Fox F32 80 RLC
#2
Postavljeno 24 March 2010 - 08:24 AM
E sada, zašto je to korisno? Nemam pojma, ja to držim na mojoj liji odvrnuto do kraja.
#3
Postavljeno 24 March 2010 - 09:29 AM
#4
Postavljeno 24 March 2010 - 09:39 AM
Gde je mudrac kada ti najviše treba?
Mišo trebamo te!
Koliko je to stvarno korisno?Ima li neko praktičnog iskustva sa tim?
Da li se isplati dati za to koji evro više u odnosu na Fox RL?
#5
Postavljeno 24 March 2010 - 09:51 AM
Koliko je to stvarno korisno?Ima li neko praktičnog iskustva sa tim?
Da li se isplati dati za to koji evro više u odnosu na Fox RL?
Ako ga neki takmičari ne koriste, tj. ne menjaju podešavanje na njemu, što bi se ti mučio time? Navići ćeš se i na RL, veruj mi iz iskustva samo je bitno da je dobar amort... plus što na F80 automatski imaš manje hoda, pa dodaj SAG od 15-tak mm, i imaš efektivni hod od recimo 60 mm u NAJGOREM slučaju eksploatacije (neki gadan drop, ili neka nepredviđena situacija...).E sada, zašto je to korisno? Nemam pojma, ja to držim na mojoj liji odvrnuto do kraja.
#6
Postavljeno 24 March 2010 - 10:08 AM
#11
Postavljeno 24 March 2010 - 06:22 PM
vec je pojasnjeno da ta opcija sluzi da se regulise koliki otpor ce amort imati pri "tonjenju". Dakle, pored klasicnog lock out-a ( koji by the way kod Fox-a nikad nije zakucan, tacnije pri nekim vecim udarima amort se "otkljuca" malo, dovoljno da upije neravninu )postoji i ova opcija. I drugi proizvodjaci imaju ovaj sistem ( kod Manitou-a compression ) - najnovije "absolute platform" itd.
U realnosti - nije losa opcija recimo kada se vozi po asvaltu ( nas asvalt nije kao stranski jel te pa da je sve ravno ko staklo ), pa se kompresija namesti da amort radi tvrdje - ali ne i da bude zakljucan. Kod uspona moze takodje biti od koristi, mada se tada cesce koristi klasican lock out. Kompresioni sistem proizvodjaci amorta velicaju time sto se amort koji to poseduje moze prilagodiri raznim vrstama terena...u realnosti - ima vozaca koji ovo koriste obilato, a ima onih koji prakticno nikad nisu ni okrenuli "tockic". To je generalno i stvar navike i same volje i afiniteta bicikliste da u toku voznje baci misli i na tu stranu...licno - nisam primetio da Absalon vrti, klikce i pritiska....
Ja to koristim s vremena na vreme, ali ne cesto...lock kada ide neko veeeeeliko brdo pa se i ustane sa bajka - tada to i najvise ima smisla.
MTB do groba a i posle...
#12
Postavljeno 24 March 2010 - 06:44 PM
Verovatno nisam u pravu,ali to je moj izbor.Čini mi se da mi 80 mm apsolutno odgovara.Ja sam aktivniji rekreativac,vikend vozač,koji 80 % "vozi" asfalt.Primetio sam da mi je 100 mm mnogo hoda,posebno na usponu,kao i da stotka za moj ukus preterano tone.a zašto baš 80mm?
Takođe,čini mi se da je geometrija mog rama-Stumpjumpera HT 2007,"naklonjenija" viljušci od 80 mm,a bicikla "tvrđa".To je moj subjektivni,"početnički"osećaj
Mišo,Makedonac,Gamzi,hvala vam
#15
Postavljeno 24 March 2010 - 09:08 PM
Sada sam prešao na RLC, a koliko ću koristiti lock - vreme će pokazati, ali unapred sumnjam da ću se ja tamo saginjati
#17
Postavljeno 24 March 2010 - 09:37 PM
Ovde je samo arioth i miso pravilno odgovorio ! LSC, je jako dobra i bitna stvar. Zato sto eliminise rad suspenzije onda kada to nije pozeljno, kao prilikom kocenja, naglih promjena pravaca-skretanja, pedalanja...itd. Zato se i zove low speed compresion, sto znaci da stima ponasanje vilice pri malim brzinama pomjeranja vilice, ne bicikla, kao sto je vec neko rekao!
Npr, bez njega, prilikom kocenja suspenzija tone mnogo, i automatski otvrdne tako da umanjuje sposobnost apsorbovanja neravnina, pa jos ako pridodate u tom trenutku skretanje, skoro pa da i gubite svojstvo amortizovanja, i dobijete nervozan bike i promjenu tezista kad vam to najmanje treba ! Zasto je bitno da se moze stimati: jer zavisi od terena po kojem se vozi, za podloge s vise sitnijih neravnina,bez puno pedalanja, ako se zeli da vilica reaguje na "sve" tada ga treba skros otvoriti, a prilikom puno kocenja i pedalanja,manjuih hupsera, bolje je da bude "tvrdja".
Dakle, nezamjenjiva stvar za onoga kome treba, kome ne, suvisno bacanje para , ako se ne racuna pokazivanje drugima !
#18
Postavljeno 25 March 2010 - 07:52 AM
Nisam ja kupio viljušku zbog podešavanja! Kupio sam je jer je za mene povoljna (cena/performanse). I ne pada mi na pamet da ja sada zbog ovog pametovanja kupujem vilu niže klase. Vila niže klase ne može u kvalitetu rada ni da prismrdi ovoj! Ako misliš da sam šminker onda ću počupati sve do jedne nalepnice sa vile! Pomiri se sa time da Marzocchi više nema kvalitetnu viljušku za XC a staru neću da cepam na trkama. Fox-a vozim četvrtu godinu i ne pada mi na pamet da menjam!
Sa druge strane to što malo tone viljuška meni ni najmanje ne smeta. Ni ne razmišljam o tome dok vozim nego odmeravam sledeću krivinu i sledećeg za obilaženje!
#19
Postavljeno 25 March 2010 - 08:10 AM
1. visa niza klasa gledajuci rl vs rlc je razlika samo u tome jer imas mogucnost podesavanja lsc, a to ne koristis, tako da ne bi ni osijetio razliku izmedju te dve, to sam htio reci , i bilo je upuceno onima koji mozda razmisljaju dali da odvoje mnogo vise para za rlc i da razmisle jel im je to stvarno potrebno!2. moj nick nema nikakve veze s bilo cime, vise nostalgican Vise puta sam rekao , da sada imam mogucnost, poslije lefty-a, dt-a prvi na tapeti bi bio neki 32-rlc
3. u tvoje mogucnosti pedaliranja ne sumnjam i ne ulazim, cak sto vise postujem, ali za to mozes zahvaliti samom sebi , ne amerima, jer vjerovatno bi bio toliko dobar i bez onog "c"
#20
Postavljeno 25 March 2010 - 08:22 AM
Moja strast je biciklizam u svim oblicima,a isto koliko uživam u vožnji,uživao sam i u sastavljanju bajka(u kupovini delova nisam uživao ),čitanju,gledanju filmova,heteroseksualnom druženju sa biciklistima,maratonima,pedaliranju do mora itd...
Takođe,uživam i u dobroj bicikli i kupio sam najbolje što sam mogao sebi priuštiti,i uvek bih.
Super je kada viljuška ima mnogo podešavanja,LSC je korisna opcija i za rekreativca poput mene
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika