Disk kocnice pitanje
#1
Postavljeno 21 January 2009 - 12:09 PM
Cena: 1500din
mi je susimo pa je pusimo!
Novi horor film za one koji imaju kola!
"Decko koji grebe"
#3
Postavljeno 21 January 2009 - 01:36 PM
Imam BB5, koče odlično, samo ume da bude naporno vući tu sajlu ako ima da se duuuuugo koči.
#5
Postavljeno 21 January 2009 - 02:37 PM
#6
Postavljeno 21 January 2009 - 02:59 PM
uljne kočnice su zakon
Moje (mršavo) iskustvo kazuje da BB5/160 pomera dupe XTR-u/203 za red veličine. Jedino opravdanje za XTR je ako je bio vrrrrrrrrlo pohaban.
PS i ja sam rekreativac onoliko koliko se to može biti (dobro, pomalo lud možda, ali to nama biciklistima dođe k'o rasna karakteristika). Al' kažem ti - vozi kroz jedno pošteno blato i spusti se niz jedno pogano brdo po kiši i setićeš se zašto ti diskovi ipak trebaju
Ako voziš samo po suvom i retko viđaš blato, onda možda i nema svrhe.
#7
Postavljeno 21 January 2009 - 03:28 PM
Al' kažem ti - vozi kroz jedno pošteno blato i spusti se niz jedno pogano brdo po kiši i setićeš se zašto ti diskovi ipak trebajuuljne kočnice su zakon
Ako voziš samo po suvom i retko viđaš blato, onda možda i nema svrhe.
Da imam ta iskustva i kroz blato sa nizbrdicom. Mislim na planinski put koji ima samo za traktor. I jos onako posle kise zamisli ili ako su zalevali bastu. Ali naravno imam i terene koji su po suvom. Ako i to gledamo onda imam i siroke gume za suvo.
Posto sam imao losa iskustva sa v-brake po vlaznom terenu. Posle svake voznje morao bi da brisem felnu kako bi mogao da kocim.
mi je susimo pa je pusimo!
Novi horor film za one koji imaju kola!
"Decko koji grebe"
#8
Postavljeno 21 January 2009 - 05:51 PM
Ja imam lepa iskustva i sa jednim i sa drugim kočnicama.Posto sam imao losa iskustva sa v-brake po vlaznom terenu. Posle svake voznje morao bi da brisem felnu kako bi mogao da kocim.
Dok nisam kupio prve diskove imao sam Avid SD Ti kočnice sa KoolStop paknama i alu felna (naglašavam, jer nije keramika). Diskovi koje sam uzeo su bili Avid Juicy 7. Prvo razmišljanje je bilo -pa ovo koči kao i stari V-Brake! Ali, nema veze, pošto ionako menjam delove relativno često, naićiće nešto bolje. i tako se potroše pakne. ajde da kupim neke kvalitetnije, pošto je Davosir počeo da uvozi KoolStop, pa metnem ja te. E, tu sam video kako je lepo imati diskove. Da ne kažem kakvo je oduševljenje bilo kada sam stavio crvene KoolStop pakne. Traju 100 godina najgore vožnje. Sada vozim te iste, ali na Juicy Ultimate, i mislim da sam sa kočnicama završio.
Samo da još prodam Juicy 7
#10
Postavljeno 21 January 2009 - 06:20 PM
#11
Postavljeno 21 January 2009 - 06:36 PM
#12
Postavljeno 21 January 2009 - 06:51 PM
Imam Juicy 3 i posto mi bajs stoji okacen o kuku, kada ga skinem i stisnem rucicu kocnice, rucica vise propada nego recimo posle 40 sekundi kada stoji normalno, jel to znaci da imam vazduha u crevu?
I jos nesto na Avidovom sajtu pise da je Juicy 3 napunjena sa DOT 4 uljem ali i da svaka moze da radi i sa DOT 4 i sa DOT 5.1, a jel moze da se mesa ili bi morao da ispraznim moju (ako ne nadjem DOT 4) pa da napunim sa DOT 5.1?
#13
Postavljeno 21 January 2009 - 06:56 PM
Polovne BB5 su OK po ceni (a i nema šta da im se pokvari), ali računaj na 15€ / pakne / točak ako su blizu zamene. Štagod radio, samo nemoj da menjaš nešto koliko da je promenjeno.
Znas neki oglas gde ima polovne. Zamenio bi samo pakne za svaki slucaj.
mi je susimo pa je pusimo!
Novi horor film za one koji imaju kola!
"Decko koji grebe"
#14
Postavljeno 21 January 2009 - 08:43 PM
#15
Postavljeno 21 January 2009 - 08:48 PM
Da ne kažem kakvo je oduševljenje bilo kada sam stavio crvene KoolStop pakne. Traju 100 godina najgore vožnje.
Imam i ja jedno pitanje =D> .
Imam Juicy 3 i posto mi bajs stoji okacen o kuku, kada ga skinem i stisnem rucicu kocnice, rucica vise propada nego recimo posle 40 sekundi kada stoji normalno, jel to znaci da imam vazduha u crevu?
I jos nesto na Avidovom sajtu pise da je Juicy 3 napunjena sa DOT 4 uljem ali i da svaka moze da radi i sa DOT 4 i sa DOT 5.1, a jel moze da se mesa ili bi morao da ispraznim moju (ako ne nadjem DOT 4) pa da napunim sa DOT 5.1?
Apsolutno nema o cemu da brines. To se uvek desava kod Avid-a(a i kod drugih hidraulicnih kocnica). Jednostavno treba ulje da se vrati u svoju normalnu poziciju. Nista strasno i nikakav nije to problem
Sto se tice ulja razlika izmedju DOT4 i DOT5.1 je to sto DOT5.1 ze mnogo teze ugreje nego DOT4. Znaci mnogo je otpornije na temperaturu i daje bolje rezultate u kocenju ijako su rotori i paknovi mnogo zagrejani. I da oba ulja su izradjena na bazi polietilen-glikol-a.
DOT4 vrije na 230°C dok DOT5.1 vrije na 270°C.
#17
Postavljeno 21 January 2009 - 10:41 PM
Ok hvala =D> , meni nije bilo jasno posto se to kod zadnje ne desava
A jel moze da se mesa Dot 4 i Dot 5.1, cisto informativno ?
Sto da neces mozda kombinaciju da ti vrije na 25 stepeni. Sala
Iskreno nikada nisam probao to da uradim. A i neznam koi ce biti rezultat na kraju. mozda bas ono sto sam pisao u sali goro. Uvek sam kocnicama menjao ulje ili DOT4 ili DOT5.1, nikada nisam ga mesao
1 članova čita ovu temu
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika