Novi bicikl
#1
Postavljeno 18 January 2009 - 07:47 AM
Trenutno sam u procesu kupovine novog bicikla, pa su svi saveti dobrodosli.
Aktivnije sam poceo da vozim bicikl prosle godine i presao oko 1500-2000 km sa starim Capriolo Cobrom biciklom. S obzirom da ove godine planiram da predjem mnogo vise, u planu su cak i neke visednevne ture, zeleo bih da kupim novi bicikl. Vozim, grubo receno, u odnosu 70%-30% kad je u pitanju drumska i off-road voznja. Off-road ukljucuje voznju po zemljanim putevima (koji nekad znaju da budu u jako losem stanju), nasipima, redje sumskim puteljcima i sl. i ne ukljucuje neke ozbiljnije uspone i planinske terene... Znaci, uglavnom bez ekstremnih terena...
Budzet za kupovinu novog bicikla je 300-350 eur, maksimalno 400 eur ako bi neka ekstra ponuda (za taj novac) bila u pitanju. Pre svega bih kupio novi bicikl, u svakom slucaju je iskljucena kupovina bicikla sumnjivog porekla... Posto planiram da svake godine ulazem u bicikl, mozda bi najbolji izbor bio onaj koji ima kvalitetan ram i predstavlja osnovu za kasniju ugradnju kvalitetnijih komponenti...
Dvoumim se i oko velicine rama. Visok sam 185 cm, imam oko 90 kg. Posebno je problem s proizvodjacima koji prave 20" i 22" ramove...
Kakva su vasa misljenja o Capriolo Komodu, Meridi Matts Sub40-V, Genesis Impactu, Treku 3700? To je ono sto sam pronasao u navedenom cenovnom rangu...
#2
Postavljeno 18 January 2009 - 08:27 AM
Od prilike si iste visine kao i ja sto znaci nemoj ni slucajno da uzmes ram od 22'' ako ces vise voziti po asfaltu a manje po sumi mozda bi t najbolje bilo da uzmes za nijansu veci ram tj. od 21'' meni se to odlicno pokazalo za duze ture pre dve godine sam imao capriolo sport ram od 21'' odlican je bio za drum dok se pokazao kao ubitacna kombinacija na iole strmom spustu!Dvoumim se i oko velicine rama. Visok sam 185 cm, imam oko 90 kg. Posebno je problem s proizvodjacima koji prave 20" i 22" ramove...
hm capriolo komodo kosta za par hiljada vise nego sto vredi ima asses nable zadnja sa masinskim lezajima deore zadnji menjac prednji i siftere alivio avid sd 3 kocnice i fr 5 rucice i mislim da je bolje napakovan od meride koja ima neznatno bolji ram ali losiju opremu!genesis impakt jel to onaj sa xt menjacem nazad i rock shox vilom?ako je taj mislim da je najboljiizbor u pocetku sto se tice opreme koju si pomenuo da ces menjati a i kosta dosta osim ako nije na popustu pa onda je cena ok ali mislim da ako hoces dobar ram uzmi treka e sad razmisli o prioritetu ili mozda i sklapanju nekog bicikla!Kakva su vasa misljenja o Capriolo Komodu, Meridi Matts Sub40-V, Genesis Impactu, Treku 3700? To je ono sto sam pronasao u navedenom cenovnom rangu...
#3
Postavljeno 18 January 2009 - 08:30 AM
viewtopic.php?f=35&t=1530
#4
Postavljeno 18 January 2009 - 10:32 AM
Od prilike si iste visine kao i ja sto znaci nemoj ni slucajno da uzmes ram od 22'' ako ces vise voziti po asfaltu a manje po sumi mozda bi t najbolje bilo da uzmes za nijansu veci ram tj. od 21'' meni se to odlicno pokazalo za duze ture pre dve godine sam imao capriolo sport ram od 21'' odlican je bio za drum dok se pokazao kao ubitacna kombinacija na iole strmom spustu!
Prosle godine sam vozio Capriolo sa 21" ramom i u potpunosti mi je odgovarao, zato se i plasim kupovine 20" rama...
#5
Postavljeno 18 January 2009 - 10:48 AM
#6
Postavljeno 18 January 2009 - 07:24 PM
#7
Postavljeno 18 January 2009 - 08:18 PM
Istina.Takodje obrati paznju na duzinu rama i na duzinu tvoje ruke. Ako je ram kratak a ruke dugacke = problem. ako su ruke kratke a ram dugacak opet problem
Ali ipak za njegove potrebe je bitnija udobnost od kontrole na spustu, tako da mu i ja savetujem min 20'' ram
#8
Postavljeno 18 January 2009 - 08:24 PM
#9
Postavljeno 18 January 2009 - 08:35 PM
MTB do groba a i posle...
#10
Postavljeno 18 January 2009 - 08:43 PM
Meni licno 20" je vasionski brod i na to se ne penjem ni lud.
Ali iz neke moje licne perspektive gledano za 185cm bi idealno bilo 19". Da se oseti kontrola na svim terenima.
#12
Postavljeno 18 January 2009 - 11:04 PM
Nego - jos jedan glas za trekera (sad ja - vidi sliku mog) - samo stavi neki amort sa lockoutom napred i malo deblje gume, i cepaj.
Za turaski bajk su bitnije pouzdane komponente nego visoke performanse.
#14
Postavljeno 19 January 2009 - 06:54 AM
Turaški bajkovi imaju sličnu geometriju. Moj Hybrid je 18,5" i mali mi je, ali za po gradu će biti odličan.
Drumski je već skroz druga priča. Isto tako, da vozim neki DJ, FR, DH kontam da mi ne bi padalo na pamet da uzimam bajk veći od 17"
#15
Postavljeno 19 January 2009 - 07:41 AM
da budem iskren mislim da mi manji ram ne bi nikako odgovarao.
Naime,probao sam od druga njegov 19" GIANT i osecao sam se kao da sam seo na ćerinu biciklu...
#16
Postavljeno 19 January 2009 - 08:12 AM
#17
Postavljeno 20 January 2009 - 01:51 PM
Rahmen: Sport Utility-V
Gabel: RST Gila ML, 80 mm, Lockout
Umwerfer: Shimano M190, Ø 31,8 mm
Schaltwerk: Shimano Alivio 24-Gang
Schalthebel: Shimano ST-EF 50, 3 x 8 Gänge
Bremshebel: Shimano ST-EF 50
Bremse: V-Brake AL Linear
Kurbelgarnitur: Shimano M191, 42/34/24 Zähne
Innenlager: Shimano LP28
Naben: vorne Alloy QR / hinten Shimano RM30-8
Speichen: Edelstahl, silber
Felgen: Alu, Hohlkammerfelge
Kassette: Shimano CS-HG30, 11-32 Zähne
Reifen: CST C1348, 26 x 2.1 Zoll
Steuersatz: M10
Lenker: X-Mission Steel Flat, 600 mm
Vorbau: X-Mission Speed, 17°
Sattel: Sub Art
Sattelstütze: Alloy Ø 27,2 mm
Pedale: XC Steel
Farbe: matt-psylo gold/matt-black
Kakav ram ima ova Merida? Ne pominje se materijal od kojeg je napravljen... Sta znaci Sport Utility? Neka Meridina oznaka za vrstu rama ili? Da li ce biti dobra osnova za eventualnu nadgradnju boljim komponentima?
Kakvo je vase misljenje o ostalim komponentama? Ovaj bicikl je po poslednjem cenovniku Capriola iz jula 2008. kostao nesto manje od 27000 dinara... Da li se isplati to kupiti?
#18
Postavljeno 20 January 2009 - 06:35 PM
Delovi koje ovaj bajk sadrži zadovoljiće rekreativne potrebe, ali ne i zahtevne terene i zahtevne vožnje, da ne govorim o nekim takmičarskim afinitetima.
MTB do groba a i posle...
#19
Postavljeno 21 January 2009 - 07:58 AM
Delovi koje ovaj bajk sadrži zadovoljiće rekreativne potrebe, ali ne i zahtevne terene i zahtevne vožnje, da ne govorim o nekim takmičarskim afinitetima.
To je ono sto mi je i potrebno... Nemam zelju da se profesionalno bavim biciklizmom, niti da ucestvujem u nekim takmicenjima... Najzahtevniji tereni po kojima sam do sada vozio su neravni nasipi, losi zemljani putevi, pescani putevi u Deliblatskoj pescari i blatnjavi puteljci u sumama...
Jos samo jedno pitanje: Merida SUB 40-V ili Capriolo Komodo?
Cena je slicna, Komodo ima neke bolje komponente, a Merida je mnogo lepsa...
#20
Postavljeno 22 January 2009 - 10:21 PM
Rahmen: Matts Sport Utility
Gabel: RST Gila ML, 80 mm, Lockout
Umwerfer: Shimano Deore
Schaltwerk: Shimano Deore XT
Schalthebel: Shimano Deore Rapidfire
Bremshebel: X-Mission Comp
Bremse: V-Brake linear, 70 mm
Kurbelgarnitur: Shimano M442, 44/32/22 Zähne
Innenlager: Shimano LP28
Naben: Shimano RM65
Speichen: Edelstahl, silber
Felgen: MTB CNC Hohlkammerfelge
Kassette: Shimano HG50, 9-fach, 11-32 Zähne
Reifen: CST C1455 2.1
Steuersatz: M10
Lenker: X-Mission Speed Flat, 600 mm
Vorbau: X-Mission Speed
Sattel: X-Mission Speed
Sattelstütze: Alloy
Pedale: XC Steel
Gewicht bei kleinster Rahmenhöhe und ohne Pedale!
Gewicht: ca. 13,7 kg
1 članova čita ovu temu
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika