Nije normalno ako se cuje ovako. Probaj kod njih u radnji ili servisu neku drugu pa vidi jel isto i pokaznji njima.U svakom slucaju preporuka je da insistiras od ovlastenog servisa da ti to rijesi (da ne cackas sam jer gubis garanciju )iako su oni ocigledno ili nezainteresovani ili nestrucni. Zaprijeti im da ces poslati mail SRAM-u
bio sam kod njih u maloprodaji i kod njihovog servisera. Covjek mi rece: "ja dosta godina vozim downhill i trkam se, ne vidim u cemu je problem sa ovim amortizerom, sad cu, kaze, da zovnem kolegu da on vidi...dosao "kolega" rekao mi je isto sto i ovaj prvi "da je sasvim u redu amortizer" i to je keze "normalno","ako ti se i nesto pokvari imas garanciju. zato ne brini" . Medjutim ljudi, vozio sam ja dosta rock shox amortizera tako da mi se ovo ne cini kao dobro... A i sta ako amortizer propadne nakon 5-6 dana poslije garancije ??? eh da nisam napomenuo da je amortizer "solo air" (dakle bez ulja i opruga)
Za ne punih mjesec dana mi je prvi servis za bike. vidjecemo hoce li izdrzati do tada i kako ce se ponasati.
ne bih da crnim prodavnicu u kojoj sam uzeo bike jer ima jedan momak koji mi je stvarno izasao u susret i svaka mu cast zbog toga =D> .
Medjutim, nije on bio tamo kad sam uzimao bike, inace sam uvijeren da me on ne bi za...o.
hvala vam svima na zalaganju.
ako neko ima jos neki komentar...slobodno..
bike pozzz...