Celicni ram ili alu i zasto?
Da li se brzo kvare zadnji amortizeri i da li je dobro uziamti bicikle sa zadnjim amortizerima?
Vase preporuke oko kupovine od 150 - 250e, hvala
Mozda se setim jos necega...
Imam dva pitanja a to su tri? :)
Started By
aleXandar028
, Apr 12 2010 10:53 PM
5 replies to this topic
#3
Posted 12 April 2010 - 11:17 PM
Vase preporuke oko kupovine od 150 - 250e, hvala
Dakle, to ti je budzet.
Celicni ram ili alu i zasto?
U navedenom cenovnom rangu - alu ram. Celik nije sigurno poput onog na prefinjenim markama, gde je bajs maltene tezak koliko i alu verzija.
Da li se brzo kvare zadnji amortizeri i da li je dobro uziamti bicikle sa zadnjim amortizerima?
U navedenom cenovnom rangu - NE! Em je tezi ram, em imas amortizer od 500+ grama, koji je obicna sminka.
#4
Posted 13 April 2010 - 06:41 AM
Zadnji amortizer sa kojim bi stvarno bio zadovoljan košta toliko koliko si para naveo gore.Da li se brzo kvare zadnji amortizeri i da li je dobro uziamti bicikle sa zadnjim amortizerima?
Vase preporuke oko kupovine od 150 - 250e, hvala
Čelik je nemerljivo teži od aluminijumskog a i Al važi za žilavijeg.Celicni ram ili alu i zasto?
#5
Posted 13 April 2010 - 06:28 PM
Posto si sve odgovore vec dobio (u potpunosti se slazem sa gore napisanim), samo da dodam jos jedan razlog za alu ram - ne rdja. Nekima to mozda nije bitno, ali mene ju uzasno nerviralo kako je svaka ogrebotina posle izvesnog vremena izgledala na celicnom ramu - dok sam ga imao.
PS: A posle, kada se vec zarazis, mozes i delove da menjas za one od aluminijuma, titanijuma, karbona... Ni oni nisu podlozni rdji
PS: A posle, kada se vec zarazis, mozes i delove da menjas za one od aluminijuma, titanijuma, karbona... Ni oni nisu podlozni rdji
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users