Cev sedista(Shticna) sa suspenzijom za drumski bajs ?
#1
Postavljeno 19 October 2009 - 01:28 PM
Vozaci drumskih bicikala su u ne bas dobroj poziciji kad je u pitanju shok od udara prednje(zadnje) vile zato sto se vozi uglavnom bez amortizera.Rupe na domacim putevima (ja sam iz okoline Beograda) stvaraju dosta nevolja.
Mene zanima na koje se nacine dovijaju gore pomenute kolege.
Da li se zarad performansi placa skupa cena ?
Znamo da prednji(onaj na prednjoj vili) amortizer ako je malo veci dosta upija od snage koja se ulaze pedalanjem.
Stradaju ruke-ledja treba razmisliti o tome ...
Da li ovo moze da ublazi neke udarce koje vozac inace upija preko ruku i nogu ?
Da li je ovo nekakvo resenje ?
Postoje i primeri gde se amortizeri realizuju preko prednje vile, to su uglavnom mali amortizeri.
Ne zaboravimo ovde se govori o drumskom biciklu kome je krutost i ne udobnost osnova.
#3
Postavljeno 19 October 2009 - 02:38 PM
Ko hoce udobnost onda najolje da predje na brdski sa suspenzijama.
Doduse sve je stvar navike. Kad sam pre dve godine sa brdske presao na drumasa imao sam jedan prelazni period kad osecas bolove u rukama i to zbog tvrdoce bicikle, ali sada mi je ok... Vozim i po ravnom i po rupama i nista mi ne fali...
Kao sto si i sam napisao, zarad performansi se placa odredjena cena...
Negde gubis negde dobijas.
#4
Postavljeno 19 October 2009 - 02:44 PM
E kamo srece da nisu Ima toliko primer potpuno unistenih deonica sa kojim bi se i XC MTB borio, a prosecan put ima dovoljno rupa da covek koji vozi drumasa mora stalno da bude na oprezu.Ja na svog drumasa ovako nesto ne bih stavio nikad. Nisu nasi putevi bas tolko losi!!!
Sa druge strane stavljati ovakvu sticnu na drumasa je najblaze receno blasfemija
#5
Postavljeno 19 October 2009 - 03:13 PM
S ovim se slazem u potpunosti nasi su putevi cista depresija.E kamo srece da nisu Ima toliko primer potpuno unistenih deonica sa kojim bi se i XC MTB borio, a prosecan put ima dovoljno rupa da covek koji vozi drumasa mora stalno da bude na oprezu.Ja na svog drumasa ovako nesto ne bih stavio nikad. Nisu nasi putevi bas tolko losi!!!
Imam jednog poznanika koji mi se zali da ga bole ledja kad vozi malo duze (on vozi drumasa drugo).
Na jednoj od bicikala imam suspenziju na prednjoj viljusci i planiram da menjam tj. da uzmem obicnu viljusku za drumasa.Covek mi je rekao: "pusti to ne znas ti koliko je drumas krut , zajebi performanse".
Elem meni je 22 tako da cu da menjam to bez obzira na njegov savet ...
Je.. mi se za ledja kad preguram mladost onda cu da vozim rekumbenta
Verujem da ste u pravu mozda ipak treba da se plati odredjena cena.
Mozda ipak ne postoji neko "medju" resenje.
#6
Postavljeno 19 October 2009 - 05:24 PM
#7
Postavljeno 19 October 2009 - 07:39 PM
Necu da zvucim sad kao napaljena tinejdzerka ali drumas je najbolji samo kad je totalno krut.
Hvala svima koji su delili informacije
Pozdrav.
#8
Postavljeno 03 October 2011 - 07:32 PM
http://www.bikeradar... ... ort-18950/
#9
Postavljeno 03 October 2011 - 08:14 PM
#10
Postavljeno 04 October 2011 - 08:22 AM
Znam da postoji materijal koji se stavlja ispod laminata, koji je zvucna i termo izolacija (sive boje i izuzetno postojan,nece da izgubi svoj oblik, da se spljisti itd). A procitao sam da je to marsasu mana.
Moj volan je ionako tanak ako se ja pitam, dobro bi mu doslo par mm u obimu (uf kako ovo zvuci )
#11
Postavljeno 04 October 2011 - 11:49 PM
*gajimo slicnu boljku, ja cekam da se zavrsi sezona pa da sve to namestim dok budem radio generalnu, ne volim da isti posao radim dvaput.
#12
Postavljeno 06 October 2011 - 08:07 PM
Prvo, treba da pomeriš centar mase unazad:
- namesti sedlo tako da je potpuno vodoravno ili da je nos malo podignut;
- pomeri sedlo unazad a istovremeno ga malo spusti da bi zadržao odgovarajući položaj kolena u odnosu na stopalo;
- podigni volan.
Probaj da skloniš ruke sa volana dok voziš bicikl. Ako ne možeš da se zadržiš bez oslonca već omah padaš unapred, to znači da ti neko od gornjih podešavanja nije dobro.
Drugo treba da naučiš sebe da se manje oslanjaš na ruke:
- opusti ramena, laktove i šake: ramena treba da budu spuštena, laktovi savijeni;
- ispravi gornji deo leđa, zarotiraj karlicu unapred;
- prenesi što više težine tela na noge;
- vežbaj pojas (trbušnjake i leđnjake), on treba da nosi gornji deo tela kada si nagnut unapred.
Treće, treba da ono težine koju moraš da nosiš rukama, osloniš na odgovarajući deo šaka. Veoma dobro objašnjenje na tu temu može da se nađe ovde.
#13
Postavljeno 07 October 2011 - 11:42 AM
@ FIERI: ovo mi je itekako trebalo, link je boli glava!!! Shvatio sam da skroz pogresnu poziciiju imam sake pri voznji, to cu se truditi da ispravim, ja vozim bez rukavica, kontam da i to doprinosi utrnucu ruke... a ostalo cemo polako
1 članova čita ovu temu
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika