Leppo rečeno, sviđa mi se tvoj pristup. I sam sam dolazio na ideju da izvršim jedno prosto poređenje, ali si me preduhitrio.Evo ih rezultati postpuka B:
Radio sam na nacin kako je Aborasijevic opisao.
Izvrsio sam tri merenja:
1. WS=mm=2050(grubo mereno)
2. 2030(opet grubo)
3.2040( precizno )
Usput sam i izmerio obim racunajuci nalegnuce gume dok sedim i ispalo je 65cm*3.14=2041
Odlucio sam da ce vrednost biti prosecna vred. prvih tri i to je 6121:3=2040.333 zaokruzeno na 2040, vrednost koju sam i upisao na sigmi.
Sa prvog merenja(za koje mi je trebalo dve sekunde) dobio sam rezultat 2056.
2056-2040=16
16mm razlika kada tocak napravi pun krug tj. kada magnetic opet prodje pored stanice od prvog i drugog merenja.
Odnos 16mm prema 2040mm je 1 prema 127.5 pa greska je jedna stodvadesetsedmoipotina sto je daleko od katastrofalnog! Ako sam izvozio 100km sa ovim podesavanjima sa starim bi presamo 100km i 784 metra da ga kazemo 1km, nista opasno za 1000km to je 8km itd itd.Mada malo je glupo ako kazem da sam presao npr. 1876km a ustvari sam je manje tako da se ne moze kilometraza toliko precizno meriti. A kod merenja brzine razlika je bukvalno neprimetna. Uf al se ispisah za jednu sitnicu.
HVALA ZA POMOĆ =D>