Trenazer
#63
Posted 25 November 2009 - 03:46 PM
Hvala.odlichno izgleda
oli okachiti video dok vozis biciklu na njemu?
Videcu vec za neki video sa biciklom na njemu.
Razmiljao sam da priljubim neke tockice za felnu i da mi to pravi otpor (samo da ne brmci kao ova osovina).
Videcu imam vremena da razmisljam o tome celu zimu.
P.S
I farbanje bi moglo da padne.
#65
Posted 09 December 2009 - 11:39 AM
Ja jos nisam sredio problem sa otporom tj. osovinom koja bi trebalo da pravi otpor ...Super su ljudi obe varijante !!!Stdjordje samo jos da odogovoris na pitanje kolko te je sve iskostalo i da pocnecmo da pravimo !!!! =D>
Nesto sam bio u guzvi pa nisam imao vremena da se pozabavim tim ...
Ali sam sad nesto nasao pa bice i to.Imam neku osovinu koja je teska i ne cuje se kad je veliki broj obrtaja u pitanju.
#66
Posted 16 January 2010 - 08:25 PM
http://wm52.inbox.co...13_oJ.jpg.thumb
#67
Posted 16 January 2010 - 08:57 PM
"The bicycle has a soul. If you succeed to love it, it will give you emotions that you will never forget."
Polar matrix - 14400km; Gary Fisher - 28983km; Wilier - ...in progress...
#69
Posted 16 January 2010 - 09:35 PM
A postoje li negativni efekti kod ovog rešenja, da li se troše pakne (ili ne daj Bože felna), da li se pregreva? Ako voziš 45min, to je 45min kočenja...Ja sam otpor resio tako sto iskrenem zadnju kocnicu da stalno koci...
256km u 2011.
1592km u 2010.
1987km u 2009.
#70
Posted 16 January 2010 - 09:40 PM
Jedina stvar koja je ok a alternativno je voznji uzivo, su valjci. Ipak tu mozes da vezbas kontrolu, opet treba da si koncentrisan...a trenazer stavis i ne mislis. Mozes i TV ispred, malo cipsa i milina. I mana svih tih stvari je da ne mozes vise od 45 minuta, makar bio Amstrong, a o disanju i ritmu ne treba trositi reci, nebo i zemlja sa poredjenjem prave voznje i nacina disanja. NA trenazeru nemas vetar, dakle jedna stvar losija, ipak vetar recimo, leti hladi, a posto nema vetra disanje moze da se maksimalno kontrolise, dok u gradu kad vozis nekad duva, nekad je vazduh vlazniji, nekad suvlji, nekad je dan tezak, nekad hladan vazduh...pa samim tim moras da nekako prilagodis disanje sto je jako tesko. U svakom slucaju ako ste vec toliko ozbiljni vozaci, profesionalci, sto vozte trenazer, lepo bajs, utoplite se i na voznju. 45 minuta prave voznje zamenjuje sate na trenazeru. Srecom zime nam nisu takve da je sneg nedeljama i sl. Evo veceras, lepo vece za voznju...
Pozdrav
"The bicycle has a soul. If you succeed to love it, it will give you emotions that you will never forget."
Polar matrix - 14400km; Gary Fisher - 28983km; Wilier - ...in progress...
#71
Posted 16 January 2010 - 09:54 PM
#72
Posted 17 January 2010 - 11:39 AM
Video sam vise slika gore pomenutog resenja na nekom drugom post-u.
Decko je slomio ram .., bajs je star jebem li ga koliko ... Koga briga sto se unistava crevo,kocnica,felna taj bajs ne moze da posluzi za nista bolje. Da mi imamo pare ne bih se zajebavali s tim.
A svrha je vrlo jasno istaknuta - na ovom vremenu nema nista od ozbiljne voznje zato i sluzi trenazer.
Nema ljutnje pokusajte ponekad da razumete ...
#74
Posted 17 January 2010 - 05:12 PM
"The bicycle has a soul. If you succeed to love it, it will give you emotions that you will never forget."
Polar matrix - 14400km; Gary Fisher - 28983km; Wilier - ...in progress...
#75
Posted 17 January 2010 - 05:13 PM
Nema ljutnje pokusajte ponekad da razumete ...
Evo sablon kada je neko licemerno go**o. Prvo podbodes na pocetku posta i onda kao nema ljutnje. Pa ako si baja idi do kraja. Druga stvar, POKUSAJ DA RAZUMES TI, A I JOS NEKI, DA JE OVO FORUM I JA SAM NAPISAO SVOJE MISLJENJE O TRENAZERU tako da nemoj da prosipas tu pamet kada je stvar vrlo jasna.
"The bicycle has a soul. If you succeed to love it, it will give you emotions that you will never forget."
Polar matrix - 14400km; Gary Fisher - 28983km; Wilier - ...in progress...
#76
Posted 17 January 2010 - 09:12 PM
Nema ljutnje pokusajte ponekad da razumete ...
Evo sablon kada je neko licemerno go**o. Prvo podbodes na pocetku posta i onda kao nema ljutnje. Pa ako si baja idi do kraja. Druga stvar, POKUSAJ DA RAZUMES TI, A I JOS NEKI, DA JE OVO FORUM I JA SAM NAPISAO SVOJE MISLJENJE O TRENAZERU tako da nemoj da prosipas tu pamet kada je stvar vrlo jasna.
"Pa ako si baja idi do kraja"- pa ja nemam nameru da se "nabadam"(ili vredjam) ovde ni sa kim.Tema je vrlo jasna.
Ljudi se bave problemom izrade trenzera i ostavljaju konstruktivne ideje a ne sporadicna razmisljanja.Ja nemam nista protiv tebe - ali razmisli malo.Mislim da pogresno shvatas moju primedbu.
Nemam ja razloga da isterujem neku istinu niti da se raspravljam, ako ti mislis ta je sve to sto si rekao umesno onda ok ti imas pravo da se istresas svoja misljenja, kraj price.
#78
Posted 18 January 2010 - 12:08 AM
oni koji ne veruju , gledace nam u ledja na prolece
Svaka cast za izjavu! =D>
Po meni, trenazer ne moze da zameni realnu voznju, po tom nekom dozivljaju. S druge strane, jeste da je monotono da verglas kod kuce (a mozda i ne, ako ti lepo bruje valjci ), ali je pogodno da se odrzi taj neki osecaj u nogama. A ne ono, prelezis zimu, pa kad otopli, napred srednja sajbna, a mislis da nema vise brzina za menjanje.
#79
Posted 18 January 2010 - 02:00 AM
E sad to sto neki imaju komplekse pa krecu da mene drkaju i kad nisu pominjani to je vec problem za neke specijalizovane ustanove.
Forum je mesto gde vise ljudi razmenjuje misljenja bez nametanja svog i vredjanja drugog lica. Ako ja napisem da je ZA MENE TRENAZER sranje i napisem svoje razloga u cemu je problem je li ?! Ajmo licmi, milane da cujem ? Dosta bre izdrkavanje somnabula raznoraznih oko gluposti. I ovo mesto nije za resavanje problema, imate PP (mada neki i privatne poruke kace na javni deo) ili neki drugi nacin, ne i forum.
Dosta sad.
"The bicycle has a soul. If you succeed to love it, it will give you emotions that you will never forget."
Polar matrix - 14400km; Gary Fisher - 28983km; Wilier - ...in progress...
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users