Trenazer
#141
Postavljeno 02 December 2011 - 09:48 AM
Kod nas ih nisam viđala, vidim da ima da se naruči sa neta ali su 30-40e. Neisplativo mi je da dam tolike pare za gumu, ja ove redovne plaćam dosta manje. Jedna od poenti moje nabavke trenažera je da bude i ekonomski povoljno. A i mrzi me da naručujem
Ma na kraju ću samo da obujem patike i trči
Tomorrow, never.
#142
Postavljeno 02 December 2011 - 09:55 AM
Na nekoliko mjesta pročitah preporuke za korišćenje guma, namjenjenih za trenažere, i to, baš iz razloga velikog trošenja običnih...
To i buka i balansiranost, ali i dalje ne deluje normalno da se obična guma progrize za (onim tempom) 30 minuta vožnje... a ovde je uzrok habanja ipak noseća platforma a ne valjak.
#143
Postavljeno 02 December 2011 - 10:00 AM
E stvarno, najjači svetski biciklisti ga koriste za zagrevanje pred hronometar a ovi naši rekreativci se žale da im je preslab?? Što malo ne sednu na njega pa probaju umesto suve teorije? Evo ja nudim ko hoće da dođe kod mene kući i da proba magnetni trenažer pa neka kaže da li mu je preslabo! Proba je skoro pa besplatna...Aj da i ja prenesem svoja iskustva, vozio sam preko zime 2 sezone Tacx speedmatic trenazer...Taj ko kaze da je otpor premali ocigledno da nije ni probao i ne zna o cemu prica...Imao je 10 stepena opterecenja, plus sto kazu ljudi iz prethodnih postova kada se prebaci na veliku sajbnu ( drumas u pitanju) necu ni da pricam o prenosima 52- 11 ili 12 pozadi...
To ne mozes ni da okrenes a kamoli da imas kadencu u tim stepenima kad ti je opterecenje na 9 ili 10...
Prodao sam ga zbog prevelike buke koju pravi, dosta je bucan pri velikoj kadenci, kome ne smeta super je inace...
A ovi sto pricaju da im je slab otpor...Jel moze ovako da se kladimo... Ko od vas koji ste tvrdili da je otpor slab izvrti sat i po na Tacx satori trenazeru sa kadencom preko 90 uz stepen opterecenja 10 i prenos 53-11, dobije trenazer na poklon...
Ako ne uspe, da onda plati 100 evrica...heheh
Poslusajte malo Gamzzija, ne prica on to badava...
#144
Postavljeno 02 December 2011 - 01:19 PM
#145
Postavljeno 02 December 2011 - 01:26 PM
Elem, el' ima nešto što bi trebalo da znam a ne znam, ili postoje geometrije/vrste bicikla koje ne funkcionišu s magnetim trenažerima, ili bi trebalo da stavim drumašku gumu ili kojiveć?
Posto je sama osovina zadnjeg tocka pricvrscena za trenazer, sama geometrija rama ili bilo sta sl. nema nikakvog uticaja vec samo precnik tocka.
Nesto ti tu nije kako treba(ili podeseno, ili ti je tocak neodgovarajuceg precnika(prevelik)) 1 najobicnija guma bi trebalo da ti traje min. jednu zimsku sezonu.
#146
Postavljeno 02 December 2011 - 01:30 PM
Aj da i ja prenesem svoja iskustva, vozio sam preko zime 2 sezone Tacx speedmatic trenazer...Taj ko kaze da je otpor premali ocigledno da nije ni probao i ne zna o cemu prica...Imao je 10 stepena opterecenja, plus sto kazu ljudi iz prethodnih postova kada se prebaci na veliku sajbnu ( drumas u pitanju) necu ni da pricam o prenosima 52- 11 ili 12 pozadi...
To ne mozes ni da okrenes a kamoli da imas kadencu u tim stepenima kad ti je opterecenje na 9 ili 10...
Prodao sam ga zbog prevelike buke koju pravi, dosta je bucan pri velikoj kadenci, kome ne smeta super je inace...
A ovi sto pricaju da im je slab otpor...Jel moze ovako da se kladimo... Ko od vas koji ste tvrdili da je otpor slab izvrti sat i po na Tacx satori trenazeru sa kadencom preko 90 uz stepen opterecenja 10 i prenos 53-11, dobije trenazer na poklon...
Ako ne uspe, da onda plati 100 evrica...heheh
Poslusajte malo Gamzzija, ne prica on to badava...
Trebao bi nabaviti Swing ili Satori model, ako preferiras Tacx.Dosta su tisi, i imaju vise snage od speedmatic-a.
#147
Postavljeno 02 December 2011 - 01:33 PM
Bilo koja "slick" guma ce ti odraditi posao, sa najmanje buke na trenazeru.Verujem da su super te gume za trenažer, ali problem je cena i nabavka.
Kod nas ih nisam viđala, vidim da ima da se naruči sa neta ali su 30-40e. Neisplativo mi je da dam tolike pare za gumu, ja ove redovne plaćam dosta manje. Jedna od poenti moje nabavke trenažera je da bude i ekonomski povoljno. A i mrzi me da naručujem
Ma na kraju ću samo da obujem patike i trči
Namenskih guma za trenazer je bilo kod nas u oglasima, Continental Trainer(zute) za 26" po 20e, bilo par komada vise nema
#148
Postavljeno 02 December 2011 - 02:55 PM
daj fotku da vidimo šta se tu dešava...
Ili taj trenažer može da primi samo 26", ili si nešto prevideo.
#150
Postavljeno 02 December 2011 - 04:25 PM
Pa to i kazem, znaci trenazer ima jedno tri puta slabiji otpor od realne voznje, sto bih stavljao na 53/11 kadenca 90 da bih simulirao uspon uz Avalu i onda sve pocne da se trese od buke? Ocekivao sam od trenazera da ima na najjacem opterecenju isti efekat kao u realnosti kada je uspon 7-8% voznje sa prenosom na koji sam navikao (39/19 kadence 80-90),ali to se ne desava vec kao da vozim po ravnom. Sada razmisljam o sobnom biciklu zbog trosenja skupocenih delova u tom rezimu voznje. Verujem da je tezak otpor na 53/11 i ne bih se kladio ni na 10min.Aj da i ja prenesem svoja iskustva, vozio sam preko zime 2 sezone Tacx speedmatic trenazer...Taj ko kaze da je otpor premali ocigledno da nije ni probao i ne zna o cemu prica...Imao je 10 stepena opterecenja, plus sto kazu ljudi iz prethodnih postova kada se prebaci na veliku sajbnu ( drumas u pitanju) necu ni da pricam o prenosima 52- 11 ili 12 pozadi...
To ne mozes ni da okrenes a kamoli da imas kadencu u tim stepenima kad ti je opterecenje na 9 ili 10...
Prodao sam ga zbog prevelike buke koju pravi, dosta je bucan pri velikoj kadenci, kome ne smeta super je inace...
A ovi sto pricaju da im je slab otpor...Jel moze ovako da se kladimo... Ko od vas koji ste tvrdili da je otpor slab izvrti sat i po na Tacx satori trenazeru sa kadencom preko 90 uz stepen opterecenja 10 i prenos 53-11, dobije trenazer na poklon...
Ako ne uspe, da onda plati 100 evrica...heheh
Poslusajte malo Gamzzija, ne prica on to badava...
#153
Postavljeno 02 December 2011 - 06:06 PM
http://wm52.inbox.co...13_oJ.jpg.thumb
#154
Postavljeno 02 December 2011 - 06:38 PM
Geri, znas koji trenazer sluzi za Petrino Brdo? Evo ovaj ovde; ruski model ojacan sa krajem bastenskog creva, pruza neverovatan otpor, kadenca max 20-30 1min, ako neko hoce da priusti sebi ovo zadovoljstvo, menjao bih za traku za volan (crnu sa rupicama i ok malu polovnu pumpu
To je bre mala kadenca, neću da meljem, želim da sačuvam kolena, Petra je već 'ebana, nema više nijedno brdo da pokuša da me pobedi, ni Skanupia ni Kanua Mea !
P.S. ... čemu ti služi to baštensko crevce na žaru ?! Nemaš gumu na prednjem točku zato što ti ne treba a točak ti treba kao oslonac, šta fali da postoji guma ?!
#155
Postavljeno 02 December 2011 - 07:14 PM
#156
Postavljeno 22 January 2012 - 11:26 AM
Model: Tacx Cycleforce One
Odlična stvar! =D> Te neke mane za koje sam negde čula ranije mi se nisu pojavljivale. Niti je preglasan (zuji, naravno, ali ne jako), niti je preslabo opterećenje.
Opterećenje: Jeste drugačiji osećaj, drugačija dinamika otpora točka nego u pravoj vožnji, ali tako je sa svim sobnim biciklima i to u suštini nije problem.
Saasvim lepo može da se napuca puls! Podešavate opterećenje prenosom bicikla i opterećenjem trenažera i možete da napravite ubistveni otpor. Pa šta ko voli.
Moguće je raditi i sprint, ali doduše ne onaj pravi gde ćete celu težinu prebacivati na pedalu koja tad "radi" a bicikl ispod vas žestoko da leti levo-desno, jer biste se tako prevrnuli ili možda nešto polomili
Buka: Kao što rekoh, buka je zanemarljiva, potrebno je samo malo pojačati TV da biste ga lepo čuli dok vrtite. Uopšte nemam osećaj da će smetati komšijama ispod. Vozila sam i sa MTB slick i sa drumaškom gumom i skroz je ok. Mislim da kramponi ne bi bili dobra ideja
Dodatne prednosti: Zahteva vrlo malo vremena u odnosu na pravu vožnju. Treba vam 5 min da se spremite i skočite na bajs, za razliku od prave vožnje, gde je potrebno pronaći svu zimsku opremu, videti je l' u voznom stanju, videti kakvo je vreme napolju, izaći na ulicu i krenuti. Ovako, samo obučete gaćone (majica je višak) i trening je počeo.
Naravno, ništa ne može ni približno da zameni pravu vožnju, ali ovo je odlična zamena.
Eventualne mane: Za razliku od pravog bicikla, slabije se angažuje gornji deo tela (torzo, ruke), pa tu već treba smisliti nadoknadu.
Takođe, neke ljude smara ta vožnja u mestu. Ja sam se u teretani izdisciplinovala za to vrtenje u mestu, tako da mi nije problem. Jednostavno, pustite TV ili film, setite se da tim treningom postižete kondiciju, krenete da pravite planove za sezonu i udriii n2:1963_headbanger_playing_an_electric_guitar
Jeste da se i bicikl haba od takve upotrebe, ali jbg, ni kod babe nema za dž.
Edit: Ako vrtite trenažer negde u životnom prostoru, podbacite pod njega sve do prednjeg točka neke novine, stari čaršav ili sl. jer otpadaju sa njega sitan crni šljam, da l' sa točka, da l' sa pogona (verovatno sa oba). Ili operite bajs do perfekcije.
Eto, trenažer smatram vrlo dobrim potezom i toplo preporučujem. Da imam pare, pre bih uzela bicikl za spining, ali ovo je sledeće najbolje rešnje.
Pitajte ako vas nešto zanima.
Pozz!
Tomorrow, never.
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika