Marzocchi 44 ATA micro...
Started By
misaxtr
, Mar 04 2009 07:56 PM
52 odgovora na ovu temu
#1
Postavljeno 04 March 2009 - 07:56 PM
Od kako je Marzocchi proizvodnju preselio na Tajvan - stvari su krenule nizbrdo...tako je izgleda i sa ovom novom vljuskom 44 ATA Micro, zamisljena da bude naslednik XC5/6/700 serija. TST Micro je novi pomak u odnosu na TST 5 sa 40mm podesavanja hoda. Ove serije imaju implemantiran i novi 15mm sistem osovine...na papiru zvuci odlicno ALI u realnosti - cvrstina iako sa QR15mm - nista bolje od najobicnijeg standardnog QR. Samo uvijanje viljuske je primetno, kao i rad i kolebanje nogica kod semeringa posle samo par voznji. TST je ovde posebna prica - da bi postigli koliko - toliiko podnosljiv rad viljuske, bilo je potrebno cak 2 meseca podesavanja u voznjama. Da jos bude crnje - veoma lako je slucajno odvrnuti ceo ATA damping, a TST dugme je otpalo u toku voznji, cak i pre zavrsetka testa...
Kao slag na tortu dolazi cena - 942 USD - sto je SUMANUTO za ovakvo lose performanse - sto je mnogo - mnogo je.
Kao slag na tortu dolazi cena - 942 USD - sto je SUMANUTO za ovakvo lose performanse - sto je mnogo - mnogo je.
MTB do groba a i posle...
#3
Postavljeno 04 March 2009 - 09:18 PM
ATA totalni promasaj Marzocchi-ja
Idemo redom. Za one koji neznaju ATA-Air Travel Adjust je podesavanje hod vozdusnih amortizera kod Marzocchi-ja. Ugradjuje se u kataloski najbolje i najskuplje amortizere. Znaci da se pohvale sa ovim uredjajom mogu samo 44, 55, 66 i 888. Ovo je trenutno stanje i nepricam o ranijim modelima. Znaci sam sistem se smatra kao nesto najbolje sto moze Marzocchi da ponudi nama vozacima. Isto kao i Air U-Turn kod Rock Shox-a. Znaci isti proizvod smao drugo ime. Znate svi razlicito zbog patentiranja i druge stvari kojima nije mesto ovde. Da se vratimo na sistem. Znaci ATA dozvoljava vozacu podesavanje hoda amortizera za 40mm. Znaci kod 44 ide 100-140 kod 55 125-165 kod 66 140-180 i kod 888 ide 160-200. Ali taj sistem jos od kada je izasao 2007 ako se nevaram je trn u oku svakog vozaca koji ima takav amortizer. Desavalo se ljudi da pracaju svoje amortizere u Marzocchi 8 puta godisnje da im promene ATA sistem. Taj amortizer je vise vreme prosao u servisu nego na terenu. koji su nedostatci. Najmanji medju njima je da ATA sistem sam spusta amortizer dok vozac vozi spust. Znaci postavite recimo 66 u pozicijiu 180mm i na kraju spusta amortizer vam se nadje na 140mm. Najmanji problem jer mozes da ga opet vratis na 180mm. Ali da platis 1000$ ili eura i da se zajebavas tako ne ide. Drugi problem. ATA sistem is;usta vazduh. Danas ga napumpas sutra pritisak u komoru je opao da doprinese da se amortizer nemoze voziti. Znaci pravac servis i promena celog sistema. I dosli smo do treceg i najzajebanog problema koji poseduje ATA. Amortizer sam se zaglavi na neki polozaj i tako ostane sve dok ne ode u servis. Zamislite vozite bilo koji zabarski amortizer koji poseduje ovaj famozni sistem na maksimalni hod. Vozite neki spust u skocite neku karpu koren ili nesto slicno, ili ga samo vozite. Odjednom amortizer stane na donju granicu i nemoze nikako da se vrati gore. Ako imate srecu da se to desi na skoku najebali ste kao zuti mrav jer ocekujete amortizer da se vrati na svoj maksimalni hod i da lepo doskocite. U taj trenutak ode glava preko volana a telo doskoci na zemlju. Jedini spas je kaciga i oklp za telo. Pitanje koliki.
Znaci ja sam nabrojao samo nekoliko problema koji su karakteristicni za ATA-u. Ako neko zna vise neka me dopuni. Neznam gde sam citao da ATA nemoze da se servisira nego vec Marzocchi kada primi amortizer menja ceo kertridz. Neznam koliko je tacno jer kako sam naveo samo sam procitao na netu i neznam koliko je verodostojno. Ali ono sto ceo svet zna je da su problemi zapoceli kada je Marzocchi preselijo svoju proizvodju u fabrikama gde se izradjuje SR SUntour u Kini i na Tajvanu. U jedan review koi sam citao sad neznam dali 55 ili 66 neki decko je otvorijo amortizer iz inata jer mu dojadilo da mu se pokvaruje i hteo da vidi sta ima unutra. Nasao je SR Suntour rebound sistem. Znaci u vili od 1000 banknota naso sranjtorov rebound koji ubacuju u vile od 100 banknota. Zalosno.
Meni iskreno ATA mi se vise svidja od 2-Step koji ima Rock Shox(koji na pocetku svoje karijere je bijo sa mnogo problema) jer mozes da postavis vilu na koji hod zelis jer nemas samo dva raspooziva hoda.
Idemo redom. Za one koji neznaju ATA-Air Travel Adjust je podesavanje hod vozdusnih amortizera kod Marzocchi-ja. Ugradjuje se u kataloski najbolje i najskuplje amortizere. Znaci da se pohvale sa ovim uredjajom mogu samo 44, 55, 66 i 888. Ovo je trenutno stanje i nepricam o ranijim modelima. Znaci sam sistem se smatra kao nesto najbolje sto moze Marzocchi da ponudi nama vozacima. Isto kao i Air U-Turn kod Rock Shox-a. Znaci isti proizvod smao drugo ime. Znate svi razlicito zbog patentiranja i druge stvari kojima nije mesto ovde. Da se vratimo na sistem. Znaci ATA dozvoljava vozacu podesavanje hoda amortizera za 40mm. Znaci kod 44 ide 100-140 kod 55 125-165 kod 66 140-180 i kod 888 ide 160-200. Ali taj sistem jos od kada je izasao 2007 ako se nevaram je trn u oku svakog vozaca koji ima takav amortizer. Desavalo se ljudi da pracaju svoje amortizere u Marzocchi 8 puta godisnje da im promene ATA sistem. Taj amortizer je vise vreme prosao u servisu nego na terenu. koji su nedostatci. Najmanji medju njima je da ATA sistem sam spusta amortizer dok vozac vozi spust. Znaci postavite recimo 66 u pozicijiu 180mm i na kraju spusta amortizer vam se nadje na 140mm. Najmanji problem jer mozes da ga opet vratis na 180mm. Ali da platis 1000$ ili eura i da se zajebavas tako ne ide. Drugi problem. ATA sistem is;usta vazduh. Danas ga napumpas sutra pritisak u komoru je opao da doprinese da se amortizer nemoze voziti. Znaci pravac servis i promena celog sistema. I dosli smo do treceg i najzajebanog problema koji poseduje ATA. Amortizer sam se zaglavi na neki polozaj i tako ostane sve dok ne ode u servis. Zamislite vozite bilo koji zabarski amortizer koji poseduje ovaj famozni sistem na maksimalni hod. Vozite neki spust u skocite neku karpu koren ili nesto slicno, ili ga samo vozite. Odjednom amortizer stane na donju granicu i nemoze nikako da se vrati gore. Ako imate srecu da se to desi na skoku najebali ste kao zuti mrav jer ocekujete amortizer da se vrati na svoj maksimalni hod i da lepo doskocite. U taj trenutak ode glava preko volana a telo doskoci na zemlju. Jedini spas je kaciga i oklp za telo. Pitanje koliki.
Znaci ja sam nabrojao samo nekoliko problema koji su karakteristicni za ATA-u. Ako neko zna vise neka me dopuni. Neznam gde sam citao da ATA nemoze da se servisira nego vec Marzocchi kada primi amortizer menja ceo kertridz. Neznam koliko je tacno jer kako sam naveo samo sam procitao na netu i neznam koliko je verodostojno. Ali ono sto ceo svet zna je da su problemi zapoceli kada je Marzocchi preselijo svoju proizvodju u fabrikama gde se izradjuje SR SUntour u Kini i na Tajvanu. U jedan review koi sam citao sad neznam dali 55 ili 66 neki decko je otvorijo amortizer iz inata jer mu dojadilo da mu se pokvaruje i hteo da vidi sta ima unutra. Nasao je SR Suntour rebound sistem. Znaci u vili od 1000 banknota naso sranjtorov rebound koji ubacuju u vile od 100 banknota. Zalosno.
