Jump to content


Fotografije
* * * * * 2 glasovi

Mi i automobili


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
2937 odgovora na ovu temu

#2401 Leopard

Leopard
  • Members
  • PipPipPip
  • 99 posts

Postavljeno 17 June 2019 - 02:14 PM

ako su table nemačke, ne znači i da je vozač Nemac.
Što se tiče Nemaca sa severa, potpuno odudaraju od stereotipa (mislim da su Bavarci i generalno Nemci sa juga poslužili kao model za stereotipe), osim tvrdičluka, to je zajedničko svim germanima.

Imao sam i ja jednu situaciju prilikom noćne vožnje kroz grad. Na mestu gde je biciklistička staza uz kolovoz, ali punom linijom JASNO odvojena, što znači da automobil ne sme tu da se nađe, stajao je parkiran automobil sa sva četri upaljena. Okrenem se, nema nikoga, pređem levo na kolovoz da ga obiđem, međutim kada sam krenuo da se vraćam, auto kreće i tesno ga izbegavam, gestikuliram rukom na šta vozač svira. Em što je bio nepropisno parkiran na bici stazi, pokrenuo se bez davanja levog migavca, sad još meni svira? Auto odlazi, nastavljam vidno iznerviran, kad vidim kako se pojavljuje crveno na narednom semaforu i kako se taj auto zaustavlja. Nagazim na pedale i stajem ispred auta u kome se nalaze dve devojke (Turkinje, situacija se odigrala u Hamburgu), zbog čega odustajemm od prvobitne namere da pričinim neku materijalnu štetu i završavam sve sa par srpsko-nemačkih psovki.

Inače sa Nemcima nisam imao problema, čak često imamo nesporazum kada su oni meni desni na raskrsnici, ali me ipak propuštaju
  • 1

#2402 omega

omega
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3435 posts

Postavljeno 17 June 2019 - 03:39 PM

(Turkinje, situacija se odigrala u Hamburgu)


Рукавице белееее, Туркиње се клелее... извињавам се, не одолех :)
  • 1

#2403 alx

alx
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 679 posts

Postavljeno 18 June 2019 - 12:20 PM

https://www.b92.net/...&nav_id=1556011


  • 0

when you look into abbyss, the abbyss looks into you        www.bikecologic.com
(kad pogledas u Bezdan, Bezdan pogleda u Tebe)            www.facebook.com/bikecologic


#2404 mirek200

mirek200
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1370 posts

Postavljeno 18 June 2019 - 03:11 PM

Pustite vi London. Te ovo u Londonu te ono. Dajte malo pricajte o lepoti voznje u nasem glavnom gradu i mentalitetu nasih vozaca motornih vozila.Malo mi tu nesto ne stima ova favorizacija Londona.


  • 0

#2405 flocus

flocus
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 709 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 18 June 2019 - 09:11 PM

Pa nisu oni u Londonu pravili odvojenu stazu za bicikle zato što su tamo vozači cveće. Drugo, za popularnost bicikala (i smanjenje saobraćajnih gužvi) bitno je da se biciklisti *osećaju* bezbedno. Onda će i oni koji nisu rekreativni biciklisti da krenu biciklom na posao, u školu, na faks, jer nemaju strah od saobraćaja.
  • 0

#2406 alx

alx
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 679 posts

Postavljeno 18 June 2019 - 11:36 PM

Pustite vi London. Te ovo u Londonu te ono. Dajte malo pricajte o lepoti voznje u nasem glavnom gradu i mentalitetu nasih vozaca motornih vozila.Malo mi tu nesto ne stima ova favorizacija Londona.

 

Ova tema nema veze sa "Londonom", a u videu je poenta u postupku. Nema na čemu ;)


  • 0

when you look into abbyss, the abbyss looks into you        www.bikecologic.com
(kad pogledas u Bezdan, Bezdan pogleda u Tebe)            www.facebook.com/bikecologic


#2407 Fiery

Fiery
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2272 posts

Postavljeno 19 June 2019 - 09:46 AM

https://www.theguard...ale-in-pictures


  • 0

#2408 Lizard

Lizard
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 320 posts
  • LocationNis

Postavljeno 19 June 2019 - 07:52 PM

Auuuu , 

 

voleo bih da nekako mogu da se obratim vozacima koji idu iz okolnih sela prema Nisu a prolaze ravnim putem od Camurlije do kasarne.Stvarno bih voleo al sam siguran da malo njih ili niko ovo ne cita.

 

Dal vam je zelja da se izjurcate malo ili stignete 2 minuta ranije bitnija od necijeg zivota ?

 

Redovno ali redovno , "skacem" sa kolovoza zato sto vozac koji mi ide u suret pocinje preticanje i ako me vidi pre pocetka preticanja.

 

Mesta ima za svu trojicu ali lik namerno pretice "siroko" dok mu  na licu , vidi se kroz staklo , citam "ajde ajde biciklista , vozim auto , sklanj se snalazi se " i smeskaju se zlobno .

 

boze u kakvom svetu zivim

 

ima li drzac kormana za mitraljez da se kupi na berzi  


  • 0

#2409 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14861 posts

Postavljeno 19 June 2019 - 08:14 PM


  • 0

#2410 mirek200

mirek200
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1370 posts

Postavljeno 19 June 2019 - 08:37 PM

Auuuu , 

 

voleo bih da nekako mogu da se obratim vozacima koji idu iz okolnih sela prema Nisu a prolaze ravnim putem od Camurlije do kasarne.Stvarno bih voleo al sam siguran da malo njih ili niko ovo ne cita.

 

Dal vam je zelja da se izjurcate malo ili stignete 2 minuta ranije bitnija od necijeg zivota ?

 

Redovno ali redovno , "skacem" sa kolovoza zato sto vozac koji mi ide u suret pocinje preticanje i ako me vidi pre pocetka preticanja.

 

Mesta ima za svu trojicu ali lik namerno pretice "siroko" dok mu  na licu , vidi se kroz staklo , citam "ajde ajde biciklista , vozim auto , sklanj se snalazi se " i smeskaju se zlobno .

 

boze u kakvom svetu zivim

 

ima li drzac kormana za mitraljez da se kupi na berzi  

Ima mnogo biciklista koji imaju takva iskustva,jer u takvom svetu zivimo,nekima to nije po volji,. Ova tema je bas odgovarajuca,ali valjda su ljudi naucili i smatraju da je to normalno-(biti slabiji u saobracaju) Ja sam ovo citao od pocetka,i zanimljive su mi reci moderatora koji je i otvorio ovu temu-Srbija jednostavno nije spremna za biciklizam i bicikliste.


  • 0

#2411 Lizard

Lizard
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 320 posts
  • LocationNis

Postavljeno 19 June 2019 - 08:58 PM

Ima mnogo biciklista koji imaju takva iskustva,jer u takvom svetu zivimo,nekima to nije po volji,. Ova tema je bas odgovarajuca,ali valjda su ljudi naucili i smatraju da je to normalno-(biti slabiji u saobracaju) Ja sam ovo citao od pocetka,i zanimljive su mi reci moderatora koji je i otvorio ovu temu-Srbija jednostavno nije spremna za bicilizam i bicikliste.

 

  Da da Mirek , skroz si u pravu.

  

  Sve je to meni jasno , ja nesto i ne vidim svrhu pisanja posta koji sam napisao sem da se bar na kratko izjadam vama koji imate isti problem.

 

  opet kazem da mi tesko pada cinjenica da  oko mene zive ljudi koji ne bi pucali na mene iz pistolja jer bi bili kaznjeni a srusili bi me autom jer imaju opravdanje.

 

 Mislim da ne mogu da se setim situacije kad nisam stao pesaku , pokazao mu rukom da moze da prodje i uvek mi je drago kad vidim osmeh.


  • 0

#2412 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3208 posts

Postavljeno 19 June 2019 - 08:58 PM

Inrastruktura jedne drzave je ogledalo njenog ekonomskog prosperiteta. I dok prvo puteve ne napravimo da budu kako valja, nema reci o tome da cemo graditi biciklisticke staze i razvijati svest o tome koliko je vazno uvazavati i postovati biciklistu kao najranjivijeg clana drumskog saobracaja. A to se nece desiti sve dok se svest o potrebi bicikla kao prevoznog sredstva ne rasiri o usadi u svest ljudi i natera ih da i sami jednog dana pocnu da koriste bicikl kao najmanje stetno prevozno sredstvo savremenog coveka.

Medjutim to kako i na koji nacin generalno gledano posmatramk bicikle u saobracaju govori jedna opaska mog kolege koji npr. ne voli bicikl. A na pitanje zasto odgovara "Kakva je to sprava? Noge idu a dupe se vozi"? No komentar. :)
  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#2413 caneee

caneee
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1891 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 19 June 2019 - 10:00 PM

Инфраструктура, технолошки развој, као ни економска моћ немају никакве везе са менталитетом и идејом апсолутне саможивости, иако многи све то воле да користе као оправдање. Сећам се екскурзије у Будимпешти, пре ~30 година, кад су они за нас били јад и беда. Уредно људи стајали у редовима у продавницама, културно и уљудно се понашали. Никаквих свађа, драња, туча и сличног. А овде... Већина људи мисле да им се све може кад седну за волан зато што их власт томе учи. Возачи и пушачи су убедљиво најбројнији гласачи и нема власти која ће да их дира. А чим једном осетиш да ти се може, ствари се брзо погоршавају. Од благог задвољства што си се извукао, али ипак велике дозе непријатности стиже се прво до идеје да увек можеш да се извучеш, потом да је то твоје право, а на крају до става да нико не сме ни да ти приговори за такво понашање. Што је најгоре, то преносе на своју децу, па боље да не сањамо како ће бити за 10-20 година. А барем 90 % саможивог силеџијства долази из понашања за воланом, јер је пре тога веома мала вероватноћа да се (бар са толиком лакоћом) извучеш и да ти саможиво понашање тако лако прође. У школи, у друштву, било где.

 

И сад обрисах још четири пасуса о менталитету људи у Србији. Лаку ноћ.


  • 2

#2414 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3208 posts

Postavljeno 19 June 2019 - 10:28 PM

Kako nemaju veze? Kada si ekonomski stabilniji uglavnom si zadovoljniji, a kada si zadovoljniji, imas vise strpljenja i zivaca u saobracaju i za sebe i za druge. A infrastruktura sa time ima najvise veze jer kada bi nove puteve ili bar one stare gradili i popravljali tako da se sa svake strane puta, ako vec nema zaseban biciklisticki put, onda bar sa leve i desne strane kolovoza ostavi po tih 70 cm bici trake kako bi biciklista mogao da se krece po toj traci bez bojazni da ce ga u obilasku prikolicom zakaciti neki sleper. Ali kako da u Srbiji sanjamo o tim trakam kad svaka nova vlast koja dolazi puteve umesto da prosiruje sve vise tanji i suzava radi ustede materijala u izgradnji, sa jednoglasnom porukom da biciklisti na tom drumu nije mesto.
  • 1

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#2415 Leopard

Leopard
  • Members
  • PipPipPip
  • 99 posts

Postavljeno 19 June 2019 - 11:28 PM

U pravu je Cane kada kaže da nema to veze sa infrastrukturom i ekonomijom, bahati smo poprilično.

Apropo onoga da u Bgdu probaš isto što i vozač bicikla u Londonu, prijateljevom kolegi (vozaču u gradskoj čistoći) se desilo jednom prilikom u ranim satima da u jednosmernoj ulici stoji zaustavljen auto (da kažemo zatamljeni a6), on svirne kako bi se ovaj pomerio i u tom izlazi vozač sa pištoljem i samo mu pokaže da ide nazad. Ovaj šta će, u rikverc.

Po meni su otvoreni putevi dosta rizičniji, poput onoga što je Lizard naveo, nego što je Bgd. I ne razumem taj animozitet prema Beograđanima, to su uglavnom normalni ljudi, koji verovatno i voze savesno. Problem smo mi što smo tu pridošlice, jer mi smo napravili selo od njega
  • 0

#2416 caneee

caneee
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1891 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 20 June 2019 - 06:52 AM

@Смешер То што је неко задовољнији када има (пуно) пара има везе само са њим лично, односно то значи да му је новац најважнији у животу Многима није и имаш безброј примера како они који имају јако мало живе веома срећно. Били смо и ми овде неупоредиво срећнији пре капитализма и наметања идеје новца. Осим тога, приметићеш да су, у таквом друштву, најбахатији управо они који имају највише, па твоја теза није тачна. Такође, људи се обично мере према другима око себе, па ако ти је најважније да имаш пара то значи да желиш да имаш (увек) више од других, а онда никад и ниси стварно задовољан. Чак и они који причају како није њима потребно богатство него да би и, нпр. 10к евра месечно било "пуна капа" брзо би се, у ствари, навикли на то и хтели би више. Јер, природа је таква да сви увек тежимо ка неком максимуму својих могућности, а онда и мало преко тога. Када је новац најважнији, то значи да ћеш увек купити стан/кућу која је мало преко могућности, увек мало скупља кола него што би ти пријало, мало скупљи ТВ, телефон, гардероба, итд. Притом, за разлику од готово било чега другог, новац доноси и моћ, па људи брзо постају зависни и од моћи коју им новац доноси, врло брзо се на њу навикавају (ако нема контролних механизама) и никад им није доста. Осим у једном веома кратком периоду преласка на више. (али и тада тај прелазак виде као нешто што им припада, па опет нема задовољства, јер и даље верују да треба да имају више)

 

А сви ти проблеми потичу из једне тачке - корупције власти. Јер, да би народ био срећан са оним што има, а већ рекох да су мерило људи из окружења, онда је у друштву усмереном на новац неопходна тзв. праведна расподела богатства. Да већина (не сви, наравно, то је немогуће) имају подједнако, а пожељно према заслугама. И управо то смо у великој мери имали у комунизму, јер су и директори предузећа најчешће добијали исте станчиће као и сви остали и летовали на истим местима, деца им ишла у исте школе, итд. Бесомучна корупција овде почиње почетком деведесетих, а доводи до ненормалног раслојавања и експлозије криминалне структуре која је данас на свим нивоима. Данас више немамо никакве инспекције, све морамо да пријављујемо сами (а то нам се сервира као нешто фантастично, имаш кол центар и пријави). Нема лабораторија, нема провера, нико нормалан више не верује никоме на било каквом положају Преко намештених тендера и небулозних "пројеката" (који су сви до једног осмишљени само зарад корупције) паре се централизују, односно сливају у вечито исте џепове, а веома мали део заврши у народу  на нечем стварно корисном. Да би расподела била праведна, корупција треба да буде један мали споредан ефекат у планским поступцима и позитивним сварима. У Србији је већ годинама обрнуто - сваки иоле позитиван резултат је споредни ефекат корупције. Другим речима, власт смишља ствари само да би даље крала, а онда се деси на шака евра испадне и на улицу, да раја покупи. Па погледај само шта раде са београдским метроом (који Београд и Србија не би ни смели да имају). Биће утучено барем 6-8 милијарди евра (стварна цена је испод две), а неће моћи да се користи за кретање великог броја људи на великим удаљеностима, него за кретање богаташа 100 метара од куће до другог базена, кад им први досади.

 

То све доводи до незадовољства и проблема свих, а одсуство реакције система контроле (или одсуство самог система) доводи до тога да стокама силеџијско понашање постане норматив, па и нешто што је пожељно. И кад то траје довољно дуго постане хронично и прерасте у менталитет. А код нас траје 30 година. Ко има мање од ~40-45 година не може да појми како је било некад и колико се друштво распало. Онда им је лакше и да се прилагоде, односно већ су прилагођени, у великој мери.

 

За мене сваки разговор престаје кад ми неко каже "па где да паркирам? (осим на тротоару)", јер је то исто као да каже "па где да се испишам осим на сред баште хотела Москва, где тренутно седим?" Ако не схвата да је то исто или је, чак, убеен да није, сваки разговор је сувишан, јер ја немам потребних 30 година да му објасним. Исто и за пушаче који ми објашњавају да њихов отровни, смрдљиви дим сигурно не може да ми смета. Ако не смета њима, како може да смета мени? А и дим је познат по томе да се понаша као течност, па ако дува супротно од мене нема шансе да га ја осетим, зар не?

 

Жао ми је, сад немам времена за брисање пасуса. :)

 

П.С. Само додатак за Леопарда . из свега што сам рекао схватићеш да ни ти, ако си Београђанин, не можеш да схватиш одакле анимозитет, јер је теби ово овде норматив и лудило прихваташ здраво за готово. Сигурно ни ја не могу скроз реално да сагледам ствари, али ипак мислим да београдски менталитет није нормалан, да цела Србија издржава Београд (ето, поменух тај приватни метро за богаташе који ће морати да плате сви), па ми је анимозитет јасан.


  • 3

#2417 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8906 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 20 June 2019 - 07:49 AM

@Смешер То што је неко задовољнији када има (пуно) пара има везе само са њим лично, односно то значи да му је новац најважнији у животу Многима није и имаш безброј примера како они који имају јако мало живе веома срећно. Били смо и ми овде неупоредиво срећнији пре капитализма и наметања идеје новца. Осим тога, приметићеш да су, у таквом друштву, најбахатији управо они који имају највише, па твоја теза није тачна. Такође, људи се обично мере према другима око себе, па ако ти је најважније да имаш пара 

 

/ Skraćeno/ :)

 

П.С. Само додатак за Леопарда . из свега што сам рекао схватићеш да ни ти, ако си Београђанин, не можеш да схватиш одакле анимозитет, јер је теби ово овде норматив и лудило прихваташ здраво за готово. Сигурно ни ја не могу скроз реално да сагледам ствари, али ипак мислим да београдски менталитет није нормалан, да цела Србија издржава Београд (ето, поменух тај приватни метро за богаташе који ће морати да плате сви), па ми је анимозитет јасан.

 

Novac, do određene granice, objektivno utiče na sreću i zadovoljstvo. Kad nemaš za lekara, zubara, zabavište... To su objektivni problemi, čak i ako ti novac kao takav nije bitan. Tek preko neke granice se može reći da je subjektivno. Naravno - pričam o kapitalizmu. Ako je sistem takav da su ti stan, hrana, lečenje i obrazovanje besplatni, onda novac zaista nije bitan uopšte.

 

Ipak, slažem se da se po putevima može videti stanje u državi. Barem okvirno.

 

Što se vlast i korupcije tiče. kažu da svaki narod ima vlast kakvu zaslužuje, jedino za Srbe nisu uspeli naći dovoljno lošu. :)

Drugim rečima: pođeš samo od komšija, poznanika, ljudi na pijaci i ulici. Bez puno zadubljivanja i analize. Dovoljno je da ponudiš brutalan bajs za 100 evra, uz napomenu da je "ispao iz kamiona, ali iz Nemačke", pa da vidiš koliki procenat će odbiti ponudu. 

Sistem utiče na formiranje svesti ljudi, koja utiče na funkcionisanje sistema, koji utiče na ljude... tako u krug. I dobre i loše stvari se vremenom pojačavaju.

Uz prirodnu sklonost svakog sistema ka entropiji - tj. puno više truda treba da se nešto pomeri ka boljem, naprednijem. Rezultat našeg sistema i mentaliteta viđamo svaki dan, svugde.

 

Anegdota sa đubretarskim kamionom i "mafijašem": u većini zemalja bi najnormalnija stvar bila da vozač kamiona, pa i prolaznici, pozovu odmah policiju, izdiktiraju broj tablica i pojave se kao svedoci na sudu. Kod nas se svi svega boje, niko neće da se cima, ali zato kukamo za medalju.

 

Što se Beograda tiče, tu ima više stvari. Jedno je sistem, na snazi od 1988, gde se centralizacijom otima i urušava sve ostalo. 

Drugo su ljudi.

 

Za ono prvo mogu reći sve najgore, a za ovo drugo, iako je generalizacija i naravno da nisu svi isti, moje iskustvo je veoma pozitivno.

Uzevši u obzir količinu kola i gužvu, puno su solidarniji, "sportskiji" u saobraćaju od ljudi u Novom Sadu na primer - iako je novi sad na glasu kao "tolerancija, kultura" (poseljačuje se već 30 godina, ne liči na ono što je bio i gomila bahatih & nekulturnih ljudi je na sve strane).

 

Išao sam kroz BG kolima i motorom. Jedino bajs nisam probao voziti po BG. Čuo sam horor priče, ali nisam lično iskusio.

U NS postoje odvojene staze. Ali svaki prelaz staze preko kolovoza je veoma rizičan (otprilike 50% vozača pogleda, ostali te ne konstatuju).

Na kolovozu, u NS, otprilike 70% vozača pazi i gleda, oko 15% gleda, ali ne ne zarezuje - kao da je najnormalnije da skačeš/bežiš s puta da bi izbegao gaženje, dok oko 15% ne gleda ništa (bilo da si bajsom, kolima, ili kamionom...).

 

Generalno za celu našu zemlju mogu reći da nam je nacionalni sport bahatost i boljenje patke - za sve što te se baš lično ne tiče. Što važi i za saobraćaj. Pešaci, biciklisti, vozači, kamiondžije - svugde vidim dosta visok stepen nesolidarnosti i bahatosti. 

Gde god sam vozio po Evropi, situacija je bolja (Slovenija, Italija, Češka, Nemačka, Mađarska...).


  • 1

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#2418 Leopard

Leopard
  • Members
  • PipPipPip
  • 99 posts

Postavljeno 20 June 2019 - 08:00 AM

Sve si u pravu, osim za metro - bogataši idu kolima. Smatram da je metro nešto što Beograd mora da dobije, iz razloga što su ulice postale tesne. Jedina alternativa bi bio prelazak na bicikle, što je ostvarivo uz veliko ulaganje u infrastrukturu (+promena svesti), što, da se ne lažemo, nikada neće biti.

Mi smo centralizovana država, i sve se sliva u jedan grad, svestan sam da je to ono što najviše smeta, ali mi nikada neće biti jasan animozitet prema meni kao građaninu toga grada. Imaš izbore, glasaj, menjaj vlast, bori se unutar svoga grada da napravite sistem u kom se neće pare slati Beogradu.

@Fallout upravo to se dešava i sa Beogradom kao i sa NS-om, da dolaze ljudi sa strane i prave od njega ono što su imali tamo odakle su došli. Vračar su u skorije vreme uništili sa nakaradnim zgradama, Bgd na H2O je naružio sliku grada, ima tu još milion sitnih, ali nepopravljivih stvari.
  • 0

#2419 IgorN

IgorN
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5498 posts

Postavljeno 20 June 2019 - 08:05 AM

... Imaš izbore, glasaj, menjaj vlast, bori se unutar svoga grada da napravite sistem u kom se neće pare slati Beogradu.

po ovome bih mogao da zakljucim da smo svi iz provincije u jednom trenutku unutar svojih gradova glasali za sistem u kojem ce pare da se salju Beogradu?!?!?!


  • 2

#2420 pjesak1972

pjesak1972
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1130 posts

Postavljeno 20 June 2019 - 08:06 AM

Po meni su otvoreni putevi dosta rizičniji, poput onoga što je Lizard naveo, nego što je Bgd.

Ja se nebih slozio sa ovim.Otvoreni put mi je mnogo bezbjedniji od svakog naseljenog mjesta,cak i najmanjeg seoceta.Vecinom su mi se ,,situacije'' desavale u naseljenim mjestima.
Ako trazite sretniji zivot preselite se na selo.Nemam problem sa guzvom u saobracaju,cekanjem na semaforima,parkingom...Vrlo malo siledzija ima u mom selu.Iako ih je bilo oni su otisli u gradove.
  • 2




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika