Trenazer
#241
Posted 02 April 2020 - 05:33 PM
Sobzirom na situaciju u kojoj smo svi, hocu da uzmem trenazer. Malo sam istrazivao i vidim da su ovi jeftini jako bucni, pa mi je potrban savet koji da gledam da uzmem a da je sto tisi? Planiram da potrosim nekih 200, 250 evra.
Hvala.
Inace bicikl je 29incha monti bajk
Послато са LM-G710 помоћу Тапатока
#245
Posted 03 April 2020 - 06:47 AM
Uljani u kombinaciji sa ćelavom gumom će verovatno biti najtiši, a da ne košta kao kajgana https://www.2bike.rs...id#.XobaPh6xU0N
Slično, ali jeftinije i na magnet https://www.2bike.rs...0w#.Xoba6x6xU0M
Možda će ovakvo nešto da bude najzgodnije?
https://www.2bike.rs...0w#.Xoba6x6xU0M
Plus podloga, što reče kolega. Nešto sunđerasto ili mekano, tipa one ploče za igraonice što se spajaju kao puzzle.
#246
Posted 03 April 2020 - 07:20 AM
Није проблем да купим неку подлогу, прочитао сам да су подлоге за јогу добра изолација за ово.Moraš ga izolovati od poda, inače se vibracije prenose dole čak i glasnije nego što ih ti čuješ. Sem toga, zaviso od tvojih roditelja (koliko čvrsto spavaju) i od izolacije u kući. Da li bi tvoji mogli da spavaju ako bi ti radio usisivač u sobi na primer?
А за ово друго, па не не могу да спавају ако би радио усисивач у истој соби.
Послато са LM-G710 помоћу Тапатока
#248
Posted 03 April 2020 - 08:19 AM
Te za jogu ce da se raspadnu brzo jer su gnjecave, a postolje trenazera i nogice su ostre. Mozda tu za jogu staviti ispod neke druge podloge kao dodatnu izolaciju, ali direkt na nju trenazer nikako.Није проблем да купим неку подлогу, прочитао сам да су подлоге за јогу добра изолација за ово.
А за ово друго, па не не могу да спавају ако би радио усисивач у истој соби.
Послато са LM-G710 помоћу Тапатока
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
#249
Posted 03 April 2020 - 09:49 AM
Ја радим од куће и генерално радим до 2 ујутро, између тога имам паузе. Због ове ситуације, одговарало би ми да имам могућност овакве врсте тренинга.Pa kad ti to misliš da vozis
Nije baš da ćeš posle trenazera odmah da spavaš tako da ga nećeš voziti jako kasno noću.
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
Тренутно планирам да га користим рекреативно, дол гледам нешто. Нисам планирао озбиљнији тренинг
Послато са LM-G710 помоћу Тапатока
#253
Posted 25 April 2020 - 05:37 PM
Iako se nadam da ću uskoro moći da vozim napolju, definitivno hoću da nabavim trenažer. Bolna tačka mi je igla/osovina. U prilogu je fotografija thru axle koja dolazi na mom biciklu. Na TACX sajtu postoji više varijanti: https://tacx.com/pro...u-trainer-axle/
Kada se pogleda PDF sa merama i dimenzijama, čini mi se da je jedina koja bi mogla da odgovara T1711, pošto ta jedina ima zakošeni (konusni) oblik leve strane. Nisam siguran oko dužine, šta znači 175 Max? Da li ta desna matica mora da se ušrafi do rama, ili može da ostane razmak od nje do rama?
Kapiram da ako uzmem samo jedan taj konus (ovaj deblji), da dobijem navoj koji je na pravom mestu i osovina viri sa desne strane 18mm, dovoljno za maticu koju posle hvata trenažer i još 7,5mm za koje ne znam da li mogu da ostanu prazni ili moram da postavljam ove ostale prstenove da to nekako popunim?
Pretpostavlljam da ovo M12x1 znači da je razmak između dva navoja 1mm (tako je kod mene)? Za ram bicikla piše samo 12x142mm TA.
Grešim li negde, hoće li ovo odgovarati? Hvala.
#254
Posted 15 November 2020 - 06:44 PM
Da li je problem da bicikl ostane na trenažeru u ovom položaju, bilo za bicikl bilo za trenažer? Bicikl nema QR nego through axle 12x142. Mrzi me da stalno skidam/vraćam točak, nisam ni vešt u tome (ali jesam mnogo bolji nego na početku), verovatno stalno skidanje/stavljanje nije zdravo ni za ram ni za osovinu (možda ni za menjač) pa sam mislio da ga ostavim ovako bar onim danima kada očekujem da ću sledećeg dana da koristim trenažer. TA adapter na trenažeru je okrugao i slobodno se rotira pa se nadam da mu je svejedno je li bicikl ispred ili iznad. Pri podizanju bicikla u ovaj položaj nisam osetio nikakav otpor. Kočnice su mehaničke i kad nije na trenažeru bicikl visi okačen o prednji točak u sličnom položaju.
Da ostavim ili da vraćam točak?
Ne znam što je prva slika zarotirana, trebalo bi da bude uspravna
#255
Posted 29 January 2021 - 04:19 PM
Prilikom montaže zadnjeg točka na onaj staromodni magnetni trenažer, kada se ostvari kontakt sa zamajcem, koliko je potrebno da taj kontakt bude jak da bi se dobilo optimalno opterecenje na trenazeru, to jest koliko je potrebno dotegnuti sraf?
Ja sam negde nasao na netu da je potrebno toliko dotegnuti da kada rukom zarotirate zadnji tocak da on putuje otprilike pola kruga i da se onda zaustavi, da je to optimalno opterecenje. Mislite li da je to opterecenje dovoljno ili da treba jos dotegnuti?
Nisam se nadao da cu opet montirati bajs na trenazer ali uprkos tome sto sam malo vozio prosle subote, kako mi se cini vreme mi ovog vikenda to nece dozvoliti jer konstantno pada kisa, pa se vodim filozofijom bolje ista nego nista...
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
#256
Posted 29 January 2021 - 04:33 PM
#257
Posted 29 January 2021 - 04:50 PM
Nego ako ti je tako jako lagano, mozes li da menjas opterecenje uz pomoc onog tockica koji montiras na korman? Cak i ovi stariji trenazeri imaju bar 6,7 stepeni opterecenja...
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
#258
Posted 29 January 2021 - 05:41 PM
Pa... Bitan je taj pritisak na gumu, jer ako ga nema, onda svakako ne vrtis nista.
Nego ako ti je tako jako lagano, mozes li da menjas opterecenje uz pomoc onog tockica koji montiras na korman? Cak i ovi stariji trenazeri imaju bar 6,7 stepeni opterecenja...
Ne znam da li smo se razumeli, pritisak na gumu mora da postoji, ali mislim da ne utiče na opterećenje, bar ne mnogo više nego deformacija gume u običnoj vožnji. Apropo količine otpora, podrazumeva se da regulaciju možeš da kombinuješ između točkića i stepena prenosa (nisam spomenuo, moja greška), ali ga ja većinu vremena držim na max, osim kad se zagrevam ili hladim.
#259
Posted 29 January 2021 - 08:30 PM
Nego kad smo već kod ove teme, zanima me da li je neko od vas koristio one rolere za trening u zatvorenom? Mislim na one rolere na koje se samo odgore stavi bicikl, gde je prilikom voznje potrebno odrzavati ravnotezu i sa kojima je vožnja u zatvorenom najpribližnija onoj na otvorenom? Ako jeste, kakva su vasa iskustva? Da li je tesko ovladati tom tehnikom? Da li ste imali neki peh da vam na primer tocak pobegne izvan trenazera ili tome slicno?
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
#260
Posted 29 January 2021 - 09:48 PM
Utiče bogami na opterećenje. Postoji velika razlika u tome da li ce guma tek ovlaš da dodirne zamajac ili ce da nalegne na njega.
Na to sam mislio kada rekoh da je bitno da guma ne proklizava. Ako nije dovoljan pritisak, guma će da šlajfuje i da se izguli (desilo mi se, znam). To nije podešavanje opterećenja već nivo radi-ne radi. Od pritiska gde radi (ne šlajfuje pod jakim sprintom) pa na dalje, nema uticaja, ali opet ne treba ni preterati jer to previše deformiše gumu, kontam da joj smanjuje vek trajanja, a i valjku koji nije metalni.
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users