Jump to content


Fotografije
* * * * * 2 glasovi

Mi i automobili


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
2937 odgovora na ovu temu

#2221 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8906 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 01 April 2018 - 05:17 AM

Pa to može možda u Novom Sadu, ja pričam o putu sa tri trake gde je kolona 100-200m. ( Recimo kod ade ili jurija Gagarina, careva ćuprija i sl. )
Ja se biciklom provucem napred, ne možeš da stanes iza vozila niti bi te neko tu pustio biciklom.
Jednostavno te vide kao uljeza tu.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk


U NS, na putevima sa po dve i tri trake u svakom smeru moze. Nisam imao iskustvo sa BG. Kaze prijatelj koji se preselio tamo da je puno gore.


Poslato sa sokocala mobilnoga
  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#2222 bakara

bakara
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2436 posts
  • LocationnBGd

Postavljeno 01 April 2018 - 08:39 AM

Pričam naravno o saobraćajnim gužvama.
Jednostavno se ne osećam bezbedno medju autobusima, kamionima i autobusima gde je moja starta brzina mala a najranjiviji sam, a po panduru treba da stanem pored autobusa, a tu su i rupe, sahte i neravan asfalt.

Kada je takav zastoj da stoje tri trake ja takođe izbegavam da vozim uz desnu ivicu kolovoza jer svaki peti vozač se nabije u stranu i ne možeš proći, pa vozim po liniji izmedju vozila i to lagano da neko ne bi otvorio vrata.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
  • 1

#2223 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8906 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 01 April 2018 - 08:45 AM

Pričam naravno o saobraćajnim gužvama.
Jednostavno se ne osećam bezbedno medju autobusima, kamionima i autobusima gde je moja starta brzina mala a najranjiviji sam, a po panduru treba da stanem pored autobusa, a tu su i rupe, sahte i neravan asfalt.

Kada je takav zastoj da stoje tri trake ja takođe izbegavam da vozim uz desnu ivicu kolovoza jer svaki peti vozač se nabije u stranu i ne možeš proći, pa vozim po liniji izmedju vozila i to lagano da neko ne bi otvorio vrata.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

 

U NS je uglavnom moguće naći mesto između dva vozila. Da ne stojiš pored. Pored je svakako loše mesto. Ili na kraj, ili (po meni manje bezbedno) na početak kolone. Za ogromne gužve, dobra je fora da na prelazu preguraš bajs kao pešak, a kad se semafor zatvori, ti kreneš i praktično si sam na putu, bar neko vreme.

 

U svakom slučaju, toliko sam loših priča čuo o vožnji bajsa po BG da me je gotovo strah i probati. Motorom i kolima sam relativno često vozio po BG i rekao bih da ljudi voze bolje od novosađana i spram količine kola (gužve) je puno manje strašno nego što je u NS kad se desi gužva, ili kad počne padati kiša!?!


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#2224 Gadjan

Gadjan
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4654 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 01 April 2018 - 11:56 AM

Ja uopšte nemam neka veća negativna iskustava a stalno sam u saobraćaju. Vozim vrlo slično kao Bakara. Uzdam se u svoj osećaj i procenu i snalažiljivost. Svestan sam da nismo u Diznilendu i ne očekujem uslove kao u Holandiji. ko ume da vozi, svaki grad je bike friendly grad po meni, tj sve što je asfaltirano ja ću proći. A za ove bahate i nervozne na sirenama bolje da ne pišem kako se ophodim sa njima


  • 0

#2225 bakara

bakara
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2436 posts
  • LocationnBGd

Postavljeno 01 April 2018 - 12:05 PM

Ni ja nemam nikakvih losih iskustava sa voznjom po BG kolovozima, kao prvo potpuno sam svestan da bicikliste niko ne postuje niti obraca paznju na njih, jednostavno se ponasaju kao da ne postojimo, a onda se cude kad biciklista (koga inace ne primecuje) prodje na crveno.

 

Ja samo pisem o konfliktu sa policajcem koji tvrdi da sam presao na crveno zato sto sam stao posle semafora ispred vozila na pesackom prelazu.


  • 0

#2226 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8906 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 01 April 2018 - 12:42 PM

Ni ja nemam nikakvih losih iskustava sa voznjom po BG kolovozima, kao prvo potpuno sam svestan da bicikliste niko ne postuje niti obraca paznju na njih, jednostavno se ponasaju kao da ne postojimo, a onda se cude kad biciklista (koga inace ne primecuje) prodje na crveno.

Ja samo pisem o konfliktu sa policajcem koji tvrdi da sam presao na crveno zato sto sam stao posle semafora ispred vozila na pesackom prelazu.


policajac je u pravu. tehnicki si usao na crveno.


Poslato sa sokocala mobilnoga
  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#2227 bakara

bakara
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2436 posts
  • LocationnBGd

Postavljeno 01 April 2018 - 07:54 PM

Tehnički jeste ali nisam ni prešao niti sam nameravao, očigledno je bilo da čekam zeleno.
Zakon nije predvideo gde treba biciklista da stoji na semaforu, jer bicikl nije vozilo niti ga treba tako posmatrati.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
  • 0

#2228 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8906 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 01 April 2018 - 08:39 PM

Tehnički jeste ali nisam ni prešao niti sam nameravao, očigledno je bilo da čekam zeleno.
Zakon nije predvideo gde treba biciklista da stoji na semaforu, jer bicikl nije vozilo niti ga treba tako posmatrati.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk


usao si u raskrsnicu na crveno. cim si prosao zaustavnu liniju i stupio na pesacki. bicikl jeste definisan kao vrsta vozila zakonski.

zakon predvidja da na semaforu stanes u red, iza poslednjeg vozila. ili zaustavne linije ako si prvi. u engleskoj je dozvoljeno provlacenje (sasvim zdravorazumski po meni), kod nas nije. ja to cesto radim i bajsom i motorom, ali nema price da je to po propisu.


Poslato sa sokocala mobilnoga
  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#2229 caneee

caneee
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1891 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 01 April 2018 - 08:40 PM

Бакара, када си последњи пут проверио закон?

Ако нисам преспавао неке битне измене, бицикл јесте законом дефинисан као возило (члан 7, став 32). Дакле, бициклиста мора (као и возачи других возила) да се заустави пре попречне зауставне линије која би требало да постоји испред сваког семафора. Ако ситничаримо, мислим да возило не само да не сме да нагази линију, него не сме да је пређе ниједним делом (браником, рецимо).

 

Не спорим твоје право да се не сложиш са (законском) дефиницијом бицикла или возила, али одакле ти то да закон није предвидео заустављање?

Бтв, ево дефиниција из закона:

"vozilo je sredstvo koje je po konstrukciji, uređajima, sklopovima i opremi namenjeno i osposobljeno za kretanje po putu,"
"bicikl je vozilo sa najmanje dva točka koje se pokreće snagom vozača, odnosno putnika, koja se pomoću pedala ili ručica prenosi na točak, odnosno točkove"


  • 3

#2230 Gadjan

Gadjan
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4654 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 01 April 2018 - 09:17 PM

Taj film nećete gledati, mislim to da mi biciklisti u saobraćaju se ponašamo kao vozilo kada njima ili kome već odgovara a u drugim situacijama da se ne ponašamo kao vozilo nego da kao treba da vozimo metar od ivice. Ako sam "vozilo" onda ću lepo da vozim sredinom trake kao i skuteri hehe. Taj metar od ivice znamo od čega se sastoji, kolotrazi, rupe, šahtovi, srča i rizla, duboke bare... Sve to obilazim jer nisam robot ne interesuje me uopšte šta piše u zakonu nego gledam svoju glavu. Vozim kuda je bezbednije i brže. Kada putevi budu ravni kao staklo od ivice do ivcice i automobili se ne nabijaju i ne parkiraju sa sva četiri tako da me ometaju onda ću da vozim unutar tog metra. Do tad ću da se provlačim.

 

A svi znamo šta je prolazak kroz crveno, to se policajac pravio pametan da da sebi na bitnosti. Voleo bih da vidim da napiše kaznu ali da postoji video snimak "prekršaja"


  • 2

#2231 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8906 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 01 April 2018 - 09:39 PM

Taj film nećete gledati, mislim to da mi biciklisti u saobraćaju se ponašamo kao vozilo kada njima ili kome već odgovara a u drugim situacijama da se ne ponašamo kao vozilo nego da kao treba da vozimo metar od ivice. Ako sam "vozilo" onda ću lepo da vozim sredinom trake kao i skuteri hehe. Taj metar od ivice znamo od čega se sastoji, kolotrazi, rupe, šahtovi, srča i rizla, duboke bare... Sve to obilazim jer nisam robot ne interesuje me uopšte šta piše u zakonu nego gledam svoju glavu. Vozim kuda je bezbednije i brže. Kada putevi budu ravni kao staklo od ivice do ivcice i automobili se ne nabijaju i ne parkiraju sa sva četiri tako da me ometaju onda ću da vozim unutar tog metra. Do tad ću da se provlačim.

A svi znamo šta je prolazak kroz crveno, to se policajac pravio pametan da da sebi na bitnosti. Voleo bih da vidim da napiše kaznu ali da postoji video snimak "prekršaja"


mogao bi napisati kaznu za to koliko znam.

meni je glupavo insistirati na jednom metru, isto kao i insistirati na voznji “kako god meni odgovara”. necu nikad usporavati kola ako ne moram, ali ni voziti uz ivicu ako je rizicno.

pametni zakonodavci u nekim drugim zemljama su to lepo sistemski resili. tipa dozvola voznje bajsa kontra smerom jednosmerne ulice. dozvola provlacenja pored kolone kola koja stoje. i sl.

kod nas je dosta toga dosta lose reseno. sreca u nesreci je sto vrlo retko pisu kazne za vecinu prekrsaja biciklista.




Poslato sa sokocala mobilnoga
  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#2232 alx

alx
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 679 posts

Postavljeno 01 April 2018 - 10:44 PM

Taj film nećete gledati, mislim to da mi biciklisti u saobraćaju se ponašamo kao vozilo kada njima ili kome već odgovara a u drugim situacijama da se ne ponašamo kao vozilo nego da kao treba da vozimo metar od ivice. Ako sam "vozilo" onda ću lepo da vozim sredinom trake kao i skuteri hehe. Taj metar od ivice znamo od čega se sastoji, kolotrazi, rupe, šahtovi, srča i rizla, duboke bare... Sve to obilazim jer nisam robot ne interesuje me uopšte šta piše u zakonu nego gledam svoju glavu. Vozim kuda je bezbednije i brže. Kada putevi budu ravni kao staklo od ivice do ivcice i automobili se ne nabijaju i ne parkiraju sa sva četiri tako da me ometaju onda ću da vozim unutar tog metra. Do tad ću da se provlačim.

 

A svi znamo šta je prolazak kroz crveno, to se policajac pravio pametan da da sebi na bitnosti. Voleo bih da vidim da napiše kaznu ali da postoji video snimak "prekršaja"

 

Apsolutno podržavam! Jedini način da opstaneš je sopstveno zdravorazumsko rasuđivanje. Hebe mi se za varijante koje su neki debili "smislili" i uglavili u nefunkcionalne zakone. Čas jesam, čas nisam. Čas mogu, čas ne mogu. Ma vajgadu!!  Videle su me ulice širom sveta, i potvrdile mi da jedino lice mesta i trenutak odluke igraju nešto, kao video igrica... Vidi i budi viđen. Sve ostalo je sprdnja.

 

pametni zakonodavci u nekim drugim zemljama su to lepo sistemski resili. tipa dozvola voznje bajsa kontra smerom jednosmerne ulice. dozvola provlacenja pored kolone kola koja stoje. i sl.

 

Ovo je u Italiji i Francuskoj, i ne samo tamo, podrazumevano, baš kao i "uslovno" desno u motornom saobraćaju u većini američkih država (mislim na ove - sjedinjene) To naravno podrazumeva da biciklisti postoje kao faktor, a ne da "iskaču" kao "ludaci" u smislu "Juuu, vidi ovu budalu!!! Pa ko još ide ovuda biciklom!?!?!"

 

Podseti me sve to na onu anegdotu; "Hoćete da vam stavim hleb u kesi?" - - - "E, aj' mi prvo stavi u akuzativ..."

 

If you know what I mean... ;)


  • 0

when you look into abbyss, the abbyss looks into you        www.bikecologic.com
(kad pogledas u Bezdan, Bezdan pogleda u Tebe)            www.facebook.com/bikecologic


#2233 Gadjan

Gadjan
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4654 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 01 April 2018 - 10:54 PM

Kod mene je Evopa već stigla, ja sve te evropske zakone uveliko primenjujem n2:hahaha


  • 0

#2234 chamade

chamade
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4437 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 02 April 2018 - 06:51 AM

Nisam citao sve postove, samo nesto malo pred kraj.
Sveukupno gledano.. mi smo prilicno razuzdana nacija kad je saobracaj u pitanju. Mnogi biciklistu smatraju suvisnim na drumu ne razmisljajuci pri tom da oni imaju pravo na koriscenje puta kao i svi ostali.
Vidim da je Bakara imao problem.. nije trebao da predje preko zaustavne linije, ali u ovoj zemlji mnogo toga NE treba pa se ipak radi. Tu je vise problem u policajcu koji isteruje neki svoj inat.
Veliki broj vozaca je nedovoljno obrazovan i edukovan po pitanju saobracajnih propisa.
Kad se na to doda nepostojeca infrastruktura za bicikliste rezultat je porazavajuci.
  • 2
…oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌs
https://picasaweb.go...208760685671353

#2235 omega

omega
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3435 posts

Postavljeno 02 April 2018 - 08:20 AM

Овде су прописи по принципу ,,закона у фиоци'' - вади се одатле по потреби. Нико нас неће заштитити од проблема у вожњи ако то сами не урадимо, односно ако се не прилагодимо таквим условима какви су код нас. Може ли ико од нас бициклиста да замисли истеривање правде или или исправљање криве дрине са свим возачима који телефонирају док возе? За сво време које ће проћи док и овде не буде владало поштовање прописа (па макар и оних који нису осавремењени), ми ћемо ипак провести возећи наше бициклове. Дакле, морамо да размишљамо како да избегнемо невоље. А то између осталог значи ово:

 

Taj film nećete gledati, mislim to da mi biciklisti u saobraćaju se ponašamo kao vozilo kada njima ili kome već odgovara a u drugim situacijama da se ne ponašamo kao vozilo nego da kao treba da vozimo metar od ivice. Ako sam "vozilo" onda ću lepo da vozim sredinom trake kao i skuteri hehe. Taj metar od ivice znamo od čega se sastoji, kolotrazi, rupe, šahtovi, srča i rizla, duboke bare... Sve to obilazim jer nisam robot ne interesuje me uopšte šta piše u zakonu nego gledam svoju glavu. Vozim kuda je bezbednije i brže. Kada putevi budu ravni kao staklo od ivice do ivcice i automobili se ne nabijaju i ne parkiraju sa sva četiri tako da me ometaju onda ću da vozim unutar tog metra. Do tad ću da se provlačim.

 

A svi znamo šta je prolazak kroz crveno, to se policajac pravio pametan da da sebi na bitnosti. Voleo bih da vidim da napiše kaznu ali da postoji video snimak "prekršaja"


  • 0

#2236 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8906 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 02 April 2018 - 08:25 AM

Nisam citao sve postove, samo nesto malo pred kraj.
Sveukupno gledano.. mi smo prilicno razuzdana nacija kad je saobracaj u pitanju. Mnogi biciklistu smatraju suvisnim na drumu ne razmisljajuci pri tom da oni imaju pravo na koriscenje puta kao i svi ostali.
Vidim da je Bakara imao problem.. nije trebao da predje preko zaustavne linije, ali u ovoj zemlji mnogo toga NE treba pa se ipak radi. Tu je vise problem u policajcu koji isteruje neki svoj inat.
Veliki broj vozaca je nedovoljno obrazovan i edukovan po pitanju saobracajnih propisa.
Kad se na to doda nepostojeca infrastruktura za bicikliste rezultat je porazavajuci.

 

U suštini se slažem. Mada, koliko sam shvatio, policajac ga je edukovao. Nije ga kaznio, niti je bilo priče da hoće da ga kazni.


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#2237 zoran031

zoran031
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 392 posts
  • LocationUzice

Postavljeno 02 April 2018 - 08:42 AM

Taj film nećete gledati, mislim to da mi biciklisti u saobraćaju se ponašamo kao vozilo kada njima ili kome već odgovara a u drugim situacijama da se ne ponašamo kao vozilo nego da kao treba da vozimo metar od ivice. Ako sam "vozilo" onda ću lepo da vozim sredinom trake kao i skuteri hehe. Taj metar od ivice znamo od čega se sastoji, kolotrazi, rupe, šahtovi, srča i rizla, duboke bare... Sve to obilazim jer nisam robot ne interesuje me uopšte šta piše u zakonu nego gledam svoju glavu. Vozim kuda je bezbednije i brže. Kada putevi budu ravni kao staklo od ivice do ivcice i automobili se ne nabijaju i ne parkiraju sa sva četiri tako da me ometaju onda ću da vozim unutar tog metra. Do tad ću da se provlačim.

 

A svi znamo šta je prolazak kroz crveno, to se policajac pravio pametan da da sebi na bitnosti. Voleo bih da vidim da napiše kaznu ali da postoji video snimak "prekršaja"

Nisam baš poštovalac propisa, idem kroz crveno, provlačim se između auta, al se ne qrčim. Prođem kroz crveno uz veliki oprez, idem i ja sredinom da izbegnem rupe, al kad čujem auto iza sebe ne čekam da mi svira, već idem odmah desno. Mislim da se tako čuva i gleda glava. Ne retko i siđem sa puta, jbg uz klinac si u pravu, ako završiš u koritu ili ne daj Bože nikom, u sanduku. A da ne zaboravim, imam životno osiguranje, al bolje se čuvati nego vajdisati od toga, pričam u svoje ime, ne znam šta misli porodica. Uglavnom vožnju bicikle posmatram iz ugla vozača motornog vozila. I kad vozim auto nije mi svejedno kad noću naletim na neosvetljenog biciklistu ili pešaka, pa što bi onda i ja drugima pravio probleme. 

Zakon je neko napisao i nije kriv policajac ako piše kaznu, već onaj ko je napravio prekršaj. Evo od sutra kazna za nevezivanje pojasa 10.000 dinara. Komentari su da država kaznama puni budžet.  Veži pojas i nema maltretiranja, nema kazni. Ma jok, ne veži pojas, treba da mi mama i tata  prime penziju. Moraju i oni da žive.

Vidiš ti bi voleo da policajac napiše kaznu, ja ne bih voleo. Zna se šta je prolazak kroz crveno i u ovoj situaciji je u pravu. A na sudu, zna se kome se veruje.

Što se tiče puteva, izgleda da su oni bili ravni i od stakla, čim su ovako prsli i pukli. Ovo je je sve uništeno, rupa do rupe, bar u mom kraju, a ne vidim da se može popraviti. 

A vozači motornih vozila u Užicu su posebna priča. U ovako uskim i tesnim ulicama, sa mnogo auta, svi hoće da uđu autom do vrata, tamo gde su pošli. Ja mislio da samo mi imamo četri žmigavca. I najači je odgovor, kad dođe io kaže pa upalio sam sva četri. 

Sve u svemu, smatram da su biciklisti najugroženiji i fizički najslabiji učesnik u saobraćaju i moraju se sami čuvati.


  • 0

  5926 km u pola 2012    15605 km u 2013   11674 km u 2014   11858 km u 2015   7577 km u 2016   5423 km u 2017   prebačeno 12000 km u 2018

 

Da citiram profesora:

-Ovce moje budite u vinkli, evo mene stižem na bicikli


#2238 Fiery

Fiery
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2272 posts

Postavljeno 02 April 2018 - 08:59 AM

Овде су прописи по принципу ,,закона у фиоци'' - вади се одатле по потреби. Нико нас неће заштитити од проблема у вожњи ако то сами не урадимо, односно ако се не прилагодимо таквим условима какви су код нас. Може ли ико од нас бициклиста да замисли истеривање правде или или исправљање криве дрине са свим возачима који телефонирају док возе? За сво време које ће проћи док и овде не буде владало поштовање прописа (па макар и оних који нису осавремењени), ми ћемо ипак провести возећи наше бициклове. Дакле, морамо да размишљамо како да избегнемо невоље. А то између осталог значи ово:

Znači u redu je da se krše pravila, ako ih svi krše?
  • 0

#2239 omega

omega
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3435 posts

Postavljeno 02 April 2018 - 09:24 AM

Znači u redu je da se krše pravila, ako ih svi krše?

Шта значи сви? Да ли то значи да је неко АПСОЛУТНО испитао све учеснике,,у правилима''? Не, није у реду, то значи да је понекад ради очувања главе на раменима потребно понашање које није у складу са правилима. Нигде не рекох да је у реду, него да је понекад неопходно. :D

Занимљив покушај замене тезе који ми делује на жељу неког личног обраћања, уместо на садржај теме или неких постова.


  • 0

#2240 bakara

bakara
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2436 posts
  • LocationnBGd

Postavljeno 02 April 2018 - 09:53 AM

Policajac je u mojem slučaju terao mak na konac, ja sam bio spreman i da mi piše kaznu ako treba jer raskrsnicu evidentno nisam nameravao da predjem niti sam presao, ali je drugar koji je bio sa mnom smirio vatru izvinuo se i priznao da smo pogrešili i tako se to završilo...

A to da se bicikl po zakonu tretira kao vozilo je takodje glupost.
Bicikl je vozilo koliko i trotinet, roleri, skejt, pokreće se energijom onoga ko ga vozi i jako je bez veze poistovećivati ga sa motornim vozilim koje je em brze em pravi veću štetu prilikom kontakta.
Bicikl treba da ima status učesnika u saobraćaju kao i pešak da ima prednost i prioritet u odnosu na motorna vozila.

Po meni prioritet u saobraćaju treba da ide ovim redom:
-pesak
-biciklista
-skuteri, motori
-javni saobraćaj i taxi
-ostala motorna vozila

Do tada bicikliste pre svega vozači motornih vozila neće smatrati vozilima niti ravnopravnim učesnicima i tako se i ponašaju prema njima, a biciklisti znajući to tako se i ponašaju u saobraćaju, jednostavno se snalaze i koriste situacije kako mogu.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
  • 3




2 članova čita ovu temu

0 članova, 2 gosta, 0 anonimnih korisnika