes nesto jeftiniju varijantu X.0 koja ima standardni Q-faktor i resis svoje brige

Treba on prvo puno km da pojede i puno pasulja da sagori da bi mu (ispravka: bilo kome ovde) uopšte nešto značio izraz Q-Faktor :wink:
  • 0

#95 arioth

arioth
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2939 posts
  • LocationMagnitogorsk

Postavljeno 08 November 2010 - 12:04 PM

:shock: :lol: :mrgreen: :lol: :shock:
  • 0
Before you ask stupid questions, ask GOOGLE first

#96 nblexel

nblexel
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1137 posts
  • LocationNovi Sad

Postavljeno 08 November 2010 - 01:52 PM

A sto ne prodas tvoj XTR pogon i ne dodas kinte i uzmes XX pogon za Q-faktorom od 166. To ti je najlepsa varijanta. Ili mozda uzmes nesto jeftiniju varijantu X.0 koja ima standardni Q-faktor i resis svoje brige

Treba on prvo puno km da pojede i puno pasulja da sagori da bi mu (ispravka: bilo kome ovde) uopšte nešto značio izraz Q-Faktor :wink:


haha, napokon je neko rekao :lol:

a ja bih još da dodam... i još više km i pasulja da bi 2x9 pogon nešto značio... jer ono, ako sa 3x9 pogonom ti fali nekoliko sekundi do pobede, i to tako sa trke na trku, onda bi kupovina 2x9 bila aman baš opravdana... ali dotle mislim da je to uzaludno bacanje para. :?

nemoj da me shvatiš pogrešno, nemam ništa protiv tebe, samo mislim da više vredi trenirati jače, nego potrošiti brdo para na bajs, a da ti to ne čini neku preteranu veliku razliku :mrgreen:
  • 0
Haro X6

Definition of freeride: Ride and feel free! [Richie Schley]

#97 prodzo

prodzo
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 240 posts
  • LocationCacak

Postavljeno 08 November 2010 - 02:51 PM

Ne radi se o nekom uspehu na trkama.... 90 % je vozac, 10 % je sve ostalo - bajk i sreca.
n:sign0006
Sto se treninga tice.... hmmmm pa recimo da bi ovako glasio moj prosecan dan sa treninzima.... 50 % dana (24 h) - san, 30 % trening i ostalo vreme odlazi na klopu, odmor i tako to....

samo mislim da više vredi trenirati jače

ne bih se slozio sa tobom... treninzi se krecu od 50 % do 85 % jacine od MAX HR, u zavisnosti od programa treninga. Ipak mislim da dovoljno treniram, cak i previse... Ali, ne govorimo o tome ovde...
Jednostavno mi se svidja 2x9 opcija.... Ipak ste uspeli da me pokolebate i da pocnem da razmisljam o 2x10 XTR 2011.
  • 0
NEVER GIVE UP....

#98 gamzzy

gamzzy
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3667 posts
  • LocationNovi Sad

Postavljeno 08 November 2010 - 10:06 PM

i još više km i pasulja da bi 2x9 pogon nešto značio... jer ono, ako sa 3x9 pogonom ti fali nekoliko sekundi do pobede, i to tako sa trke na trku, onda bi kupovina 2x9 bila aman baš opravdana... ali dotle mislim da je to uzaludno bacanje para. :?

Neće prelazak na dvofaz doneti tih nekoliko sekundi, osim ako to ne podrazumeva skidanje male šajbnice. A to čak može i da uspori, jer ako vozač nema snage da izvuče neko brdo na snagu, ostaje mu samo da ga izvuče na obrtaje, a bez male šajbnice ih neće imati.

Pogledajte Borisa Popovića. Takmiči se više godina od mnogih ovde na forumu i uvek je u vrhu. Šta vozi? TROFAZ!

Vidim da je Prodžo već skinuo malu šajbnu...
  • 0

#99 gamzzy

gamzzy
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3667 posts
  • LocationNovi Sad

Postavljeno 08 November 2010 - 10:13 PM

hmmmm pa recimo da bi ovako glasio moj prosecan dan sa treninzima.... 50 % dana (24 h) - san, 30 % trening i ostalo vreme odlazi na klopu, odmor i tako to....

znači spavaš 12h, voziš 8h i 4h ti služi za klopu, odmor i ostalo???
do sada nisam poznavao nikoga ko toliko trenira! :lol:

ja recimo spavam 8 do 10h, vozim 1,5h do 3h (u najgorem slučaju do 5h) i sve ostalo mi je na raspolaganju za klopu, druženje i posao.
  • 0

#100 prodzo

prodzo
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 240 posts
  • LocationCacak

Postavljeno 09 November 2010 - 08:32 AM

znači spavaš 12h, voziš 8h i 4h ti služi za klopu, odmor i ostalo???
do sada nisam poznavao nikoga ko toliko trenira!

ja recimo spavam 8 do 10h, vozim 1,5h do 3h (u najgorem slučaju do 5h) i sve ostalo mi je na raspolaganju za klopu, druženje i posao.


Trudim se da spavam sto vise mogu kako bih se kvalitetno odmorio... A vozim oko 6 h na dan, sve zavisi od treninga... Kad ne zelis nista drugo da radis ovih 6 h treninga ponekad mozes da podelis i na 3 treninga po 2 h :)
  • 0
NEVER GIVE UP....




3 članova čita ovu temu

0 članova, 3 gosta, 0 anonimnih korisnika