Zadnji mjenac
#4
Postavljeno 09 June 2009 - 08:06 AM
#5
Postavljeno 09 June 2009 - 08:30 AM
#7
Postavljeno 09 June 2009 - 10:41 AM
#9
Postavljeno 14 June 2009 - 10:48 PM
"The bicycle has a soul. If you succeed to love it, it will give you emotions that you will never forget."
Polar matrix - 14400km; Gary Fisher - 28983km; Wilier - ...in progress...
#10
Postavljeno 15 June 2009 - 04:26 AM
pretpostavljam da si onda stavio i kasetu 11-28 ili sl.?Ja nabavio pre dva dana (namestam u utorak) ,naravno nov, SRAM 9.0 kratki kavez za 80e. Sa ovim stvarima ni ne treba rizikovati, a ako zelite pouzdanost, morate se i otvoriti.
#11
Postavljeno 15 June 2009 - 06:50 PM
Kaseta je 11-32
"The bicycle has a soul. If you succeed to love it, it will give you emotions that you will never forget."
Polar matrix - 14400km; Gary Fisher - 28983km; Wilier - ...in progress...
#12
Postavljeno 15 June 2009 - 07:08 PM
MA MENI NIJE BITNO STANJE SAMO DA SLJAKA...JA BI TO KORISTIO ZA DH...ni ovaj mi ne smeta jedino mi zao da ga unistim,jer znam da ce kad tad da mu se desi nesreca...a za menjace sa kratikim kavezom znam stanje u srbiji...ili novo ili da skidam sa nekog polovnog bajka iz nemacke ili slicno
#13
Postavljeno 15 June 2009 - 07:13 PM
MTB do groba a i posle...
#14
Postavljeno 15 June 2009 - 10:06 PM
"The bicycle has a soul. If you succeed to love it, it will give you emotions that you will never forget."
Polar matrix - 14400km; Gary Fisher - 28983km; Wilier - ...in progress...
#15
Postavljeno 16 June 2009 - 05:45 AM
Iz mog iskustva na terenu se ne krivi kuka menjača i sl. zbog kačenja kaveza, nego zbog kačenja tela menjača. Kavez je savitljiv i lako će "otresti" sve sa sebe.MIso, dodao bih, da isto vazi ono sto kazu da kratki kavez ume da bude bolji na terenu iz tog prostog razloga sto ce teze da zakaci granu, kamen i sl. I upravo to sto si rekao, nekako brze radi kratki, bar je meni bio kraci i odma cepa, mada mozda je i zato sto je SRAM, shimano manje vise...
#16
Postavljeno 16 June 2009 - 09:41 AM
Mislim da ovo ne bi trebalo da bude pravilo...jer onda ne bi ni postojali dugi kavezi! Neko opšte pravilo jeste, da deo terena na kom mogu bez problema da prodju pedale u toku vožnje, takodje može i kavez menjača.kratki kavez ume da bude bolji na terenu iz tog prostog razloga sto ce teze da zakaci granu, kamen i sl.
#17
Postavljeno 16 June 2009 - 03:28 PM
Dug kavez bolje zateže duži lanac. Mada ja kontam da je gug kavez apsolutno nepotreban. Srednji kavez je taman kako treba, a mali kavez je extra za single speed pogone.Mislim da ovo ne bi trebalo da bude pravilo...jer onda ne bi ni postojali dugi kavezi!
#18
Postavljeno 25 September 2009 - 04:53 PM
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika