Kodeks kazni
#6
Posted 02 April 2009 - 12:26 PM
https://youtube.com/@ionebike
#9
Posted 02 April 2009 - 04:38 PM
mada mislim da nece biti ni 20% toga sprovedeno u praksu
#10
Posted 02 April 2009 - 07:08 PM
50CHF je kod njih 1800RSD
100CHF je kod njih 3000RSD
200CHF je kod njih 6000RSD
i opet
200CHF je po nekad i 12000RSD
ko god da je ovo pravio, svaka mu dala
#12
Posted 02 April 2009 - 07:26 PM
Ispade da su naše skuplje?ja sam to shvatio kao dva odvojena cenovnika, jedan za medjunarodne trke (verovatno prenešen od uci-ja), a drugi za nacionalne pa su i cene/kriterijumi različiti
Dođe mi da ne startujem Mišeluk kada pročitam sve ovo...
#13
Posted 03 April 2009 - 05:53 AM
ako se dobro sećam, ljudi koji su vozili hobi trke žalili su se, na ovom ili bounty forumu (nažalost, trenutno ne mogu da iskopam http:// referencu), da im to smeta.
#14
Posted 03 April 2009 - 10:41 AM
#15
Posted 09 February 2021 - 08:15 AM
UCI je novim pravilima uvela još besmislenih zabrana koje treba da počnu da važe od 01.04.2021
Prva zabrana se odnosi na zabranu tkz "super tuck" pozicije u spustu:
https://www.cyclingn...afety-measures/
Druga zabrana sankcioniše simulaciju vožnje na aerobaru, što mnogi vozači koriste kad su u begu da telo postave u što aerodinamičniju poziciju:
https://www.swisscyc...-for-littering/
Moje lično mišljenje je da sve ovo vodi još dosadnijem i manje interesantnom peletonu. Vozači će biti destimulisani da naprave neki odlučujući beg od grupe. Mnoge velike pobede su izvojevane u spustu.
#16
Posted 09 February 2021 - 08:49 AM
Iskreno, ne vidim ovo kao nešto što pravi drastičnu razliku. Mnoge su pobede osvojene na spustu i u begu i pre nego što je Mohorič zapedalao sa horizontalne cevi, ili se Museeuw nalaktio na volan.
Velika primedba je što se UCI i dalje fokusira na šminku i sankcionisanje vozača, umesto da pritisne organizatore da više obrate pažnju na bezbednost na rutama trka.
#18
Posted 09 February 2021 - 09:29 AM
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
#19
Posted 09 February 2021 - 10:42 AM
Poenta je u principu - ako je zabranjen aerobar, iz istog razloga treba da bude zabranjen i "nevidljivi aerobar". A inače sam u poslednjih godinu-dve više puta video da se neko nalakti na volan i kad nije na čelu kolone.To niko ni ne koristi u vožnji u grupi već solo kad je u begu, tako da mislim da grešiš.
Bilo bi interesantno izvući statistiku koliko je padova prouzrokovano ovim načinom vožnje.
#20
Posted 09 February 2021 - 11:41 AM
Pa ako gledaš taj princip onda vidiš da ovo nije nikakav nevidljivi aerobar već tehnika vožnje. Prosto ko je veštiji i može da vozi ovako zgrčen u toj poziciji ima veće šanse. Isto važi i za "super tuck" poziciju za spust.
Biciklizam je oduvek bio spoj snage i pre svega tehnike, taktike i mudrosti i tako treba i da ostane.
Komentari na stranim forumima su uglavnom negativni na ovu vest. Otprilike svodi se na to da oni lepo ukinu i biciklizam.
Osim toga padovi su neizostavni deo biciklizma i svaki vozač preuzima rizik onog momenta kad sedne na bicikl.
Meni je recimo uživanje gledati Sagana i ostale tehnički potkovane vozače na spustu.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users