Jump to content


Fotografije

Vredi li kupiti AVANTI COMPETITOR E-2 eRide


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
9 odgovora na ovu temu

#1 danilovasojevic

danilovasojevic
  • Members
  • PipPip
  • 33 posts
  • LocationNiš, Serbia

Postavljeno 09 September 2024 - 09:43 AM

Pozdrav svima,

 

Naišao sam na ovaj bicikl u ponudi PlanetBike-a i ne deluje mi loše. Dobrordošlo bi mi par mišljenja / saveta sa foruma da lakše donesem odluku.

 

Generalno, tražim eBike MTB, L / XL veličina rama (visok sam 188cm). Danas sam slučajno naleteo na BICIKL AVANTI COMPETITOR E-2 eRide black (planetbike.rs).

 

Na prvi pogled mi deluje prilično dobro, CX4 motor, 750Wh baterija, Deore menjač, Deore kaseta, Alex rims (njih imam na svom Cube Acid MTB-u i nisu mi pravile problem nikad). I sve to u nekih 1900e, sa 2 godine garancije.

 

Šta vi mislite?

Attached Thumbnails

  • Untitled.png

  • 0

#2 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14861 posts

Postavljeno 09 September 2024 - 02:36 PM

Po toj ceni vredi ali bez zadnje suspenzije to je bicikl za utabane staze. Sve zavisi gde ces ga voziti, bicikl sa elektricnim motorom poveca zelju da vozis tezim terenima a tada zafali zadnja suspenzija.


  • 1

#3 PPbike

PPbike
  • Members
  • PipPip
  • 44 posts
  • LocationVršac

Postavljeno 12 September 2024 - 05:45 AM

Možda bi mogao pitanje da postavim u "Jedno glupo pitanje", ali... Čemu osim udobnosti služi zadnja suspenzija i zašto je bolja od "amortizera" u šticni tj. ispod sica/sedišta?

Sent from my SM-A715F using Tapatalk
  • 0

#4 mhetlerovic

mhetlerovic
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 500 posts

Postavljeno 12 September 2024 - 07:13 AM

Amortizer u sticni ti je isključivo za udobnost. Zadnji amortizer na mountain bike na to uopšte ni ne računa - većina vožnji nizbrdo se i ne vozi u sedištu uopšte. Zadnji amortizer pre svega obezbeđuje bolje prijanjanje zadnjeg točka na podlogu a samim tim i vecu kontrolu nad biciklom. Jer ako naletiš na recimo veću prepreku, recimo 10-30cm u visinu, u punoj brzini tebi će prednji amortizer da absorbuje udarac na volan, ali ako imaš hardtail će ti ceo zadnji kraj bicikla odskočiti. Slično je i sa doskocima amortizer će prosto absorbovati udarac. Zato i amortizeri u sticnama imaju hod na primer do 3.5cm, a oni na mountain bike imaju hod od 10cm pa do preko 20cm.

S druge strane ja sam stava da bilo koja staza može da se vozi i na hardtail biciklu, samo treba više znanja, tehnike, a i bićeš sporiji ako je to bitno. Ima mislim GMBN video gde voze Mega Avalanche na hardtailu, dakle može sve :)
  • 1

#5 Petarl

Petarl
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 236 posts

Postavljeno 12 September 2024 - 07:25 AM

Voze i bez bilo kakve suspenzije. Šteta, video upropašten preteranim glupiranjem, ali zato vozi bez straha i mane...
https://youtu.be/RWe...zLYzJ7gPM29_NV4
  • 0

#6 Prase011

Prase011
  • Members
  • PipPipPip
  • 164 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 12 September 2024 - 07:35 AM

Zadnja suspenzija omogućava upijanje velikih rupa i off road vožnji po sumama, za po gradu mislim da nema nikakvu funkciju, ali verujem da može da se zaključa i vozi sa uživanjem. Amortizer u sticni imam, i fenomenalna je stvar u amortizaciji neravnina i rupa u gradskoj vožnji, i poprilično mi štiti testise i trtičnu kost, bolje reci kičmu. Imam Suntour entry level model I razlika sa i bez nje je itekako primetna.
  • 0

#7 Prase011

Prase011
  • Members
  • PipPipPip
  • 164 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 12 September 2024 - 08:22 AM

Iskusniji su sve napisali, a ja sam krenuo da pišem odgovor pa je potrajalo, a sad ne mogu da obrišem, a džaba post kad u medjuvremenu sve fino napisano i lepo objašnjeno
  • 0

#8 mhetlerovic

mhetlerovic
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 500 posts

Postavljeno 12 September 2024 - 08:29 AM

Na kraju se sve svodi na to za šta bicikl treba primarno da služi - da može da se vozi i bicikl bez suspenzije po bike parku, može da se vozi i full-sus bajs po gradu, ali nijedno ni drugo nije baš optimalno. Meni je super kad uzmem da vozim full-sus mtb po gradu pa mogu da preletim preko ivičnjaka od 15cm bez praktično da osetim, sve vreme pedalajući punom snagom. Ostalih 99.9% vremena te gradske vožnje nije baš toliko zabavno jer gubiš snagu zbog suspenzije, gume predebele, kramponi preveliki i usporavaju itd, itd. Isto tako i na drugu stranu - sve može ali je daleko od optimalnog. 

 

E sad mi ne znamo konkretno za šta bi čovek koristio ovaj emtb, po mom mišljenju su hardtail mtb, pa i električni, često dosta solidno rešenje za grad - na kraju krajeva ne bi ih vozili svi živi dostavljači da nije tako, prosto su dovoljno udobni za ivičnjake i rupe, a opet dovoljno brzi za vožnju po ulicama. Neko ko hoće malo više brzine bi išao na neku treking ili gravel varijantu, ali me uopšte ne čudi što je većini ljudi, pogotovo u Beogradu, običan mtb nekako prvi izbor. 


  • 0

#9 PPbike

PPbike
  • Members
  • PipPip
  • 44 posts
  • LocationVršac

Postavljeno 12 September 2024 - 08:37 AM

Sve jasno, hvala na detaljnim i preciznim odgovorima.

Sent from my SM-A715F using Tapatalk
  • 0

#10 danilovasojevic

danilovasojevic
  • Members
  • PipPip
  • 33 posts
  • LocationNiš, Serbia

Postavljeno 21 September 2024 - 08:54 AM

Pozdrav svima,

Nisu mi stizala obaveštenja za temu, pa sam tek sad video diskusiju.

Što se mene tiče, zadnji amortizer mi nikad nije nedostajao na biciklu, nisam vozio terenom gde bi mi bio neophodan. Vozio sam hardtail MTB kad hoću da se vozim udobnije i drumaša kad hoću da idem brže i dobrim asfaltom.

Na kraju sam kupio ovaj bajs i prezadovoljan sam. Drugačiji je za vožnju od MTB, ali je udoban (2.6 gume). Motor se dobro prilagođava i generalno tačno mi služi kako sam zamislio. Izađem u vožnju, nizbrdo isključim assist, vozim u ECO modu po ravnom, u TOUR modu po manjim neravninama i eMTB na uzbrdicama ka kući.
Juče sam prešao 60km u jednoj sesiji, nisam se preterano umorio. Potrošio 40% baterije.

Sent from my SM-S918B using Tapatalk
  • 0




1 članova čita ovu temu

0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika