krivine i brzina
#21
Postavljeno 19 January 2010 - 02:15 PM
#22
Postavljeno 19 January 2010 - 03:13 PM
#23
Postavljeno 19 January 2010 - 04:55 PM
Dosta toga je stvar osecaja i procene , tu treba imati iskustva i ne plasiti se .
Ono sto je bitno da tezinu treba rasporediti pravilno znaci da ni na prednjem ni na zadnjem tocku da ne bude vecina opterecenja. Spustiti se sto vise , zbog tezista i ravnoteze. Ako si na dropovima to pomaze takodje. U krivini ne kociti , ako bas moras nemoj da bude prednja. Ako je krivina na levo izbaciti levo koleno, ja nekad ubacim desno tj zalepim ga sto vise za ram.
Takodje sto se padanja tice , uvek ces se vise razbiti ako ispravis krivinu i odletis ko zna gde, nego ako previse legnes i skliznes na asfalt pa uradis par zabica.
Takodje ako su ti gume sranje i asfalt klizav dzaba i da si valentino rossi ...
#24
Postavljeno 19 January 2010 - 06:26 PM
I u krivini obavezno optereti spoljasnju pedalu kao sto je vec pisano Pedale u horizontalu jedino ako nema krivina. Ne zaboravi da nagnes bajk ka unutrasnjosti krivine- ne skrece se kormanom vec telom/bajkom (bike guma umesto "diferencijala" na kolima ima oblinu - treba je koristiti. kada se bajk nagne, onda deo gume blize ivici pravi manji radijus, a srednji deo veci - bas kako i treba u krivini).
mixi - jasan je osecaj oko naginjanja bajka - ako ga samo nagnes (i bajk i sebe, prosuces se). Da bi se to sprecilo, mora se opteretiti spoljna pedala. Cilj je pomeriti centar teze sto vise "spolja"
#26
Postavljeno 16 September 2012 - 04:41 PM
Pozdrav.
#27
Postavljeno 16 September 2012 - 07:58 PM
Tema dugo nije dirana pa ajde da je obnovim. Jel bi mogao da se javi neko ko je duze vreme u planinskom biciklizmu. Sta da se radi kad na stazi ima 1001 rupa, il' npr. kad ima lisca, granja, kamenja, stena itd. Jer naspram pocetka sezone, npr. posle FG maratona jednostavno se odsecem od stomaka pa na gore pred spust, ruka sama koci na spustu. Verovatno zbog toga sto su pricali prodju ti slike kroz glavu kako se voznja moze zavrsiti?
Pozdrav.
Podigni dupe sa sica, zabaci se nazad iznad zadnjeg tocka, pritiskaj zadnju kocnicu prvenstveno, a prednjom samo blago doziraj, gledaj ispred sebe izaberi najsigurniju/najbrzu/najbolju putanju i njom se zaputi. I sta god radio nemoj se ukrutiti sa rukama i bices siguran.
#28
Postavljeno 17 September 2012 - 01:19 PM
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika