Namerno su je napravili tako, da se ne bi stavljali veci rotori. U suprotnom, moze brzo da se javi luft.
ja mislim da je max. veličina određena samo radi toga, da se ne "otkine" mount za čeljust... luft ne bi trebalo da ima veze sa time
Postavljeno 20 May 2010 - 02:12 PM
Namerno su je napravili tako, da se ne bi stavljali veci rotori. U suprotnom, moze brzo da se javi luft.
Postavljeno 21 May 2010 - 04:25 PM
Postavljeno 21 May 2010 - 05:01 PM
Upravo sam malo zavrteo prednji tocak, pa sam cuo zvuk zuljanja rotora o plocice.
Kao da rotor ima osmicu pa povremeno kaci plocice.
Postavljeno 21 May 2010 - 05:23 PM
Moj rotor je 185mm i od viljuske prolazi na 1-1,5-2 mm (tesko proceniti), nema ostecenja na viljusci.
Kazi mi Acony: jel to isto TREK 6300?
Postavljeno 21 May 2010 - 05:37 PM
Postavljeno 21 May 2010 - 07:14 PM
Ne znam ko te je savetovao, licno ne bih vozio tako, da mi rotor mlati u vilu. Probaj s podloskom, ako ne, kupuj manji rotor. Ili menjaj vilu.
Postavljeno 21 May 2010 - 09:15 PM
Postavljeno 21 May 2010 - 09:45 PM
A ako je rotor dosao fabricki,neznam kako je tako veliki proizvodjac mogao sebi da dozvoli takav propust .
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika