XTR M970 3x9 transformacija u 2x9 ? POMOC!!!
#83
Posted 07 November 2010 - 11:14 PM
#93
Posted 08 November 2010 - 08:53 AM
KCNC's K-Type crankset / bottom bracket combo features a 3-piece design with an oversize scandium spindle and outboard bearings. This design is not only lightweight, but strong and stiff as well. Now available in a double, 2x9 system.
*
Scandium BB Spindle, 8T splines, Width 133mm.
*
Stainless Steel bearings for extra durability.
*
42/29T, 7075 AL spider BCD 5 arm 94mm.
*
KCNC 7075AL chainrings bolts(PATENT).
*
Option of BB Shell Width 68/73mm compatible.
*
Dual holes hollow crankarm design.
*
175mm
Weight (including bottom bracket): 675g
* Manufactured by: KCNC
$365
#94
Posted 08 November 2010 - 10:47 AM
Treba on prvo puno km da pojede i puno pasulja da sagori da bi mu (ispravka: bilo kome ovde) uopšte nešto značio izraz Q-FaktorA sto ne prodas tvoj XTR pogon i ne dodas kinte i uzmes XX pogon za Q-faktorom od 166. To ti je najlepsa varijanta. Ili mozda uzmes nesto jeftiniju varijantu X.0 koja ima standardni Q-faktor i resis svoje brige
#96
Posted 08 November 2010 - 01:52 PM
Treba on prvo puno km da pojede i puno pasulja da sagori da bi mu (ispravka: bilo kome ovde) uopšte nešto značio izraz Q-FaktorA sto ne prodas tvoj XTR pogon i ne dodas kinte i uzmes XX pogon za Q-faktorom od 166. To ti je najlepsa varijanta. Ili mozda uzmes nesto jeftiniju varijantu X.0 koja ima standardni Q-faktor i resis svoje brige
haha, napokon je neko rekao
a ja bih još da dodam... i još više km i pasulja da bi 2x9 pogon nešto značio... jer ono, ako sa 3x9 pogonom ti fali nekoliko sekundi do pobede, i to tako sa trke na trku, onda bi kupovina 2x9 bila aman baš opravdana... ali dotle mislim da je to uzaludno bacanje para.
nemoj da me shvatiš pogrešno, nemam ništa protiv tebe, samo mislim da više vredi trenirati jače, nego potrošiti brdo para na bajs, a da ti to ne čini neku preteranu veliku razliku
#97
Posted 08 November 2010 - 02:51 PM
Sto se treninga tice.... hmmmm pa recimo da bi ovako glasio moj prosecan dan sa treninzima.... 50 % dana (24 h) - san, 30 % trening i ostalo vreme odlazi na klopu, odmor i tako to....
ne bih se slozio sa tobom... treninzi se krecu od 50 % do 85 % jacine od MAX HR, u zavisnosti od programa treninga. Ipak mislim da dovoljno treniram, cak i previse... Ali, ne govorimo o tome ovde...samo mislim da više vredi trenirati jače
Jednostavno mi se svidja 2x9 opcija.... Ipak ste uspeli da me pokolebate i da pocnem da razmisljam o 2x10 XTR 2011.
#98
Posted 08 November 2010 - 10:06 PM
Neće prelazak na dvofaz doneti tih nekoliko sekundi, osim ako to ne podrazumeva skidanje male šajbnice. A to čak može i da uspori, jer ako vozač nema snage da izvuče neko brdo na snagu, ostaje mu samo da ga izvuče na obrtaje, a bez male šajbnice ih neće imati.i još više km i pasulja da bi 2x9 pogon nešto značio... jer ono, ako sa 3x9 pogonom ti fali nekoliko sekundi do pobede, i to tako sa trke na trku, onda bi kupovina 2x9 bila aman baš opravdana... ali dotle mislim da je to uzaludno bacanje para.
Pogledajte Borisa Popovića. Takmiči se više godina od mnogih ovde na forumu i uvek je u vrhu. Šta vozi? TROFAZ!
Vidim da je Prodžo već skinuo malu šajbnu...
#99
Posted 08 November 2010 - 10:13 PM
znači spavaš 12h, voziš 8h i 4h ti služi za klopu, odmor i ostalo???hmmmm pa recimo da bi ovako glasio moj prosecan dan sa treninzima.... 50 % dana (24 h) - san, 30 % trening i ostalo vreme odlazi na klopu, odmor i tako to....
do sada nisam poznavao nikoga ko toliko trenira!
ja recimo spavam 8 do 10h, vozim 1,5h do 3h (u najgorem slučaju do 5h) i sve ostalo mi je na raspolaganju za klopu, druženje i posao.
#100
Posted 09 November 2010 - 08:32 AM
znači spavaš 12h, voziš 8h i 4h ti služi za klopu, odmor i ostalo???
do sada nisam poznavao nikoga ko toliko trenira!
ja recimo spavam 8 do 10h, vozim 1,5h do 3h (u najgorem slučaju do 5h) i sve ostalo mi je na raspolaganju za klopu, druženje i posao.
Trudim se da spavam sto vise mogu kako bih se kvalitetno odmorio... A vozim oko 6 h na dan, sve zavisi od treninga... Kad ne zelis nista drugo da radis ovih 6 h treninga ponekad mozes da podelis i na 3 treninga po 2 h
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users