Jump to content


Fotografije

Aerobni trening, sta je, kako, koliko...


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
74 odgovora na ovu temu

#61 chamade

chamade
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4466 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 15 February 2015 - 06:46 PM

Ladno ispadosmo svi budale.. ja nisam trkač ali eto, imam želju da se oprobam na brevetu. Nadam se i da ću uspeti jer sam se malo zapustio u poslednja 2 meseca.

 

A inače, kao što je i Ciklo napisao.. tema je aerobni trening, šta, kako.. i u njoj ja bi trebao da nadjem savete drugih koji imaju iskustva u veezi ovoga. Čitati dugačke tekstove u kojima se stalno nešto kritikuje je meni besmisleno.


  • 1
…oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌs
https://picasaweb.go...208760685671353

#62 Ciklo

Ciklo
  • Administrators
  • 3853 posts
  • Location-= BGD =-
  • Bajk:Pinarello/Trek

Postavljeno 16 February 2015 - 09:13 AM

Poslednji postovi izbrisani. @Noves je na moderaciji narednih 20 dana.


  • 4

#63 rados

rados
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 338 posts

Postavljeno 16 February 2015 - 09:20 AM

@Noves,
Dodji na brevet 200.Vozi se krajem marta.Vreme za koje bi trebalo izvesti tih 200 kilometara je 13 sati i 30 minuta.
Ako budemo imali 9 sati i 30 minuta aktivne voznje to znaci da nam ostaje 4 sata za odmor tj. prosecna brzina ce nam biti 21.05km/h.To je dovoljno opusteno da svih 9 sati voznje mozemo razgovarati i uzivati na otvorenom.
Sijacu je jedna divna stvar.Jesi li probao sijacu?Kako stojis sa duhom i energijom?
Saljem ti reiki mir.

@Chamade, bice to divno iskustvo, samo napred.

 


  • 0

#64 Ciklo

Ciklo
  • Administrators
  • 3853 posts
  • Location-= BGD =-
  • Bajk:Pinarello/Trek

Postavljeno 16 February 2015 - 09:28 AM

Molim vas bez oftopika, ova tema će morati da se pročisti.


  • 0

#65 vladags

vladags
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 351 posts

Postavljeno 16 February 2015 - 09:29 AM

Samo da dodam, pa nek se i ovo obriše SVAKA ČAST. 

Moralo je da se reaguje... :)


  • 0

#66 draganninkovic

draganninkovic
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 380 posts

Postavljeno 16 February 2015 - 02:54 PM

Molim vas bez oftopika, ova tema će morati da se pročisti.

Ognjene vreme je bilo da se obratiš na pravi način,potpuno se izgubio kompas,tema je aerobni trening.99% nas te podržava!


  • 0

#67 grbic

grbic
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6665 posts
  • LocationZanzibar

Postavljeno 26 February 2015 - 10:12 PM

Prebaceno ovde post #109

http://www.2bike.rs/...ulsmetar/page-6


  • 0

A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.


#68 slobodan31

slobodan31
  • Members
  • PipPipPip
  • 122 posts

Postavljeno 13 May 2015 - 12:49 PM

Iz kog kaveza je ovaj Noves ispao ili pobegao ne znam ali ne mogu da verujem kakve ne buloze i gluposti covek pise.Prvo u brevetu se voze i takmice rekreativci i amateri i ta vrsta takmicenja ne spada u profesionalan sport i profesionalna takmicenja barem kod nas u Srbiji.Takonje vecina trka u nasoj zemlji su amaterskog karaktera.Forum je uvek bilo mesto de se ljudi koji su uzivo manji od makovog zrna kriju iza nikova i iznose svoja misljenja time lececi duboke komplekse i traume koje nose u sebi verovatno jos iz detinstva.Mnogo ne ostvarenih sportista i ljudi poput ovog koji se krije iza nika Noves nazalost postoji u nasem okruzenju i nasoj zemlji.

Brevet kao voznja i takmicenje je odlicno osmisljeno i napravljeno bas za rekreativce i zaljubljenike u biciklizam.Ljudi slobodno vozite i pedalirajte ne moze da vam skodi sigurno.Svaki izazov takmicenja i ucesce na istom dace vam dodatnu motivaciju i samopuzdanje i ne zaboravite nikada nije kasno.Ja sam iz Kragujevca i u mom gradu zivi gospodin Braca koje se takmici u brevetu sa svojih 68 godina i to veoma uspesno.Velike kilometraze 200+ i vise kilometara u biciklizmu nisu problem ako se trenaznom procesu pristupi na vreme i pravilno.Forma u biciklizmu se kao i kuca pravi od temelja na gore.Puls i sat sa otkucajima srca je veoma bitan za pocetnike i rekreativce jer tako bez mnogo predznanja iz biciklizma ako kao mladi nisu prosli skolu biciklizma mogu uz malo edukacije da prate svoj puls i znaju u kojoj su zoni rada srca i nauce da tacno prate granicu izmedju aerobnog i anaerobnog nacina i tempa voznje.Brevet se vozi 99 posto u aerobnom tempu sto bi znacilo otprilike na pulsu od 120 do 155 otkucaja u minutu naravno u zavisnosti od godina i spremnosti takmicara.Oni malo iskusniji vozaci verujem da znaju da bez puls kompijutera ili sata po svom disanju u toku voznje odrede svoj puls za plus minus 5 otkucaja.Ja od kada se ne bavim aktivno biciklizmom zadnjih 15 godina ne nosim puls master ali pratim svoj puls pomocu disanja.Savet za sve ljubitelje biciklizma je da probaju da se takmice u svojoj kategoriji jer takmicenje nosi svoju draz.Ne trkaju se samo profesionalci i ne organizuju se trke samo za profesionalce.Ogroman je broj trka za amatere i rekreativce svuda u svetu.


  • 4

#69 draganninkovic

draganninkovic
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 380 posts

Postavljeno 13 May 2015 - 01:41 PM

Iz kog kaveza je ovaj Noves ispao ili pobegao ne znam ali ne mogu da verujem kakve ne buloze i gluposti covek pise.Prvo u brevetu se voze i takmice rekreativci i amateri i ta vrsta takmicenja ne spada u profesionalan sport i profesionalna takmicenja barem kod nas u Srbiji.Takonje vecina trka u nasoj zemlji su amaterskog karaktera.Forum je uvek bilo mesto de se ljudi koji su uzivo manji od makovog zrna kriju iza nikova i iznose svoja misljenja time lececi duboke komplekse i traume koje nose u sebi verovatno jos iz detinstva.Mnogo ne ostvarenih sportista i ljudi poput ovog koji se krije iza nika Noves nazalost postoji u nasem okruzenju i nasoj zemlji.

Brevet kao voznja i takmicenje je odlicno osmisljeno i napravljeno bas za rekreativce i zaljubljenike u biciklizam.Ljudi slobodno vozite i pedalirajte ne moze da vam skodi sigurno.Svaki izazov takmicenja i ucesce na istom dace vam dodatnu motivaciju i samopuzdanje i ne zaboravite nikada nije kasno.Ja sam iz Kragujevca i u mom gradu zivi gospodin Braca koje se takmici u brevetu sa svojih 68 godina i to veoma uspesno.Velike kilometraze 200+ i vise kilometara u biciklizmu nisu problem ako se trenaznom procesu pristupi na vreme i pravilno.Forma u biciklizmu se kao i kuca pravi od temelja na gore.Puls i sat sa otkucajima srca je veoma bitan za pocetnike i rekreativce jer tako bez mnogo predznanja iz biciklizma ako kao mladi nisu prosli skolu biciklizma mogu uz malo edukacije da prate svoj puls i znaju u kojoj su zoni rada srca i nauce da tacno prate granicu izmedju aerobnog i anaerobnog nacina i tempa voznje.Brevet se vozi 99 posto u aerobnom tempu sto bi znacilo otprilike na pulsu od 120 do 155 otkucaja u minutu naravno u zavisnosti od godina i spremnosti takmicara.Oni malo iskusniji vozaci verujem da znaju da bez puls kompijutera ili sata po svom disanju u toku voznje odrede svoj puls za plus minus 5 otkucaja.Ja od kada se ne bavim aktivno biciklizmom zadnjih 15 godina ne nosim puls master ali pratim svoj puls pomocu disanja.Savet za sve ljubitelje biciklizma je da probaju da se takmice u svojoj kategoriji jer takmicenje nosi svoju draz.Ne trkaju se samo profesionalci i ne organizuju se trke samo za profesionalce.Ogroman je broj trka za amatere i rekreativce svuda u svetu.

Odličan opis i usmerenje za upotrebu pulsmetra,posebno kod rekreativaca!Ljudi imaju pogrešne predrasude da se te stvarčice koriste samo kod profesionalaca i za takmičare,a ustvari su to dobra pomagala da se prati kondicioni status bicikliste(puls,aeorobna zona)i da svako sam sebi odredi prema svojim trenutnim mogućnostima zonu komfora .Jako je važno da čovek vozi i da se oseća solidno da se ne prenapreže(tj da ne prelazi submaksimalnu srčanu frekvencu) jer na taj način smanjuje priliv krvi u srčani mišić,i smanjuje se apsorpcija O2 iz vazduha...Jednostavno ta spravica vas uči kako da vozite racionalno,udobno,kako da prilagođavate stepen opterećenja nagibu druma(prenos) i to sve da radite na duže staze bezbedno.

Mislim da o Novesu je bilo dosta reči ,čovek se povukao sa foruma i ne treba ga više pominjati u takvom kontekstu.On je specifičan,ima svoje ideje i ambicije,voli biciklizam na svoj način,voli muziku...kao i većina nas ali ne zna da bude tolerantan i da ostavi svakome da odredi sam svoje prioritete. 


  • 1

#70 slobodan31

slobodan31
  • Members
  • PipPipPip
  • 122 posts

Postavljeno 14 May 2015 - 06:55 AM

Pozdrav za gospodina Dragana Ninkovica.

Ja sebe od 2000 godine smatram rekreativcem ali kako rece jedan moj drug sa druma Slobo iako si rekleativac i dalje treniras kao profesionalac.I to je tacno.Postovani drugari biciklisti pre 15 i vise godina ciklo master i puls master ili ti sat koji pokazuje otkucaje srca je kostao pravo malo bogatstvo.Prvi put sam video takav sat marke Polar na moru na pripremama davne 2000 godine.Danas se moze naci solidan sat u rasponu cena od 20 do 50 evra, a za 80 evra npr u inter sportu u Kragujevcu moze se kupiti nov polar ciklo master koji u sebi ima i merac pulsa.Po meni vrlo je bitno i za totalnog pocetnika u biciklizmu kao i za ljude koji voze bajs bez ikakvih takmicarskih ambicija da imaju puls master.Na prvoj strani ovog posta decko je sve lepo objasnio i napisao o upotrebi istog i tekst je vrlo koristan.Ono sto ja mislim da je bitno i zelim da podelim kao savet je da svako ko je u mogucnosti i vozi redovno treba da ujutru a za to mu ne treba da kaci traku i gleda u sat izmeri puls kada se probudi u lezecem polozaju i prati i zapisuje taj puls npr mesec dana.Elem zasto da se to radi... zato sto ce za tih mesec dana formirati neki prosecan jutarnji puls na osnovu merenja svakog jutra.Naprimer meni je taj puls pricam za 2000 godinu bio od 42 do 46 otkucaja kada se probudim u lezecem stavu u krevetu.Elem onda kada se dan pre radio jak trening ili ako je neki virus prehlada napao organizam taj puls bi isao ujutru i do 60 otkucaja sto bi mi automatski dalo signal da je moje telo umorno ili da je gotovo da se razboli ili da sam pretreniran.Rekreativce i amatere nemoj da iznendadi jutanji puls koji moze da varira od 60 pa i do 75 otkucaja u minuti sto je normalno.Posledica niskog pulsa kod aktivnih sportista je takozvano prosireno ili sportsko srce.To je dobro dok ste u sportu aktivni...ali ako naglo prestanete da trenirate moze biti vrlo opasno i lose po zdravlje zato i kazu da aktivan ili ex sportista mora celog zivota da ostane u sportu i trenira.Ja kada ne treniram a bio je to slucaj ove zime odem i plus 20 kilograma na gore u roku od 4 meseca i kada ne bih vozio onda bih imao veliki problem sa zdravljem.Statisticki posmatano sa moje strane u Srbiji vecinu ex biciklista koje znam se i dalje voze rekreativno i dalje su na drumu sto ne bih rekao za ex fudbalere,kosarkase itd...Skoro sam uzivo video Divca i ne mogu da verujem kako fizicki zapusteno i oronulo deluje sportista bivsi tog ranga.Takodje sam pricao sa dosta perspektivnih fudbalera mladih,kosarkasa... vecina pojma nema o pulsu i treningu prema pulsu osim onih koji su imali novaca da plate dobrog personalnog trenera.Ona parola starih trenera al sam ih pokidao na treningu povracali su kolko sam ih pokidao je za mene anegdota crnog humora i ne znanja.Elem mozda sam nekom dosadan i smaram ali se nadam da ce bar 1 covek,mladic,buduci biciklista, rekrativac procitati ovaj tekst i shvatiti znacaj puls metra ili sata koji pokazuje otkucaje srca za bicikliste.Ne morate da imate skupe satove nadjite ovde na berzi more ponuda i za 2000 dinara kupite sebi obican sat sa pulsom odredite svoj max puls i odredite zonu prelaza sa aerobnog na anaerobni prag i vozite i uzivajte u bicilizmu.Moja preporuka prvih 4000 kilometara u sezoni na bajsu vozite i trudite se da budete u zoni aerobnog praga sto znaci od coveka do coveka puls tokom voznje od 125 do 155 otkucaja u minutu.Zivi bili i lepo se vozili ove sezone.


  • 4

#71 draganninkovic

draganninkovic
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 380 posts

Postavljeno 14 May 2015 - 07:18 AM

Pozdrav za gospodina Dragana Ninkovica.

Ja sebe od 2000 godine smatram rekreativcem ali kako rece jedan moj drug sa druma Slobo iako si rekleativac i dalje treniras kao profesionalac.I to je tacno.Postovani drugari biciklisti pre 15 i vise godina ciklo master i puls master ili ti sat koji pokazuje otkucaje srca je kostao pravo malo bogatstvo.Prvi put sam video takav sat marke Polar na moru na pripremama davne 2000 godine.Danas se moze naci solidan sat u rasponu cena od 20 do 50 evra, a za 80 evra npr u inter sportu u Kragujevcu moze se kupiti nov polar ciklo master koji u sebi ima i merac pulsa.Po meni vrlo je bitno i za totalnog pocetnika u biciklizmu kao i za ljude koji voze bajs bez ikakvih takmicarskih ambicija da imaju puls master.Na prvoj strani ovog posta decko je sve lepo objasnio i napisao o upotrebi istog i tekst je vrlo koristan.Ono sto ja mislim da je bitno i zelim da podelim kao savet je da svako ko je u mogucnosti i vozi redovno treba da ujutru a za to mu ne treba da kaci traku i gleda u sat izmeri puls kada se probudi u lezecem polozaju i prati i zapisuje taj puls npr mesec dana.Elem zasto da se to radi... zato sto ce za tih mesec dana formirati neki prosecan jutarnji puls na osnovu merenja svakog jutra.Naprimer meni je taj puls pricam za 2000 godinu bio od 42 do 46 otkucaja kada se probudim u lezecem stavu u krevetu.Elem onda kada se dan pre radio jak trening ili ako je neki virus prehlada napao organizam taj puls bi isao ujutru i do 60 otkucaja sto bi mi automatski dalo signal da je moje telo umorno ili da je gotovo da se razboli ili da sam pretreniran.Rekreativce i amatere nemoj da iznendadi jutanji puls koji moze da varira od 60 pa i do 75 otkucaja u minuti sto je normalno.Posledica niskog pulsa kod aktivnih sportista je takozvano prosireno ili sportsko srce.To je dobro dok ste u sportu aktivni...ali ako naglo prestanete da trenirate moze biti vrlo opasno i lose po zdravlje zato i kazu da aktivan ili ex sportista mora celog zivota da ostane u sportu i trenira.Ja kada ne treniram a bio je to slucaj ove zime odem i plus 20 kilograma na gore u roku od 4 meseca i kada ne bih vozio onda bih imao veliki problem sa zdravljem.Statisticki posmatano sa moje strane u Srbiji vecinu ex biciklista koje znam se i dalje voze rekreativno i dalje su na drumu sto ne bih rekao za ex fudbalere,kosarkase itd...Skoro sam uzivo video Divca i ne mogu da verujem kako fizicki zapusteno i oronulo deluje sportista bivsi tog ranga.Takodje sam pricao sa dosta perspektivnih fudbalera mladih,kosarkasa... vecina pojma nema o pulsu i treningu prema pulsu osim onih koji su imali novaca da plate dobrog personalnog trenera.Ona parola starih trenera al sam ih pokidao na treningu povracali su kolko sam ih pokidao je za mene anegdota crnog humora i ne znanja.Elem mozda sam nekom dosadan i smaram ali se nadam da ce bar 1 covek,mladic,buduci biciklista, rekrativac procitati ovaj tekst i shvatiti znacaj puls metra ili sata koji pokazuje otkucaje srca za bicikliste.Ne morate da imate skupe satove nadjite ovde na berzi more ponuda i za 2000 dinara kupite sebi obican sat sa pulsom odredite svoj max puls i odredite zonu prelaza sa aerobnog na anaerobni prag i vozite i uzivajte u bicilizmu.Moja preporuka prvih 4000 kilometara u sezoni na bajsu vozite i trudite se da budete u zoni aerobnog praga sto znaci od coveka do coveka puls tokom voznje od 125 do 155 otkucaja u minutu.Zivi bili i lepo se vozili ove sezone.

Slobodane još jednom si rekao sve što treba,na pravi način da te svi mogu da razumeju!!Svaka čast,pravi bajker ,bez sujete,zdravo razmišljanje.Posebno si se lepo osvrnuo na problem sportista koji se ne bave više aktivno sportom,pa se totalno zapuste.Nekada je i tužno kako izgledaju.I baš si dobro napomenuo da kod biciklista je to vrlo redak slučaj,zato je biciklizam najlepši sport što ga možeš uptažnjavati do duboke starosti,i čini ti život ispunjenijim.


  • 0

#72 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8932 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 14 May 2015 - 07:32 AM

Biciklizam, plivanje - to su sportovi koji se mogu upražnjavati i kad si u godinama, a na njima nema toliko lomova, izvrnutih zglobova i slično (može se skrljati i na bajsu, ali u odnosu na fudbal gde je to pravilo, razlika je). Sportovi kao što su fudbal i košarka ostavljaju puno povreda i posledica, pa posle ljudi teško nastavljaju da se bave sportom. Mada zavisi i od čoveka, koliko mu je to bitno u životu. Nije pravilo.
  • 1

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#73 draganninkovic

draganninkovic
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 380 posts

Postavljeno 14 May 2015 - 08:24 AM

Biciklizam, plivanje - to su sportovi koji se mogu upražnjavati i kad si u godinama, a na njima nema toliko lomova, izvrnutih zglobova i slično (može se skrljati i na bajsu, ali u odnosu na fudbal gde je to pravilo, razlika je). Sportovi kao što su fudbal i košarka ostavljaju puno povreda i posledica, pa posle ljudi teško nastavljaju da se bave sportom. Mada zavisi i od čoveka, koliko mu je to bitno u životu. Nije pravilo.

Odlično si ovo rekao,ti si bio i fudbaler i bavio se drugim sportovima pa govoriš iz iskustva.Tako bi trebalo o biciklizmu govoriti,a ne kao o opasnom sportu,profi orijentisanom,skupom.....Biciklizam je bonbona n2:Cm-smiley .I mogu da ti kažem da se meni čini da je sve više biciklista u NS,a ima i sve više servisa i dobrih majstora n2:thumbsup


  • 0

#74 jakota

jakota
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 589 posts
  • LocationNovi Sad - Kikinda

Postavljeno 14 May 2015 - 08:26 AM

Odlično si ovo rekao,ti si bio i fudbaler i bavio se drugim sportovima pa govoriš iz iskustva.Tako bi trebalo o biciklizmu govoriti,a ne kao o opasnom sportu,profi orijentisanom,skupom.....Biciklizam je bonbona n2:Cm-smiley .I mogu da ti kažem da se meni čini da je sve više biciklista u NS,a ima i sve više servisa i dobrih majstora n2:thumbsup

Samo da ne bude kao i sa auto serviserima. Nicu na svaki korak, a svi priuceni majstori :)

 

muka mi vise od njih...


  • 0

#75 draganninkovic

draganninkovic
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 380 posts

Postavljeno 14 May 2015 - 08:38 AM

Samo da ne bude kao i sa auto serviserima. Nicu na svaki korak, a svi priuceni majstori :)

 

muka mi vise od njih...

Tako je Vlado.Ja govorim o dobrim majstorima,velikim poznavaocima bicikla,i bogami u većem broju su to zaljubljenici u biciklizam,a to je već garancija da posao koji rade da ga rade zato što to znaju i zato što to vole.Zato treba takve majstore pohvaliti,a ostali vremenom će imati sve manje posla.I ta priča jeftinije,jeftinije,to je za biciklizam totalni promašaj.To jeftinije vrlo često te izađe mnogo skuplje.Treba naći dobrog,korektnog majstora i saslušati njegov savet,pa se onda odlučiti šta ćeš uraditi odmah,šta za kasnije,koji kvalitet u delovima hoćeš da imaš i kakav kvalitet u vožnji želiš.


  • 0




1 članova čita ovu temu

0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika