Nove biciklisticke staze
#44
Posted 08 May 2009 - 10:45 AM
Stigla je nova farba...
da ti ukradem poljupce
neka vrijeme samo leti
jos uvijek volim te...
http://www.juraifilm.com/
#46
Posted 08 May 2009 - 12:42 PM
A odakle vam info da će ono pored Ade biti biciklistička staza? Meni više lići na pokušaj da se naprave trotoar i parking, ali možda i grešim..
Bio neki baja na TV pa je to rekao sav ponosan...
http://www.dusanpopovic.com - Trčanje, bajs, planinarenje, putovanja, kuvanje...
#48
Posted 10 September 2009 - 09:36 AM
Mislim da bi oni mogli da budu pokretaci akcije da se srede staze po Beogradu.
Ovih dana sam "otkrio" neverovatne gluposti po stazama po kojima obicno nisam vozio.
Raskrsnica kod Delta City-ja je kriminalno uradjena.
Rupa i ostatak bandere na sred staze u Tosinom bunaru (kod ukljucenja na auto put)
"Juzni" blokovi su mracni sa par ekstremno opasnih mesta...
Neuradjeni prelazi na mnogim raskrnicama...
Zuti stubovi koji su negde praceni ostrim krivinama i nenivelisanim prelazima (sa kolovoza na trotoar)
Pisao sam Direkciji za gradjevinsko zemljiste... (i pismeno i elektronski) ali odgovor naravno nisam dobio
http://www.dusanpopovic.com - Trčanje, bajs, planinarenje, putovanja, kuvanje...
#51
Posted 10 September 2009 - 11:00 AM
ja bih bio srecan kad bi u kragujevcu bila neka biciklisticka staza.da imaju staze kao u bg-u ne bih se ljutio
Tako sam i ja mislio, ali sto vise pokusavam da budem uzoran gradjanin i vozim po stazi tamo gde postoji, sve vise zastupam stav da si bezbedniji na ulici nego na ovakvim stazama.
Naravno, ima delova gde je staza uradjena odlicno, ali stvarno je mozda samo 10% prelaza sa staze na ulicu (na raskrsnicama i pesackim prelazima) uradjeno kako treba. Uvek (ali bas uvek) je bolje ne ici bici stazom gde treba da se predje na ulicu, nego ici preko "oborenih ivicnjaka ili provlaciti se izmedju uskih stubova (ograda) na tim mestima .
http://www.dusanpopovic.com - Trčanje, bajs, planinarenje, putovanja, kuvanje...
#55
Posted 14 September 2009 - 08:52 AM
Na ovoj slici je nesto kao i kod nas zaustavna traka, koja 99% zvrji prazna. Taj asfalt je mogao da se iskoristi za biciklisticku stazu, a njima, kad se pokvare, na zemlju. Nece se istopiti.
Pre mesec dva vozam Adom i vidim bajkera kako bas uziva. Reko', zamisli ovakvu stazu do mora!?
"Sutra bih kren'o", kaze on.
Ali na stranu to... Mnogo vise ljudi bi koristilo bicikl za svakodnevne potrebe, pa bi dosta njih iz Lazarevca, na primer, isli do BG-a bajsom. Ne bi to bile bacene pare. Takve staze se ne trose dugo vremena i na duze vremenski rok bi sigurno bilo isplatljivo. Svaki bajker vise, vozac manje, ili putnik u busu manje. Manje putnika, manje buseva. Manje buseva i manje kola, i onaj put duze traje. Itd. Itd.
No, znam da su to pusti snovi, da cela Srbija bude "umrezena"...
#56
Posted 14 September 2009 - 09:02 AM
Zamislite jos da na svakih 10-ak kilometara bude kamp mesto (samo cesma i travnjak i par klupica), gde bi nam kraj bio...
http://www.dusanpopovic.com - Trčanje, bajs, planinarenje, putovanja, kuvanje...
#57
Posted 14 September 2009 - 09:28 AM
Te medjugradske staze bi bile sjajne.
Zamislite jos da na svakih 10-ak kilometara bude kamp mesto (samo cesma i travnjak i par klupica), gde bi nam kraj bio...
To mozda cak ne bi ni bilo potrebno jer bi staze imale pun smisao samo ako bi povezivale sva mesta (naselja, sela) izmedju, ajd' opet, izmedju Lazarevca i BG-a. A svako selo ima i klupice i cesme i prodavnice ...
To bi znacilo da svaki prosecan, zdrav stanovnik/ca Srbije, iz bilo kog od tih mesta, moze svakog lepog dana (kad nije neko nevreme) da putuje bajsom 20-25km na jednu ili drugu stranu, iz bilo kog razloga. dal' da uziva ili zato da nesto zavrsi, nebitno.
Mnogi moji poznanici bi vozili bajs ali im je najcesci izgovor "Kuda?"
I potpuno ih razumem. Kako ortak iz Batajnice da dodje do Zemuna (a to je samo 20-ak minuta voznje) a da ne ide opasnim putem?
Juce vozim bajs bas tuda i gledam milion ljudi u busu, vracaju se sa mitinga. Pola od njih je moglo da ide bajsom, stigli bi za pola sata-sat, pa i dva da je, sta im fali, zdravo je, lepse od guranja u busu, ali nemaju kuda!
#58
Posted 15 January 2010 - 08:29 PM
Prvo su pola trotoara pretvorili u bici stazu (sa ukopanim ivičnjacima)
Zatim su između pešačkog i bici dela zjapili krateri celom dužinom jedan dosta dug period (sigurno više od godinu dana).
Onda se potrefilo da sam ja krajem prošlog leta pisao na više adresa o problematičnim mestima na bici stazi i da su posle mesec dana popravili dosta od tih stvari što sam ja pisao. Između ostalog naveo sam i primer tih kratera između. Strelicom sam označio deo koji su popravili celom dužinom od Narodnih heroja do Bulevara umetnosti.
Danas ili juče su počeli da sređuju i trotoar. Naravno da se postavlja pitanje: Zar nije moglo sve od jednom da se uradi? Odgovor znamo!
http://www.dusanpopovic.com - Trčanje, bajs, planinarenje, putovanja, kuvanje...
#59
Posted 17 January 2010 - 09:08 PM
Imaš ULICE u Munze koje su pre koju godinu stajale raskopane MESECIMA. Lupam - dođu iz vodovoda pa iskopaju, zamene cevi. Stavi se asfalt. Dve nedelje kasnije dođu iz PTTa, iskopaju, zamene kabl. Asfaltiraju. Onda dođu iz bemligavećčega i raskopaju. To tako stoji neko vreme, dok se ne sete šta su trebali da urade, ali niko ne zna. Asfaltiraju. Pet dana kasnije se sete - došli su da postave kablove za struju. Raskopaju...
Tuda su išli autobusi.
Boli njih za biciklističku stazu.
Ovo iz snežnog perioda
#60
Posted 17 January 2010 - 09:55 PM
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users