Kuglica se najbolje kotrlja nizbrdoOdlicni tekstovi. Odavno neko nije ovako dobro nesto objasnio =D> =D> .
Ostalo je jos "samo" da resimo ko se bolje kotrlja industrijski lezaj ili kuglica/konus?
Nable??
Started By
bant013
, Oct 11 2010 11:15 PM
49 odgovora na ovu temu
#42
Postavljeno 03 December 2010 - 08:15 PM
Bre moja dosadasnja iskustva se svode na to da je dobar deo napravljen od dobrog materijala koj se tesko haba.Po meni nema neke velike razlike u kotrljanju,barem su za voznju zanemarljive.Ako je konus i solja od dobrog materijala a kuglice sitnije i ima ih vise komada,nabla moze da dtraaaje i trajeee,ali naravno pod uslovom da se sve to ne pretegne i onda dzaba i duraace ili campi.Zato nablu sa ind.lezajevima nemozes da pretegnes,t.j. nema cinculjanja konusa.Stegnes maltene rukom montiras i vozis.A sto se tice alata evo klip gde majstor sa specijalnim alatom izbija lezajeve ... DC&index=2
puno znoja,malo krvi
#43
Postavljeno 03 December 2010 - 08:55 PM
@ gilgames
iskreno se zahvaljujem na konstruktivnoj kritici
Od silnog pisanja zaboravih na slikice.
Da pokusam da uzvratim istom merom:
Slika br1
HüGI 36t engagement upgrade kit
iliti AGRY BEE
sa dupliranim brojem zuba na IZGLODANIM zupcanicima
za weight-weenies-e (-10g)
Slika br2
Druga generacija standardnog HüGI-ja sa 18 zuba.
Prva generacija je imala vece kontaktne povrsine zuba
jer je rupa bila manja (za osovinu 10 umesto 15 kod II gen)
Obe na zupcanicima od PUNOG materijala.
Nisu mi poznati bilo kavi defekti
Slika br3 i br4
ponovo ANGREE BEE ali, ne!...ne mogu da verujem svojim ocima
DEFEKTNI! Relatvno nov proizvod, pa rekoh jos mu nisu nasli manu, ali...
svaka cast, gde si ovo nasa?
oce neko da kupi?
odma prodajem ove moje
@vorda
znas ti dobro sta se jos kotrlja nizbrdo
Koliko sam sreo u literaturi, kazu da se na sve lezaje
na bicklu potrosi samo 1-1,5% upotrebljene snage
naravno, pod uslovom da su "ispravni"
tako da mislim da su kod nas, "boranije"
neki drugi faktori vazniji. Championi su druga prica.
Ali ne znam ni jednog "pravog" biciklistu koji ne pati
od "luft-u-glavama"-izma.
Cak u NS imamo jednog kojeg od miloste zovemo Vlada Luft,
jer nema gde ga nije nasao!
iskreno se zahvaljujem na konstruktivnoj kritici
Od silnog pisanja zaboravih na slikice.
Da pokusam da uzvratim istom merom:
Slika br1
HüGI 36t engagement upgrade kit
iliti AGRY BEE
sa dupliranim brojem zuba na IZGLODANIM zupcanicima
za weight-weenies-e (-10g)
Slika br2
Druga generacija standardnog HüGI-ja sa 18 zuba.
Prva generacija je imala vece kontaktne povrsine zuba
jer je rupa bila manja (za osovinu 10 umesto 15 kod II gen)
Obe na zupcanicima od PUNOG materijala.
Nisu mi poznati bilo kavi defekti
Slika br3 i br4
ponovo ANGREE BEE ali, ne!...ne mogu da verujem svojim ocima
DEFEKTNI! Relatvno nov proizvod, pa rekoh jos mu nisu nasli manu, ali...
svaka cast, gde si ovo nasa?
oce neko da kupi?
odma prodajem ove moje
@vorda
znas ti dobro sta se jos kotrlja nizbrdo
Koliko sam sreo u literaturi, kazu da se na sve lezaje
na bicklu potrosi samo 1-1,5% upotrebljene snage
naravno, pod uslovom da su "ispravni"
tako da mislim da su kod nas, "boranije"
neki drugi faktori vazniji. Championi su druga prica.
Ali ne znam ni jednog "pravog" biciklistu koji ne pati
od "luft-u-glavama"-izma.
Cak u NS imamo jednog kojeg od miloste zovemo Vlada Luft,
jer nema gde ga nije nasao!
#45
Postavljeno 03 December 2010 - 10:42 PM
Jedno pitanje za strucnije?Ako u zadnjoj nabli sa cetri industrijalca crkne jedan,dali moze da se vozi tocak samo ako ga uklonimo a ne zamenimo?
ne osecam se prozvanim
al imam neka saznanja
koja mogu da podelim:
resenje: SVE ZAVISI
od toga sta znaci CRKNE
i od konstrukcije.
Konkretno, kod DT su svi lageri na osovini,
2 kd ispod TELA GLAVE i 2 kd ISPOD TELA ROTORA (freewheel body)
Ako bilo koji iskusi ima catastofic failure
komplet glava prestane da se okrece oko
osovine na nacin na koji bi trebalo ili potpuno!
Znaimljiva je FRM glava kod koje su
2 lezaja ispod ROTORA, 1 ispod leve strane TELA a cetvrtom lezaju se donja staza steze
za telo glave a gornja staza za nablu. To znaci kada se tocak "pogoni" tj okrece na osovini
tada rade samo 3 lezaja (br1+br3+br4 s leva na desno!) dok lezaj br2 miruje
jer se telo i rotor okrecu istom brzinom. Mozda bi failure ovog, lezaja br2
doveo do "spajanja" tela i rotora pa bi bilo moguce voziti sa "zakucanim" lezajem!?
Ne znam, ali znam sledece:
Prilkom "vozikanja" (coasting) proradi lezaj br2 a "ugase" se br3 i br4
jer se rotor ne pokrece u odnosu na osovinu ali se pokrece telo i u odnosu na osovinu
i u odnosu na rotor.
Haos nastaje kada se okrecu pedale u nazad! Tada se okrecu svi lezaji, 2 komada
br3 i br4 u rotoru se okrecu "unazad", br1 unapred a br2 takodje u nazad
ali ne istom brzinom kao br3 i br4 nego uvecanom za brzinu okretanja tela glave!!!
Po mom iskustvu glave koje sam sreo nije
moguce voziti ako se ukloni jedan od lagera!
Prednost nad konus/kuglicom dajem zato sto
dotrajalost lezaja (uobicajeno) ne izazviva
teze i vece (skuplje) kvarove kao sto je slucaj
sa kvarovima na sistemu konus/kuglica gde
ne-pravovremenom zamenom dolazi do daljeg
ostecenja komponente (solje u telu, osovine).
#46
Postavljeno 04 December 2010 - 09:07 AM
iskreno se zahvaljujem na konstruktivnoj kritici
Ma vise je bio predlog negoli kritika. . Nemam ja tu sta da kritikujem. Toliko informacija je po meni grehota ne potkrepiti slikom. Ovako moze odma u sticky.
Relatvno nov proizvod, pa rekoh jos mu nisu nasli manu, ali...svaka cast, gde si ovo nasa?
Ne sećam se tačno, ali sam na te slike naleteo dok sam izučavao DT-ja. Tada sam te slike sačuvao na hard kao podsetnik.
#48
Postavljeno 06 December 2010 - 08:18 PM
@gilgames
promasio si
poenta je u KONSTRUKTIVNA a ne u KRITIKA.
Kritika ne mora uvek da ima negativnu konotaciju
Za razliku od cestih prozivanja tipa:
pojma neznas, glup, tvrdoglav, celav i slicno
tvoj post je PRAVA STVAR
i natera coveka da razmislja i da se poboljsa
(ako je to ikako ljudski moguce u mom slucaju )!
@ Stinky_deeluxe
daj model deore ili xt sa kojim poredis hb-m563
pa da probamo da zaoremo
Trazis osovinu ili konus/kontru ili nesto 3ce?
promasio si
poenta je u KONSTRUKTIVNA a ne u KRITIKA.
Kritika ne mora uvek da ima negativnu konotaciju
Za razliku od cestih prozivanja tipa:
pojma neznas, glup, tvrdoglav, celav i slicno
tvoj post je PRAVA STVAR
i natera coveka da razmislja i da se poboljsa
(ako je to ikako ljudski moguce u mom slucaju )!
@ Stinky_deeluxe
daj model deore ili xt sa kojim poredis hb-m563
pa da probamo da zaoremo
Trazis osovinu ili konus/kontru ili nesto 3ce?
#49
Postavljeno 06 December 2010 - 08:26 PM
@IgorN
Hvala na lepim rečima
P.S. ono ćelav me nasmejalo
Hvala na lepim rečima
P.S. ono ćelav me nasmejalo
1 članova čita ovu temu
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika