Po propisu je kriv vozač kombija.
Po zdravom razumu - i vozač i biciklista. Uvek kad je sa desne strane parking, odvajanje i slično moraš očekivati da će vozilo smotati u desno.
Bravo!
To i ja pokusavam da objasnim.
Postavljeno 11 February 2017 - 09:19 AM
@Bakara
Kontam šta hoćeš da kažeš, ali si napravio glupo poređenje jer je nemoguće da tuda prođe autobus, pod bilo kojim uslovima.
@FalloutBoy
Dobar ti je video koji objašnjava kako se cirkuliše biciklom kroz gradski saobraćaj. Međutim, tip kroz ceo video provlači tezu da se auta kreću brinom od 25-35 km na čas i da nije tako teško redovno se uključiti u saobraćaj i ići sredinom puta kad je to moguće. ONo što on zaboravlja da napomene jeste da se vozi uglavnom nekim sporednim ulicama gde je ili prevelik protok saobraćaja ili su u blizni škole. U Novom Sadu u bilo kojoj iole većoj i prometnijoj ulici retko ko ide ispod 50, na Buleveru Oslobođenja manijaci voze i po 80 na sat.Voleo bih da ga vidim kako se "provlači" tuda.
Opet kažem lepo je on to objasnio i mnogo toga što je rekao im smisla, pod uslovom da saobraćaj teče tako polako. U drugim slučajevima, ja bih rekao da gde god ima bici staza odvojena pored puta, uvek je bezbednije nje se držati ako je dosta sporija.
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
Postavljeno 11 February 2017 - 09:22 AM
Taj princip, pristup koji koristi, da tako kažem, je sasvim primenjiv u NS. Naravno, što je veća razlika u brzini, to su neke stvari drugačije. Pravim ovih dana tekst koji i to uzima u obzir. Uglavnom, meni se to sasvim dobro pokazalo u NS. I na bulevaru. Možda ne baš prestrojavanje u levu traku, ali sve ostalo je sasvim OK.
Postavljeno 11 February 2017 - 01:58 PM
@Bakara
Kontam šta hoćeš da kažeš, ali si napravio glupo poređenje jer je nemoguće da tuda prođe autobus, pod bilo kojim uslovima.
E jesi bukvalista...
bici trake su isto kao i zute trake za autobuse i taxi, tj daju prvenstvo i omogucuju neometano kretanje njima.
Znaci umesto te bici trake je mogla biti zuta traka kojom bi se kretao bus, i sve se bojim da bi i tada vozac skrenuo bez da se uveri da je slobodno.
Postavljeno 12 February 2017 - 06:08 PM
Nek je čoveku laka crna zemlja.
Najbezbedniji način da biciklista učestvuje u saobraćaju jeste da se pored regionalnih i magistralnih puteva napravi biciklistička staza koja će biti zabranjena za motorna vozila, kao što je to rešeno u Nemačkoj, Austriji i mnogim drugim zemljama. No nažalost, kod nas je problem da kad prave put ostave tih 70 cm staze za biciklistu, jer 70 cm sa jedne strane, pa 70 sa druge, pa puta jedno 200 km, i eto kako kako to oni koji nam vode zemlju "kraduckaju", što bi rekao Velja Ilić. No to je sad već sasvim druga tema....
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
Postavljeno 13 February 2017 - 08:01 AM
Strašne su to stvari. Imaš tih jedan metar puta, često ni toliko i tu nisi bezbedan, strepiš da li će neka budala da te pokosi.
Mom bratu je pre neki dan stigla presuda iz suda da je kriv što je pao sa bicikle i navodno, ugrozio saobraćaj iako je bio sam na putu. Krive ga da nije prilagodio vožnju i brzinu uslovima puta, a on se i ne seća kako je pao, jer je udario glavom o asfalt i bio čak u komi.
Postavljeno 13 February 2017 - 09:36 AM
Postavljeno 13 February 2017 - 07:38 PM
Strašne su to stvari. Imaš tih jedan metar puta, često ni toliko i tu nisi bezbedan, strepiš da li će neka budala da te pokosi.
Mom bratu je pre neki dan stigla presuda iz suda da je kriv što je pao sa bicikle i navodno, ugrozio saobraćaj iako je bio sam na putu. Krive ga da nije prilagodio vožnju i brzinu uslovima puta, a on se i ne seća kako je pao, jer je udario glavom o asfalt i bio čak u komi.
Ako cemo realno on i jeste kriv, niko nije skrivio pad osim njega samog.
Mnogi se pitaju sta je tu sad sporno kad je on sam sebe povredio, a ako razmislite on da se ubogaljio pao bi na neciji teret...eto zasto postoji kazna i za samopovredjivanje.
Postavljeno 13 February 2017 - 07:44 PM
Ukoliko doživiš udes za koji nije kriv neko drugi nego vremenske prilike ili odron ili led ili što već po automatizmu si isti kriv jer nisi prilagodio brzinu vozila uslovima na putu. Ovo je jedan od onih propisa.
Sent from my x600 using Tapatalk
To i jeste i nije tacno. Ako po snegu, ledu, nevremenu ili sta hoces vozis kao manijak - onda si i te kako kriv i treba da snosis posledice. Ako si smanjio brzinu, ako si preduzeo sta treba, onda nisi. Zato i postoji vestacenje da se utvrdi sta se desilo.
Postavljeno 13 February 2017 - 08:21 PM
Mnogi se pitaju sta je tu sad sporno kad je on sam sebe povredio, a ako razmislite on da se ubogaljio pao bi na neciji teret...eto zasto postoji kazna i za samopovredjivanje.
Ima logike, ali ti dobijas kaznu za ugrozavanje bezbednosti saobracaja, a ne zato sto ce neko potencijalno da brine o tebi. Dakle, dobijes kaznu i ako padnes i samo izgulis lakat. I ako nije bilo nikog, verujem da idu na foru "da, ali sta da je bilo nekog".
Postavljeno 13 February 2017 - 08:47 PM
U Srbiji nazalost kada za dlaku izbegnes sudar sa autom uglavnom vozac automobika smatra da si ti kriv jer si ti taj "koji treba da pazi na sebe".
Moram i ovo da iskomentarisem, jer sam upravo zbog toga mnogi biciklisti ginu.
Bicikl nije ni motor, ni auto, ni autobus ni bilo sta drugo. Biciklista u saobracaju mora da otvori cetvore oci, bilo u Srbiji, bilo u Pakistanu, bilo u Nemackoj.
0 članova, 3 gosta, 0 anonimnih korisnika