Jump to content


Photo

Koji hibrid/trekking bicikl predlazete do 900 evra?


  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 Atakama

Atakama
  • Members
  • 1 posts

Posted 26 October 2024 - 09:28 PM

Nakon 10 godina voznje MTB doslo je vreme za kupovinu ozbiljnijeg bicikla.

 

Kako vozim iskljucivo po asfaltu, i to najcesce duzine 50-100 km (par puta godisnje to bude 150 km), verujem da bi najbolji izbor za mene bila neka vrsta hibridnog bicikla.

Vecina drumskih/gravel bicikala prelazi 1000 evra, a imaju nisku poziciju i nisam siguran koliko bi bilo prijatno za ledja na duzim deonicama.

 

Zelja mi je da kupim bicikl koji ce pruzati bolji osecaj u voznji, biti brzi od klasicnih MTB, a udoban i za duze voznje i voznje uzbrdo.

Mislim da bi idealna velicina bila XL (192 cm i 107 kg).

 

Ostavio sam 5 modela u uzem izboru, iako su cenovno razliciti, svi dolaze u obzir ako razlika u klasi opravdava visu cenu.

 

https://www.interspo...ing-kolo-770083

https://www.velo.si/...solute-1_7-sivo

https://www.velo.si/...ute-1-3-srebrno

https://www.valy.si/...fx-3-disc-rdeca

https://www.valy.si/...r-300-siva-crna

 


  • 0

#2 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14927 posts

Posted 26 October 2024 - 10:29 PM

(link), (link)


  • 1

#3 Woody

Woody
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1460 posts
  • LocationBeograd

Posted 27 October 2024 - 07:10 AM

Nakon 10 godina voznje MTB doslo je vreme za kupovinu ozbiljnijeg bicikla.
 
Kako vozim iskljucivo po asfaltu, i to najcesce duzine 50-100 km (par puta godisnje to bude 150 km), verujem da bi najbolji izbor za mene bila neka vrsta hibridnog bicikla.
Vecina drumskih/gravel bicikala prelazi 1000 evra, a imaju nisku poziciju i nisam siguran koliko bi bilo prijatno za ledja na duzim deonicama.
 
Zelja mi je da kupim bicikl koji ce pruzati bolji osecaj u voznji, biti brzi od klasicnih MTB, a udoban i za duze voznje i voznje uzbrdo.
Mislim da bi idealna velicina bila XL (192 cm i 107 kg).
 
Ostavio sam 5 modela u uzem izboru, iako su cenovno razliciti, svi dolaze u obzir ako razlika u klasi opravdava visu cenu.
 
https://www.interspo...ing-kolo-770083
https://www.velo.si/...solute-1_7-sivo
https://www.velo.si/...ute-1-3-srebrno
https://www.valy.si/...fx-3-disc-rdeca
https://www.valy.si/...r-300-siva-crna


Merida deluje najpovoljnije.
  • 0
The sea, the sea

#4 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3274 posts

Posted 27 October 2024 - 03:04 PM

Ja bih se složio sa Dušanom oko njegovog konkretnog predloga. Danas su hibridni ili fitness bicikli gotovo izumrla vrsta. Jesu daleko brži od MTB-a po asfaltu ali zbog uspravnog položaja i neefikasniji od drumskih. Prelazak sa mtb-a na drumski je prevelik skok i šok i pitanje je da li bi ti se svidelo, pa se kao logično rešenje nameće trenutno najpopularnija kategorija bicikala a to su takozvani "gravel bicikli". Problem je naravno što su oni trenutno i najskuplja kategorija nazovi normalnih bicikala za šire narodne mase, pa ni tu bez nekih 100'0 do 1500 eura novo teško šta može da se uzme a da valja.

 

Baš iz tog razloga treba razmotriti Dušanov predlog za takozvane Triban bicikle koji su po kategoriji drumski bicikli ali su zapravo po svojoj prirodi, funcionalnosti i nameni i naravno ceni daleko drugačiji od standradnih drumaša. Njihova prednost je pre svega dosta opuštena geometrija uz pomoć koje vozač sedi znatno uspravnije i manje agresivnije u odnosu na klasičan drumaš. Prenosi su klasični drumski sa dosta lakih brzina za savladavanje uspona od strane biciklista malte ne svih firnes nivoa. Ono što je posebno dobro na tim biciklima je to što zbog disk kočnica mogu da prihvate daleko šire gume i vrlo lako se mogu konvertovati u off road solid niviklenih sposobnosti, ili ostaviti sa tim tanjim gumama uz pomoć kojih će ličiti na klasične drumaše, iako će od onih poznatijih marki biti po malo teži.

 

Ako budžet omogućava, ja bih se rastegao i kupio RC520 model koji ima Microshift menjače od 10 brzina, ali ono što je mnogo bitnije, u odnosu na jeftinije modele ima mnogo bolje polumehaničke poluhidraulične TRP kočnice koje iako nisu na nivou hidrauličnih, opet su daleko bolje od standradnih mehaničkih kočnica. Imam isti takav bicikl i vozim ga u poslednjih par meseci i iskreno sam oduševljen. Imao sam i lepše i lakše drumske bicikle, ali ovaj je svakako najpraktičniji jer uz 2 seta guma i točkova imam dva bicikla za različite namene, a i geometrija bicikla je toliko udobna da apsolutno anulira to što je nešto teži od standradnog drumaša. Suma sumarum, za ono koliko košta, verovatno jedan od najboljih bicikala na tržištu već nekoliko godina unazad.


  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users