Servis prednjeg amortizera
Started By
lasica
, Feb 04 2009 10:29 PM
152 odgovora na ovu temu
#41
Postavljeno 06 February 2009 - 02:28 PM
Za Mickey
Hocu da naglasim da sam pre 10-ak dana bio na pripremama u CG, i da sam imao priliku da probam i dobro pogledam RS SID Race 2005, koji vozi mali Akos, kome me je skoro uradjen servis i radi perfektno! Svake pohvale! Nisam skoro probao SID koji je tako dobro radio posle servisa!I onda mi nije jasno kako ste uspeli jedan da dovedete do perfekcije, a drugi ne? Verujem da ste vise volje i truda ulozili u amortizer vaseg takmicara, nego u moj?! I mislim da je to jedini razlog cele zbrke!
Sigurno nije problem kako sam ja dosao do te vile, dal trampom, ili sam je preplatio ili dobio za dzabe... Pa sta i ako je starija od 4 god. ??? Viljuska nije demolirana i po svemu sudeci dokle god bude dobro cuvana, radice posao perfektno.
Hocu da naglasim da sam pre 10-ak dana bio na pripremama u CG, i da sam imao priliku da probam i dobro pogledam RS SID Race 2005, koji vozi mali Akos, kome me je skoro uradjen servis i radi perfektno! Svake pohvale! Nisam skoro probao SID koji je tako dobro radio posle servisa!I onda mi nije jasno kako ste uspeli jedan da dovedete do perfekcije, a drugi ne? Verujem da ste vise volje i truda ulozili u amortizer vaseg takmicara, nego u moj?! I mislim da je to jedini razlog cele zbrke!
Sigurno nije problem kako sam ja dosao do te vile, dal trampom, ili sam je preplatio ili dobio za dzabe... Pa sta i ako je starija od 4 god. ??? Viljuska nije demolirana i po svemu sudeci dokle god bude dobro cuvana, radice posao perfektno.
#43
Postavljeno 12 February 2009 - 11:19 PM
Dosli smo do nekog dogovora, i amortizer je trebao juce da bude poslat, medjutim meni je javljeno da moram da palim u CG na pripreme i da ovog trenutka ne mogu da ga ostavim na servisu. Ja palim u Utorak uvece, a amort ne moze da bude gotov i da bude vracen za tako kratko vreme! Trebao sam to da obavim u Ponedeljak, alsam se nesto prehladio pa nisam bio u stanju!
Ali ovako cemo:
Ja sipam ulje gde je potrebno, zatvaram i nosim ga i CG, tamo ga vozim 10-15 dana, pa ce mo da vidimo kako se ponasa! "To je dogovor mene i Mikija" Nadam se da ce proraditi, a u slucaju da ne, Miki ce se potruditi da ga dovede u savrseno stanje!
Uzgred, ostavio sam drugog SID-a na servis, pa kad se vratim imam sta da vozim!
Ali ovako cemo:
Ja sipam ulje gde je potrebno, zatvaram i nosim ga i CG, tamo ga vozim 10-15 dana, pa ce mo da vidimo kako se ponasa! "To je dogovor mene i Mikija" Nadam se da ce proraditi, a u slucaju da ne, Miki ce se potruditi da ga dovede u savrseno stanje!
Uzgred, ostavio sam drugog SID-a na servis, pa kad se vratim imam sta da vozim!
#46
Postavljeno 13 February 2009 - 09:11 AM
caos! gde mogu da odnesem na servis moj skromni srsuntour? jer vec ima oko 4 godine i po mom mislenju mu treba malo menjanja ulja
To bicycle, or not to bicycle: that is not a question
http://www.cikloberz...a1e76e9d4==&t=1
http://www.cikloberz...a1e76e9d4==&t=1
#47
Postavljeno 13 February 2009 - 12:09 PM
Pa vidi ovako. Za santur ne postoji ovlasceni serviser, jedinu varijantu koju mogu da predlozim je da se javis nekom o ljudi koji znaju da otvore, promene ulje i zatvore amortizer.
Za menjanje biksni ne verujem da postoji neko ko ima alat, i rez, delove da to odradi!
Dobices verovatno ovde neke brojeve, pa se raspitaj!
Za menjanje biksni ne verujem da postoji neko ko ima alat, i rez, delove da to odradi!
Dobices verovatno ovde neke brojeve, pa se raspitaj!
#50
Postavljeno 13 February 2009 - 02:55 PM
nemam ja nikakavih problema sa amortom i ne planiram da menjam jer hocu da prodam bajs i kupim neki treking... svake nedelje bilo koliko da ga vozim p[odmazujem ga i cistim spolja, ne izlazi nista nego sam mislio onako radi reda da vidim da li mu treba neko ulje i tako to ... a da li je to velik i komplikovan posao da menjam ulje? ipak nije to neka opasna vila:D a i ne koristim je za ne znam kakve terene
To bicycle, or not to bicycle: that is not a question
http://www.cikloberz...a1e76e9d4==&t=1
http://www.cikloberz...a1e76e9d4==&t=1
#52
Postavljeno 13 February 2009 - 06:31 PM
mislim na ciscenje.... nakapljem malo ulja za unutrasnje podmazivanje(tako sam dobio od ujaka iz canade) pa ga malo uhodavam dole gore ako izadje nesto onda obrisem i tako 3 puta i posle naduvam nekim uljem koje se ne lepi prljavstina nadam se da si razumeo na sta mislim:D
To bicycle, or not to bicycle: that is not a question
http://www.cikloberz...a1e76e9d4==&t=1
http://www.cikloberz...a1e76e9d4==&t=1
#53
Postavljeno 17 March 2009 - 10:45 AM
gde mogu da nadjem srafove za RS BOXXERA 2004 godiste..mislim na imbuse od 4(stezu osovinu) i onaj koj steze duplu krunu..valjda 6...nemogu da skinem prednji tocak jer je jedan od onih 4 koji drze 20mm osovinu,oblajznuo ..i sad vozim dok ne pukne guma,kad pukne mogu samo da nosim 20kg...hvala unapred
#55
Postavljeno 19 March 2009 - 06:29 PM
Da se vratim na zapocetu temu o servisu prednjeg amortizera RS SID SL.
Evo proslo je skoro mesec dana od famoznog servisa i amortizer je sve vreme radio lose, ka gorem!
Medjutim, u ponedeljak 16.3.2009 sam poslao amortizer na ponovni servis-po dogovoru sa Mikijem, da se ustanovi u cemu je problem i da ako moze dovede amortizer u vozno stanje...
Moram reci da sam ocekivao da ce servis potrajati vise dana, pa sam zamolio Mikija da ukoliko bude u situaciji pogleda i odradi sto je pre moguce,zbog trke u Leskovcu koja se odrzava 22.3.2009.
Eksplicitno, brzinski, SID je vracen meni u sredu 18.3.2009 tacnije za 2 dana u izuzetnom radnom stanju!!!
SID napokon radi kao sto dolikuje jednoj takvoj viljusci... PERFEKTNO!!!
Moram da pohvalim brzinu i rad servisera Mikija za izvanredno obavljen posao!!!Svaka cast!!!
Puno mi znaci vracanje poverenja Capriolu, i povratku odlicne saradnje koju smo do tad imali.
Da, za kraj da kazem da se na nebjasnjiv nacin pojavio kvar u amortizeru, koji je posle standardnog i obicnog servisa menjanja Bushringova i ulja uspeo da se pokvari!
Sve je zamenjeno, vraceno na svoje mesto kao sto bi trebalo i radi... i to sve o trosku Capriola!
Puno hvala, Tomic Ivan.
Evo proslo je skoro mesec dana od famoznog servisa i amortizer je sve vreme radio lose, ka gorem!
Medjutim, u ponedeljak 16.3.2009 sam poslao amortizer na ponovni servis-po dogovoru sa Mikijem, da se ustanovi u cemu je problem i da ako moze dovede amortizer u vozno stanje...
Moram reci da sam ocekivao da ce servis potrajati vise dana, pa sam zamolio Mikija da ukoliko bude u situaciji pogleda i odradi sto je pre moguce,zbog trke u Leskovcu koja se odrzava 22.3.2009.
Eksplicitno, brzinski, SID je vracen meni u sredu 18.3.2009 tacnije za 2 dana u izuzetnom radnom stanju!!!
SID napokon radi kao sto dolikuje jednoj takvoj viljusci... PERFEKTNO!!!
Moram da pohvalim brzinu i rad servisera Mikija za izvanredno obavljen posao!!!Svaka cast!!!
Puno mi znaci vracanje poverenja Capriolu, i povratku odlicne saradnje koju smo do tad imali.
Da, za kraj da kazem da se na nebjasnjiv nacin pojavio kvar u amortizeru, koji je posle standardnog i obicnog servisa menjanja Bushringova i ulja uspeo da se pokvari!
Sve je zamenjeno, vraceno na svoje mesto kao sto bi trebalo i radi... i to sve o trosku Capriola!
Puno hvala, Tomic Ivan.
#60
Postavljeno 20 November 2011 - 09:17 PM
Pozdrav,imam Manitou Nixon sa promenjivim hodom (115-145),bez lockouta ulje-opruga.
Problem je da pri ofroad voznji u nekim trenucima osetim kako je amort dosao "do kraja",tj. da udari do kraja,proverio sam na manitou sajtu i video da je normalan "sag" za moj amort do 37mm,dok je moj 43mm + da dodam to sto ja imam 115 kg,a verujem da ga to dodatno opterecuje,pa me zanima ko moze da mi servisira viljusku u Srbiji,posto u Nisu ne znam stvarno ko bi mogao da odradi to.Viljuska je potpuno ispravna i ne pusta ulje,nema luft ili bilo kakvih problema,ali je jednostavno premeka,i plasim se da bi mogao da je ostetim ako nastavim da je vozim ovakvu,pa vas molim za preporuku.
[email protected]
Evo mog mail-a pa mi posaljite preporuku posto ne posecujem cesto forum.
Unapred hvala i puno pozdrava!
Problem je da pri ofroad voznji u nekim trenucima osetim kako je amort dosao "do kraja",tj. da udari do kraja,proverio sam na manitou sajtu i video da je normalan "sag" za moj amort do 37mm,dok je moj 43mm + da dodam to sto ja imam 115 kg,a verujem da ga to dodatno opterecuje,pa me zanima ko moze da mi servisira viljusku u Srbiji,posto u Nisu ne znam stvarno ko bi mogao da odradi to.Viljuska je potpuno ispravna i ne pusta ulje,nema luft ili bilo kakvih problema,ali je jednostavno premeka,i plasim se da bi mogao da je ostetim ako nastavim da je vozim ovakvu,pa vas molim za preporuku.
[email protected]
Evo mog mail-a pa mi posaljite preporuku posto ne posecujem cesto forum.
Unapred hvala i puno pozdrava!
2 članova čita ovu temu
0 članova, 2 gosta, 0 anonimnih korisnika