Jump to content


Fotografije
* * * * * 2 glasovi

Mi i automobili


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
2937 odgovora na ovu temu

#2181 caneee

caneee
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1891 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 14 October 2017 - 02:46 PM

А баш сам хтео да будем сажет. ;)

 

Питање је незгодно, јер... зависи. У принципу, држим се десне ивице прве траке која је за скретање лево, како су већ и други рекли. Само што пре престројавања ПРВО иде гледање уназад. Исто као и за кола - ако прво даш мигавац, па тек онда провериш да ли неко иде, пао си. Зато се увек и трудим да будем свестан саобраћаја и да се престројим на време. ВАЖНО: ако се нисам престројио на време (нпр, мени непознат крај, нисам био сигуран), онда не мајмунишем кроз аутомобиле (поготово ако је гужва), него лепо станем десно (попнем се и на тротоар ако га има) и пређем практично као пешак.

 

Ипак, некад је тешко држати се тог принципа. Како рече Борис, то скретање пре Моста на Ади, ка Бановом брду, баш је проблем. Ако се држиш "најдесније" траке за скретање лево, практично нема шансе да ћеш се после тога извући заиста ка Бановом брду. Или, ако идеш на Аду, нема теорије да ћеш из средње траке успети да се убациш у ту десну за Аду. Но, нису то једина незгодна места, а изабрана позиција некад зависи и од саобраћаја. У неким случајевима станем на леву страну траке за скретање лево. Рецимо, у Ријеци постоји једна баш незгодна раскрсница, где је "скретање" лево више као рачвање пута. Ако се држиш десне ивице траке, кад заиста кренеш лево буквално улећеш под точкове аутомобила. Који наравно да ће тешко да те сачекају да прођеш. Слично је и кад улазиш у веома уске улице после тог скретања. Додатни проблем су ситуације када скрећеш лево на узбрдицама, па још после стајања на семафору, када си веома спор и рањив.

 

Проблем је и кад са неког магистралног/брзог пута треба да скренеш лево. Рецимо, на Ибарској магистрали (скретање за Рипањ, чини ми се). Држиш се десне ивице, па кад дође проширење за скретање лево, деси се да нема шансе да се престројиш од оних који јурцају поред и настављају право. Некад успориш и меркаш прилику, некад станеш на погодном месту и чекаш, некад даш сигнал руком да возачи буду свесни, па ће неко можда и да те пусти. Све зависи.

 

А што се тиче оних специјалних сигнала... Сећам се те приче још са мотора - НИКО не зна за те сигнале. :) То важи нпр у Америци, а онда је скроз другачије негде другде. Нпр, кад мотоциклиста прође испред тебе и "рита" десном ногом, то значи "хвала што си ме пустио", а возачи вероватно мисле да их псује. :) Подизање леве руке да сигнализираш скретање десно? Чак и да се ти сигнали уведу као обавеза за све у аутошколама (и основним школама), опет би се ретко ко сетио кад је битно. Осим тога, код нас је обичај да људима испред звониш или вичеш "места!" и сви знају да треба да се склоне у десно. Ко није мрднуо из Србије углавним и не зна да у другим земљама постоје и обавештења да се нпр на (покретним) степеницама стоји/хода само са десне стране, а да се лево оставља простор да протрче они који журе. То је сасвим нормална ствар. Код нас тога нема, али је и даље свима нормално да се склањају десно. Осим женама. ;) Оне на звук звонцета обавезно иду лево. :) Но, у Шпанији је стандардно да бициклисти вичу "izquierda", односно "лево" (да, и ја сам био сумњичав ;)), а то њима не значи да се помериш лево, него да ће они да прођу лево! Можеш мислити вожњу по Шпанији ако то не знаш. Или Шпанца који дође у Србију, па викне "изкијерда", а свима се фућка.

 

У сваком случају, најгоре место за бициклисту у саобраћају јесте када стоји у траци која није скроз десно, уз тротоар (или ивицу пута). Исто је и када постоји посебна трака за десно, а ти би да наставиш право. Престројавање није неки проблем, јер обично се десна трака издваја, па ти треба само да наставиш право. Али, онда ем што мораш да пазиш на возила у својој траци, ем на она која ти пролазе са десне стране. А буде и камиона и аутобуса. Колико год и они пазили, врло је непријатно и ризично. Зато некад, нарочито ако сам већ уморан (моје вожње су по 12-15 сати у дану) више волим и да станем са десне стране (пре или после тог одвајања) и сачекам барем да се мало рашчисти гужва. Ако те возачи виде, а посебно ако виде да се и ти трудиш да не сметаш њима, то ће их учинити много свеснијим бициклиста у саобраћају него ако те прегази. Мој став је да улица није место за истеривање правде, па зато сигурност (свих!) утиче и на то како возим.

 

П.С. Ужасно је незгодно и на Ибарској магистрали код Петловог брда, смер ка Рушњу. Скретање за Железник још и некако, али после скретање за аутопут (десно) је катастрофа. Ни да се држиш десне траке (која је за скретање), јер је онда тешко пребацити се лево (баш имам снимак те ситуације са једне вожње), ни да идеш траком поред, јер многи возе веома брзо, а ти си практично на сред пута.


  • 1

#2182 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8906 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 14 October 2017 - 02:51 PM

nikako nemoj voziti sredinom trake kao sto je fallout preporucio, jer bicikl nije motor i ne treba da se ponasa kao motor.

 

 

Nisam preporučio da se ide sredinom, napisao sam kako je po propisu.

 

Bilo kakav paušalan savet je pogrešan: "idi stalno uz desnu ivicu" je podjednako pogrešno reći kao i "idi uz levu, ili sredinom". Uglavnom zavisi od konkretne situacije. Zato sam lepo i detaljno, sa sve slikama, napisao u dva linka koje sam postavio kako je u kojoj situaciji najčešće najbolje postaviti bicikl, kao i na šta obratiti pažnju kada se bira putanja, na osnovu čega se prilagoditi. Na osnovu svog znanja i iskustva.


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#2183 Boris_volimCorbe

Boris_volimCorbe
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1432 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 14 October 2017 - 03:58 PM

@ niipheus
Lako ti je da se pravis pametan sad kada smo ti sve objasnili, i to u sitna crevca :D
  • 2

#2184 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4634 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 14 October 2017 - 07:30 PM

А баш сам хтео да будем сажет. ;)

Питање је незгодно, јер... зависи. У принципу, држим се десне ивице прве траке која је за скретање лево, како су већ и други рекли. Само што пре престројавања ПРВО иде гледање уназад. Исто као и за кола - ако прво даш мигавац, па тек онда провериш да ли неко иде, пао си. Зато се увек и трудим да будем свестан саобраћаја и да се престројим на време. ВАЖНО: ако се нисам престројио на време (нпр, мени непознат крај, нисам био сигуран), онда не мајмунишем кроз аутомобиле (поготово ако је гужва), него лепо станем десно (попнем се и на тротоар ако га има) и пређем практично као пешак.

Ипак, некад је тешко држати се тог принципа. Како рече Борис, то скретање пре Моста на Ади, ка Бановом брду, баш је проблем. Ако се држиш "најдесније" траке за скретање лево, практично нема шансе да ћеш се после тога извући заиста ка Бановом брду. Или, ако идеш на Аду, нема теорије да ћеш из средње траке успети да се убациш у ту десну за Аду. Но, нису то једина незгодна места, а изабрана позиција некад зависи и од саобраћаја. У неким случајевима станем на леву страну траке за скретање лево. Рецимо, у Ријеци постоји једна баш незгодна раскрсница, где је "скретање" лево више као рачвање пута. Ако се држиш десне ивице траке, кад заиста кренеш лево буквално улећеш под точкове аутомобила. Који наравно да ће тешко да те сачекају да прођеш. Слично је и кад улазиш у веома уске улице после тог скретања. Додатни проблем су ситуације када скрећеш лево на узбрдицама, па још после стајања на семафору, када си веома спор и рањив.

Проблем је и кад са неког магистралног/брзог пута треба да скренеш лево. Рецимо, на Ибарској магистрали (скретање за Рипањ, чини ми се). Држиш се десне ивице, па кад дође проширење за скретање лево, деси се да нема шансе да се престројиш од оних који јурцају поред и настављају право. Некад успориш и меркаш прилику, некад станеш на погодном месту и чекаш, некад даш сигнал руком да возачи буду свесни, па ће неко можда и да те пусти. Све зависи.

А што се тиче оних специјалних сигнала... Сећам се те приче још са мотора - НИКО не зна за те сигнале. :) То важи нпр у Америци, а онда је скроз другачије негде другде. Нпр, кад мотоциклиста прође испред тебе и "рита" десном ногом, то значи "хвала што си ме пустио", а возачи вероватно мисле да их псује. :) Подизање леве руке да сигнализираш скретање десно? Чак и да се ти сигнали уведу као обавеза за све у аутошколама (и основним школама), опет би се ретко ко сетио кад је битно. Осим тога, код нас је обичај да људима испред звониш или вичеш "места!" и сви знају да треба да се склоне у десно. Ко није мрднуо из Србије углавним и не зна да у другим земљама постоје и обавештења да се нпр на (покретним) степеницама стоји/хода само са десне стране, а да се лево оставља простор да протрче они који журе. То је сасвим нормална ствар. Код нас тога нема, али је и даље свима нормално да се склањају десно. Осим женама. ;) Оне на звук звонцета обавезно иду лево. :) Но, у Шпанији је стандардно да бициклисти вичу "izquierda", односно "лево" (да, и ја сам био сумњичав ;)), а то њима не значи да се помериш лево, него да ће они да прођу лево! Можеш мислити вожњу по Шпанији ако то не знаш. Или Шпанца који дође у Србију, па викне "изкијерда", а свима се фућка.

У сваком случају, најгоре место за бициклисту у саобраћају јесте када стоји у траци која није скроз десно, уз тротоар (или ивицу пута). Исто је и када постоји посебна трака за десно, а ти би да наставиш право. Престројавање није неки проблем, јер обично се десна трака издваја, па ти треба само да наставиш право. Али, онда ем што мораш да пазиш на возила у својој траци, ем на она која ти пролазе са десне стране. А буде и камиона и аутобуса. Колико год и они пазили, врло је непријатно и ризично. Зато некад, нарочито ако сам већ уморан (моје вожње су по 12-15 сати у дану) више волим и да станем са десне стране (пре или после тог одвајања) и сачекам барем да се мало рашчисти гужва. Ако те возачи виде, а посебно ако виде да се и ти трудиш да не сметаш њима, то ће их учинити много свеснијим бициклиста у саобраћају него ако те прегази. Мој став је да улица није место за истеривање правде, па зато сигурност (свих!) утиче и на то како возим.

П.С. Ужасно је незгодно и на Ибарској магистрали код Петловог брда, смер ка Рушњу. Скретање за Железник још и некако, али после скретање за аутопут (десно) је катастрофа. Ни да се држиш десне траке (која је за скретање), јер је онда тешко пребацити се лево (баш имам снимак те ситуације са једне вожње), ни да идеш траком поред, јер многи возе веома брзо, а ти си практично на сред пута.

Izvini koliko ti je sati trebalo da sastavis ovaj post?
Nisam stigao sve da procitam, iscurela mi baterija na fonu negde na polovini...

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
  • 0

#2185 caneee

caneee
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1891 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 14 October 2017 - 07:49 PM

@видак Десетак минута. Слепо куцање је мајка. ;) Ма напишем ја кратко нешто основно, али онда се сетим још којечега и ето...

Бтв, стварно нема потребе цитирати тако целе поруке, довољно је напоран и оригинал. :)


  • 0

#2186 bakara

bakara
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2436 posts
  • LocationnBGd

Postavljeno 14 October 2017 - 09:40 PM

Ma pročitao bi on nego mu slaba baterija ;)

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
  • 0

#2187 caneee

caneee
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1891 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 14 October 2017 - 10:14 PM

Кад неће људи да пређу на Лумије него се злопате са Андроидом. ;)

Елем, поента је да је у саобраћају, као и у било којој животној ситуацији, најважније бити пажљив, предвидив и увиђаван. Дакле, васпитан. Наравно да то подразумева и познавање одређених правила/закона, јер се људи њима руководе, али као што нека одступања нису прихватљива, нека јесу. А тада је најважније да се људи разумеју/договоре око међусобних поступака. И опет, нико нема право да смета. Бициклиста законски има право на свој један метар, али то не значи да је у реду да се иза њега гега аутобус са 100 људи. У ствари, то је "највише 1 метар", а по могућности и потреби да буде мање, јер нико није ни сам ни најважнији на свету.

 

Кратка илустрација неких ствари (о друштвеном понашању):

https://www.facebook...97449253740190/


  • 1

#2188 clapton

clapton
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 242 posts

Postavljeno 14 October 2017 - 11:51 PM

Кад неће људи да пређу на Лумије него се злопате са Андроидом. ;)
Елем, поента је да је у саобраћају, као и у било којој животној ситуацији, најважније бити пажљив, предвидив и увиђаван. Дакле, васпитан. Наравно да то подразумева и познавање одређених правила/закона, јер се људи њима руководе, али као што нека одступања нису прихватљива, нека јесу. А тада је најважније да се људи разумеју/договоре око међусобних поступака. И опет, нико нема право да смета. Бициклиста законски има право на свој један метар, али то не значи да је у реду да се иза њега гега аутобус са 100 људи. У ствари, то је "највише 1 метар", а по могућности и потреби да буде мање, јер нико није ни сам ни најважнији на свету.

Кратка илустрација неких ствари (о друштвеном понашању):
https://www.facebook...97449253740190/

Nije do OS-a, već do baterije. :D
  • 0

#2189 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8906 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 15 October 2017 - 06:16 AM

Кад неће људи да пређу на Лумије него се злопате са Андроидом. ;)

 

Neće ljudi da čitaju. Tekst duži od par rečenica je nesavladiv, neisplativ. Pogotovo izraženo kod mlađih. Ne čitaju se knjige, informacije se u što sažetijem obliku kupe sa telefona (često samo skroluju ekran tako brzo da ja ni naslove ne bih stigao pročitati), kontam da mozak radi potpuno drugačije.


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#2190 IgorN

IgorN
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5498 posts

Postavljeno 15 October 2017 - 03:19 PM

... али је и даље свима нормално да се склањају десно. Осим женама. ;) Оне на звук звонцета обавезно иду лево. :)...

:)


  • 0

#2191 lowzyyy

lowzyyy
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 315 posts

Postavljeno 15 October 2017 - 05:09 PM

Lumnija ima jedan sistem koji ne valja ni za sta Windows, da je pre ubacen andorid mnogo bi bolje prosla ali kasno :D
  • 0

#2192 caneee

caneee
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1891 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 10 November 2017 - 11:29 PM

Ако некога занима, поставио сам филм са почетка покушане вожње до Младеновца. Скоро на самом почетку (пар минута) возим Ибарском магистралом и виде се она незгодна скретања која сам помињао. Прво је скретање десно за Железник које није нарочит проблем, јер се баш издваја десно, лако је наставити право. Али, после тога долази скретање (тачније, два) за аутопут и ту је она опасна ситуација када си већ у десној траци и треба да се премешташ лево, а стално пролећу возила. Потом слично код скретања за Орловачу. Највећи је проблем што су сва три та скретања релативно популарна међу возачима. Много касније следи и скретање лево за Рипањ до ког се опет једва дође ако се задеси колона аутомобила иза. Вози се јако брзо, а скоро нико не скреће.

 

Наравно, у филму се не види колико се стално осврћем и гледам преко рамена.

Ајде, наместићу на 3 минута почетак...

 


  • 0

#2193 zoran031

zoran031
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 392 posts
  • LocationUzice

Postavljeno 11 November 2017 - 09:11 AM

Vozi se Ibarskom mnogo brzo, idu auti preko 100 km/h, ali ja stalno pričam da je sigurnije voziti po takvom putu, nego po sporednim, kao što je tvoj silazak sa Ibarske. Zaljuljaju dobro kamioni, al je put uglavnom bez rupa, uhvati se bela linija i vozi. To su moja iskustva kad idem iz UE prema Požezi i nazad. Kad si sišao sa magistrale, više pažnje treba, jer treba pratiti i obilaziti rupe na putu, gledati one što dolaze u susret, jbg pa i njima smetaju rupe i plus da se obrati pažnja na one iza tebe. 


  • 0

  5926 km u pola 2012    15605 km u 2013   11674 km u 2014   11858 km u 2015   7577 km u 2016   5423 km u 2017   prebačeno 12000 km u 2018

 

Da citiram profesora:

-Ovce moje budite u vinkli, evo mene stižem na bicikli


#2194 caneee

caneee
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1891 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 11 November 2017 - 10:16 AM

На споредним путевима је ипак далеко мање саобраћаја и спорије се вози. Ја сам у свим вожњама Ибарском (најдуже од Лазаревца до Београда, око 45 км) имао само неколико обилажења која су била заиста сувише кнап (камиони и Ласта). Нико ме није ни закачио ни изгурао, али можда би мање искусни возачи пали под точкове или се сурвали са стране. Још кад урачунаш колико је потребно концентрације и да стално пазиш да не лелујаш превише од ивице... Дефинитивно није за свакога и није нешто што бих препоручио било коме.


  • 0

#2195 ske

ske
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 250 posts

Postavljeno 11 November 2017 - 10:47 AM

 Ibarsku vozim samo od tog skretanja za Ripanj pa do Sremcice, Barajeva i najdalje Mostanice, zavisi koj krug krenem, i tad idem pun gas, samo da se  sto pre sklonim odatle. I ako mogu da planiram voznju onda uvek gledam da to bude nedelja, tad i nije lose, ostalim, radnim, danima je katastrofa...

 Cak mislim da bi bilo pametno da se zabrani biciklistima da koriste Ibarsku. Iskreno, ne osecam se bezbedno ni kad sam na bajsu a ni kad vozim auto i sretnem biciklistu. Pogotovo ako ispred mene ide kamion ili autobus pa od njih i ne vidim na vreme biciklistu, a iz kontra smera ti ide kamion ili autobus pa malo bezis udesno.....


  • 0

#2196 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8906 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 11 November 2017 - 12:38 PM

Samo da podelim par skorašnjih - neprijatno-prijatnih iskustava.

 

Prvo: rano jutro, odlazak na posao. Lik iz sporedne ulice skreće levo u glavnu - uključuje se sa moje leve strane. Ja vozim levom od dve trake za isti smer, jer su u desnoj parkirana kola. On svojim uključivanjem sa leve sporedne ulice na glavnu, u levu traku kojom idem, tera me da kočim i sklanjam se, kako me ne bi udario. Staje na semaforu 50ak metara dalje. Dolazim, kucam na prozor, pokazujem rukom da otvori i smireno kažem da me je pri uključivanju malo pre za malo udario i da gleda i na bicikliste. Čoveku bilo neprijatno, izvinjava se, nije me video.

 

Drugo: vozim sporednom dvosmernom ulicom, obilazi me ogroman mercedes džip na bukvalno par mm. Staje 10ak metara dalje, skreće desno na parking prodavnice. Ne volim da se svađam, ali nisam mogao da odolim. Nije vozio ni brzo, kontao sam - auto je nov, garant nema osećaj koliki su gabariti. Kulturno & smireno priđem vozaču i kažem "obišli ste me previše blizu, moglo je biti opasno". Ovaj isto kao i prethodni - nije imao osećaj da je toliko blizu, njemu je izgledalo da ostavlja dosta mesta. Ništa, rek'o, ja sam video da dolazi pa sam pazio da ne pravim nikakav pokret na levo dok pretiče, ali nekog manje iskusnog bi oborio takvim manevrom. Čoveku bilo neprijatno, izvinjavao se, obratiće pažnju u buduće.


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#2197 Boris_volimCorbe

Boris_volimCorbe
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1432 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 11 November 2017 - 01:09 PM

Vecina stanovnistva je pristojno i zna sta je dobro a sta ne, i to ce cesto i pokazati ako je onaj drugi pristojan. Problem je sto se isto tako vecina stanovnistva vodi onim idiotskim "zasto ja da budem bolji od drugih?", zbog cega se ta situacija iz prethodne recenice ne desava cesto, zbog cega najcesce i u vecini stvari i jesmo najgori, i zbog cega nam i ide ovako "dobro". Pristojne osobe koje su se naucile da se ponasaju kao skotovi, svoju decu uce da se ponasaju kao skotovi, i kada izadju na biralista zaokruzuju iskljucivo skotove.


  • 0

#2198 Vanja_V

Vanja_V
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 313 posts

Postavljeno 12 November 2017 - 08:43 AM

Da podelim i ja iskustvo od pre neki dan, a tice se nas biciklista. Iako sam rekreativac, gledam da sto manje smetam kolima u saobracaju.
Sledeca situacija, deonica Rakovacki put prema Topcideru izmedju semafora gde skrece 42-ka i servisa japanskih vozila. Svi koji zive u blizini znaju kakva je guzva na tom semaforu kad se ljudi vracaju sa posla. Vreme oko 17 h kad je vec uveliko mrak pao, vozim u suprotnom pravcu, i NE OSVETLJEN BICIKLISTA vozi po sredini ulice, iako je kolona pa moze nesmetano da vozi desnom stranom ulice.
Vase misljenje...


Sent from my K013 using Tapatalk
  • 0

#2199 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8906 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 12 November 2017 - 08:45 AM

Da podelim i ja iskustvo od pre neki dan, a tice se nas biciklista. Iako sam rekreativac, gledam da sto manje smetam kolima u saobracaju.
Sledeca situacija, deonica Rakovacki put prema Topcideru izmedju semafora gde skrece 42-ka i servisa japanskih vozila. Svi koji zive u blizini znaju kakva je guzva na tom semaforu kad se ljudi vracaju sa posla. Vreme oko 17 h kad je vec uveliko mrak pao, vozim u suprotnom pravcu, i NE OSVETLJEN BICIKLISTA vozi po sredini ulice, iako je kolona pa moze nesmetano da vozi desnom stranom ulice.
Vase misljenje...


Sent from my K013 using Tapatalk

 

Za vožnju po mraku (i lošim uslovima vidljivosti uopšte) bez svetala nemam lepih reči.

 

Za vožnju po sredini trake - zavisi od konkretne situacije - ne znam taj put, pa ne mogu ni komentaristati. Samo NS & okolina.  :)


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#2200 caneee

caneee
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1891 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 12 November 2017 - 09:20 AM

Нема шта да се коментарише кад неко ноћу вози неосветљен чак и по тротоару. Ово је улица која је у ствари пут, јер пролази крајем који је издвојен од насељених делова (касарна у близини). Врло слабо осветљен, по једна уска трака, добрим делом без могућности да се безбедно склониш са асфалта. Користе је становници јужних делова града као пречицу до и од центра. Иако је ограничење већином 40, стандардно се вози 70-80. Практично се улица користи као магистрала. Веома опасно. Мислим да сам само једном возио туда, зарад снимања, ваљда сам изабрао недељу и нисам ни ишао целом дужином, чини ми се. Рекао бих и да је још горе од када је изграђен Мост на Ади. Свакако не бих уопште возио туда. По мом мишљењу опасније од Ибарске на којој бих рекао да има и много више бициклиста, јер многи из успутних насеља иду бициклом до продавница и комшија. А опет, ко живи у Раковици и жели, рецимо, до Аде или Новог Београда, практично нема избора.


  • 0




1 članova čita ovu temu

0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika