Jump to content


Fotografije

Kupovina polovnog elektricnog bicikla


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
1 odgovora na ovu temu

#1 bicbin

bicbin
  • Members
  • 1 posts

Postavljeno Juče, 02:52 PM

Pozdrav svima,

 

Ovo je moja prva poruka na ovom forumu. Iako mislim da sam nekada davno imao nalog, nažalost, zaboravio sam ga. :)

Vozim MTB na "nožni" pogon, ali bih želeo da se oprobam i u električnim vodama - jednom sam probao, malo je reci da je bilo zanimljivo iskustvo.

 

Želeo bih da pokrenem temu o tome na šta treba obratiti pažnju prilikom kupovine polovnog električnog bicikla. Kako i šta proveriti? Prvenstveno me zanima na koji način proveriti komponente specifične za električne bicikle (baterija, motor... još nešto?). Koliko se može verovati pređenoj kilometraži bicikla? Da li prodavci manipulišu podacima, vraćaju kilometraže i slično? Koliko je to komplikovano uraditi, i koliko je uobičajeno kod naših prodavaca? Sa koliko najvise kilometara je ok kupiti bicikl?

Mene konkretno zanima Full Suspension MTB, ali verujem da su ova pitanja primenljiva generalno na sve električne bicikle.

Hvala

 
 

 


  • 0

#2 Prase011

Prase011
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 223 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno Juče, 08:57 PM

Treba na umu da imaš, da se na elektro biciklu mnogo brže troši pogonski sistem i kočnice, Boschov motor nije najbolji, ali je najzahvalniji za održavanje, servis ide na 15 000 km prvi ja mislim i delova ima svuda. Bateriju dobru često izvade i zamene sa nekom starom i možeš samo da kad odeš kod Saleta na Adi da ti kaže dal pređena kilometraža odgovara broju punjenja. Proizvođači se kunu da 50 000 km svaka baterija može da izdrži. Za MTB je udarna snaga bitna, pa ti tu savetujem CX motor, on ima 85Nm snagu, dok običan Performance Line ima 75Nm. Sam motor ne treba da se čuje, ako zvrči i tandrče znači da je neko nešto petljao ili je prešao ihaaaj kilometara. Ja sam uzeo bajs koji je izgledao odlično, majstor pogledao i učinilo se i njemu da je dobra kupovina, ali kad je krenuo da radi viljuške, ispostavilo se da samo što nisu prdnule, iz istih je izbacio vode, što implicira da je bajs koji je na oko izgledao lep i skockan vožen po kijametu i neodržavan. Uskoro ide nova viljuška iz tog razloga, tako da je prednost uzimati od nekog u koga imaš poverenja, a ne random sa oglasa, a ako tako gledaš da to bude sa što manje kilometara jer se tu mogućnost uništavanja nekog dela ili sistema svodi na minimum.


  • 0




1 članova čita ovu temu

0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika