Jump to content

Photo

Pomoc oko velicine rama

• Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 tatamata

tatamata
  • Members
  • 2 posts

Posted 31 October 2009 - 07:23 PM

Potrebna mi je pomoc oko kupovine,nameravam da pazarim MTB, visok sam 190 cm i kako sam pocetnik ne znam koja bio otprilike velicina rama odgovarala. Hvala unapred na odgovoru i veliki pozdrav iz Kragujevca!
  • 0

#2 marko035

marko035
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 991 posts
  • LocationJagodina

Posted 31 October 2009 - 08:38 PM

Evo jedne tabele koja daje velicinu Mtb rama u zavisnosti od visine vozaca.Velicina rama koja je data je duzina od osovine pogona do mesta gde izlazi sticna(sticna je cev koja nosi sediste).Naravno razliciti proizvodjaci imaju razlicite geometrije tako da recimo dva rama mogu da imaju istu ovu dimenziju ali duzina da im bude razlicita tj da se razlikuju za 1-3cm.Npr ja sam 1.79cm i odgovaraju mi ramovi od 17.5''-19''.Naravno pozeljno je da ovi manji na granici budu sa onom malo duzom geometrijom a ovi veci sa malo kracom.Naravno geometrija se moze korigovati duzinom lule i izvlacenjem ili uvlacenjem sticne.Sve ispod toga ili preko je [-X .Ako ces voziti vise asfalt ili lagani off road uzmi malo veci ram(npr moj slucaj 19'')ali ako ces da ga ganjas po malo zahtevnijem offroad uzmi malo manji(moj slucaj npr 18'') jer se manjim ramom tj biciklom lakse manipulises po offroadu ali malo brze umara kad vozis asfalt.Moj savet u tvom slucaju je da ne kupujes nista ispod 20''=51cm,niti preko 22''=56cm.Naravno uvek se proba bicikla ali uvek je veci zajeb kupiti malo veci nego malo manji bicikl.

Attached Thumbnails

• sizes.jpg

• 0

#3 arioth

arioth
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2939 posts
  • LocationMagnitogorsk

Posted 31 October 2009 - 09:08 PM