Capriolo Cobra i Polar Matrix
#1
Posted 31 March 2010 - 08:28 PM
Radi se o Capriolo Cobri ovdje u BiH kosta 148 eura.
I ovo Polar Matrix:
http://www.bocavitez... ... Itemid,37/
Kosta isto toliko. Ne pise nikakva oprema tako da ne znam detaljnije o cemu se radi, uglavnom cijena je ocigledno identicna i kako vidim ovaj Matrix ima prednje amortizere. Sta mislite koje je bolje i po cemu? Takodjer, ako imate jos neke preporuke do 150 eura (max 150 ni euro vise ) dobro su dosle.
Jos jedno pitanje, da li je ram kod Cobre aluminijski?
Hvala puno!
#2
Posted 31 March 2010 - 08:52 PM
#4
Posted 31 March 2010 - 09:52 PM
#5
Posted 31 March 2010 - 10:13 PM
Nisam vozio Cobru, mozda je i aluminijum. Proizvodjac se nije udostojio da to napise u specifikaciji. Npr, za Capriolo Monitor pise da je ram Alloy 6061, pa rekoh ako je i Cobra aluminijumska valjda bi stavili isti podatak.
#7
Posted 31 March 2010 - 10:22 PM
Nope, pravi smederevski US Steel ČELIKNisam vozio Cobru, mozda je i aluminijum.
Frenky, ako misliš da iole ozbiljnije unapređuješ svoj bajs; treba ti neki sa boljim ramom. "Bolji" u ovom slučaju znači da je aluminijumski, i da prima današnje standardne vile (a ne 1" kao Cobra)... Npr, od Capriola to je Monitor (400km=200eur), itd...
Nego, ovaj tvoj prodavac je poskup; npr. Agama x7 u Capriolu košta ~610Eur, a kod njega 1423Km=729Eur. Imaš li nekog jeftinijeg?
p.s. preteče me Srđoni dok sam kucao, za Monitor
256km u 2011.
1592km u 2010.
1987km u 2009.
#8
Posted 31 March 2010 - 10:27 PM
Hm... Kako da ne radi nista? A ja bas mislio kupit prednji amortizer i ugradit ako se odlucim za Cobru... Valjda ako naletis na rupu prednjim tockom da se osjeti razlika ili se varam?
Sreća da ima ljudi dovoljno pametnih da pitaju pre kupovine U tvoj budžet ne može da stane bicikl s dobrim amortizerom. (Pre)jeftin gotovo uvek znači nekvalitetan. Ovo važi i za bicikl, odnosno delove na njemu. Na biciklu tog cenovnog ranga, neki delovi će ti raditi više ili manje prihvatljivo, neki neće uopšte. Ovo se naročito odnosi na delove bicikla koji "vole" dobru izradu i mehaniku, kao što su amortizeri i (disk) kočnice.
Poenta priče je da amort (važi i za disk kočnice, ne odnosi se na tvoj slučaj, nego generalno) koji dobijaš na biciklu za te pare ima funkciju da IZGLEDA, dok će da RADI loše i kratko (ili premekan pa talasa i kad zgaziš mrava, ili pretvrd, pa reaguje jedino kad upadneš u šaht, u oba slučaja vrlo brzo NEPOVRATNO zariba)
Kvaka22 je što svi iole normalni amortizeri dolaze s vratom (ono što ide kroz ram i na šta se namešta volan) prečnika 1,125 inča. Jeftini (loši) amorti imaju vrat manjeg prečnika. Poenta ovoga - oba ta bicikla imaju grlo koje ne može da primi amort od 1,125, nego jeftine varijante koje, naprosto, nije isplativo kupovati niti raditi adaptaciju/konverziju s krute vile na njih.
Krajnja poenta svega je da se ne isplati kupiti jeftin bicikl* (niti ga budžiti), nego, ako se sad nema love, kupi to što možeš i raskantaj ga u slast. U međuvremenu skupljaj lovu za bolje.
Dakle, opcija krute vile.
* novo, sve ispod 160-170€ (optimistička procena). Minimalni zahtevi za bilo kakav ozbiljan biciklizam su da ram može da primi normalan amort i da je oprema shimano tourney. To nije ništa spektakularno, ali može da radi - ja sam se na takvom sistemu vrlo lepo navozio i naučio da je mnogo pametnije svaki dan ispedalati sat vremena nego dati 1000€ za skup bicikl koji voziš jednom mesečno. I jedan i drugi idu na tvoju snagu.
A ko planira da napravi 600 km godišnje može da se zadovolji i mašinom od 100€ - radiće mu, a kad se za tri godine raspadne, kupiće novu za iste pare.
#9
Posted 31 March 2010 - 10:44 PM
Kvaka22 je što svi iole normalni amortizeri dolaze s vratom (ono što ide kroz ram i na šta se namešta volan) prečnika 1,125 inča. Jeftini (loši) amorti imaju vrat manjeg prečnika. Poenta ovoga - oba ta bicikla imaju grlo koje ne može da primi amort od 1,125, nego jeftine varijante koje, naprosto, nije isplativo kupovati niti raditi adaptaciju/konverziju s krute vile na njih.
Dok sam se raspitivao i citao prvi dio tvog posta, upravo mi je ovo proslo kroz glavu sto sam citirao . Hvala, sada si mi kristalno razjasnio kada su u pitanju amortizeri, odlican odgovor .
Posto je i kod Polara celicni ram, sada je rezultat Cobra - Polar 0:0 .
#10
Posted 31 March 2010 - 11:02 PM
To tvrdim jer sam na biciklu koju koristim isključivo za prevoz po gradu, i koja je u rangu sa Cobrom (ili čak ispod) dodao neki buđavi Zoom amortizer i vožnja po gradu je znatno lakša jer ne mora uopšte da se "skače" na ivičnjak, usmeriš točak na njega, bum, i popeo si se .
Jeste da amort slabije reaguje jer sam lagan (65kg), ali makar radi za stvari koje su me najviše nervirale u gradu: ivičnjaci, šahte i veće rupe. Ovaj amort je star makar 5 godina, ima dosta lufta, ali ipak radi i završava pos'o.
E sad, ako će namena bicikle da bude neka ozbiljnija vožnja, onda pretpostavljam da će low-budget amort samo da predstavlja nepotreban teret, ali za day-to-day vožnju po gradu: zakon.
#11
Posted 31 March 2010 - 11:09 PM
Frenky nije napisao za koju namenu kupuje bicikl, ali ako je u pitanju neka lakša rekreacija, ili ako treba da služi kao prevozno sredstvo po gradu bilo kakav amortizer je bolji od nikakvog.
To tvrdim jer sam na biciklu koju koristim isključivo za prevoz po gradu, i koja je u rangu sa Cobrom (ili čak ispod) dodao neki buđavi Zoom amortizer i vožnja po gradu je znatno lakša jer ne mora uopšte da se "skače" na ivičnjak, usmeriš točak na njega, bum, i popeo si se .
Jeste da amort slabije reaguje jer sam lagan (65kg), ali makar radi za stvari koje su me najviše nervirale u gradu: ivičnjaci, šahte i veće rupe. Ovaj amort je star makar 5 godina, ima dosta lufta, ali ipak radi i završava pos'o.
E sad, ako će namena bicikle da bude neka ozbiljnija vožnja, onda pretpostavljam da će low-budget amort samo da predstavlja nepotreban teret, ali za day-to-day vožnju po gradu: zakon.
Sad se javljaju suprotna misljenja . A biciklo cisto za rekreaciju iskljucivo po gradu (asfaltu) evenutalno neki makadam nista posebno. Dakle, grad. Takodjer, tvoje sam tezine.
#12
Posted 31 March 2010 - 11:16 PM
Da se razumemo, amort od 10e ne može ni da se poredi sa amortom od 50-ak evra ili jače, ali i dalje stojim iza toga da je za svakodnevnu vožnju bolje imati bilo kakav nego nikakav. Uostalom, najbolje je da ne veruješ nikom od nas, nego da sam probaš sa i bez, pa da vidiš šta ti odgovara .
I da pojasnim ponovo, ovu biciklu koristim samo za prevoz iz A u B po gradu, zato sam hteo da bude što udobnija.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users