Ако сам успео да окачим фотке на сајт реците да ли сте некада купили овакву унутрашњу гуму (слика број 2) и који је то геометријски облик. Купљена је у септембру 2023. године за класичну контрашицу, има чак и краћи вентил од уобичајеног што се види на слици број 1, лево је краћи, има 4 навоја за капицу, а десно је вентил са неке старе има 7-8 навоја.
На слици број 3 имате ту гуму која је 17. јуна ове године легла на пола километра од стана. Углавном није могла да се напумпа на тротоару, па сам је догурао до куће уз иритантно тандркање бандаша по асфалту и утврдио пипањем унутрашњости спољашње гуме да нема ничега што је могло да је пробуши, али да има два оштећења, већи и мањи, као да се сама цепнула на два места – или су је напали гремлини.
У питању је домаћа фабрика за коју подозревам да не прави ништа него увози гуме из Кине – или је преселила „фабрику“ у Кину, да Кинези праве гуме по жељеном „квалитету“. А тај квалитет није онај из времена СФРЈ, па чак ни из времена агресије на Србију 1999. Цена унутрашње је 300 динара. Већ чујем да кажете: „Па шта очекујеш за ту цену?“.
Каква су ваша искуства са „домаћим“ гумама – ако су уопште домаће?
Ваша искуства са квалитетом унутрашњих гума за бицикле
Started By
sofronije
, Jun 23 2024 09:42 AM
6 odgovora na ovu temu
#4
Postavljeno 24 June 2024 - 01:54 AM
Može svašta da bude, na neki način je probušena, uštinuta.
Možda prilikom montaže, možda je loša traka na felni ili se pomerila, možda je oštećena spoljašnja guma, možda ostalo nešto u gumi, slabo napumpana pa je dobila snake bite pri kontaktu sa ivičnjakom ili rupom, ko zna šta još, ima milion razloga zašto se ovo dešava...
Ali ovako ne izgleda fabrički defekt.
Sent from my SM-A556B using Tapatalk
Možda prilikom montaže, možda je loša traka na felni ili se pomerila, možda je oštećena spoljašnja guma, možda ostalo nešto u gumi, slabo napumpana pa je dobila snake bite pri kontaktu sa ivičnjakom ili rupom, ko zna šta još, ima milion razloga zašto se ovo dešava...
Ali ovako ne izgleda fabrički defekt.
Sent from my SM-A556B using Tapatalk
#5
Postavljeno 24 June 2024 - 05:48 AM
@Vidak
Вожена је по тротоару на коме није било никаквих рупа, корења и слично.
На страну то, реци ми да ли си видео фотографију бр 2? И да ли си некада приликом пумпања пробушене гуме добио такав облик?
За 25 година колико возим ту контрашицу никада нисам имао никакве "змијске угризе". Да сам наилазио на свашта, па чак и на рајснадле бачене по путу, јесам. На једну сам и пробушио гуму, али никада нисам видео гору гуму од ове.
Није ми јасан ни тај краћи вентил. Чему то? Штеде материјал?
Вожена је по тротоару на коме није било никаквих рупа, корења и слично.
На страну то, реци ми да ли си видео фотографију бр 2? И да ли си некада приликом пумпања пробушене гуме добио такав облик?
За 25 година колико возим ту контрашицу никада нисам имао никакве "змијске угризе". Да сам наилазио на свашта, па чак и на рајснадле бачене по путу, јесам. На једну сам и пробушио гуму, али никада нисам видео гору гуму од ове.
Није ми јасан ни тај краћи вентил. Чему то? Штеде материјал?
#7
Postavljeno 24 June 2024 - 10:37 AM
Ко би рекао, 2023. године крушевачка фабрика је имала 1267 запослених. Са толиким бројем радника изгледа да ипак праве своје гуме, али о чему се ради гледе квалитета није ми јасно.
Колико видим по броју прегледа... изгледа да нико сем мене не купује њихове гуме, па не може ништа ни да каже. А одговор из фабрике ме је подсетио на неке њихове безобразлуке ранијих година.
Колико видим по броју прегледа... изгледа да нико сем мене не купује њихове гуме, па не може ништа ни да каже. А одговор из фабрике ме је подсетио на неке њихове безобразлуке ранијих година.
1 članova čita ovu temu
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika