cybernck [drumas] 2006 Kovjanic Custom
#21
Posted 06 January 2010 - 06:35 PM
#22
Posted 06 January 2010 - 07:27 PM
Da li si imao pratnju,docek kolega biciklista,da li si sretao druge bicikliste na tvojoj turi?
Da li si imao krize,defekte?
Koliko je iznosio najvisi i najduzi uspon?
Cime si se hranio i hidrirao tokom voznje?
Kakvi su generalno tvoji utisci o turi,kakve su reakcije ljudi koje si sretao tokom pedalanja?
https://youtube.com/@ionebike
#23
Posted 22 January 2010 - 01:19 PM
Imao sam auto kao pratnju nakon prve trecine puta, a nisam imao doceke i nisam sretao druge bicikliste.
Dobro sam se pripremio, pa nisam imao krize kao takve (mada je nakon 200 km svaki naredni veoma tezak), a srecom ni defekte.
Nemam tacne podatke o usponima, tek nedavno sam kupio Polar sa altimetrom .
Kombinacija voda i izotonik, bonzite, banane i cokoladne bananice, jedno energetsko pice i jos po neka sitnica.
Tura je super, a kako je bilo pred sezonu (sto se tice odlaska na more), ceste su bile bas puste i osjecao sam se kao da je to sve pripremljeno za mene .
Na granici nisu vjerovali odakle idem i pitao me je bukvalno "da li si lud ili ti noge smrde?". Odgovorio sam mu "i jedno i drugo":)
Ono na cemu bih iduci put poradio je bolja putna hrana i hidratacija i po mogucnosti neko jednako spreman, da vozimo u paru.
Eto .
#26
Posted 23 January 2010 - 09:55 AM
samo da napomenem da sam desetak godina vozio kovjanic ramove i drum i mtb, covek je bio spas za srbiju devedesetih godina kada smo radili za par maraka i niko nije mogao da kupi bajs strane proizvodnje. da ne bi njega vozili bi celicne ramove... najveci srpski sampioni, Mikos, Brkovic, Zivkovici...vozili su kovjanic ramove na najvecim trkama i postizali odlicne rezultate =D>
#27
Posted 23 January 2010 - 11:09 AM
#28
Posted 29 January 2010 - 12:58 AM
znacile na mojoj voznji do mora. Giro Monza kacika - mnogo ljepsa, laksa, ugodnija za nosenje
i sa boljom ventilacijom nego moja stara Prowell kaciga.
Shimano SH-R099 drumske sprinterice sa tri kaisa i (sivim) karbonskim djonom - nove sprinterice
nakon 10 dugih godina! SM-SH10 Red (bez lufta) SPD-SL plocice - trebale bi biti veliki napredak
u odnosu na originalni SPD sistem. Sprinterice + plocice = fina kombinacija! Jedva cekam da ih
pocnem koristiti . I konacno - PD-R540 SPD-SL black pedale. Sve u svemu, ogromna razlika u
odnosu na moju staru opremu - ne mogu da vjerujem koliko sam energije rasipao sa njom!
Naredni update uskoro .
Photos here: http://photos.cybern...kovjanic?page=5
#30
Posted 02 February 2010 - 12:51 AM
Ako sam ikada fizicki i psihicki bio spreman za hronometar - onda je to bilo sada!
Bio sam prilicno dobar - osvojio sam drugo mjesto i srebrnu medalju u kategoriji Elite, tako sto sam 23 kilometra odvezao za 33 minute - 41 km/h prosjek - kojim sam bio prilicno zadovoljan.
Odvezao sam jos nekoliko drumskih trka u 2008., ali sada idemo u 2009.!
Nazalost, pocetkom 2009. sam bio bolestan 15-ak dana, sto me je totalno iscrpilo i upropastilo moje planove da se ove godine popnem jednu stepenice vise na podijumu na hronometru , ali to me nije sprijecilo da treniram, odvezem neke trke i rekreativne voznje, koje cu predstaviti u narednim apdejtima.
Fotografije: http://photos.cybern...kovjanic?page=5
Video hronometra: http://www.facebook....v=1197585186461
Video drumske trke: http://www.facebook....v=1197591666623
#31
Posted 14 February 2010 - 06:06 PM
13/Jun/2009 - ponovo u Makarskoj, sa planom da se drumskim biciklom popnem na Biokovo (u proslosti sam gore bio i autom i MTB-om). Startajuci na nivou mora - ceka me 30 kilometara uspona do vrha Sv. Jure na 1762 m/nv., od cega je 29.5 km uzbrdo .
Na otprilike pola puta:
Uspjeh!
Kompletan set fotografija: http://photos.cybern...kovjanic?page=6
#32
Posted 24 February 2010 - 04:25 PM
Na putu je i nekoliko ostrih dionica:
Vrh osvojen!
Kompletan set fotografija: http://photos.cybern...kovjanic?page=7
#35
Posted 05 March 2010 - 03:47 PM
tockova iz Velike Britanije - koje sam kupio nekih godinu ipo ranije! Sada je moja vizija bicikla
kompletna (osim zutih guma, ali nije mi se dalo nabacivati crvene). Tockovi ce biti koristeni
samo za hronometar i po nekad za trening voznje.
Zbog toga sto sam postao paranoican u vezi moje ful karbon viljuske (sa dobrim razlogom),
kupio sam Deda BlackForce2 karbonsku viljusku sa aluminijumskim vratom.
I konacno - Polar S725X, sto bi se reklo puls master, sa senzorima za brzinu i kadencu.
Mjeri, prikazuje i snima za naknadnu analizu sve sto me ikada zanimalo u vezi mojih voznji.
Ovim zavrsavam 2009. godinu .
Fotografije: http://photos.cybern...kovjanic?page=7
#36
Posted 05 March 2010 - 04:15 PM
#37
Posted 05 March 2010 - 08:56 PM
Viljuska je 1", dok je lula 1 1/8" sa adapterom (prstenom) za 1". Viljuske sa karbonskim vratom
ne koriste "pauk" nego "konusni ekspander" i kapu koja nije samo kapa, nego ulazi u vrat.
E sad, desilo se da ta kapa ulazi u vrat tacno toliko koliko je lula "visoka", a ekspander
se oslanja o nju sa donje strane, tako da je svo opterecenje islo u jednu tacku (tj. liniju)
na tom karbonskom vratu.
Vremenom mi se cinilo da mi volan postaje sve vise elastican i mislio sam da umisljam,
dok nisam rastavio i vidio da je vrat napukao, kao da ga ja neko pokusao prerezati.
U principu, samo treba zavrsiti "rezanje" i viljuska ce biti ok, samo malo kraca.
Eto, nesto sto se moglo zavrsiti potencijalno fatalno, na vrijeme sam sprijecio. Da sam
imao jedan prsten (distancer) iznad lule, a jedan ispod (kako sam kasnije stavio), do toga
vjerovatno ne bi ni doslo.
#38
Posted 05 March 2010 - 09:42 PM
Ali ako si slomio time vilu onda si ga bas zategao , jer time , look i cannondale(time) imaju najzilavije vratove... kevlar vlakna i sve.
Sva sreca pa si primetio ...
#39
Posted 06 March 2010 - 01:21 AM
Mislim da je glavni krivac adapter za lulu, koji se usjekao u vrat (bila lula pretegnuta ili ne).
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users