Meni iskreno ATA mi se vise svidja od 2-Step koji ima Rock Shox(koji na pocetku svoje karijere je bijo sa mnogo problema) jer mozes da postavis vilu na koji hod zelis jer nemas samo dva raspooziva hoda.
Before you ask stupid questions, ask GOOGLE first
#4
Postavljeno 04 March 2009 - 09:40 PM
Da dodam i sledece: Marzocchi je u 2008 takodje morao da izda zvanicni "recall" svojih viljuski i to 2008 model 888RC3 i 888RC3WC. Ono sto je i Arioth pomenuo, recall se tice upravo tog sistema - opasnost da viljuska ostane zaglavljena u polozaju maksimalnog potiska nanize. Takodje, viljuska se moze iznenada vratiti u normalan polozaj ukoliko se prostupi rasklapanju os strane vozaca i moze izazvati ozbiljne povrede. Naravno i one su proizvedene na Tajvanu...
MTB do groba a i posle...
#5
Postavljeno 04 March 2009 - 09:48 PM
Evo koje rezultate imaju vile koje imaju ovaj sistem u sebe
55, 66, 888 mada 888 nije realna brojka jer ima smo jednog ocenivaca. Bilo kako bilo slab izbor je Marzocchi u ove godine. Do 2007 su bili stravopocit za kvalitet i izdrzlivost ali toga doslo kraj
55, 66, 888 mada 888 nije realna brojka jer ima smo jednog ocenivaca. Bilo kako bilo slab izbor je Marzocchi u ove godine. Do 2007 su bili stravopocit za kvalitet i izdrzlivost ali toga doslo kraj
Before you ask stupid questions, ask GOOGLE first
#9
Postavljeno 13 March 2009 - 04:20 PM
ja imam 2007 marzocchi bomber xc700 ata , polovnog sam ga uzo , i ne pravi sad nikakve probleme ... vozio sam ga oko nedelju dana na 130 mm (max) i nije se vracao na 90 tako da ne znam... za sad ne pravi probleme ... Ja sam sanjao da imam bomber viljusku jos od kad samo uzo geniusa,i evo ostvarilo mi se , jedini problem je sto niko ne moze da mi servisira ... a vi me tolko plasite da ne znam sta da mislim...
My world is not flat ,there are tousand ways to the botom , every way is a new EXPERIENCE,i choose DOWNHILL , what is you way ?
#18
Postavljeno 14 March 2009 - 02:37 PM
primetio sam LUFT kod teleskopa i sad ne znam sta da radim , nisam ga vozio off road ni jednom....
mozda jednom ali to nije bilo nista ozbiljno.. puko sam poceo sam da placem kolko se nerviram....
mozda jednom ali to nije bilo nista ozbiljno.. puko sam poceo sam da placem kolko se nerviram....
My world is not flat ,there are tousand ways to the botom , every way is a new EXPERIENCE,i choose DOWNHILL , what is you way ?
#19
Postavljeno 14 March 2009 - 02:41 PM
Lufta ima i to poprilično,lično sam se uverio.Lično do sada nikada nisam rasklapao Marzzochi,a i da ga rasklopim,nemam za njega rezervne delove,ako bude nešto trebalo.Oduvek sam bio za to,da kupujem delove za koje uvek mogu da se neđe sve što treba,i ako treba.
#20
Postavljeno 14 March 2009 - 02:44 PM
LUFT a nema ni 300km u vilici. To je previse neozbiljna stvar. Totalno
Samo da se dopunim. Posto je full-susp moguce je da ima luft u piksnama gde se kaci zadnji amortizer. To moze da se oseti na prednji amortizer kada drzis obe kocnice a probavas dali ima luftu u teleskope. Lepo proverite da nije to problem. Ako se ispostavi da su piksne u redi ode amortizer na servis
Samo da se dopunim. Posto je full-susp moguce je da ima luft u piksnama gde se kaci zadnji amortizer. To moze da se oseti na prednji amortizer kada drzis obe kocnice a probavas dali ima luftu u teleskope. Lepo proverite da nije to problem. Ako se ispostavi da su piksne u redi ode amortizer na servis
Before you ask stupid questions, ask GOOGLE first
1 članova čita ovu temu
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika