Za sve se može naći adekvatno rešenje. U svakoj situaciji.
Ako ne znate cenu onoga što prodajete (mada je ovo totalno bezveze objašnjenje i jedino može da se objasni nezainteresovanošću oglašivača jer na netu ima svega, cena za sve proizvode, guglaš, vidiš koliko košta nov/polovan, kod nas/u inostranstvu, pogledaš ono što prodaješ, jel izagleda kao novo, radi kao novo, ima garanciju, nema!, staviš cenu nešto nižu nego u prodavnici, ako hoćeš da prodaš that is, ima ogrebotine, korišteno je, staviš još nižu cenu... itd) jednostavno možete staviti napomenu u oglasu "Pošaljite ponudu" ili "Primam ponude" te dve reči toliko puno objašnjavaju.
Ako već nećeš da staviš cenu da konkurencija ne bi uradila ovo ili ono ili hoćeš da te zivkaju po ceo dan možeš da staviš u opisu "Cena na upit", "Pozovite za cenu"...
Zaista nije teško biti kulturan.
Ja jednostavno hoću da odmah znam cenu zato što je to glavni faktor kupovine, meni možda ne treba nova šticna ili novo sedište ili novi gripovi ali ako je proizvod interesantan a cena primamljiva možda to sebi i kupim, što da ne, ne mora se uvek nešto kupovati iz nužde, može nešto i radi ličnog zadovoljstva ali ako je cena 0 to se nikad neće desiti, taj proizvod neću da kupim jer ne želim da trošim vreme i novac samo da bi dobio informaciju.
Ako proizvod ima cenu od 0 dinara ili 0 eura a nema nikakvih napomena koje sam pomenuo (tipa "Cena na upit") ja smatram da je u pitanju poklon, nudiš nešto u zamenu za 0 din/eur, znači poklanjaš, ja sam voljan da u tom slučaju preuzmem troškove dostave. Naravno, svi znamo da neko ko prodaje 30 bajseva od čega 5 ima cenu a 25 su "0" (juče baš videh takvog) iste ne poklanja već jednostavno hoće da navuče mušteriju u zavisnosti od trenutnog raspoloženja, ako mu kupac deluje zanimljivo po glasu, možda mu kaže nižu cenu, sutra možda kaže višu ili ako zaključi da se potencialni kupac baš i ne razume pa krene da priča bajke ne bi li navuko kupca, ako zove više njih možda će prvom reći nižu a onom 5-tom višu, znači čisto zavlačenje, danas jedna priča sutra druga.
Ono što mene ipak najviše nervira je da se ovo koristi čisto da bi se oglasi bolje pozicionirali i u tom slučaju nije nužno da cena bude "0" nekad stave i neki drugi iznos tipa 5€ a kad otvoriš oglas vidiš da tu nema ničega za 5 evra, ovo je vrlo česta situacija pri prodaji delova gde kad se otvori oglas postoji lista delova i ni jedan nema tu cenu koja je navedena u polju "Cena" već su sve veći iznosi.
Sve u svemu, kao što je neko rekao, ako prodavac ne želi da upiše cenu, nema načina da se na to natera, zapravo jedini način je kada bi se svi potencialni kupci i interesenti udružili i izbegavali svaki kontakt sa takvim prodavcima pa onda kad bi videli da ih niko ne kontaktira za proizvod čija je cena "0" verovatno bi se zapitali u čemu je problem, da možda nije cena previsoka, da je smanje ipak malo a dok se tako nešto ne desi (samoorganizacija u Srbiji hahaha mislim da niko od nas tako nešto neće doživeti) ne bi bilo loše uvesti opciju u podešavanjima naloga kojom će se iz prikaza oglasa izbaciti svi oglasi sa cenom "0" (može čak da se ide i do 5€ ili 10€ recimo jer to uvek može da se prikaže kao 600-1200 dinara pa ni ne postoji potreba za ciframa ispod 10€ tj. brojevima manjim od 10) a da oglasi pritom ne budu sortirani po ceni u rastućem rasporedu već i dalje po datumu objavljivanja...
Siguran sam da bi Ciklo već intervenisao kada bi postojale mogućnosti da se ovaj problem reši što automatski implicira da rešenja nažalost nema...